iPhone 3G 8GB i internet

Data: 2009-06-08 21:47:57
Autor: ToMasz
iPhone 3G 8GB i internet
Raf pisze:
Witam wszystkich

Chciałem zapytac czy telefonu jak w temacie można użyc jako modemu by
moc korzystac z mobilnego internetu podłaczajac w jakis sposob do
laptopa (ewentualnie w jaki sposob)
powinno być tak, ze na telefonie odpalasz program, wybierasz np: "z GSM"
na "WiFi", i telefon robi za modem+router. Powinno tak być.... Jak
jednak jest - niewiem

Dostalem ciekawa propozycje w
Orange na przedlużenie umowy i zastanawiam sie czy warto skorzystac. Nie
interesuje mnie korzystanie z internetu w samym telefonie
No to dziwne, bo podobno na iPhonie świetnie widać strony WWW.

ToMasz

PS sory ze niebardzo pomogłem, ale moze masz teraz pogląd na sprawę

iPhone 3G 8GB i internet