iPhone

Data: 2009-10-30 08:41:18
Autor: qwerty
iPhone
Użytkownik "Navy" <nie.poda@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hccocj$ce1$1@news.dialog.net.pl...
Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;

Moje kondolencje.

1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
/obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,

Jest program do iPhone, ale nie działa poprawnie. Da się telefon wyszukać, ale pliki nie chcą przechodzić.

2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym "sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes kontakty odnoszą sie tylko do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś na wzór i podobieństwo jak w PC Suite?

Tak jak poprzednicy napisali.

Póki co pozdrawiam, ale może jeszcze do Was wrócę.

Może następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

Data: 2009-10-30 10:26:08
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 08:41:18 +0100, qwerty napisał(a):

Może następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

Android też tego nie potrafi

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 10:29:22
Autor: Stewart Malutki
iPhone
qwerty pisze:

następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

raczej tak to powinno być ;-)

--
SM

Data: 2009-10-30 13:40:33
Autor: ALEX John Calder
iPhone
qwerty ni au koto ha itsumo tanosii

Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;

Moje kondolencje.

Boskie BPNSP

[...]

Bo jedyne co można zrobić to złamać system. Inaczej nie da czegokolwiek przesłać. Do przedpiścy: wybrałeś gówno no to masz problem.

--
ALEX John Calder, generał lejtnant, I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego
niech zgadnę, dożywocie

Data: 2009-10-30 12:54:48
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 13:40:33 +0100, ALEX John Calder napisał(a):

Bo jedyne co można zrobić to złamać system. Inaczej nie da czegokolwiek przesłać.

Wtedy wciąż nie da się nic przesłac - system nie ma po prostu stosownego
profilu BT i koniec. Dokąd ktoś nie zmodyfikuje systemu i nie dołoży
stosownych profili OBEX nie będzie umiał. I sa minimalne szanse, że nawet tabuny pryszczersów bawiące się w ajfonowe
chakierstwo sobie z tym poradzą.

BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą przypadłość.
Widocznie rynek nie dorósł.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 20:53:53
Autor: Piotr KUCHARSKI
iPhone
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
[...]

Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2009-10-30 21:03:34
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia 30 Oct 2009 20:53:53 GMT, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

nie jestem do końca przekonany, że obsługa BT i profile BT znajdują się w
rejonie dostępnym developerom. Ale może...

Niemniej jeżeli wciąż obowiązuje to:
http://cfs7.tistory.com/image/16/tistory/2008/08/26/20/53/48b3eebb34a4d
to nie ma takiej p.... możliwości.

Wychodziłoby bowiem, że wszystko związane z BT działa jako natywny proces
linuxa, a wszystko co mogą robić developerzy działa pod maszynką wirtualną
javy i nie ma dostępu do linuxa.
Nie wspominając o tym, że nawet jak ktoś napisze, to i tak telefon będzie
musiał być rootowany, żeby to zainstalować. A to ostatnio staje się coraz
mniej trywialne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-30 22:04:16
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone
Piotr KUCHARSKI wrote:

BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą przypadłość.
Widocznie rynek nie dorósł.

Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

Sterownik urządzenia można dopisać? Na pewno?

M.

Data: 2009-10-31 22:48:38
Autor: ALEX John Calder
iPhone
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Dzięki. Nie sądziłem że jest aż tragiczny.

BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą
przypadłość. Widocznie rynek nie dorósł.

Wystarczy poczytać grupowego wielbiciela iPhone.

Data: 2009-11-01 00:21:16
Autor: Titus Atomicus
iPhone
In article <hcibbk$q8j$3@inews.gazeta.pl>,
 "ALEX John Calder" <kill@spamers.us> wrote:

> [...]

> przypadłość. Widocznie rynek nie dorósł.

Wystarczy poczytać grupowego wielbiciela iPhone.

Kolega moze juz na priv niech sie dogada z reszta oszolomow i moze zarejestrujecie ten swoj kosciol.
Kol. Godel bedzie tam papiezem.

TA

Data: 2009-11-01 00:37:39
Autor: ALEX John Calder
iPhone
Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

Kolega moze juz na priv niech sie dogada z reszta oszolomow i moze
zarejestrujecie ten swoj kosciol.
Kol. Godel bedzie tam papiezem.

A kolega może powiedzieć o co mu chodzi. Bo jakoś nie przypominam sobie bym jakoś fanatycznie wychwalał jakiś OS.

Data: 2009-11-01 01:28:48
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone
ALEX John Calder wrote:

A kolega może powiedzieć o co mu chodzi. Bo jakoś nie przypominam sobie bym jakoś fanatycznie wychwalał jakiś OS.

Można fanatycznie wychwalać. Można też fanatycznie potępiać.

M.

PS. To drugie trudniej się leczy ;-)

Data: 2009-11-01 10:07:57
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Sun, 01 Nov 2009 01:28:48 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

PS. To drugie trudniej się leczy ;-)

Firma Apple i jej dystrybutorzy nie mają z tym problemów, nie Maciek? ;-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-02 16:06:47
Autor: ALEX John Calder
iPhone
Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

A kolega może powiedzieć o co mu chodzi. Bo jakoś nie przypominam
sobie bym jakoś fanatycznie wychwalał jakiś OS.

Można fanatycznie wychwalać. Można też fanatycznie potępiać.

Do iJanka pijesz? ;-)

PS. To drugie trudniej się leczy ;-)

Można też być fanatycznie chytrym i to już jest nieuleczalne. vide towarzysz Jobs.