iPhone 3GS

Data: 2009-06-08 22:14:47
Autor: lux
iPhone 3GS
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

ameryka górą !

lux

Data: 2009-06-08 22:45:02
Autor: [ piotr sut ]
iPhone 3GS
Użytkownik "lux" <bez@adresu.de> napisał w wiadomości news:h0js1n$25l$1nemesis.news.neostrada.pl...
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

ameryka górą !

A mms`y będą?

->piotr

Data: 2009-06-08 22:47:36
Autor: osiek
iPhone 3GS
[ piotr sut ] pisze:
Użytkownik "lux" <bez@adresu.de> napisał w wiadomości news:h0js1n$25l$1nemesis.news.neostrada.pl...
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

ameryka górą !

A mms`y będą?

->piotr
MMS to nawet w obecnym są/będą jak sobie soft zaktualizujesz

Data: 2009-06-08 20:52:07
Autor: Olgierd
iPhone 3GS
Dnia Mon, 08 Jun 2009 22:47:36 +0200, osiek napisał(a):

A mms`y będą?

MMS to nawet w obecnym są/będą jak sobie soft zaktualizujesz

I to jest jednak bajer. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-06-09 07:24:38
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Olgierd pisze:
Dnia Mon, 08 Jun 2009 22:47:36 +0200, osiek napisał(a):

A mms`y będą?

MMS to nawet w obecnym są/będą jak sobie soft zaktualizujesz

I to jest jednak bajer.

O sfrustrowane dzieciaki... Apple dolozyl MMS gratis wszystkim lebiegom a te placza ze dał.... no to zobaczycie jak wam Bill da WM7 gratis hehehheeh

Data: 2009-06-08 22:48:03
Autor: Jacek Skórzewski
iPhone 3GS
lux pisze:
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

ameryka górą !

lux

I co z tego? Ostatnim porządnym telefonem, jaki wyprodukowano była nokia 1200.

--
Pozdrawiam,
Jacek Skórzewski

kiedyś telefon nie potrzebował do pracy nawet tranzystora
a teraz są telefony, na których musi działać windows

Data: 2009-06-08 22:50:24
Autor: lux
iPhone 3GS

I co z tego? Ostatnim porządnym telefonem, jaki wyprodukowano była nokia
1200.
====
e tam, Motorola D520

lux

Data: 2009-06-09 07:23:55
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
lux pisze:
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

ameryka górą !

Sterowanie glosem... i oczywiscie Waldus zaraz wyszczeka ze miala to Nokia ... taaa problem taki ze te WM i SYmbiany maja "namiastki funkcji"
A Apple dolacza tylko pelnoprawne rozwiazania wystarczy popatrzec i Kopiuj i wklej i porownac ergonomie i funkcjonalnosc..

lux

Data: 2009-06-09 08:16:32
Autor: ToMasz
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:
lux pisze:
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

ameryka górą !

Sterowanie glosem... i oczywiscie Waldus zaraz wyszczeka ze miala to
Nokia ... taaa problem taki ze te WM i SYmbiany maja "namiastki funkcji"
g.. prawda. mój i780 niema sterowania głosem.
A Apple dolacza tylko pelnoprawne rozwiazania wystarczy popatrzec i
Kopiuj i wklej i porownac ergonomie i funkcjonalnosc..
ergonomia bez kalwiszy... chmmm a duże komputery Aple też będą miały
wyswietlane klawisze na ekranie monitora? skoro to jest ergonomia.....
ToMasz

Data: 2009-06-09 07:58:00
Autor: Waldek Godel
iPhone 3GS
Dnia Tue, 09 Jun 2009 08:16:32 +0200, ToMasz napisał(a):

g.. prawda. mój i780 niema sterowania głosem.

to nie jest prawda
http://www.microsoft.com/windowsmobile/en-us/downloads/microsoft/about-voice-command.mspx
ten soft jest dostępny od wielu lat, jeszcze wm2003 było

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-09 08:59:47
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Waldek Godel pisze:
[...]

Soft ktorego trzeba nauczyc :) a i tak ... działal beznadziejnie skoro nawet MS go ukrył .. i nie dołaczal do systemu

Data: 2009-06-09 09:18:18
Autor: Pan Piskorz
iPhone 3GS
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

więc znów Ameryka zamyka peleton P.

Data: 2009-06-09 10:37:52
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Pan Piskorz pisze:
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

więc znów Ameryka zamyka peleton \

Oczywiscie i pewniedlatego 40mln urzadzen z iPhoneOS mamy na dzis :)
a sprzedaz jednego zacofanego iPhona jest wieksza niz wszystkie HTC razem wziete.  Gratulujemy :)

Data: 2009-06-09 10:46:46
Autor: BaX
iPhone 3GS

[...]

AM w koncu na tym wynalazku zadziala? Bo telefonoudawacz z niego przecietny. LOL

Data: 2009-06-09 10:50:18
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:
[...]

Jak zostanie wydana to zadziala, wiadomo to juz od pol roku.
Zasadniczo szczekania noobow iphone ma w dupie i smieje sie z coraz to nowych iphone killerow ktore juz pierwszego dnia sa jedna wielka porazka jak Palm pre.

Data: 2009-06-09 10:57:52
Autor: BaX
iPhone 3GS

[...]

No ale po co pierdolenie dodatkowe, nie ma więc posiadanie urządzenia dla samego posiadania jest dobre dla nawiedzonych aplomaniaków bo telefon z iphona też beznadziejny. Ja się smieje z ludzi któzy kupują coś tylko dla tego żeby się pochawalić, a jak pytam co uzytecznego to potrafi to pokazuje mi jakieś wirtualne kufle z piwem.

Data: 2009-06-09 11:11:48
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:

No ale po co pierdolenie dodatkowe, nie ma więc posiadanie urządzenia dla samego posiadania jest dobre dla nawiedzonych aplomaniaków bo telefon z iphona też beznadziejny.

Dla funkcji telefonu to sie kupuje prosty telefon. iPhone jest URZADZENIEM Multimedialnym i Internetowym z funkcja telefonu.

Zaden WM od HTC nie odtwarza poprawnie H.264, zaden nie ma tak dobrej przegladarki zdjec o odtwarzaczu mp3 przez listosc nie wspomne. Podobnie jak przegladarka WWW. Wiec Bax chcesz telefon kup sobie nokie 1610 wystarczy.

Ja się smieje z ludzi któzy kupują coś tylko dla tego żeby się pochawalić, a jak pytam co uzytecznego to potrafi to pokazuje mi jakieś wirtualne kufle z piwem.

Jak mu sie to podoba i go to bawi swietnie.  Ja lubie sobie pograc w gry ktorych na WM nie ma i nigdy nie bedzie. Lubie przegladac strony i odbierac poczte na dodatek funkcja telefonu jest mi zbedna wiec mam ipoda Touch.

Ale co tam 40mln iPhoneOS to "pomylka" hajterzy od gotowanie romow z XDA   wiedza lepiej.

Data: 2009-06-09 11:18:37
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Jak ktoś jest aż tak durny, że nie potrafi wyszukać i zainstalować
odpowiedniego softu to powyższe stwierdzenia faktycznie są prawdą. ;)

Data: 2009-06-09 11:28:20
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Oczywiscie .... zainstaluj "hacks" "tips" ticks" reinstall.
Porazka. Dziwne ze pomijasz fakt kopiowania paskudnego AppStore przez MS w swoim WM wlasnie w celu wyszukania "nadajacego sie do uzytku softu pod wm bo ten w systemie to dno z mulem"

Pomijasz tez fakt ze iPhone ma mnostwo poza OSowego softu latwo dostepnego w tym od MMSy czy kopiuj i wklej.

Jaka to hipokryzja.  Jak iphone ma cos lepszego to WMiarze mowia ale my mozemy doinstalowac "jak znajdziemy w google". Jak cos mozna doinstalowac od iphona "to sie nie liczy" bo iphone nie ma MMS.

Hipokryzja niektorym paruje z czaszek zaslaniajac widocznosc pilotom na przelotowym FL350

Data: 2009-06-09 11:46:39
Autor: BaX
iPhone 3GS
[...]

LOL, to mówi ktoś kto wiesza psy na Xda. LOL

Data: 2009-06-09 11:56:24
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:
[...]

Oczywiscie jak slysze ze WM jest super bo XDA robi ROMy to trudno zebym nie pisal o Cydii wiec nie wyjezdzaj mi tu z hipokryzja

Data: 2009-06-09 12:21:45
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

Porazka. Dziwne ze pomijasz fakt kopiowania paskudnego AppStore przez MS
w swoim WM wlasnie w celu wyszukania "nadajacego sie do uzytku softu pod
wm bo ten w systemie to dno z mulem"

LOL. MS kopiuje AppStore ze względu na idiotów, którzy nie potrafią
sobie caba ściągnąć z Internetu albo wykonać instalacji przez
ActiveSync, tylko potrzebują klikanego interfejsu, który zrobi za nich
wszystko - ściągnie soft z sieci, zainstaluje i jeszcze za niego
zapłaci. :) Bo inaczej to już dla nich za trudno.

