iPLUS

Data: 2009-07-22 09:11:23
Autor: Flo
iPLUS
tomekjot pisze:
Czy ktoś zorientowany odpowie mi na pytanie, czy posiadająć iPLUS110
98 GB) można przejść tą samą ofertę tyle że 12 GB. Rezolutna panienka
na BOK powiedziała mi, że nie. Natomiast z regulaminu promocji
"Migracja w iPLUS" wynika ze można zawsze przejść na nowa taryfę.

Ogólna zasada u wszystkich operatorów.
W ramach jednej oferty możesz migrować zawsze o ile nie ma zastrzeżeń w regulaminie promocji którą podpisałeś.
Pomiędzy ofertami można migrować poprzez podpisanie aneksu do umowy (zazwyczaj jest to związane z podpisaniem nowej umowy po zakończeniu lojalki)

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

iPLUS