iPhone :)

Data: 2015-06-26 00:55:21
Autor: LordBluzg庐
iPhone :)
Niebieski ekran 艣mierci w iPhone'ach z T-Mobile
Ju偶 dwa lata temu u偶ytkownicy iPhone'贸w, kt贸rzy posiadali dzia艂aj膮c膮 w tle aplikacj臋 iWorks skar偶yli si臋 na niebieski ekran 艣mierci. Tym razem jednak przyczyna problemu jest nieznana i dotyka wi臋cej urz膮dze艅.
Zobacz wi臋cej: http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/06/niebieski-ekran-smierci-w-iphoneach-z-t-mobile#ixzz3e7Jx9plH
Ciekawe co na to Pszemol :)

Ale mam te偶 GRANAT, zaczepny:
iPhone 6 wybuch艂 niczym granat
Wydarzy艂o si臋 w Indiach: Kishan Yadav cieszy艂 si臋 swoim nowym iPhone'm, kt贸rego naby艂 zaledwie dwa dni wcze艣niej. Wybra艂 szar膮 wersj臋 z pami臋ci膮 o pojemno艣ci 64 GB, za kt贸r膮 zap艂aci艂 r贸wnowarto艣膰 oko艂o 3500 z艂otych. A偶 tu nagle...
Szcz臋艣cie w nieszcz臋艣ciu, 偶e kiedy dosz艂o do niespodziewanego wybuchu, Yadav rozmawia艂 przez sw贸j telefon w trybie g艂o艣nom贸wi膮cym, poniewa偶 jecha艂 samochodem na spotkanie. Pierwszym niepokoj膮cym sygna艂em, kt贸ry zauwa偶y艂, by艂y iskry, kt贸re zacz臋艂y wydobywa膰 si臋 z obudowy iPhone'a, a kiedy go dotkn膮艂, okaza艂o si臋, 偶e jest on bardzo gor膮cy. Nie namy艣laj膮c si臋 d艂ugo, otworzy艂 okno i wyrzuci艂 telefon na zewn膮trz. iPhone 6 鈥 niczym granat 鈥 wybuch艂 w momencie kontaktu z pod艂o偶em.

Ciekawy jest te偶 dalszy ci膮g tej historii. W艂a艣ciciel oczywi艣cie zatrzyma艂 samoch贸d i poczeka艂, a偶 jego telefon wypali si臋 i ostygnie, a nast臋pnie zani贸s艂 go do sklepu, w kt贸rym go kupi艂. Tam przekierowano go do serwisu firmy Apple gdzie... nie chciano zarejestrowa膰 jego skargi. Ma艂o tego, pracownik serwisu nie chcia艂 odda膰 telefonu w艂a艣cicielowi do czasu, a偶 otrzyma odpowiednie instrukcje ze strony firmy Apple. Kishan Yadav zdenerwowa艂 si臋 tym tak bardzo, 偶e z艂o偶y艂 na policji odpowiednie zawiadomienie.

Zobacz wi臋cej: http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/06/iphone-6-wybuchl-w-indiach-niczym-granat#ixzz3e7L4mhkO

--
LordBluzg庐鈩
Have you heard the news? The dogs are dead!

Data: 2015-06-27 10:53:38
Autor: Pszemol
iPhone :)
"LordBluzg庐" <spam@ognik.com> wrote in message news:mmi0t4$n0j$1mx1.internetia.pl...
[...]

No ale co chcialby艣 wiedzie膰? Wszystko ju偶 napisali...
Je艣li pomaga reset telefonu to znaczy 偶e nie jest to problem
z hardware tylko z software: T-Mobile pewnie co艣 nakombinowa艂
przy aplikacjach do szpiegowania swoich u偶ytkownik贸w...

Ale mam te偶 GRANAT, zaczepny:
iPhone 6 wybuch艂 niczym granat

Jak zamoczy艂em sw贸j iPhone5 s艂ono膮 wod膮 z akwarium morskiego
to te偶 zrobi艂 si臋 gor膮cy - sporo energii jest zmagazynowane w tych
bateriach litowojonowych.

Data: 2015-07-01 02:09:39
Autor: LordBluzg庐
iPhone :)
"Pszemol" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID news:mmmgrc$nop$1dont-email.me
[...]
[...]

Tyle 偶e ten z linka nie...zamoczy艂, przynajmniej iPhone :)

Na dodatek, nie wiedzie膰 czemu...iPhone nie posiada odci臋cia 藕r贸d艂a energii w przypadku zbyt du偶ego poboru z baterii (bezpiecznik) czy sama bateria ma moc samowybuchu? Future? :) Mo偶e ten z Indii, kupi艂 model przeznaczony dla ISIS? :)

Data: 2015-07-02 22:39:13
Autor: Pszemol
iPhone :)
"LordBluzg庐" <spam@ognik.com> wrote in message news:mmvb5m$agm$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wygl膮da aby zamoczy艂, fakt.

[...]

Woda s艂ona mo偶e utrudnia膰 takie zabezpieczenia, bo ca艂kiem nie藕le przewodzi pr膮d.

Data: 2015-07-03 12:05:22
Autor: LordBluzg庐
iPhone :)
W dniu 2015-07-03 o 05:39, Pszemol pisze:
[...]

Jaki problem da膰 zabezpieczenie dodatkowe przed zamoczeniem? (odci臋cie baterii) Nawet stare TV mia艂y czujniki wilgotnosci :)

Dziwi臋 si臋 ale niespecjalnie, 偶e producenci dot膮d nie zastosowali prostego uk艂adu...no ale tutaj nie chodzi o ochron臋 kasy u偶ytkownika. U偶ytkownik ma moczy膰 sprz臋t w wodzie i kupowa膰 nowy :]

Heh, w elektronice powinienes by膰 bystrzejszy :>

--
LordBluzg庐

Data: 2015-07-03 09:25:31
Autor: Pszemol
iPhone :)
"LordBluzg庐" <spam@ognik.com> wrote in message news:mn5mq1$4e7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mo偶e 偶aden problem da膰 dodatkowe zabezpieczenie ale
nie robi si臋 tego bo nie ma takiej potrzeby, bo wypadki
takie o kt贸rych s艂yszysz zdarzaj膮 si臋 wyj膮tkowo rzadko,
w pojedynczych sztukach na dziesi膮tki milion贸w sprzedanych
urz膮dze艅...

Dziwi臋 si臋 ale niespecjalnie, 偶e producenci dot膮d nie zastosowali prostego uk艂adu...no ale tutaj nie chodzi o ochron臋 kasy u偶ytkownika. U偶ytkownik ma moczy膰 sprz臋t w wodzie i kupowa膰 nowy :]

Wyprodukowa艂e艣 kiedy艣 seryjnie jaki艣 smartfon?

Heh, w elektronice powinienes by膰 bystrzejszy :>

Masz prawo do w艂asnej opinii... Ale smartfone to nie tylko elektronika.

Data: 2015-07-09 01:18:30
Autor: LordBluzg庐
iPhone :)
"Pszemol" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID news:mn65u5$qng$1dont-email.me
[...]