Sprzęt z WM to generalnie rzecz biorąc komputer - wywodzi się wprost od
PDA PocketPC, od kilku lat sukcesywnie wyposażanych w funkcję telefonu,
która dopiero po wejściu iPhone'a stała się podstawą marketingu. :)

Pomijasz tez fakt ze iPhone ma mnostwo poza OSowego softu latwo
dostepnego

Taa...? Pokaż mi nawigację z dobrymi mapami dla Polski? Pokaż mi jakiś
przyzwoity pakiet biurowy. Jest coś naprawdę użytecznego poza
idiotycznymi kuflami piwa i potrząsanymi niemowlakami? :>

w tym od MMSy czy kopiuj i wklej.

Taa... Wprowadzone ponad dwa lata po premierze...

Jaka to hipokryzja.  Jak iphone ma cos lepszego to WMiarze mowia ale my
mozemy doinstalowac "jak znajdziemy w google". Jak cos mozna
doinstalowac od iphona "to sie nie liczy" bo iphone nie ma MMS.

Mi akurat brak MMSów nie przeszkadza w iPhone - nie używam. Jestem
zwyczajnie zwolennikiem prostego systemu, który można sobie od podstaw
skonfigurować. WM jest pod tym względem idealny - oprogramowania,
wtyczek do Today'a itp. masz od groma. Produkt Apple pod tym względem
zwyczajnie nie jest w stanie konkurować - stanowi ciekawą zabawkę
multimedialną dla nastolatków, ale leży np. na polu biznesowym.

Data: 2009-06-09 10:45:37
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone 3GS
Dnia 09.06.2009 Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał/a:

[...]

Nie no wygodnie jest ściągac na pc i instalować, proste jak cholera -
szczególnie gdy pc jest daleko.
Ściąganie caba i wyklikanie tez bajer, nie ma to jak również ekstra
pajpalowanie czy inne wbijanie co rusz karty kredytowej w przypadku
płatnego softu, cholernie proste - wiesz ja też czytam pocztę przez
pine z konsoli bo umiem i to dla mnie wygodne - ale nie polecam tego
na lewo i prawo.

Sprzęt z WM to generalnie rzecz biorąc komputer - wywodzi się wprost od
PDA PocketPC, od kilku lat sukcesywnie wyposażanych w funkcję telefonu,
która dopiero po wejściu iPhone'a stała się podstawą marketingu. :)

Nie iPhone nie wywodzi się z bsd i mosix to nie były i nie są komputery,
przestań może się rozśmieszać.

[...]

Ziew, mam fajne navi: iGo - na długo przed iP kupiłem, po co mi drugie
(trzecie, bo mam jeszcze outdoora na potrzeby 4x4).
Ale wdepnąłeś: pokaż mi _przyzwoity_ pakiet biurowy dla WM! ;)

w tym od MMSy czy kopiuj i wklej.

Taa... Wprowadzone ponad dwa lata po premierze...

I tak niepotrzebnie wprowadzone.

[...]

Wtyczki na sprigboard czy lockscreen olałeś albo nie widziałeś - Twoja
strata. Kalendarze, terminarze, przypominarki, systemowe, imieniny, rss,
blogi itd to wszystko możesz mieć na lockscreenie czy froncie po odblokowaniu.

Produkt Apple pod tym względem
zwyczajnie nie jest w stanie konkurować - stanowi ciekawą zabawkę
multimedialną dla nastolatków, ale leży np. na polu biznesowym.

Nigdy na rynek bussinesowy nie był projektowany, ale to normalne pda
czy tego chcesz czy nie.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-09 22:32:02
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Sergiusz Rozanski pisze:

Ściąganie caba i wyklikanie tez bajer

Opera Mobile -> Download -> Open.
Wielka mi filozofia...

[...]

To właśnie dla tych, którzy nie umieją MS przygotuje MarketPlace. I co
co awantura?

Nie iPhone nie wywodzi się z bsd i mosix to nie były i nie są komputery,
przestań może się rozśmieszać.

Co ma głęboko pod skorupą to jedno.
Co na wierzchu to drugie. BTW to bsd na iPhonie nauczył się już
multitaskingu? :>

Ale wdepnąłeś: pokaż mi _przyzwoity_ pakiet biurowy dla WM! ;)

A proszę bardzo: SoftMaker Office 2008 - praktycznie to samo co na dużym
 Office z dużego Windowsa. Z bardziej mobilnych są DocumentsToGo.
A iPhone jak na razie nie może się pochwalić nawet czymś porównywalnym
do standardowego OfficeMobile z WM. ;>

[...]

Ok, to tu mamy remis. ;)

Nigdy na rynek bussinesowy nie był projektowany, ale to normalne pda
czy tego chcesz czy nie.

Sprzętowo - zgadzam się jak najbardziej. Ja nigdy nie mówiłem, że iPhone
jest do niczego z definicji bo to iPhone. Zwyczajnie mało softu w
porównaniu z rozwijaną od lat platformą jaką jest WM.

Data: 2009-06-09 22:37:13
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone 3GS
Sergiusz Rozanski pisze:

Ściąganie caba i wyklikanie tez bajer

Opera Mobile -> Download -> Open.
Wielka mi filozofia...

W darmowym sofcie tak (połowicznie), ale w komercyjnym musisz wyklikać
jakieś paypale czy kartę - co soft.
A teraz upgrade? Rozumiem że olewasz błędy - mało rozsądne, czy co
tydzień robisz rundkę po witrynach zakupionego softu i sprawdzasz czy
aby nie wyszła nowa wersja, a klucze do softu w notatniku itd - to ta
połowiczność.
W przypadku centralnego repo masz to z głowy, system sam mi wyświetla
że mam 5 programów nieaktualnych, jak mam chwilkę naciskam 1 guzik i
się instalują najnowsze wersje.

[...]

O wygodę? Jak to wygląda w WM dotychczas napisałem, jak wygląda i iP
już wiesz. Zresztą pomysł nie jest nowy bo podobnie działa większość
distr linuxowych - że cały system i wszelakie aplikacje (z distro)
aktualizujesz 1 instrukcją czy kilkoma kliknięciami.

[...]

Nigdy się tego nie oduczył, wiele programów potrafi działać w tle,
tylko nie z appstore (takich apple nie dopuszcza, co nie znaczy że nie
mogłyby być) ale te ze społecznościowych już tak - głównie te co
mają sesje inetowe trzymać czy shella.

Ale wdepnąłeś: pokaż mi _przyzwoity_ pakiet biurowy dla WM! ;)

A proszę bardzo: SoftMaker Office 2008 - praktycznie to samo co na dużym
 Office z dużego Windowsa. Z bardziej mobilnych są DocumentsToGo.

70 eu, fajne, powiedz mi ile wielostronicowych dokumentów na tym napisałeś
na pda? Tak z ręką na sercu.

A iPhone jak na razie nie może się pochwalić nawet czymś porównywalnym
do standardowego OfficeMobile z WM. ;>

Bez przesady, jest quickoffice za /5 tej ceny.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-10 07:41:57
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Sergiusz Rozanski pisze:

[...]

Klucze w rejestrze. ;)
Chyba nie wiesz jak wygląda uaktualnienie w WM. Często zwyczajnie jest
odpowiednia opcja w programie, który sam sobie może sprawdzać czy wyszło
coś nowego i proponuje ściągnięcie po czym inicjuje instalację. Wszystko
przebiega dalej autoamtycznie - użytkownik jest jedynie informowany o
tym, że najpierw trzeba usunąć starą wersję, tapie się ok, mija parę
sekund, wybiera się miejsce instalacji nowej, dalej, ok i po wszystkim.
Tak samo działa ręczne odpalenie caba.

W przypadku centralnego repo masz to z głowy, system sam mi wyświetla
że mam 5 programów nieaktualnych, jak mam chwilkę naciskam 1 guzik i
się instalują najnowsze wersje.

No to o co chodzi? Jak komuś się podoba taki system, to będzie miał
MarketPlace. Mi zwyczajnie nie podoba się polityka takiego AppStore i
podobnych instytucji jeśli chodzi o ograniczanie swobód programisty -
jest mimo wszystko próba objęcia kontrolą całości (lub sporej części)
oprogramowania wychodzącego na daną platformę. Tymczasem swoboda pisania
softu pozwala na tworzenie aplikacji bardziej niszowych,
specjalistycznych. Znajdź mi na iPhone coś jak PocketDigi (dekodowanie
transmisji cyfrowych dla radioamatorów i krótkofalowców), SatTrack
(śledzenie satelitów telekomunikacyjnych) czy jeden z wielu programów
dla pasjonatów astronomii. ;)
WM bardziej sprzyja takiej twórczości - ktoś potrzebuje softu dla
siebie, wykorzysta swoje umiejętności do napisania go a potem zwyczajnie
się nim podzieli publikując caba na swojej stronie domowej. ;)

[...]

Tak, tylko zauważ, że do niedawna to nie miało sensu w przypadku
urządzeń mobilnych, które łączyły się z Internetem okazjonalnie, często
przez drogie połączenia w stylu GPRS. Jeszcze nie tak dawno WiFi w
PDA/smartfonach było opcją a nie standardem.
Rozumiem twoją logikę, jednak nie wydaje mi się, żeby było to aż tak
koniecznym rozwiązaniem w przypadku sprzętu mobilnego. Ja raczej nie
rzucę się na MarketPlace zaraz po premierze. ;)

[...]

