iPhone

Data: 2009-10-29 19:17:20
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Thu, 29 Oct 2009 19:54:04 +0100, Navy napisał(a):

1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
/obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,

opcja 1 - siąść i płakać
opcja 2 - porwać Dżobsa i zażądać dodania takiej funkcjonalności w zamian
za wypuszczenie
opcja 3 - zmienić badziewie na coś normalnego

2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym "sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes kontakty odnoszą sie tylko do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś na wzór i podobieństwo jak w PC Suite?

Możesz próbować zsynchronizować z Outlookiem i tam edytować. Outlook jest
rynkowym standardem od tego. Niestety, poziom oszołomstwa w tym względzie
jest koszmarny i za moment pewnie zobaczysz kilka postów dowodzących jaki
to jest straszny i totalitarny.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 01:59:06
Autor: Titus Atomicus
iPhone
In article <jtrqp669uc3c$.dlg@lepper.institute.com>,
 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

Nie przejmuj sie Godelem.
To taki czlowiek co ma antyaplowa obsesje. TA

Data: 2009-10-30 07:42:36
Autor: Olgierd
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 01:59:06 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

Nie przejmuj sie Godelem.
To taki czlowiek co ma antyaplowa obsesje.

Obsesja obsesją, ale rację ma ;-) --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-30 10:25:43
Autor: Hektor
iPhone
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

[...]

:-)
Wiedziałem Waldek, że nie wytrzymasz.

ZK

Data: 2009-10-30 10:25:31
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 10:25:43 +0100, Hektor napisał(a):

:-)
Wiedziałem Waldek, że nie wytrzymasz.

Nic nie poradzę, takie są fakty - jeden z najdroższych telefonów na rynku
nie ma pewnych podstawowych funkcji, mimo, że ani technicznie, ani
systemowo nic nie stoi na przeszkodzie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 15:19:01
Autor: Hektor
iPhone
[...]

No właśnie, a jak ten stan rzeczy tłumaczy producent?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-30 15:08:06
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 15:19:01 +0100, Hektor napisał(a):

No właśnie, a jak ten stan rzeczy tłumaczy producent?

Oni w ogóle nie tłumaczą. No, nie, przepraszam, tu bym skłamał.
Brak 2G w pierwszym iPoo tłumaczyli, że nie jest potrzebne, bo pokrycie
sieci 3G jest słabe, za to sieci WLAN są powszechnie i łatwo dostępne.
Brak MMS był wytłumaczony tym, że prawie nikt tego nie używa.

A tego czego ci nigdy nie wytłumaczą, to to, żeby sobie użyszkodnicy nie
wysyłali co lepszych piosenek, tylko kupowali w iTunes.  Dokładnie tak samo
jest zrobione Apple TV, tu jest fajna recenzja najnowszej wersji tego
wynalazku:
http://gizmodo.com/5393023/12-things-you-need-to-know-about-apple-tv-30
w szczególności dobrze oddający ideę przyświecającą producentowi jest punkt
11. I podobnie jest z iPoo

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 16:29:04
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone
Waldek Godel wrote:

No właśnie, a jak ten stan rzeczy tłumaczy producent?

Oni w ogóle nie tłumaczą. No, nie, przepraszam, tu bym skłamał.

Zupełnie, jakby którykolwiek inny producent Wam się z czegokolwiek tłumaczył :-)
Jesteś wyznawcą - kupujesz. Nie jesteś - nie kupujesz.

Stan pośredni p.t. Waldek ostatnio był widywany w czasach walki ideologicznej PZPR z Kościołem Katolickim :-P

Data: 2009-10-30 15:34:46
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 16:29:04 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Zupełnie, jakby którykolwiek inny producent Wam się z czegokolwiek tłumaczył :-)
Jesteś wyznawcą - kupujesz. Nie jesteś - nie kupujesz.

Niestety, Apple i to przewidziało. Stąd też wszechobecna propaganda w stylu
"czy przestal pan już bić swoją żonę", przeciwko nieśmiało usiłuję
protestować.

