iPhone

Data: 2016-12-22 23:25:27
Autor: Sebastian
iPhone
W dniu 2016-12-22 o 15:49, ALEX MR pisze:
Witam
Może ktoś przypomnieć jak nazywa się program na PC do wrzucania plików
multimedialnych na iPhone po kablu. Nie mogę sobie przypomnieć :-(

iTunes?

--
Sebastian

Data: 2016-12-23 18:52:51
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 22.12.2016 o 23:25, Sebastian pisze:

Witam
Może ktoś przypomnieć jak nazywa się program na PC do wrzucania plików
multimedialnych na iPhone po kablu. Nie mogę sobie przypomnieć :-(

iTunes?

Dokładnie :-) A wie ktoś jak wrzucić pliki graficzne do iP?
Muszę przyznać że iOS jest bardziej popieprzony niż socjalizm: dzielnie zwalcza problemy, które sam powoduje.

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D

Data: 2016-12-23 21:57:05
Autor: z
iPhone
W dniu 2016-12-23 o 18:52, ALEX MR pisze:

Dokładnie :-) A wie ktoś jak wrzucić pliki graficzne do iP?
Muszę przyznać że iOS jest bardziej popieprzony niż socjalizm: dzielnie
zwalcza problemy, które sam powoduje.

Przywykniesz. :-) Łatwiej już słuchać tematycznego radia internetowego i np. Tidala którego masowo rozdają operatorzy niż pie... się z tym softem.
I tak masz za mało miejsca na pliki :-)
Takie czasy. Musisz się przyzwyczaić do zrywania i zapłacić pakiet internetowy. Nikt nie obiecywał że będzie tanio ;-)

Data: 2016-12-24 07:41:03
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 23.12.2016 o 21:57, z pisze:

Dokładnie :-) A wie ktoś jak wrzucić pliki graficzne do iP?
Muszę przyznać że iOS jest bardziej popieprzony niż socjalizm: dzielnie
zwalcza problemy, które sam powoduje.

Przywykniesz. :-)

Nie przywyknę. Własne tapety i dzwonki to warunek sine qua non :-)

  Łatwiej już słuchać tematycznego radia internetowego i
np. Tidala którego masowo rozdają operatorzy niż pie... się z tym softem.
I tak masz za mało miejsca na pliki :-)

To podmienię kartę pamięci na większą ;-)

Takie czasy. Musisz się przyzwyczaić do zrywania i zapłacić pakiet
internetowy. Nikt nie obiecywał że będzie tanio ;-)

Mam pakiet internetowy :-)

Data: 2016-12-24 08:34:34
Autor: Sebastian
iPhone
W dniu 2016-12-24 o 07:41, ALEX MR pisze:
W dniu 23.12.2016 o 21:57, z pisze:
..
..
..

 Łatwiej już słuchać tematycznego radia internetowego i
np. Tidala którego masowo rozdają operatorzy niż pie... się z tym softem.
I tak masz za mało miejsca na pliki :-)

To podmienię kartę pamięci na większą ;-)

W iPhonie?!

--
Sebastian

Data: 2016-12-24 20:49:03
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 24.12.2016 o 8:34, Sebastian pisze:

[...]

Emota nie widziałeś?!

Data: 2016-12-26 09:30:35
Autor: Sebastian
iPhone
W dniu 2016-12-24 o 20:49, ALEX MR pisze:
[...]

Pomroczność jasna

--
Sebastian

Data: 2016-12-24 23:32:48
Autor: z
iPhone
W dniu 2016-12-24 o 07:41, ALEX MR pisze:
Mam pakiet internetowy :-)

Też na początku walczyłem ale się poddałem bo szkoda nerwów.
Ustaw coś domyślnego albo co można pobrać z netu :-)
Tidal w Pleju ma transfer za darmo i jest opcja offline do słuchania

Data: 2016-12-25 06:02:12
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 24.12.2016 o 23:32, z pisze:

Mam pakiet internetowy :-)

Też na początku walczyłem ale się poddałem bo szkoda nerwów.

Ja wolę walczyć :-)

Ustaw coś domyślnego albo co można pobrać z netu :-)

Moich tapet nie można pobrać z netu. Tylko ja je mam :-)

Tidal w Pleju ma transfer za darmo i jest opcja offline do słuchania

Bez sensu. Dzwonków z uluba nie znajdę na tidal czy zedge.