Ok, czyli z technicznego punktu widzenia się da, ale polityka firmy nie
pozwala. Przecież taka sytuacja z niepełnym multitaskingiem przywodzi na
myśl starego, dobrego PalmOSa który też niby wykonywał jeden program
jednocześnie, ale ludzie zachwycali się, że są wyjątki od tej reguły i
można odpalić terminal albo posłuchać muzyki w tle. ;)
Tutaj właśnie jest jeden z powodów mojej niechęci do AppStore i
podobnych instytucji. :)

70 eu, fajne, powiedz mi ile wielostronicowych dokumentów na tym napisałeś
na pda? Tak z ręką na sercu.

Przynajmniej kilkadziesiąt. Z ręką na sercu i całkowicie poważnie.
Oczywiście trudno stwierdzić dokładnie jaki procent spośród tego powstał
tylko i wyłącznie na PDA (ale takie też sie zdarzały - głównie
kilkustronicowe artykuły i recenzje) ale ogólnie zasada wygląda w ten
sposób, że mam folder z bieżąco tworzonymi dokumentami zsynchronizowany
z PDA. Czasem w trakcie kilku godzin wolnego czasu na uczelni nawet
kilka stron dopisałem do jakiejś pracy czy artykułu. Podstawa to
odpowiednie PDA i wygodna klawiatura sprzętowa (HTC
Wizard/Hermes/Kaiser/Universal świetnie się do tego nadają). Wcześniej
korzystałem też z PalmOSa i Graffiti, jednak przy tworzeniu dłuższych
tekstów to jednak męczy. :)
Na Wizardzie swego czasu nawet notowałem na jednym wykładzie nie mając
innego wyjścia - zajęcia odbywały się zimowymi wieczorami, gdy za oknem
było już ciemno, a kobieta gasiła światła aby rzutnik miał lepszy
kontrast. I tak byłem w stanie zapisać w tych warunkach więcej niż
znajomi z kartkami i długopisami. :)

Z pewnością nie da się ekranową klawiaturą kciukową jak w iPhone - fajne
do SMSów i notatek, jednak na dłuższą metę niesamowicie wkurzające.
Feedback jednak jest wymagany. ;)

Bez przesady, jest quickoffice za /5 tej ceny.

To już wyszło? Nie wypowiadam się na temat wersji iPhone, ale miałem do
czynienia z symbianowym trialem tego pakietu i bez szczególnych
rewelacji - w gruncie rzeczy coś na poziomie OfficeMobile z WM +
dodatkowe opcje formatowania tekstu.

Data: 2009-06-10 08:30:57
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:
Sergiusz Rozanski pisze:

[...]

Tiaaa a putty nie ma takiej opcji, i Kulki tez bleeee i peagle tez ...
Wymysliles sobie chyba te funkcje :)

[...]

Nie rozumiesz idei centralnego repozytorium trudno, podobnie jak nie rozumiesz ze w Appstore mozesz umiescic KAZDA APLIKACJE zgodna z SDK
i nie ingerujaca w hardware lub systemem inaczej niz za pomoca API

[...]

Ale wiesz co to Cydia Icy i do czego sluzy ?
To jakbys mial pretensje ze w supermarkecie nei sprzedaja radiostacji krotkofalarskich takiego Icoma 7900

WM bardziej sprzyja takiej twórczości - ktoś potrzebuje softu dla
siebie, wykorzysta swoje umiejętności do napisania go a potem zwyczajnie
się nim podzieli publikując caba na swojej stronie domowej. ;)

Ale wiesz ze rozklad autobusow dla Warszawy istnieje napisany przez jedna osobe i nie jest w Appstore a jednoczesnie jest na jeden klik ...

[...]

No coz MS znow zaspał ... nie dziwne.

[...]

W cydii sa aplikacje dzialajace w tle ale Apple ma LEPSZE rozwiazanie dla 95% osob. Powiedz mi co chcesz miec w tle.  Pozatym system akurat jest wielozadaniowy to tylko Apple nie dopuszcza aplikacji by sie nei zamykały i ma to sens.  Dla wszystkich innych jest usluga PNS technicznie lepsza niz trzymanie irca czy GG w tle na WM.

[...]

Alez istnieje swiat poza appstore na boga.  Pozatym akurat PNS jako usluga nie zajmujaca pamieci umozliwia bycie online w komunikatorach wiec o co chodzi. Jakie aplikacje chcesz miec w tle KONKRETNIE

[...]

A wystarczylo za 600zł miec netbooka niz dziergac na tych gownianych klawiaturkach, IMHO klawiatura w telefonie jest zbedna dobra szybka ekranowka do sms czy maila wystarczy

Z pewnością nie da się ekranową klawiaturą kciukową jak w iPhone - fajne
do SMSów i notatek, jednak na dłuższą metę niesamowicie wkurzające.
Feedback jednak jest wymagany. ;)

Kwestia przyzwyczajnie

Data: 2009-06-11 09:41:29
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

Tiaaa a putty nie ma takiej opcji, i Kulki tez bleeee i peagle tez
... Wymysliles sobie chyba te funkcje :)

Część softu wywala pytanie o ściągnięcie aktualizacji. Weźmy taki
SkyBook czy WiFiFoFum2. Widziałem podobny komunikat również w innych
używanych przeze mnie programach, chociaż nie chce mi się tego
wszystkiego uruchamiać celem sprawdzenia. ;)
Putty? Chyba od dawna nie wychodziła nowa wersja, a przynajmniej nie w
czasach, gdy PPC mają względnie "stały" dostęp do Internetu przez
wbudowany moduł GSM pełniący funkcję modemu.
Kulki? Toż to jak Saper w dużym Windowsie - ten sam od Win3.11. Jedyne
co zmienili od czasów wm2003 to nazwa tej gry. :)

Nie rozumiesz idei centralnego repozytorium trudno

Nie, to nie tak. Rozumiem doskonale - korzystałem z Linuksa. Idea bardzo
ciekawa, jednak nie uważam jej za niezbędną w przypadku PDA.

Ale wiesz co to Cydia Icy i do czego sluzy ? To jakbys mial pretensje
ze w supermarkecie nei sprzedaja radiostacji krotkofalarskich takiego
Icoma 7900

Tylko różnica jest taka, że Microsoft nie tworzy żadnych ograniczeń
prawnych, nie zakłada blokad na instalację alternatywnego softu itp.
Każdy może napisać program, zrobić z niego caba i zamieścić na swojej
domowej stronie. Zupełnie jak w przypadku dużego Windowsa. Żadne
jailbreaki nie są potrzebne aby to odpalić. ;)

No coz MS znow zaspał ... nie dziwne.

MS (i firmy korzystające z jego rozwiązań) ogólnie wykonały dziwny zwrot
po pojawieniu się iPhone. Właściwie nie wiem o co my się tutaj spieramy
tak prawdę mówiąc, bo to tak naprawdę dwa różne urządzenia. PPC
(wywodząc się jeszcze od WinCE) był systemem projektowanym z myślą o
kieszonkowym komputerkach co widać było po klasycznym interfejsie -
bardziej "komputerowym", wymyślonym pod rysik ale za to mieszczącym
więcej informacji.
Od pewnego momentu urządzenia z WM (np. cała wczesna produkcja HTC z
Wallaby na czele) zaczęły być wyposażane w moduł telefoniczny, ale
raczej jako dodatek + wmontowany modem GPRS. Dopiero po premierze
iPhone'a zaczęło się całe szaleństwo przebierania WM w nowe ciuszki -
jakieś dziwaczne, mułowate zakładki do obsługi palcami etc.
I tutaj się zgadzam - pod tym względem WM faktycznie jest z tyłu za
iPone, ponieważ ten został kompleksowo zaprojektowany pod tym względem.
Niemniej jeśli komuś zależy bardziej na klasycznym palmtopie niż
multimedialnym telefonie to WM wciąż rządzi. :)

Dla wszystkich innych jest usluga PNS technicznie lepsza niz
trzymanie irca czy GG w tle na WM.

Ok, tu przyznaje się do niewiedzy i zwracam honor. ;)

Alez istnieje swiat poza appstore na boga.  Pozatym akurat PNS jako usluga nie zajmujaca pamieci umozliwia bycie online w komunikatorach wiec o co chodzi. Jakie aplikacje chcesz miec w tle KONKRETNIE

Hmm... Brakuje mi chociażby czegoś w stylu PocketDigi z PPC. Z tego co
widzę parę aplikacji dla radioamatorów/krótkofalowców na iPhone już
powstało, ale są to głównie jakieś proste logbooki. Czegoś w stylu
SatTrack też nie widziałem.
Nawigacja na Polskę by się przydała (wiem, że pewnie będzie).

Są też braki software'owe wynikające z braków sprzętowych. Nigdy nie
będzie np. takiego przydatnego programiku jak NoviRemote, bo brak portu
IrDA (choć fakt - również nie wszystkie współczesne PDA na WM go
mają...) poza tym brak sprzętowej klawiatury poważnie utrudnia bardziej
profesjonalne używanie pakietu biurowego.

