iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii

Data: 2014-08-15 13:55:02
Autor: Benny
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
To była chyba promocja roku. Kto zdążył, niech się cieszy

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam https://www.facebook.com/JakDorobic

Data: 2014-08-22 09:51:54
Autor: az.anonim
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
Dostałem właśnie 50zł moneyback za lipiec. Zaliczyli płatność rachunków via PayU.

Data: 2014-08-22 12:32:55
Autor: pws
W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 18:51:54 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
Dostałem właśnie 50zł moneyback za lipiec. Zaliczyli płatność rachunków via PayU.

Potwierdzam :)

iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii