iPhone

Data: 2009-10-30 07:20:22
Autor: mmartyn
iPhone
On Oct 29, 7:54 pm, Navy <nie.p...@op.pl> wrote:
Pozdrawiam Grupowiczów.
Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;
1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
Taki profil BT umozliwiłby nie tylko transfer kontaktów, ale także
multimediów pomiędzy telefonami, a na to Apple nie chce zezwolić.
Zresztą nie tylko Apple.

2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W
komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym
"sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes
kontakty odnoszą sie tylko do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś
na wzór i podobieństwo jak w PC Suite?
Osobiście używam do tego Google Contacts. iPhone umożliwia
sychronizację m.in. kontaktów pomiędzy telefonem a Google. Także
pocztę elektroniczną i to na wiele sposobów.

pzdr MMart

Data: 2009-10-30 15:41:32
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
iPhone
On Fri, 30 Oct 2009 07:20:22 -0700 (PDT), mmartyn
<mmartyn64@gmail.com> wrote:

[...]

A poza Androidem Google'a to kto jeszcze nie chce zezwolić? Bo ja
używając róznych Nokii, SE, Samsungów, LG, rónych teleofnów z WM nie
spotkałem się właściwie z takim ograniczeniem.

Zdrówko

Data: 2009-10-31 12:14:18
Autor: Waldek Godel
iPhone
Dnia Fri, 30 Oct 2009 15:41:32 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

A poza Androidem Google'a to kto jeszcze nie chce zezwolić? Bo ja
używając róznych Nokii, SE, Samsungów, LG, rónych teleofnów z WM nie
spotkałem się właściwie z takim ograniczeniem.

Bo żadna z tych firm nie osiąga połowy swoich zysków ze sprzedaży muzyki we
własnym sklepie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-31 13:08:09
Autor: Navy
iPhone
WOW - SORKI ŻE KRZYCZĘ, ale nie sądziłem, że do iPhona jest tyleż przeciwników co zwolenników

No cóż jeden lubi synowe, a drugi teściowe!
;-)

ps. dzięki za dotychczasowe info.

iPhone