A wystarczylo za 600zł miec netbooka niz dziergac na tych gownianych klawiaturkach

Chyba Ci się teraz urządzenia pomyliły. ;) Netbook to całkiem fajne
rozwiązanie, jednak cierpi na główną bolączkę wszystkich laptopów -
potrzebujesz kawałka sztywnej powierzchni aby go rozłożyć i zacząć coś
pisać. Praktycznie nie da się go pewnie chwycić w obydwie dłonie i
sprawnie pisać np. kciukami. Na Universalu czy Wizardzie można naprawdę
sprawnie tworzyć dokumenty w ten sposób - możesz mi wierzyć, bo sam
wiele stron tak wklepałem. ;)

I właśnie chyba tutaj jest sedno całego sporu - Ty traktujesz sprzęt o
którym rozmawiamy jako coś trochę lepszego od telefonu. Dla mnie to taka
  jeszcze bardziej mobilna alternatywa dla netbooka (UMPC są w tej
chwili za drogie, za duże, kiepsko leżą w kieszeni, grzeją się i nie
trzymają na baterii tak długo jak dobre PPC). ;)

Z pewnością nie da się ekranową klawiaturą kciukową jak w iPhone -
fajne do SMSów i notatek, jednak na dłuższą metę niesamowicie
wkurzające. Feedback jednak jest wymagany. ;)

Kwestia przyzwyczajnie

Do SMSów? Zgoda. Jednak pisanie dłuższego maila czy tekstu w Wordzie
trudno mi sobie wyobrazić. Dlatego chętnie zobaczyłbym coś w rodzaju
znanego z PSP gripa w wersji dla iPhone, wyposażonego jednak nie w
konrolery do gier, ale kciukową klawiaturę QWERTY. :)

Data: 2009-06-12 07:25:43
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Oczywiscie jak nie wywala pytania to "nie potrzebujemy" tego softu.

Nie, to nie tak. Rozumiem doskonale - korzystałem z Linuksa. Idea bardzo
ciekawa, jednak nie uważam jej za niezbędną w przypadku PDA.

Jasne zasmiecony system pierdylion aplikacji.  A jak sie odtwarza to cudo ?

Tylko różnica jest taka, że Microsoft nie tworzy żadnych ograniczeń
prawnych, nie zakłada blokad na instalację alternatywnego softu itp.

Nie kpij sobie ... Przeczytaj moze licencje.  Ale rozumiem ze zakaz zakrywania menu ekranu startowego w wersji 7 pominiesz milczeniem ?

Każdy może napisać program, zrobić z niego caba i zamieścić na swojej
domowej stronie. Zupełnie jak w przypadku dużego Windowsa. Żadne
jailbreaki nie są potrzebne aby to odpalić. ;)

O jej ... i rozumiem ze nie ma to zwiazku z resetami urzedzen WM heheh

[...]

No coz czas wiec by poszedl do piachi jako archaiczny gniot

[...]

I oczywiscie zaden posiadacz WM tego nie chce jako fujjjjj
Co mi z tego WM jak jego UI i filozofia tkwi gdzie w latach 90dziesiatych.

[...]

Jak komus zalezy to niech odwiedzi muzeum techniki tak jest miejsce dla klasycznych palmtopow

[...]

iPhone z Appstore istnieje nie caly rok a ty domagasz sie aplikacji niszowych ktorymi interesuja sie 20 osob na swiecie. No wez przestan.

[...]

Uzywales ty klawiatury ekranowej takiej prawdziwej a nie tej popierdolki z WM ?

[...]

Nie potrzebuje jedna reka trzymam druga pisza jak w telefonie chyba ze potrafisz pisac dwoma rekami trzymajac WM noga w powietrzu ?

[...]

Dwoma palcami, zaprawde szybko sie pisze. Ja rozumiem Wizard z klawiatura wysuwana jest ok ale netbookowi nie podskoczy. A pisac cokolwiek na czyms takim dluzszego to sadomaso ale w sumie rozumiem uzywanie WM to tez sadomaso wiec jakis zwiazek jest

[...]

Alez uzywam WM z pelna klawiatura sprzetowa bo rysikowy WM to jest zart.
I bynajmniej wole wyciagnac w autobusie uspionego netbooka zeby napisac maila jedyny wyjatek to iphone na ktorym da sie napisac maila w pojezdzie.

[...]

Taaa i bedzie ja podlaczal to jakis zart. ?
WYbacz mialem wiele klawiaturowych WM i zaden nie nadawal sie do niczego innego jak napisanie SMS czy krotkiego maila albo jakiegos flejma na newsy

Data: 2009-06-10 07:56:39
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:
Sergiusz Rozanski pisze:

Ściąganie caba i wyklikanie tez bajer

Opera Mobile -> Download -> Open.
Wielka mi filozofia...

i tak po angielsku .... a fuj...  tak wiem dzisiaj kazdy musi znac angielski. No i oczywiscie pominales zgrabnie aplikacje platne.

[...]

No jak... te paskudne Appstore nasladowac toz to grzech najwiekszy.

Co ma głęboko pod skorupą to jedno.
Co na wierzchu to drugie. BTW to bsd na iPhonie nauczył się już
multitaskingu? :>

Nastepny gral prawie "smartphona z WM" A moze powiesz po co multitasking?  Tak konkretnie od serca.
Tylko nie pisz o ssh w tle z TOPem  swojego serwera bo zabija cie smiechem.

A iPhone jak na razie nie może się pochwalić nawet czymś porównywalnym
do standardowego OfficeMobile z WM. ;>

Oczywiscie ... dokumenty worda na iphonie otwieraja krasnoludki

Nigdy na rynek bussinesowy nie był projektowany, ale to normalne pda
czy tego chcesz czy nie.\

Biznesowy to moze byc blackberry a nie WM

Sprzętowo - zgadzam się jak najbardziej. Ja nigdy nie mówiłem, że iPhone
jest do niczego z definicji bo to iPhone. Zwyczajnie mało softu w
porównaniu z rozwijaną od lat platformą jaką jest WM.

Malo softu ?  A to zart ... pewnie dlatego na WM przypada 1,2 programu od zewnetrznego dostawcy a na Iphona 3,8 :)

Data: 2009-06-10 08:12:54
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

i tak po angielsku .... a fuj...  tak wiem dzisiaj kazdy musi znac
angielski. No i oczywiscie pominales zgrabnie aplikacje platne.

Czy jest wersja polska - nie wiem. Mi angielski system nie przeszkadza,
byle były pl literki i klawiatura. ;)

No jak... te paskudne Appstore nasladowac toz to grzech najwiekszy.

Toż to Apple ma też patent na repozytorium? :>

A moze powiesz po co multitasking?

Sprawdź sobie na wikipedii co to pojęcie oznacza :)

Oczywiscie ... dokumenty worda na iphonie otwieraja krasnoludki

Otworzyć to jedno. A co z edycją? ;)

Biznesowy to moze byc blackberry a nie WM

LOL. Może i pasuje do garnituru, ale na tym jego "biznesowość" się w
gruncie rzeczy kończy. :)

Malo softu ?  A to zart ... pewnie dlatego na WM przypada 1,2 programu
od zewnetrznego dostawcy a na Iphona 3,8 :)

Odlicz sztuczne piwo i potrząsane niemowlaki. ;)

Data: 2009-06-09 12:35:59
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Oczywiscie bo szukanie w internecie najwowszych wersja na tysicach warezow to jest wymarzone zadanie uzytkownika telefonu.

Sprzęt z WM to generalnie rzecz biorąc komputer - wywodzi się wprost od
PDA PocketPC, od kilku lat sukcesywnie wyposażanych w funkcję telefonu,
która dopiero po wejściu iPhone'a stała się podstawą marketingu. :)

Komputer brzmi dumnie.....

[...]

Jest dokladnie ten sam pakiet biuro co na WM czyli quickoffice.

Taa... Wprowadzone ponad dwa lata po premierze...

MMS od premiery WIndows CE  weszly po 8 latach :) To chciales napisac

[...]

Prosty systemi tysiece pierdolkowatych wtyczek bo OS z pudelka nei nadaje sie do uzytku zabawne

Data: 2009-06-09 22:37:44
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

Oczywiscie bo szukanie w internecie najwowszych wersja na tysicach
warezow to jest wymarzone zadanie uzytkownika telefonu.

A kto mówił o warezach? :)

Jest dokladnie ten sam pakiet biuro co na WM czyli quickoffice.

Już wyszedł? W takim razie przeprosiny z mojej strony. ;)

MMS od premiery WIndows CE  weszly po 8 latach :) To chciales napisac

LOL. Kiepska manipulacja faktami.
W czasach premiery Windowsa CE nikt nie myślał poważnie nad stosowaniem
urządzeń pracujących pod jego kontrolą jako telefonów, poza drobnymi
wyjątkami. "Telefoniczna" strona PPC zaczęła się rozwijać dynamicznie
dopiero przed paru laty.

Prosty systemi tysiece pierdolkowatych wtyczek bo OS z pudelka nei
nadaje sie do uzytku zabawne

Tego nawet nie skomentuje... Tysiąc wtyczek do Today'a? :>

Data: 2009-06-10 08:03:23
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Oczywiscie bo szukanie w internecie najwowszych wersja na tysicach
warezow to jest wymarzone zadanie uzytkownika telefonu.

A kto mówił o warezach? :)

Wiesz dla mnie strona z softem na WM gdzies tam na swiecie to taka tawerna w poracie w ktorej chcesz znalesc przyszla zone i matka
Biznesowo swietny pomysl ... na uwalenie danych i fona.

Centralne repozytorium jest najlepszym mozliwym rozwiazaniem dla 95% uzytkownikow. Reszta czy to na WM czy na iphonei sobie poradzi.

Nie ma co dyskutowac o tym.

[...]

Wiem dlatego ... o tym pisze...  Tworcy iphona uznali MMS za taka namiastke multimediow i maila jak  "WAP" za namiastke internetu,
czyli technologie ktora zdechnie zanim sie narodzi.
Myslac w kategoriach USA mieli racje...  WIdac posluchali uzytkownikow i dodali MMS to cos zlego ze realizuja zyczenia uzytkownikow i daja im za darmo MMSy bo nie rozumiem o co zal ?