Chyba si臋 mylisz...
"iPhone 6 Plus wybuch艂 podczas 艂adowania
Z艂o艣liwi powiedz膮, 偶e to kolejny dow贸d na to, 偶e technologia dybie na 偶ycie cz艂owieka. Zazwyczaj za tego typu wypadki odpowiada jednak sam u偶ytkownik, kt贸ry nie stosuje si臋 do zalece艅 producenta u偶ywaj膮c nieoryginalnych baterii czy 艂adowarek. Tym razem jednak by艂o inaczej.
Mieszkanka Hongkongu jak zwykle k艂ad膮c si臋 spa膰 zostawi艂a swojego iPhone 6 Plus na szafce przy 艂贸偶ku, gdzie mia艂 pod艂adowa膰 si臋 przez noc. Siedem godzin p贸藕niej, ze snu wybudzi艂 j膮 odg艂os eksplozji - smartfon stan膮艂 w p艂omieniach. Kobieta szybo ugasi艂a po偶ar za pomoc膮 poduszki i nie odnios艂a 偶adnych obra偶e艅.
Tu nale偶a艂oby przypuszcza膰, 偶e win臋 ponosi nieoryginalna 艂adowarka lub bateria, jednak kobieta twierdzi, 偶e u偶ywa艂a wy艂膮cznie sprz臋tu Apple'a. Z tego powodu b臋dzie domaga艂a si臋 odszkodowania od producenta.
To ju偶 kolejny przypadek w tym roku, gdzie iPhone m贸g艂 doprowadzi膰 lub doprowadzi艂 do tragedii. Wcze艣niej pisali艣my o iPhone'ie 6, kt贸ry wybuch艂 jak granat podczas rozmowy, iPhone'ie 5C, kt贸ry wybuch艂 w kieszeni spodni i iPhonie 5S, kt贸ry poparzy艂 nastolatka.

Zobacz wi臋cej: http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/07/iphone-6-plus-wybuchl-podczas-ladowania#ixzz3fLQ1BkbJ"

Wiele informacji zwyczajnie nie dociera do medi贸w a wypadk贸w jest sporo. Masz nast臋pny wy偶ej :)

Co do zalania, nie jeden straci艂 telefon w ten spos贸b a to, 偶e jest trend w robienu wodoodpornych telefon贸w to 艣ciema? :)

[...]

Nocoty. Zniszczyli by mnie od razu...a m贸j smartfon by艂by najlepszy i najta艅szy :)

Heh, w elektronice powinienes by膰 bystrzejszy :>
Masz prawo do w艂asnej opinii... Ale smartfone to nie tylko elektronika.

Powa偶nie? :D

Data: 2015-07-09 17:14:13
Autor: Pszemol
iPhone :)
"LordBluzg庐" <spam@ognik.com> wrote in message news:mnkb63$c3f$1mx1.internetia.pl...
[...]

No ale w czym si臋 myl臋 pisz膮c 偶e sa to pojedyncze przypadki?
Pokaza艂e艣 w艂a艣nie takie. Apple sprzedaje MILIONY sztuk iPhone.
Gdyby przypadki zapalenia si臋 by艂y masowe to s艂ysza艂by艣
o nich codziennie a nie raz na rok-dwa.

Wiele informacji zwyczajnie nie dociera do medi贸w a wypadk贸w jest sporo. Masz nast臋pny wy偶ej :)

Sk膮d teza 偶e nie dociera? Robi艂e艣 jakie艣 dochodzenie w tej sprawie?
Czy mo偶e zwyczajnie zgadujesz?

Co do zalania, nie jeden straci艂 telefon w ten spos贸b a to, 偶e jest trend w robienu wodoodpornych telefon贸w to 艣ciema? :)

Jest taki trend?? Nie zauwa偶y艂em... Pojawiaj膮 si臋 od czasu do czasu takie s艂uchawki, owszem, ale 偶eby jaki艣 trend?

[...]

Bo widzisz - z elektronik膮 masow膮 i jej produkcj膮 masz niewiele
wsp贸lnego ale krytyka i ulepszanie idzie Ci wy艣mienicie :-))
Takich "spec贸w" jak Ty to jest ca艂a Polska. I to w ka偶dym temacie.

Data: 2015-07-23 01:10:16
Autor: LordBluzg庐
iPhone :)
"Pszemol" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID news:mnmu26$l4n$2dont-email.me
[...]
[...]

www.ognik.com/)))).jpg

Takich "spec贸w" jak Ty to jest ca艂a Polska. I to w ka偶dym temacie.

