iPhone

Data: 2009-10-29 19:54:04
Autor: Navy
iPhone
Pozdrawiam Grupowiczów.
Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;
1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
/obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,
2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym "sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes kontakty odnoszą sie tylko do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś na wzór i podobieństwo jak w PC Suite?
Póki co pozdrawiam, ale może jeszcze do Was wrócę.
Navy

Data: 2009-10-29 19:17:20
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Thu, 29 Oct 2009 19:54:04 +0100, Navy napisał(a):

1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
/obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,

opcja 1 - siąść i płakać
opcja 2 - porwać Dżobsa i zażądać dodania takiej funkcjonalności w zamian
za wypuszczenie
opcja 3 - zmienić badziewie na coś normalnego

[...]

Możesz próbować zsynchronizować z Outlookiem i tam edytować. Outlook jest
rynkowym standardem od tego. Niestety, poziom oszołomstwa w tym względzie
jest koszmarny i za moment pewnie zobaczysz kilka postów dowodzących jaki
to jest straszny i totalitarny.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 01:59:06
Autor: Titus Atomicus
iPhone
In article <jtrqp669uc3c$.dlg@lepper.institute.com>,
 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

Nie przejmuj sie Godelem.
To taki czlowiek co ma antyaplowa obsesje. TA

Data: 2009-10-30 07:42:36
Autor: Olgierd
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 01:59:06 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

Nie przejmuj sie Godelem.
To taki czlowiek co ma antyaplowa obsesje.

Obsesja obsesją, ale rację ma ;-) --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-30 10:25:43
Autor: Hektor
iPhone
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

[...]

:-)
Wiedziałem Waldek, że nie wytrzymasz.

ZK

Data: 2009-10-30 10:25:31
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 10:25:43 +0100, Hektor napisał(a):

:-)
Wiedziałem Waldek, że nie wytrzymasz.

Nic nie poradzę, takie są fakty - jeden z najdroższych telefonów na rynku
nie ma pewnych podstawowych funkcji, mimo, że ani technicznie, ani
systemowo nic nie stoi na przeszkodzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 15:19:01
Autor: Hektor
iPhone
[...]

No właśnie, a jak ten stan rzeczy tłumaczy producent?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-30 15:08:06
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 15:19:01 +0100, Hektor napisał(a):

No właśnie, a jak ten stan rzeczy tłumaczy producent?

Oni w ogóle nie tłumaczą. No, nie, przepraszam, tu bym skłamał.
Brak 2G w pierwszym iPoo tłumaczyli, że nie jest potrzebne, bo pokrycie
sieci 3G jest słabe, za to sieci WLAN są powszechnie i łatwo dostępne.
Brak MMS był wytłumaczony tym, że prawie nikt tego nie używa.

A tego czego ci nigdy nie wytłumaczą, to to, żeby sobie użyszkodnicy nie
wysyłali co lepszych piosenek, tylko kupowali w iTunes.  Dokładnie tak samo
jest zrobione Apple TV, tu jest fajna recenzja najnowszej wersji tego
wynalazku:
http://gizmodo.com/5393023/12-things-you-need-to-know-about-apple-tv-30
w szczególności dobrze oddający ideę przyświecającą producentowi jest punkt
11. I podobnie jest z iPoo

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 16:29:04
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone
Waldek Godel wrote:

No właśnie, a jak ten stan rzeczy tłumaczy producent?

Oni w ogóle nie tłumaczą. No, nie, przepraszam, tu bym skłamał.

Zupełnie, jakby którykolwiek inny producent Wam się z czegokolwiek tłumaczył :-)
Jesteś wyznawcą - kupujesz. Nie jesteś - nie kupujesz.

Stan pośredni p.t. Waldek ostatnio był widywany w czasach walki ideologicznej PZPR z Kościołem Katolickim :-P

Data: 2009-10-30 15:34:46
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 16:29:04 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Zupełnie, jakby którykolwiek inny producent Wam się z czegokolwiek tłumaczył :-)
Jesteś wyznawcą - kupujesz. Nie jesteś - nie kupujesz.

Niestety, Apple i to przewidziało. Stąd też wszechobecna propaganda w stylu
"czy przestal pan już bić swoją żonę", przeciwko nieśmiało usiłuję
protestować.

Stan pośredni p.t. Waldek ostatnio był widywany w czasach walki ideologicznej PZPR z Kościołem Katolickim :-P

Jest pan w błędzie, Ta pani przyszła w tym futrze i właśnie w nim wychodzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 17:02:01
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone
Waldek Godel wrote:

Stan pośredni p.t. Waldek ostatnio był widywany w czasach walki ideologicznej PZPR z Kościołem Katolickim :-P

Jest pan w błędzie, Ta pani przyszła w tym futrze i właśnie w nim wychodzi.