Tego nawet nie skomentuje... Tysiąc wtyczek do Today'a? :>

Pokaz mi chodz jednego swiadomego uzytkownika WM z Today.
Toz nawet Samsung i HTC napisalo swoje nakladki byle te gowno z systemu nie swiecilo na ekranie. A widzety w HTC i Samsungu to co jak nie wtyczki na ekran ?  Sa to zewnetrzne produkty maskujace "gownianosc" WM w tym zakresie.

W WM7 bedzie zakaz zakrywanie ekranu Today czymkolwiek ... to dopiero zart

Data: 2009-06-10 09:13:28
Autor: qwerty
iPhone 3GS
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0nidl$dp1$1@inews.gazeta.pl...
Centralne repozytorium jest najlepszym mozliwym rozwiazaniem dla 95% uzytkownikow. Reszta czy to na WM czy na iphonei sobie poradzi.

Skoro jest takie dobre, to co jeszcze robisz na windowsie? Idź natychmiast na linuxa i co tydzień wgrywaj 80 łatek o wadze 500 MB.

Data: 2009-06-10 09:17:52
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
qwerty pisze:
[...]

Bez kozery powiedz 500GB a co bedziesz se zalowal.
Pozatym mowimy chyba o urzadzeniach mobilnych na grupie nie ?

Pozatym akurat latwki w windowsie produktach MS sa zintegrowane i ida jednym narzedziem prawda ? Wiec jednak jest to dobry pomysl.

A centralny sklep z softem dla urzadzen mobilnych jakos robia wszyscy na wzor przebrzydlego Jobsa

Data: 2009-06-10 13:39:39
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone 3GS
Dnia 10.06.2009 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał/a:
[...]

Ja tak używam, ale nie rozumiem co ma ilość i wielkość łatek do wątku?
Raz jest więcej raz mniej o co chodzi?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-10 09:19:45
Autor: BaX
iPhone 3GS
Pokaz mi chodz jednego swiadomego uzytkownika WM z Today.
Toz nawet Samsung i HTC napisalo swoje nakladki byle te gowno z systemu nie swiecilo na ekranie.

Gówniane nakładki w stylu 3D ? Weź przestań mnie nawet wqrwiać, pierwsze co bym zrobił to to wyjebał, pierwszą rzeczą jaką zrobiłem w kaiserze to wyłaczyłem ten małpi nakładek oranga. Systemowy wygląd 6.1 mi starcza do tego co potrzebuje.

Data: 2009-06-10 09:22:42
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:
[...]

To nalezysz do dziwakow.  Bo wszyscy chca animowane bajeranckie GUI i juz :)  A pozatym uzywasz muzealnego Kaisera :) nie jestes target :)

Data: 2009-06-10 09:52:59
Autor: BaX
iPhone 3GS

[...]

No ktoś z sieczką zamiast mózgu może przedkładać animowane menu nad funkcjonalnosc.

Data: 2009-06-10 09:55:07
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:

No ktoś z sieczką zamiast mózgu może przedkładać animowane menu nad funkcjonalnosc.

95% posiadaczy WM ?

Data: 2009-06-10 11:34:21
Autor: BaX
iPhone 3GS

No ktoś z sieczką zamiast mózgu może przedkładać animowane menu nad
funkcjonalnosc.

95% posiadaczy WM ?

A mają jakiś wybór? Raczej nie bardzo skoro sam napisałeś, że producenci potworzyli swoje nakładki na WM ale czy to że wszędzie są laptopy w sprzedaży /prawie/ tylko z vistą znaczy że wszyscy jej używają?

Data: 2009-06-30 20:24:41
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone 3GS

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:h0nv8r$1gn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale przecież nie ma co "stawać okoniem".
Z resztą ściągnij sobie demo i zobacz jakie to ma możliwości i ile daje wygody, poza estetyką i frajdą:
http://spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/

Data: 2009-06-30 20:21:33
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone 3GS

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h0nn2b$h8$5inews.gazeta.pl...

To nalezysz do dziwakow.  Bo wszyscy chca animowane bajeranckie GUI i juz :)  A pozatym uzywasz muzealnego Kaisera :) nie jestes target :)

Animowane GUI wcale nie musi eliminować Today.
Co zaś się tyczy Kaisera - może jest i klocek, ale wskaż mi cokolwiek lepszego od tego sprzętu ?

Data: 2009-07-01 08:01:00
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Jacek "Plumpi" pisze:

[...]

Phiii smiejesz sie z G1 ze przestarzaly a potem piszesz o swietnym
Kaiserze z dychawicznym prockiem i RAMem ze sredniowiecza przy ktorym G1 to highspeed, czy jestes hipokryta swiadomym czy tak z zaslepienia ?

Data: 2009-07-01 11:48:46
Autor: Adramelech
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:h2eu5i$q1l$4inews.gazeta.pl:

Phiii smiejesz sie z G1 ze przestarzaly a potem piszesz o swietnym
Kaiserze z dychawicznym prockiem i RAMem ze sredniowiecza przy ktorym G1 to highspeed, czy jestes hipokryta swiadomym czy tak z zaslepienia ?

W G1 HTC wsadziła taki sam proc co w Kaisera. Tylko podkręcili go lekko z 400MHz do 528MHz. Róznica raczej mała...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-02 07:54:08
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Adramelech pisze:
[...]

Zasadniczo to SoC i te 524MHz wynika po czesci ze zmiani procesu technologicznego.  Roznica nei jest mala co widac po Androidzie na Kaiserze jest wolniej

Data: 2009-07-02 07:17:02
Autor: Adramelech
iPhone 3GS
?

[...]

Czyż byś wiedział coś o czym nie wiem Qualcomm? Bo oni twierdzą że i MSM7200 i MSM7200a są zrobione w 90 nm, na tym samym rdzeniu ARM1136EJ-S.
Napisz gdzie dowiedziałeś o zmianie procesu technologicznego pomiędzy MSM7200 w Kaiserze a MSM7200a w G1?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-02 10:12:47
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS

[...]

Idz i zobacz, podniesienie zegara wynika ze stabilniejszej i powtarzalnej jakosci wykonania, czemu jeszcze wsyzscy posiadacze MSM7200 nie pedza prockow na 524MHz bo u niketorych jest to niestabilne... pomysl troszke.

Data: 2009-07-02 09:22:57
Autor: Adramelech
iPhone 3GS

[...]

Muszę cię zmartwić. Nie istnieje żadna aplikcja która potrafiłaby podkręcić Qualcomma. Wiec z chęcią zobacze jakiegokolwiek usera któremu udało się podkręcić procesor tej firmy, niewazne stabilnie czy nie.
Podaj źródło swojej wiedzy o posiadaczach MSM7200 podkręcającyh te chipy.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-01 16:43:08
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone 3GS

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2eu5i$q1l$4inews.gazeta.pl...

Phiii smiejesz sie z G1 ze przestarzaly a potem piszesz o swietnym
Kaiserze z dychawicznym prockiem i RAMem ze sredniowiecza przy ktorym G1 to highspeed, czy jestes hipokryta swiadomym czy tak z zaslepienia ?

Coś Ci się pozajączkowało ;)
Nigdzie nie wypowiadałem się na temat hardware G1, a tym bardziej nie mogłem śmiać się, że jest przestarzały.
Chyba pomyliłeś mnie z kimś innym :D

Data: 2009-06-11 09:54:58
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

Wiem dlatego ... o tym pisze...  Tworcy iphona uznali MMS za taka
namiastke multimediow i maila jak  "WAP" za namiastke internetu,
czyli technologie ktora zdechnie zanim sie narodzi.

No i doskonale się zgadzam z takim rozwiązaniem. Nigdy nie należałem do
gawiedzi rzucającej błotem w stronę iPhone'a ze względu na brak MMS. W
założeniach urządzenie miało być "internetowe", więc spokojnie można
wysłać e-maila, który przecież jest rozwiązaniem o wiele, wiele lepszym
jeśli idzie o przesłanie dopiero co zrobionego zdjęcia. Dublowanie
zbędnej funkcjonalności jest nikomu niepotrzebne.

MMS to wypadek przy pracy, podobnie jak SMS zresztą. Tego drugiego
trudniej będzie jednak ubić na rzecz mobilnej komunikacji przez
Internet, bo dzieciaki za bardzo pokochały to coś wymyślone celem
wysyłania komunikatów na drodze operator -- > abonent. ;)

Pokaz mi chodz jednego swiadomego uzytkownika WM z Today.

Zajrzyj na jakieś forum użytkowników palmtopów (ale nie telefonów z
działem poświęconym WM!) i poszukaj wątków w którym ludzi się chwalą
swoimi today'ami. ;)
Ja akurat w Universalu mam bardzo prosty, ascetyczny układ. Od góry:
Data, Wiadomości, Info o najbliższym wpisie z terminarza i prosty
launcher ze skrótami do najczęściej używanych programów.

Toz nawet Samsung i HTC napisalo swoje nakladki byle te gowno z systemu
nie swiecilo na ekranie. A widzety w HTC i Samsungu to co jak nie
wtyczki na ekran ?

Na które mam alergię. Podobnie jak wielu ŚWIADOMYCH użytkowników WM,
którzy wiedzą, iż nie jest to odpowiedź MS na iPhone'a ale zupełnie inny
system.