Jestem KONSUMENTEM to mam wymagania. To JA p艂ac臋 za produkt i ma tak膮 艣wiadomo艣膰. Polska to zupe艂nie inny rynek ni偶  zniedo艂臋偶nia艂e USA. Nie kupuj臋 byle g贸wna, bo REKLAMA mi nakazuje czy trend. Kieruj臋 si臋 u偶yteczno艣ci膮 i cen膮. Nigdy nie kupi臋 ograniczonego srz臋tu za du偶e pieni膮dze, kiedy mam dost臋p do mniej ograniczonych i ta艅szych. Owszem, s膮 pewne rozwi膮zania, kt贸re zmuszaj膮 mnie do zakupu...ale mam 艣wiadomo艣膰 偶e ci膮gle si臋 ten rynek rozwija. Obecnie zmieni艂em sprz臋t na  Galaxy S5 + GearS (update). Zupe艂nie inna cena ni偶 Ajfon+Srajfon i do tego wodoodporne :) Jak chcesz to pytaj, jak to dzia艂a. Dla mnie obecnie rewelka.

Data: 2015-07-23 20:11:03
Autor: Pszemol
iPhone :)
"LordBluzg庐" <spam@ognik.com> wrote in message news:mop7um$lts$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bardzo 艂adnie.

Takich "spec贸w" jak Ty to jest ca艂a Polska. I to w ka偶dym temacie.

Jestem KONSUMENTEM to mam wymagania.
To JA p艂ac臋 za produkt i ma tak膮 艣wiadomo艣膰.

No ale Ty nie o wymaganiach tylko o tym jak si臋 dziwisz 偶e
producenci nie zastosowali "prostego" rozwi膮zania na to czy
tamto... To jest krytyka metod obranych przez producent贸w.

Polska to zupe艂nie inny rynek ni偶  zniedo艂臋偶nia艂e USA.
Nie kupuj臋 byle g贸wna, bo REKLAMA mi nakazuje czy
trend. Kieruj臋 si臋 u偶yteczno艣ci膮 i cen膮.

T艂umaczenie: jestem biedny, nie sta膰 mnie na zabawki
kupowane wedle upodobania, wszystko musz臋 sobie
racjonalizowa膰 i uzasadnia膰 :-))

[...]

Jasne... Rozwija si臋, cho膰 ciut wolniej ni偶 5-8 lat temu.

Obecnie zmieni艂em sprz臋t
na  Galaxy S5 + GearS (update). Zupe艂nie inna cena ni偶
Ajfon+Srajfon i do tego wodoodporne :) Jak chcesz
to pytaj, jak to dzia艂a. Dla mnie obecnie rewelka.

Mnie nie interesuje jak to dzia艂a, zw艂aszcza 偶e Ty nie wiesz
jak to dzia艂a... A co do ceny zupe艂nie innej - ceny s膮
bardzo podobne: $570 S5 i $649 za iP6. Te 10% ceny
jest dla Ciebie decyduj膮cym kryterium przy wyborze?
 http://www.trustedreviews.com/opinions/iphone-6-vs-galaxy-s5

Data: 2015-07-24 09:56:06
Autor: kosmos
iPhone :)
W dniu 2015-07-24 o 03:11, Pszemol pisze:
[...]

Twoje t艂umaczenie jest b艂臋dne - sk膮d argument o biedzie? To, 偶e kto艣 kupuje inny produkt, ta艅szy ni偶 wybrany przez Ciebie absolutnie nie oznacza, 偶e to z biedy, bezsensowny argument.
Natomiast ciekawe jest u偶ycie s艂owa "zabawka" w odniesieniu do iPhone - mo偶e taka perspektywa wp艂ywa na Twoj膮 ocen臋 konkurencyjno艣ci smartfon贸w innych producent贸w? 呕e s膮 gorsze, bo s膮 mniej "zabawkowe"?
;-)

Data: 2015-07-24 06:30:28
Autor: Pszemol
iPhone :)
"kosmos" <atman@upc.pl> wrote in message news:mosr2q$lct$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie napisa艂em tak 偶e z faktu 偶e kto艣 kupuje ta艅szy wynika 偶e z biedy.
Przeczytaj uwa偶nie w jakim kontek艣cie by艂 m贸j komentarz.