Jakbym Cię poznał wczoraj, to może bym uwierzył :-)

M.

Data: 2009-10-30 16:04:37
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 17:02:01 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Jakbym Cię poznał wczoraj, to może bym uwierzył :-)

Nie odrózniasz walki ideologicznej z krzykiem rozpaczy elementarnej logiki
gwałconej wszechobecną kryptoreklamą iPoo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 20:41:01
Autor: Szadzik
iPhone
Waldek Godel pisze:
[...]

Ciekawa reklama od Verizona wprowadzającego całą serię telefonów opartych o ndroida:

http://www.youtube.com/watch?v=e52TSXwj774

Szadzik

Data: 2009-10-30 20:03:45
Autor: Ra
iPhone
Waldek Godel pisze:
[...]

a tak a propo wspomnianej tu nokii na wakacjach jedna z osób posiadająca nokie n97 chciała coś przegrać z laptopa i dupa. Podobno wymagany jest specjalny kabelek którego akurat nie miała a właśnie po bt urządzenia nie dały rady się skomunikować.

Data: 2009-10-30 20:20:34
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 20:03:45 +0100, Ra napisał(a):

[...]

masz na myśli specjalny czyli microUSB?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-31 01:37:33
Autor: Titus Atomicus
iPhone
In article <1ia15nrvt5cuy.dlg@lepper.institute.com>,
> [...]

> a tak a propo wspomnianej tu nokii na wakacjach jedna z osób posiadająca > nokie n97 chciała coś przegrać z laptopa i dupa. Podobno wymagany jest > specjalny kabelek którego akurat nie miała a właśnie po bt urządzenia > nie dały rady się skomunikować.

Znaczy, po BT jednak nie mozna?

TA

Data: 2009-10-31 11:02:50
Autor: Hektor
iPhone
[...]

Dokładnie taki. Pewnie wtyczka sieci zasilającej 240V nie pasowała a każda inna jest "specjalna".

ZK

Data: 2009-10-31 10:19:00
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Sat, 31 Oct 2009 11:02:50 +0100, Hektor napisał(a):

Dokładnie taki. Pewnie wtyczka sieci zasilającej 240V nie pasowała a każda inna jest "specjalna".

Ojej.. właśnie sobie usiadłem przytłoczony wyobrażeniem ogromu jego bólu i
cierpienia, nie wiem jak on przeżyje w tym świecie w którym w zasadzie
każdy nowy telefon będzie mial tą nietypową i specjalną wtyczkę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-31 15:51:32
Autor: Ra
iPhone
Waldek Godel pisze:
[...]

nie wiem, mam starszą nokię która nie ma microusb więc z pewnym zdziwieniem ale przyjąłem bez sprawdzania że taki nowoczesny tel wymaga nadal specjalnej przejściówki. A microusb akurat mieliśmy

Data: 2009-10-31 16:41:57
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Sat, 31 Oct 2009 15:51:32 +0100, Ra napisał(a):

nie wiem, mam starszą nokię która nie ma microusb więc z pewnym zdziwieniem ale przyjąłem bez sprawdzania że taki nowoczesny tel wymaga nadal specjalnej przejściówki. A microusb akurat mieliśmy

Nie, on nie wymaga przejsciówki, to twój stary telefon wymaga przejściówki.
microUSB jest obecnie powszechnie przyjętym standardem ładowania, a więc
też komunikacji z telefonem. Wszystkie nowe telefony najwiekszych
producentów są już z tym złączem. Nawet HTC się poddało i zrezygnowało ze
swojego extUSB - Touch HD2 ma już microUSB. Bo to jest teraz standard. Ty go po prostu przeoczyłeś, żyjesz jeszcze w
świecie w którym każdy telefon ma inną ładowarkę. To nic złego, ten świat
się skończył bardzo niedawno. Ale pora się już przestawić.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-29 19:27:20
Autor: Jakub Danecki
iPhone
Navy wrote:
[...]

Ależ jest zgodny i super współpracuje. Tylko że iphone współpracuje na
razie tylko z zestawami słuchawkowymi (mono i częściow stereo) oraz
potrafi udostępnić internet przez BT PAN (po zezwoleniu przes operatora).

2. W
Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W komputerze
przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym "sru" do
telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone?

Po części jest.

W programie iTunes kontakty
odnoszą sie tylko do książki Windows.

Ja akurat używam Outlooka. Synchronizuję z wieloma innymi urządzeniami,
także z Nokią.