Sa to zewnetrzne produkty maskujace "gownianosc" WM
w tym zakresie.

Nie. Są to próby zrobienia z WM czegoś czym nie jest...

W WM7 bedzie zakaz zakrywanie ekranu Today czymkolwiek ... to dopiero zart

Ten cały "WM7" ma się już nawet nie nazywać oficjalnie Windowsem Mobile
tylko Windowsem Phone... To chyba dość wymowne... :/

Data: 2009-06-12 07:30:10
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:

[...]

Fajnie byc dinozaurem ?

Sa to zewnetrzne produkty maskujace "gownianosc" WM
w tym zakresie.

Nie. Są to próby zrobienia z WM czegoś czym nie jest...

Czyli zwykklego przyjaznego urzadzenia dla ZU ktorym WM nie jest.
Wystarczyła moda na Omnie i fora WMowcow zalaly setki trywialnych pytan zielonych userow dla ktorych logika UI byla pokrecona. Przeciez to FAKT oczywisty. To znaczy WM nie jest przystosowany dla ZU i musi byc maskowany widgetami i innymi pierdolami.  Wiec WM to taki niszowy produkt i tez tak skonczy.

W WM7 bedzie zakaz zakrywanie ekranu Today czymkolwiek ... to dopiero zart

Ten cały "WM7" ma się już nawet nie nazywać oficjalnie Windowsem Mobile
tylko Windowsem Phone... To chyba dość wymowne... :/

Czyli proba zrobienia z WIndows Mobile czegos normalnego tylko zamiast wyurzucic cala architekture do kosza to lepia balwana jak czytam minimalne wymagania dla WM7 to rece opadaja  Sprzetowe GPU z
OpenGl 2.0 , Snapdragon co to ma byc ?   A perzy tym dotalne braki w UI.

Ciekawe czy problem liczby kolorow chociaz pokonaja bo to tez temat rzeka

Data: 2009-06-12 14:10:03
Autor: Atlantis
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

Fajnie byc dinozaurem ?

Że używam Uni czy? Czy może miałeś na myśli ascetyzm mojego Today'a? ;)
Po pierwsze nic nie poradzę na to, że nie wyszedł godny następca tego
modelu, a on ciągle świetnie się sprawdza (PXA bije Qualcomy
wydajnością!) Po drugie wolę wygodę niż animowane menu. ;)

[...]

Oczywiście. WM nie był robiony z myślą o egalitaryzmie. W założeniach
pracujące pod nim urządzenia miały być skierowane do biznesmenów i
ewentualnie geeków, którzy wiedzą co do czego jest. Ten system
zwyczajnie się nie nadaje na muzyczno - internetowy bajer dla
nastolatka. Co z tego, że damy mu ładną nakładkę na Today dającą
animowany dostęp do WWW i SMSów, skoro chcąc ustawić dzwonek trzeba się
trochę bardziej nagimnastykować?
Zapewne WM7 to zmieni - w końcu to system robiony z myślą o konkurowaniu
z iPhone. Tyle tylko, że to już nie będzie WM znany użytkownikom PDA od
lat...

[...]

Ja czytając te wymagania odniosłem wrażenie, że to zwykły chwyt
reklamowy w stylu "patrzcie jakie to będzie miało zaawansowane
możliwości - prawie jak na dużym komputerze". ;)

Data: 2009-06-13 20:29:55
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Dinozaur i to wyglada na prawdziwy.

[...]

Oczywiscie bo multimedialne telefony to nastolatki i pewnie dlatego WM7 ma byc jak iphone :)  Nie oslabiaj mnie. Ascetyzm nie wynikal z wyszukanej filozofi tworcow WM tylko z ulomnosci technologicznej z czasu jego narodzin. Tyle ze ta ulomnosc dzis jest juz tylko smieszna.

[...]

Mam zla wiadomosc dla Ciebie niestetyy pudrowanie trupa to jest dalej.

[...]

Obawiam sie ze mimo wymagan bedzie krowiaste.
WM jesli ma stac sie konkurencja musi schudnac dramatycznie.
Zreszta to jest wp lanach ale pozbawi roznorodnosci ulubionego konika Tomasza. Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.  Nie da sie pogodzic UI dla niedotykowca z poziomym ekranem 320x240 wzgledem 800x480 w pionie bez dramatycznych kompromisow.  Szczegolnie ze przycisk 10x10 pikseli inaczej wyglada na malym ekranie inaczej na duzym inaczej na 3 calowym z 320x240 a inaczej na tym samym 3 calowym w 800x480

Data: 2009-06-30 20:16:44
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone 3GS

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h0nidl$dp1$1inews.gazeta.pl...

Pokaz mi chodz jednego swiadomego uzytkownika WM z Today.

Ja korzystam i nawet nie wyobrażam sobie, żebym go nie miał.

Data: 2009-06-09 12:32:38
Autor: Titus Atomicus
iPhone 3GS
In article <h0l9gl$ecf$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:

Jan Strybyszewski pisze:

> [...]

Jak ktoś jest aż tak durny, że nie potrafi wyszukać i zainstalować
odpowiedniego softu to powyższe stwierdzenia faktycznie są prawdą. ;)

To w takim razie o co wam chodzi z tymi MMSami. Jak ktos chcial sobie 'doinstalowac MMSy' to mogl sobie doinstalowac.
Troche konsekwencji.

TA

Data: 2009-06-09 22:44:07
Autor: Atlantis
iPhone 3GS

To w takim razie o co wam chodzi z tymi MMSami. Jak ktos chcial sobie 'doinstalowac MMSy' to mogl sobie doinstalowac.
Troche konsekwencji.

Ależ mi o nic nie chodzi. Brak MMSów w iPhone w niczym mi nie
przeszkadza i nigdy nie przeszkadzał. Sam wysłałem tego rodzaju
wiadomość może raz czy dwa razy w życiu, odebrałem o parę więcej. ;) Ich
brak by mnie nie zasmucił.

Nie jestem też fanatycznym przeciwnikiem iPhone'a. Uważam go tylko za
młodą platformę, która do niedawna mogła służyć co najwyżej do zabawy.
Śmieszył mnie fakt, że tak dużo energii programiści poświęcali na
pisanie pierdołkowatych zabawek wykorzystujących akcelerometr, a nie
można się było doczekać na nawigację czy pakiet biurowy.
Stąd mówienie jak to ten cały iPhone jest lepszy od WM dysponującego
ogromną biblioteką naprawdę użytecznego softu zwyczajnie mnie śmieszyło.

Teraz sytuacja się zmienia na szczęście. Może jeszcze rok albo dwa... ;)

Data: 2009-06-10 08:06:09
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Atlantis pisze:

[...]

I tak mysli 30 mln posiadaczy iPhona. Dolozyli MMS fajnie ze jest chodz nie uzywam...

[...]

Pakiet biurowy to nie projekt na kolanie.  Wiesz ze Appstore istnieje niecale 10 miesiecy  a SDK ledwie rok.  Pakiet biuro napisane w 6 miesiecy nie jest niczym dziwnym.

Stąd mówienie jak to ten cały iPhone jest lepszy od WM dysponującego
ogromną biblioteką naprawdę użytecznego softu zwyczajnie mnie śmieszyło.

Jakiego uzytecznego mam WM i jakos tego softu uzytecznego nie widze.
O przepraszam uzywalem putty ale bez przesady ... w iphonie jest terminal unixowy wiec o czym gadka.

Teraz sytuacja się zmienia na szczęście. Może jeszcze rok albo dwa... ;)

Czego nie ma iphone OS 3.0 wedlug Ciebie ?

Data: 2009-06-09 11:44:37
Autor: BaX
iPhone 3GS

[...]

czyli takim frajer gadzetem dla ludzi którzy piją piwo z weża w dodatku stojąc na głowie.

[...]

Nie, wystarczy mi HTC który służy mi za navi, a jak potrzebuje to za telefon. IP tego pierwszego nie potrafi przy uzyciu AM. Do grania to mam Xboxa albo komputer.

Data: 2009-06-09 10:31:31
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone 3GS
Dnia 09.06.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

[...]

To popatrz dokładnie jak mi iP służy do rozmów/www/poczty a do navi mam
osobne pudełko z iGo.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-09 12:39:27
Autor: BaX
iPhone 3GS

[...]

A po co mi osobne pudełko skoro to co Twój iP robi mój HTC też + mam navi?

Data: 2009-06-09 11:51:16
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone 3GS
[...]

Ale o osobnym pudełku do gier już zapomniałeś? Jakoś nie grasz na pda tak
ja nie używam telefonu do navi, więc jej obecność czy nie mi totalnie wisi.
Osobne pudełko ma też swoje zalety, np mogę navi np komuś pożyczyć,
nie demontować go w jakieś cywilizacji (lub totalnie poza nią).

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-09 14:31:00
Autor: BaX
iPhone 3GS
Ale o osobnym pudełku do gier już zapomniałeś? Jakoś nie grasz na pda tak
ja nie używam telefonu do navi, więc jej obecność czy nie mi totalnie wisi.

No ale to znaczy ze nie-iphony są gorsze?

Osobne pudełko ma też swoje zalety, np mogę navi np komuś pożyczyć,
nie demontować go w jakieś cywilizacji (lub totalnie poza nią).

Demontowac? A to sie jakoś demontuje? Bo ja po prostu wyciągam z uchwytu i wychodze z samochodu. Może robie coś nie tak?