Data: 2016-12-25 13:08:28
Autor: z
iPhone
W dniu 2016-12-25 o 06:02, ALEX MR pisze:
Moich tapet nie można pobrać z netu. Tylko ja je mam :-)

Wyrośniesz z tego. Z czasem czarne tło okazuje się najlepszym wyborem.
Może na komputerze ma to znaczenie ale w komórce? :-)

Bez sensu. Dzwonków z uluba nie znajdę na tidal czy zedge.

Mój dzwonek jest początkiem pewnego utworu ;-)

Data: 2016-12-25 18:49:53
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 25.12.2016 o 13:08, z pisze:

Moich tapet nie można pobrać z netu. Tylko ja je mam :-)

Wyrośniesz z tego. Z czasem czarne tło okazuje się najlepszym wyborem.

Już dawno taką mam :-P

Może na komputerze ma to znaczenie ale w komórce? :-)

W komórce na ekranie blokady masz czarną tapetę? Bo ja mam generała Cesarskiej Armii :-) I jakoś nie jest to problemem :-P

Bez sensu. Dzwonków z uluba nie znajdę na tidal czy zedge.

Mój dzwonek jest początkiem pewnego utworu ;-)

Mój też, ale to umiejętnie przycięty "We are the robots" Kraftwerk. Nie do znalezienia na tidalach czy zedgach. A ja chce go mieć :-)

Data: 2016-12-25 18:57:00
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 25.12.2016 o 18:49, ALEX MR pisze:

Moich tapet nie można pobrać z netu. Tylko ja je mam :-)

Wyrośniesz z tego. Z czasem czarne tło okazuje się najlepszym wyborem.

A tak z ciekawości, jak wrzuciłeś tę czarną tapetę na iPhone?

Data: 2016-12-25 20:15:04
Autor: z
iPhone
W dniu 2016-12-25 o 18:57, ALEX MR pisze:
A tak z ciekawości, jak wrzuciłeś tę czarną tapetę na iPhone?

Nie pamiętam. Wybrałem coś najczarniejszego z dostępnych czy może pobrałem jakąś aplikację...
Zawsze można zrobić czarną fotkę i ustawić.
Mam taką samą na blokadzie i pulpicie. Od tamtego czasu temat tapety dla mnie nie istnieje. :-)

Data: 2016-12-26 06:10:40
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 25.12.2016 o 20:15, z pisze:

A tak z ciekawości, jak wrzuciłeś tę czarną tapetę na iPhone?

Nie pamiętam. Wybrałem coś najczarniejszego z dostępnych czy może
pobrałem jakąś aplikację...
Zawsze można zrobić czarną fotkę i ustawić.

Ale to jest obejście problemu, a nie jego rozwiązanie.

Mam taką samą na blokadzie i pulpicie. Od tamtego czasu temat tapety dla
mnie nie istnieje. :-)

A dla mnie istnieje.

Data: 2016-12-26 10:25:44
Autor: z
iPhone
W dniu 2016-12-26 o 06:10, ALEX MR pisze:
Ale to jest obejście problemu, a nie jego rozwiązanie.

Jak już sam napisałeś... kupiłeś sobie problem. Jak chcesz go rozwiązać musisz posiąść fakultet z tej magicznej wiedzy ajfonowskiej.
Śmiertelnicy radzą sobie prościej. Szkoda życia. :-)

Data: 2016-12-28 20:12:49
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 26.12.2016 o 10:25, z pisze:

Ale to jest obejście problemu, a nie jego rozwiązanie.

Jak już sam napisałeś... kupiłeś sobie problem.

I go rozwiązałem :-)

Jak chcesz go rozwiązać
musisz posiąść fakultet z tej magicznej wiedzy ajfonowskiej.

Nie aż takie trudne.

Śmiertelnicy radzą sobie prościej.

Po prostu się poddają. Genialne rozwiązanie. Tylko pogratulować.

Szkoda życia. :-)

Raczej brak chęci.

Data: 2016-12-28 21:56:30
Autor: z
iPhone
W dniu 2016-12-28 o 20:12, ALEX MR pisze:
Raczej brak chęci.