Ale czy jest coś gdzieś na wzór i
podobieństwo jak w PC Suite?

Osobnego edytora książki nie ma.

Póki co pozdrawiam, ale może jeszcze do
Was wrócę.  Navy

Oj i to nie raz. A potem kupisz normalny telefon, na co liczymy.

Jakub

Data: 2009-10-29 20:44:45
Autor: Navy
iPhone
Odpowiedzi raczej dołujące niż pocieszające, ale łatwo sie nie poddam
;-)

Data: 2009-10-29 21:03:16
Autor: Piotr M
iPhone
Pewnego razu Navy tak oto obwieścił(a):
Odpowiedzi raczej dołujące niż pocieszające, ale łatwo sie nie poddam
;-)

Inni też ;)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-29 20:10:51
Autor: Jakub Danecki
iPhone
Piotr M wrote:
Inni też ;)

Bądźmy silni grupą :)

Jakub

Data: 2009-10-30 10:24:52
Autor: Hektor
iPhone
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał

Bądźmy silni grupą :)

Jak powiedział klasyk: "silny waszom siłom".

ZK

Data: 2009-10-30 07:20:22
Autor: mmartyn
iPhone
On Oct 29, 7:54 pm, Navy <nie.p...@op.pl> wrote:
Pozdrawiam Grupowiczów.
Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;
1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
Taki profil BT umozliwiłby nie tylko transfer kontaktów, ale także
multimediów pomiędzy telefonami, a na to Apple nie chce zezwolić.
Zresztą nie tylko Apple.

[...]
Osobiście używam do tego Google Contacts. iPhone umożliwia
sychronizację m.in. kontaktów pomiędzy telefonem a Google. Także
pocztę elektroniczną i to na wiele sposobów.

pzdr MMart

Data: 2009-10-30 15:41:32
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
iPhone
On Fri, 30 Oct 2009 07:20:22 -0700 (PDT), mmartyn
<mmartyn64@gmail.com> wrote:

[...]

A poza Androidem Google'a to kto jeszcze nie chce zezwolić? Bo ja
używając róznych Nokii, SE, Samsungów, LG, rónych teleofnów z WM nie
spotkałem się właściwie z takim ograniczeniem.

Zdrówko

Data: 2009-10-31 12:14:18
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 15:41:32 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

A poza Androidem Google'a to kto jeszcze nie chce zezwolić? Bo ja
używając róznych Nokii, SE, Samsungów, LG, rónych teleofnów z WM nie
spotkałem się właściwie z takim ograniczeniem.

Bo żadna z tych firm nie osiąga połowy swoich zysków ze sprzedaży muzyki we
własnym sklepie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-31 13:08:09
Autor: Navy
iPhone
WOW - SORKI ŻE KRZYCZĘ, ale nie sądziłem, że do iPhona jest tyleż przeciwników co zwolenników

No cóż jeden lubi synowe, a drugi teściowe!
;-)

ps. dzięki za dotychczasowe info.

Data: 2009-10-30 08:41:18
Autor: qwerty
iPhone
Użytkownik "Navy" <nie.poda@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hccocj$ce1$1@news.dialog.net.pl...
Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;

Moje kondolencje.

1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
/obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,

Jest program do iPhone, ale nie działa poprawnie. Da się telefon wyszukać, ale pliki nie chcą przechodzić.

[...]

Tak jak poprzednicy napisali.

Póki co pozdrawiam, ale może jeszcze do Was wrócę.

Może następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

Data: 2009-10-30 10:26:08
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 08:41:18 +0100, qwerty napisał(a):

Może następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

Android też tego nie potrafi

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 10:29:22
Autor: Stewart Malutki
iPhone
qwerty pisze:

następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

raczej tak to powinno być ;-)

--
SM

Data: 2009-10-30 13:40:33
Autor: ALEX John Calder
iPhone
qwerty ni au koto ha itsumo tanosii

Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;

Moje kondolencje.

Boskie BPNSP

[...]

Bo jedyne co można zrobić to złamać system. Inaczej nie da czegokolwiek przesłać. Do przedpiścy: wybrałeś gówno no to masz problem.

--
ALEX John Calder, generał lejtnant, I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego
niech zgadnę, dożywocie

Data: 2009-10-30 12:54:48
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 13:40:33 +0100, ALEX John Calder napisał(a):

Bo jedyne co można zrobić to złamać system. Inaczej nie da czegokolwiek przesłać.