Data: 2009-06-09 12:54:24
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone 3GS
[...]

Nie są lepsze przez posiadanie navi (imo). Są gorsze z innych powodów
(np posiadania WM - imo).

[...]

Nie wiem, ja poprostu wychodzę ze samochodu. Chyba że parkuję w centrum DC,
wtedy wyciągam z uchytu i wychodze.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-10 07:52:49
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:
Ale o osobnym pudełku do gier już zapomniałeś? Jakoś nie grasz na pda tak
ja nie używam telefonu do navi, więc jej obecność czy nie mi totalnie wisi.

No ale to znaczy ze nie-iphony są gorsze?

Nie nie sa gorsze ale bzdura jest teza ze WM maja "wszystko" bo to wszystko jest NIEDOPRACOWANE "prawie dotykowe" , "prawie nawigacje" i "prawie telefony" z "prawie internetem" i "prawie multimediami".

Demontowac? A to sie jakoś demontuje? Bo ja po prostu wyciągam z uchwytu i wychodze z samochodu. Może robie coś nie tak?

A jak bateryjka doladowujaca sie 8 razy dziennie sie miewa ?\
Pozatym nie dyskutujemy o tym iz nawigacja w telefonie jest zla ale brak nawigacji nie jest znowu jakis wielkim achwaj dzisiaj skoro LEPSZA mozna kupic za 500zł.

Data: 2009-06-10 08:22:56
Autor: ToMasz
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:
[...]

kto ja postawił?

wszystko jest NIEDOPRACOWANE
To jest teza Janusza? chętnie z nia będę polemizował

"prawie dotykowe"
nie twierdze ze dotyk jednopunktowy jest lepszy od dwupunktowego. Ale
jednak 99%(strzelam) laptopów ma touchpady jednodotykowe, jakoś nie
narzekają, działają bezbłędnie. telefony z wm mają ekrany jednodotykowe
i nie rozumiem co wnich jest "prawie" nie działa dotyk na całej
powierzchni,  nie działa w niedziele i świeta?

"prawie nawigacje"
o ile sie nie myle, (popraw mnie) wiekszość programów nawigacyjnych
można wgrać do PDA z Wm. O ile śie nie myle iPhone będzie miał tom toma,
którego można wgrac do telefonu z WM O ile sie nie myle telefony z WM
mogą mieć ekrany do 2 cale do... 3.5 napewno, ale sądze ze sa wieksze.
Mim zdaniem to właśnie w różnorodności siła.
zrób porównanie "prawdziwej" nawigacji do nawigacji z WM i uzasadnij to
 PRawie.

"prawie telefony"
Asus 525 - pełna klawiatura numeryczna - co mu brakuje do bycia
telefonem? mio702 - to samo. Samsung i780 - kalwiatura qwerty -
naciskając klawisze równolegle wybierasz  numer i przeszukujesz ksiazke
telefoniczną. Wszystkie te urządzenia loguja wszystkie rozmowy, mogą je
także nagrywać. uzasadnij proszę "prawie" porównując do "pełnego"telefonu.

"prawie internetem"
a co to znaczy? JA rozumiem ze w iPhonie na maleńkim ekranie strony www
są lepiej przesuwane niż na kaiserze. Czy jest ktoś na tej grupie do
kogo to nie dotarło? Tyle ze Ci którzy musza naprawde uzywać mobilengo
internetu, a właściwie stron www, mogą kupiś telefon z WM o
rozdzielczości 800x600. w wiekszości przypadków nie będą musieli
przewijać stron. od tych urządzen iPhone ( w tej kategori )jest lepszy?

"prawie multimediami"
tu mi ręce opadły.

MOIM ZDANIEM to właśnie iPhone jest próbą stworzenia szwajcarskiego
scyzoryka w którym motorem napędowym jest multitouch... i nic wiecej. w
świecie WM mozesz dobrać model telefonu którego cecha wyróżniająca jest
najbardzie porządana - super ekran, klawiature, mikrogabaryty, albo
poprostu nawigacje.
PRzestań kpić, drażnić ludzi, odpowiedz na moje pytania.

ToMasz

Data: 2009-06-10 09:14:51
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS

Nie nie sa gorsze ale bzdura jest teza ze WM maja "wszystko"
kto ja postawił?

Ci wszyscy ktorzy mowia ... czego to iphone nie ma.
ostatnio dowiedzialem sie ze soft do podsluchiwania cyfrowej transmisji krotkofalowej jest "must have"

wszystko jest NIEDOPRACOWANE
To jest teza Janusza? chętnie z nia będę polemizował

IE vs Safari
Poczta z WM vs poczta z Iphona
Wybieranie numeru, wybieranie z ksiazki adresowej
Ustawienia telefonu (w WM bez ryskika sie nie da)

"prawie dotykowe"
nie twierdze ze dotyk jednopunktowy jest lepszy od dwupunktowego. Ale
jednak 99%(strzelam) laptopów ma touchpady jednodotykowe, jakoś nie
narzekają, działają bezbłędnie.

A boja babcia ma Bratka na tarcze i tez dziala i bezblednie wybiera numer impulsowo a jak :)

telefony z wm mają ekrany jednodotykowe
i nie rozumiem co wnich jest "prawie" nie działa dotyk na całej
powierzchni,  nie działa w niedziele i świeta?

Mieki ekran ktory z definicji musi sie uginac. W koncu tak dzial nie ?
Niedostosowany UI do "palcowatej nawigacji", rysujace sie szybki znow kwestia technologi rozpoznawania dotyku.

"prawie nawigacje"
o ile sie nie myle, (popraw mnie) wiekszość programów nawigacyjnych
można wgrać do PDA z Wm. O ile śie nie myle iPhone będzie miał tom toma,

Nie w kwestii iphona iphone ma JESZCZE GORSZA  nawigacje.
WM telefony maja stosunkowo male ekrany ledwie dwa modele maja 3,8 cala.
Podczas gdy wiekszosc nawigacji jednak ma wieksze ekrany.
Po drugie telefony w sloncu wypadaja gorzej od typowej nawigacji ktora ma MNIEJ KOLOROW i inna technike LCD

którego można wgrac do telefonu z WM O ile sie nie myle telefony z WM
mogą mieć ekrany do 2 cale do... 3.5 napewno, ale sądze ze sa wieksze.
Mim zdaniem to właśnie w różnorodności siła.

Ale nei w kontekscie nawigacji. Owszem sam mam malutki WM Standard 6.1 na malenskim ekranie i fajnie. Ale do nawigacji nie dorastaja do piet.

[...]

Jedne WMy maja lepsze telefony za to lezą na innym polu np wyświetlacz.
Samsung i780 jaki ma wyświetlacz i dlaczego poziomy ?

Dlaczego menu start jest niemodyfikowalne ?
Jak wygląda książka adresowa i jej przewijanie ?

Wszystkie te urządzenia loguja wszystkie rozmowy, mogą je
także nagrywać. uzasadnij proszę "prawie" porównując do "pełnego"telefonu.

Ergonomii, i latwosci wybierania numerow czy tworzenia list.

[...]

Jak z kazdej kategorii wybieresz rozne WM to nic nie udowodnisz.  Bo jesli cos jest dobre w jednym to slabe w drugim.  Niestety
telefonu WM malego z 5 dniami na beteria z HSDPA i 3,8 cala i wadze do 100gram ni czorta nie znajdziesz.  Najwieksza wada jest jednak fatalny system

"prawie multimediami"
tu mi ręce opadły.

Taa jasne a jak tam H.264 idzie ?  A zarzadzanie muzyka ?
A moze gry casualowe sa lepsze czy ladniejsze ?

MOIM ZDANIEM to właśnie iPhone jest próbą stworzenia szwajcarskiego
scyzoryka w którym motorem napędowym jest multitouch... i nic wiecej.

Oczywiscie  podobno nastepny wyjdzie tylko w samej obudowie bez ekranu i tak sie nie kapna :)

świecie WM mozesz dobrać model telefonu którego cecha wyróżniająca jest
najbardzie porządana - super ekran, klawiature, mikrogabaryty, albo
poprostu nawigacje.

I z wpowodu OSu zadna z tych cech nie jest do konca dobra a nawet jesli jest to ciagnie sie jak kula u nogi w innym miejscu.

W wiekszosci przypadkow wada nie jest konstrukcja bo sam mam WM z kciukowa klawiatura ale ...  OS ktory nie nadaza.

PRzestań kpić, drażnić ludzi, odpowiedz na moje pytania.

Prosze bardzo... WM jest dla mnie martwy a pudrowaniu trupa w postaci 6.5 niewiele da

ToMasz

Data: 2009-06-10 18:33:14
Autor: ToMasz
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

Nie nie sa gorsze ale bzdura jest teza ze WM maja "wszystko"
kto ja postawił?

Ci wszyscy ktorzy mowia ... czego to iphone nie ma.

