iOS

Data: 2011-11-11 17:07:33
Autor: Pszemol
iOS
"ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote in message news:j9k7qh$5cc$1inews.gazeta.pl...
No to mamy kolejny iFjuczer:
http://applefobia.blox.pl/2011/11/Bezpieczenstwo-i-kultura.html

No ale nie rozumiem Alex, o co Ci tu chodzi...
Oczekujesz od Apple że będzie sprawdzało każdą linijkę kodu
wstawionego do AppleStore? To chyba oczywiste że jeśli firma
produkująca software dostaje dostęp do Twojego urządzenia to
tylko od Twojego zaufania do tej firmy zależy Twoje bezpieczeństwo.
Nic nie stoi na przeszkodzie producentowi programu pocztowego
aby pewnego pięknego dnia wysłać sobie całą Twoją skrzynkę
poczty - możesz coś na to poradzić w *dowolnym* os?
Uruchamiast czyjÅ› soft na swojej maszynie, udzielasz mu zaufania
na tyle że powierzasz mu kontrolę nad swoim urządzeniem...
To chyba naturalne że firma która nadużyła tego zaufania została
z kręgu firm zaufanych wyrzucona? Czemu tu się dziwić?

Data: 2011-11-12 12:37:05
Autor: m0rt1
iOS
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

[ CUT ... ]
zaciekly atak na cokolwiek obarczone etykietka "wróg". I nie jest istotne
jak idiotyczne argumenty zostaną wytoczone - byle jakiegolwiek były - na
zasadzie wody na młyn. Pls, nie zrozum mnie zle - daleki jestem od wyznawania iReligion - ale we
wszystkim (bez wyjątków) - poza wadami - dostrzegam i wykorzystuje zalety.
Czego Tobie chyba brakuje. EOT

--
Rgrds., m0rT1 //a.k.a. Blazej

Data: 2011-11-12 08:07:42
Autor: Pszemol
iOS
"m0rt1" <mortician[REM.ME]@mud.pl> wrote in message news:j9lp9h$q4s$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś pewny, że piszesz do mnie? Bo wydźwięk Twojej wypowiedzi
podwieszonej pod moją jest dosyć niejednoznaczny i bezsensowny...

Data: 2011-11-12 18:47:07
Autor: m0rt1
iOS
[...]

Korzystanie z newsów nie zawsze polega na odpowiadaniu. Czasem tez sie
dopisuje do czyjejś wypowiedzi. Jeśli nie udalo Ci sie pochwycic sensu
mojej wypowiedzi - cóż - przykro mi, bo co wiecej moge dodac?...
Last time EOT
--
Rgrds., m0rT1 //a.k.a. Blazej

Data: 2011-11-12 16:15:26
Autor: Pszemol
iOS
"m0rt1" <mortician[REM.ME]@mud.pl> wrote in message news:j9mevb$3hn$1news.onet.pl...
[...]

No ale wÅ‚aÅ›nie ja dostrzegam  i wady i zalety. Dlaczego pijesz do mnie?

iOS