[...]

To s艂owo u偶y艂em w kontek艣cie takim w jakim podsumujesz
zakup np. BMW M6 zamiast jakiego艣 bardziej "praktycznego"
wozid艂a bez charakteru. Jak sta膰 Ci臋 na "zabawki" to
wybierzesz w艂a艣nie np. samoch贸d czy smartfon wedle
upodoba艅 i zachcianek a nie wed艂ug dok艂adnie wyrachowanego
planu to i tamto si臋 "op艂aca", to i tamto jest "niezb臋dne"
a na wodotryski i mi艂e udogodnienia nie ma kasy, wi臋c skre艣lam.

Data: 2015-07-24 14:50:05
Autor: kosmos
iPhone :)
W dniu 2015-07-24 o 13:30, Pszemol pisze:
[...]

Ale wodotryski nie zawsze s膮 atrakcyjne dla ka偶dego, i niekoniecznie musimy to rozpatrywa膰 z punktu widzenia op艂acalno艣ci. W przypadku samochodu mog膮 to by膰 na przyk艂ad fabrycznie przyciemniane szyby - opcja zazwyczaj dost臋pna za dodatkow膮 op艂at膮 lub w bogatszych pakietach, a nie ka偶dy musi takie szyby chcie膰 - ja na przyk艂ad wola艂bym rolety (ale w moim aucie chyba ich producent nawet nie oferowa艂). BMW M6 jest fajnym autem, ale ja akurat maj膮c takie pieni膮dze do wydania na samoch贸d kupi艂bym inne auto.
W telefonie takim "bajerem" mo偶e by膰 np. mo偶liwo艣膰 zainstalowania najnowszej wersji oprogramowania - w przypadku Androida to niekoniecznie zaleta. Albo konieczno艣膰 synchronizacji z iTunes - podobno w niekt贸rych aspektach jest to kapitalna sprawa, ale z drugiej strony przez to niekt贸re proste (na innych systemach) operacje robi膮 si臋 nadmiernie skomplikowane.
Zachcianki ka偶dy mo偶e mie膰 inne - ja chcia艂em mie膰 dobry aparat w telefonie i mam Noki臋 1020. Aparat ekstra i jestem zadowolony. Kto艣 inny uzna 偶e to kiepski model, bo nie jest wodoodporny. I b臋dzie mia艂 racj臋, wed艂ug swoich kryteri贸w.
Nie ma obecnie smartfona, kt贸ry by艂by idealny dla ka偶dego - i pewnie nigdy nie b臋dzie. I tak mo偶na podsumowa膰 dyskusj臋 o wy偶szo艣ci jednej marki smartfon贸w nad drug膮. Ka偶dy wybiera to, co najlepiej spe艂ni jego oczekiwania. Oczywi艣cie z uwzgl臋dnieniem bud偶etu, ale zak艂adanie, 偶e skoro kto艣 wybiera inn膮 mark臋 ni偶 Apple to na pewno dlatego 偶e go nie sta膰 jest nie tylko nieuzasadnione, ale i nieeleganckie.

Data: 2015-07-25 13:06:18
Autor: Pszemol
iPhone :)
"kosmos" <atman@upc.pl> wrote in message news:motca0$oir$1node1.news.atman.pl...
BMW M6 jest fajnym autem, ale ja akurat
maj膮c takie pieni膮dze do wydania na samoch贸d kupi艂bym inne auto.

Jakie Ty by艣 kupi艂?

[...]

Chodzi mi w艂a艣nie o to, 偶e oceniaj膮c zakup iPhone jako
"za drogi, przecie偶 za mniejsze pieni膮dze mo偶na mie膰 co艣 innego"
jest tak jakby艣 napisa艂 偶e BMW M6 jest za drogi, przecie偶
za te pieni膮dze mo偶na mie膰 co艣 innego. Ale M6 nie kupuje kto艣
bo to jest praktyczny wyb贸r - to jest zabawka, zachcianka, maskotka.
I osoby kt贸re nie musz膮 liczy膰 ka偶dego grosza tak samo podchodz膮
do zakupu smartfona...