Wtedy wciąż nie da się nic przesłac - system nie ma po prostu stosownego
profilu BT i koniec. Dokąd ktoś nie zmodyfikuje systemu i nie dołoży
stosownych profili OBEX nie będzie umiał. I sa minimalne szanse, że nawet tabuny pryszczersów bawiące się w ajfonowe
chakierstwo sobie z tym poradzą.

BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą przypadłość.
Widocznie rynek nie dorósł.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 20:53:53
Autor: Piotr KUCHARSKI
iPhone
[...]

Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2009-10-30 21:03:34
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia 30 Oct 2009 20:53:53 GMT, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

nie jestem do końca przekonany, że obsługa BT i profile BT znajdują się w
rejonie dostępnym developerom. Ale może...

Niemniej jeżeli wciąż obowiązuje to:
http://cfs7.tistory.com/image/16/tistory/2008/08/26/20/53/48b3eebb34a4d
to nie ma takiej p.... możliwości.

Wychodziłoby bowiem, że wszystko związane z BT działa jako natywny proces
linuxa, a wszystko co mogą robić developerzy działa pod maszynką wirtualną
javy i nie ma dostępu do linuxa.
Nie wspominając o tym, że nawet jak ktoś napisze, to i tak telefon będzie
musiał być rootowany, żeby to zainstalować. A to ostatnio staje się coraz
mniej trywialne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 22:04:16
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone
Piotr KUCHARSKI wrote:

BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą przypadłość.
Widocznie rynek nie dorósł.

Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

Sterownik urządzenia można dopisać? Na pewno?

M.

Data: 2009-10-31 22:48:38
Autor: ALEX John Calder
iPhone
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Dzięki. Nie sądziłem że jest aż tragiczny.

BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą
przypadłość. Widocznie rynek nie dorósł.

Wystarczy poczytać grupowego wielbiciela iPhone.

Data: 2009-11-01 00:21:16
Autor: Titus Atomicus
iPhone
In article <hcibbk$q8j$3@inews.gazeta.pl>,
 "ALEX John Calder" <kill@spamers.us> wrote:

> [...]

> przypadłość. Widocznie rynek nie dorósł.

Wystarczy poczytać grupowego wielbiciela iPhone.

Kolega moze juz na priv niech sie dogada z reszta oszolomow i moze zarejestrujecie ten swoj kosciol.
Kol. Godel bedzie tam papiezem.

TA

Data: 2009-11-01 00:37:39
Autor: ALEX John Calder
iPhone
Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

Kolega moze juz na priv niech sie dogada z reszta oszolomow i moze
zarejestrujecie ten swoj kosciol.
Kol. Godel bedzie tam papiezem.

A kolega może powiedzieć o co mu chodzi. Bo jakoś nie przypominam sobie bym jakoś fanatycznie wychwalał jakiś OS.

Data: 2009-11-01 01:28:48
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone
ALEX John Calder wrote:

A kolega może powiedzieć o co mu chodzi. Bo jakoś nie przypominam sobie bym jakoś fanatycznie wychwalał jakiś OS.

Można fanatycznie wychwalać. Można też fanatycznie potępiać.

M.

PS. To drugie trudniej się leczy ;-)

Data: 2009-11-01 10:07:57
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Sun, 01 Nov 2009 01:28:48 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

PS. To drugie trudniej się leczy ;-)

Firma Apple i jej dystrybutorzy nie mają z tym problemów, nie Maciek? ;-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-02 16:06:47
Autor: ALEX John Calder
iPhone
Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

A kolega może powiedzieć o co mu chodzi. Bo jakoś nie przypominam
sobie bym jakoś fanatycznie wychwalał jakiś OS.

Można fanatycznie wychwalać. Można też fanatycznie potępiać.

Do iJanka pijesz? ;-)

PS. To drugie trudniej się leczy ;-)

Można też być fanatycznie chytrym i to już jest nieuleczalne. vide towarzysz Jobs.

Data: 2009-10-30 13:13:39
Autor: Piotr M
iPhone
To ja przy okazji, bo kolega chce kupić jakiegoś ajfona. Jak skonfigurować
punkty dostępu internetu i mms pod Playa? Można prosić o jakiegoś linka?

Data: 2009-10-31 19:02:01
Autor: ZeN
iPhone

Użytkownik "Navy" napisał w wiadomości news:hccocj$ce1$1news.dialog.net.pl...
2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym "sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes

może to:

http://www.dobreprogramy.pl/iPhone-PC-Suite,Program,Windows,12803.html

Data: 2009-11-01 20:38:32
Autor: Navy
iPhone
Brzmi ciekawie i obiecująco ...
Dzięki bardzo. Odezwę się jak wypróbuję.
Navy

iPhone