Stan pośredni p.t. Waldek ostatnio był widywany w czasach walki ideologicznej PZPR z Kościołem Katolickim :-P

Jest pan w błędzie, Ta pani przyszła w tym futrze i właśnie w nim wychodzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 17:02:01
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone
Waldek Godel wrote:

Stan pośredni p.t. Waldek ostatnio był widywany w czasach walki ideologicznej PZPR z Kościołem Katolickim :-P

Jest pan w błędzie, Ta pani przyszła w tym futrze i właśnie w nim wychodzi.

Jakbym Cię poznał wczoraj, to może bym uwierzył :-)

M.

Data: 2009-10-30 16:04:37
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 17:02:01 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Jakbym Cię poznał wczoraj, to może bym uwierzył :-)

Nie odrózniasz walki ideologicznej z krzykiem rozpaczy elementarnej logiki
gwałconej wszechobecną kryptoreklamą iPoo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 20:41:01
Autor: Szadzik
iPhone
Waldek Godel pisze:
[...]

Ciekawa reklama od Verizona wprowadzającego całą serię telefonów opartych o ndroida:

http://www.youtube.com/watch?v=e52TSXwj774

Szadzik

Data: 2009-10-30 20:03:45
Autor: Ra
iPhone
Waldek Godel pisze:
[...]

a tak a propo wspomnianej tu nokii na wakacjach jedna z osób posiadająca nokie n97 chciała coś przegrać z laptopa i dupa. Podobno wymagany jest specjalny kabelek którego akurat nie miała a właśnie po bt urządzenia nie dały rady się skomunikować.

Data: 2009-10-30 20:20:34
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 20:03:45 +0100, Ra napisał(a):

[...]

masz na myśli specjalny czyli microUSB?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-31 01:37:33
Autor: Titus Atomicus
iPhone
In article <1ia15nrvt5cuy.dlg@lepper.institute.com>,
> [...]

> a tak a propo wspomnianej tu nokii na wakacjach jedna z osób posiadająca > nokie n97 chciała coś przegrać z laptopa i dupa. Podobno wymagany jest > specjalny kabelek którego akurat nie miała a właśnie po bt urządzenia > nie dały rady się skomunikować.

Znaczy, po BT jednak nie mozna?

TA

Data: 2009-10-31 11:02:50
Autor: Hektor
iPhone
[...]

Dokładnie taki. Pewnie wtyczka sieci zasilającej 240V nie pasowała a każda inna jest "specjalna".

ZK

Data: 2009-10-31 10:19:00
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Sat, 31 Oct 2009 11:02:50 +0100, Hektor napisał(a):

Dokładnie taki. Pewnie wtyczka sieci zasilającej 240V nie pasowała a każda inna jest "specjalna".

Ojej.. właśnie sobie usiadłem przytłoczony wyobrażeniem ogromu jego bólu i
cierpienia, nie wiem jak on przeżyje w tym świecie w którym w zasadzie
każdy nowy telefon będzie mial tą nietypową i specjalną wtyczkę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-31 15:51:32
Autor: Ra
iPhone
Waldek Godel pisze:
[...]

nie wiem, mam starszą nokię która nie ma microusb więc z pewnym zdziwieniem ale przyjąłem bez sprawdzania że taki nowoczesny tel wymaga nadal specjalnej przejściówki. A microusb akurat mieliśmy

Data: 2009-10-31 16:41:57
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Sat, 31 Oct 2009 15:51:32 +0100, Ra napisał(a):

nie wiem, mam starszą nokię która nie ma microusb więc z pewnym zdziwieniem ale przyjąłem bez sprawdzania że taki nowoczesny tel wymaga nadal specjalnej przejściówki. A microusb akurat mieliśmy

Nie, on nie wymaga przejsciówki, to twój stary telefon wymaga przejściówki.
microUSB jest obecnie powszechnie przyjętym standardem ładowania, a więc
też komunikacji z telefonem. Wszystkie nowe telefony najwiekszych
producentów są już z tym złączem. Nawet HTC się poddało i zrezygnowało ze
swojego extUSB - Touch HD2 ma już microUSB. Bo to jest teraz standard. Ty go po prostu przeoczyłeś, żyjesz jeszcze w
świecie w którym każdy telefon ma inną ładowarkę. To nic złego, ten świat
się skończył bardzo niedawno. Ale pora się już przestawić.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

iPhone