[...]

Je艣li ten kto艣 przytacza cen臋 iPhone jako argument to jak najbardziej
uzasadnione. A w komentowanej wypowiedzi pad艂o w艂a艣nie to:

Data: 2015-07-26 21:56:37
Autor: LordBluzg庐
iPhone :)
W dniu 2015-07-25 o 20:06, Pszemol pisze:
[...]

[...]

Bo 藕le to odczyta艂e艣 :) Ajfon+Srajfon jest dro偶szy i du偶o bardziej gorszy od zestawu Samsunga. Po co mam wydawa膰 wi臋cej kasy na co艣 gorszego?

--
LordBluzg庐

Data: 2015-07-27 14:48:21
Autor: kosmos
iPhone :)
[...]

Range Rovera w konfiguracji ok. 1 mln z艂. I bym wszystkim m贸wi艂, 偶e jak kto艣 takiego auta nie kupuje, to pewnie go po prostu nie sta膰 ;-)

[...]

No ja to widz臋 troch臋 inaczej - nie do艣膰, 偶e wodoodporne, to jeszcze na dodatek ta艅sze...
Ale nie ma co bi膰 piany - Ty (i nie tylko) uwa偶asz, 偶e iPhone jest wart kwoty kt贸rej 偶膮da Apple. Ja (i nie tylko) uwa偶am, 偶e nie jest tego wart. Teraz si臋 troch臋 pozmienia艂o (s膮 nowe modele w ofercie Apple) ale kiedy艣 wyj膮tkowo dra偶ni艂o mnie zachwycanie si臋 iPhone 4/4S, z ich mikroskopijnymi (jak dla moich przyzwyczaje艅) ekranami. I co z tego, 偶e s膮 fajne ikonki i aplikacje, jak nie mog臋 z tego komfortowo korzysta膰?
Tak jak z przytaczanym przez Ciebie M6 - na co komu takie auto, jak wsz臋dzie je藕dzi ze swoim tygrysem? Nie masz tygrysa, tylko ma艂ego psa/kota? To pewnie dlatego, 偶e Ci臋 nie sta膰 ;-)

Data: 2015-07-28 00:11:22
Autor: LordBluzg庐
iPhone :)
"kosmos" wyduma艂(a) w wiadomo艣ci ID news:mp59al$rn7$1node2.news.atman.pl
[...]

Oczywi艣cie. Tutaj ca艂e stado OGRANICZE艃 iPhone vs Samsung z powodu APLIKACJI i wykorzystania. Pomijam ju偶 funkcje stricte sprz臋towe. Po co mi CEG艁A, kt贸ra nie p艂ywa i wybucha?

[...]

Europa niestety coraz bardziej odstaje od USA, co wida膰 nawet na poziomie samochod贸w. Srednio europejski samoch贸d ma wag臋 mniejsz膮 ni偶 amerykanin :)
http://s.likes-media.com/img/a8aa58c814e2a3873ce7bccf9401fbff.600x.jpg :)

Data: 2015-07-29 06:00:03
Autor: Michal Tyrala
iPhone :)
On Fri, 24 Jul 2015 09:56:06 +0200, kosmos wrote:
> T硊maczenie: jestem biedny, nie sta mnie na zabawki
> kupowane wedle upodobania, wszystko musz sobie
> racjonalizowa i uzasadnia :-))

 Twoje t硊maczenie jest b酬dne - sk眃 argument o biedzie? To, 縠 kto  kupuje inny produkt, ta駍zy ni wybrany przez Ciebie absolutnie nie  oznacza, 縠 to z biedy, bezsensowny argument.

Zw砤szcza, 縠 stawia go go硂dupiec, co ma telefon subsydiowany przez opa
i dla kt髍ego ~1200zl (o ile pamietam) za telefon to sporo.

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

iPhone :)