"Muszę przyznać że iOS jest bardziej popieprzony niż socjalizm: dzielnie zwalcza problemy, które sam powoduje. "

Jesteś albo bardzo elastyczny w poglądach albo bardzo niecierpliwy :-)

Data: 2016-12-30 18:34:29
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 28.12.2016 o 21:56, z pisze:

Raczej brak chęci.

"Muszę przyznać że iOS jest bardziej popieprzony niż socjalizm: dzielnie
zwalcza problemy, które sam powoduje. "

Jesteś albo bardzo elastyczny w poglądach albo bardzo niecierpliwy :-)

A do czego pijesz?

Data: 2016-12-25 19:59:39
Autor: z
iPhone
W dniu 2016-12-25 o 18:49, ALEX MR pisze:
Mój też, ale to umiejętnie przycięty "We are the robots" Kraftwerk. Nie
do znalezienia na tidalach czy zedgach. A ja chce go mieć :-)

Zapewne w całej masie dostępnego softu spreparujesz sobie taki dzwonek od podstaw.
Nikt nie obiecywał że będzie łatwo i tanio :-)

Ech ci androidowcy, chcą mieć wszystko z buta i na już a tu trzeba poświęcić czas i środki żeby nie stać w sprzeczności z ideologią marki ;-)

Data: 2016-12-26 06:18:39
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 25.12.2016 o 19:59, z pisze:

[...]

No przecież już go mam

Nikt nie obiecywał że będzie łatwo i tanio :-)

A ściana się zbliża.

Ech ci androidowcy, chcą mieć wszystko z buta i na już a tu trzeba
poświęcić czas i środki żeby nie stać w sprzeczności z ideologią marki ;-)

Ano widzisz, tak mnie rozpieścił symbian :-) A że Nokia wraca do gry to zobaczymy co będzie :-)

Data: 2016-12-24 00:27:54
Autor: Sebastian
iPhone
[...]

Dla mnie iTunes jest cholernie nieintuicyjny, ja nie ogarniam tego ustrojstwa, ale na wszystko jest sposób.
Po prostu wysyłam to co chce na @ który mam podpięty pod iPhona i na nim odbieram to co chce i już mam :D

--
Sebastian

Data: 2016-12-24 07:47:36
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 24.12.2016 o 0:27, Sebastian pisze:

[...]

To jest dobre jak masz wrzucić 1,2,czy 3 pliki. Przy setce to już mordęga :-(
Ciekawe czy ktokolwiek w korpo będzie znał rozwiązanie ;-)

Data: 2016-12-24 08:33:21
Autor: Sebastian
iPhone
W dniu 2016-12-24 o 07:47, ALEX MR pisze:
[...]

Możesz spróbować po FTP, ponoć się da, nie kombinowałem, nie chce mi się anie nie mam potrzeby, Może TeamViewerem się da?
A w ostateczności to naucz się iTunesa.
AAA, oczywista oczywistość -  poprzez iCloud :D

--
Sebastian

Data: 2016-12-24 20:22:19
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 24.12.2016 o 8:33, Sebastian pisze:
[...]

Tu wszystko tak działa? Wrzucenie kontaktów też od dupy strony :-(

A w ostateczności to naucz się iTunesa.

iTunesem się nie da. Córka próbowała pomóc, ma 7, ale nic z tego :-(

AAA, oczywista oczywistość -  poprzez iCloud :D

A dokładnie? Mam AppleID.

Data: 2016-12-26 09:50:08
Autor: Sebastian
iPhone
W dniu 2016-12-24 o 20:22, ALEX MR pisze:
[...]

Włącz iClouda w ustawieniach, potem zainstaluj na kompie i już dalej sam dojdziesz co i jak. Po szczegóły -- > instrukcja telefonu, ja nie używam tego, ja minimalizuje wszystko, czym mniej śmieci tym lepiej.

--
Sebastian

Data: 2016-12-28 20:13:44
Autor: ALEX MR
iPhone
W dniu 26.12.2016 o 9:50, Sebastian pisze:

Włącz iClouda w ustawieniach, potem zainstaluj na kompie i już dalej sam
dojdziesz co i jak. Po szczegóły -- > instrukcja telefonu, ja nie używam
tego, ja minimalizuje wszystko, czym mniej śmieci tym lepiej.

Dzięki, pomogło :-)