PRzejrzyj tematy z ostatnich 3 miesiacy. Same tematy. Czy jest choć
jeden, w którym ktoś pisze ze iPgone czegoś niema ( wyłączmy z dyskusji
automape)

ostatnio dowiedzialem sie ze soft do podsluchiwania cyfrowej transmisji
krotkofalowej jest "must have"

Ale TY sie tego GDZIEŚ dowiedziałeś. To niejest obiekt porządania tej
grupy. Może ći sie adwersarze mylą?

wszystko jest NIEDOPRACOWANE
To jest teza Janusza? chętnie z nia będę polemizował

IE vs Safari
nikt nie uzywa IE. MAło kto w każdym razie. opera mini jest free, opera
mobie w wersjach beta, i jakieś 50% telefonów ma opere w systemie
graits. JEst tez jakaś wersja firefoxa, ale nieuzywam, nie znam Tak wiec
 mamy dość dużą różnorodność softwarową. a jaktam hardware? który iPnon
ma ekran  800x600?

Poczta z WM vs poczta z Iphona
nie sprawdzałęm
Wybieranie numeru, wybieranie z ksiazki adresowej
wciskam: M-A-M - po 3 literze mam do wyboru "mama"
Jeśli litery pokrywałyby sie z cyframi miałbym nazwisko, albo sekwencje
cyfr. Jeśli niema pasującego nazwiska, mam tylko sekwencje cyfr.
Tyle ze telefon do mamy mam pod "2" do żony pod "3"... Tak jak w strych
siemensach, ericssonach... Teraz by trzeba było postawić teze ze
wszystekie telefony do tej pory są mało "telefonowe" i iPhone jest
najbardziej telefonowy....

Bzdura, chyba sie zgodzisz...
Ustawienia telefonu (w WM bez ryskika sie nie da)
Bzdura. omnia niema rysika, jakies 10% telefonów z WM niema ekranu
dotykowego. Da sie wszystko sie da.. pytanie tylko co klient wybierze...

[...]

masz 100% racji. DZiwne tylko ze wszyscy mówią ze to plus iPhona a Ty
sie kłócisz ze to plus iPhona.
WM-y sie rysuą uginają, mnie to specjalnie nie przeszkadza. NAtomiast
bardzo mi odpowieada fakt, ze jadąc na rowerze mogę jedną ręką napisać
smsa. Ciekawie jak Ty skorzystasz z multidotyku jedna reką? Zrób troche
miejsca dla mniejszości! dla nich też jest Świat. OStatnio motorola
zrobiła telefon z wm kurzo/kroplo/wstrząso odporny. Wyśmiewamy ich?
nie. ja nie mam zamiaru.

[...]

dlatego ja jestem przeciwnikiem telefonów które mają TYLKO ekran
dotykowy. W słońcu nie widać co sie naciska, a kalwiatura zajmuje częśc
ekranu (wiem ze są takie które nie zajmują, ale to margines) nawigacje
najczęsciej stoją na kokpicie, albo są przyklejane do dolnej częsci
szyby. moje telefonowe nawigacje zamocowane są obok lusterka wstecznego
- sprawa załatwiona. Po drugie, jak ktoś naprawde jeździ z nawigacją, to
 raczej jej słucha, a nie patrzy.

[...]

nie rozumiem i koniec.

[...]

mały, energooszczędny, kwadratowy, wiec nie poziomy. A mógł być jeszcze
nie dotykowy, były dlamnie ideał telefonu :)

Dlaczego menu start jest niemodyfikowalne ?
Jak wygląda książka adresowa i jej przewijanie ?
nazwska i imiona alfabetycznie. PRzewijanie za pomocą palca albo
suwakiem z boku. Tylko widzisz, to już było kiedyś wałkowane. menu
start, to takie miejsce w którym coś sie tam robi z windowsem. Sam tak
do końca niewiem bo nie używam. Mało kto tam zagląda. albo
najpotrzebniejsze progamy są na today-u, albo ludziska instalują jakieś
nakładki. ja niemam zadnej bo programy uruchamiam klawiszami.
Podobnie jest z ksiażką adresową. musze normalnie sprawdzać zeby Ci
odpowiedzieć. Nie przewijam jej i tyle. mam 96 wpisów i niemam potrzeby
przewijania. TAk samo moglibyśmy dyskutować otym dlaczego jest tylko 6
poziomów głośności , a powinno być 32 na ten przykład.

[...]

ZGADZA SIE!
Ale masz wybór!!!!!!!
ja postawiłem na klawisze, czytelność, oszczędność prądu. Bo używam tego
urządzenia w 80% jak telefonu. przedmiotu niezawodnego, powszedniego.
Wcześniej miałem telefon z 640x480 punktowym ekranem. Dla kogoś kto
potrzebuje być z internetem no n stop- dobra sprawa. wada? bateria, brak
klawiszy, słaba czytelność ekranu w słońcu...
obydwa urządzenia łączy ten sam system. te same programy, sens
działania, obsługa... to jest ich mocą a nie słabościa. Jaki by niebył
ten soft microsoftu jest standardem, jak wundows na PC którego używasz.

 Iphon jest właśnie uniwersalnym wszystkim i specjalizowanym niczym,nie
Wmy...

Najwieksza wada jest jednak fatalny
system
bo?
blue screeny wyświetla?

"prawie multimediami"
tu mi ręce opadły.

Taa jasne a jak tam H.264 idzie ?  A zarzadzanie muzyka ?
ale znow od początku. WMplayera nie używam, niemam żadnego filmu/dwięku
który na 100% jest kodowany w H.264 wiec niewiem. Jak narazie wszystko
co jestem w stanie odtworzyć na kompie, jestem wstanie odtworzyć na
TCPMP. Muzyki czasem słucham, nie zarządzam

A moze gry casualowe sa lepsze czy ladniejsze ?

daj spokój...

[...]

DLA MNIE.(tzn dla Ciebie) Fajnie i kulturalnie to napisałeś. Ciesze sie
ze widać zmianę. o ile wiem, w starych iPhonach bedzie mozna zrobić
aktualizacje, odkrywającą wiele funkcji które były albo niewykorzystane,
 albo zabronione. JEśli, (powtarzam jeśli) tak sie stanie to DLA MNIE
jest to takie samo zachowanie, jak zachowywał sie król który na rynku
swoim poddanym rzucał garscią monety. Monety zabrane w zbójeckich
podatkach..
Takim królem chce być jeden taki Steve, i muszę przyznać dobrze mu to
wychodzi...

ToMasz

Data: 2009-06-12 07:14:31
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
ToMasz pisze:

Ale TY sie tego GDZIEŚ dowiedziałeś. To niejest obiekt porządania tej
grupy. Może ći sie adwersarze mylą?

Dowiedzialem sie tutaj

[...]

Opera Mini vs Safarii buhahahah.  Widzialem ze bedzie bradzlowac sie cyferkami szczegolnie ze krytyczna NIE JEST ROZDZIELCZOSZCZ bo na 3,8 cala choby bylo 1600x1200 i tak strona jest NIECZYTELNA.

[...]

Coz nie miales normalnego telefonu nie zauwazysz brakow WM to normalne

Bzdura, chyba sie zgodzisz...
Ustawienia telefonu (w WM bez ryskika sie nie da)
Bzdura. omnia niema rysika, jakies 10% telefonów z WM niema ekranu
dotykowego. Da sie wszystko sie da.. pytanie tylko co klient wybierze...

Tak oczywiscie jak zalety to roznmorodnosc jak wady nei ma wad bo zawsze w dyskusji WM ma 800x480 3,8 cala : i 1GHz heheheh hipokryci

[...]

Alez ja widze ze zaleta WM jest 320x240 bez dotykowego ekranu.

WM-y sie rysuą uginają, mnie to specjalnie nie przeszkadza. NAtomiast
bardzo mi odpowieada fakt, ze jadąc na rowerze mogę jedną ręką napisać
smsa. Ciekawie jak Ty skorzystasz z multidotyku jedna reką?

Nie rozsmieszaj mnie, rozumiem ze dotykajac jednym palcem iphone nie dziala

Zrób troche
miejsca dla mniejszości! dla nich też jest Świat. OStatnio motorola
zrobiła telefon z wm kurzo/kroplo/wstrząso odporny. Wyśmiewamy ich?
nie. ja nie mam zamiaru.

Alez nei sobie bedzie dalej niedopracowany system WM tylko protestuje nazywaniem go swietnym bo to smieszne, ja tylko mowie ze jest do bani moge ?

dlatego ja jestem przeciwnikiem telefonów które mają TYLKO ekran
dotykowy. W słońcu nie widać co sie naciska,

A do na WM nie przenos beznadziejnych wyswietlaczy, iphona ma nalejlepszy wyswietlacz i ja w sloncu widze nie to co Omnia czy jakikolwiek HTC

  a kalwiatura zajmuje częśc
ekranu

Oczywiscie a sprzetowa klawiatura nie zajmuje nic.... albo jest zamiast wyswietlacza jak w Samsungach i600 i reszcie... albo wazy.

Rozumiem ze grubosc dla ciebie nie jest wazna i waga tez ?

[...]

I rondo przejezdza na wprost bo nawigacja nie powiedziala ?

Dlaczego menu start jest niemodyfikowalne ?

A jest ?  A to cos nowego ...

Jak wygląda książka adresowa i jej przewijanie ?
nazwska i imiona alfabetycznie. PRzewijanie za pomocą palca albo
suwakiem z boku.

Suwakiem z boku no wlasnie idelne dla rysika :)

[...]

I o czym to swiadczy o tym iz WM ma UI ze sredniowiecza

  ja niemam zadnej bo programy uruchamiam klawiszami.

Oczywiscie bo wszystkei WM maja 70 klawiszy

[...]

WM i niezawodnosc i jeszcze mulaca. Powiedz z reka na sercu ile razy nie wykonales polaczeniu mimo zasiegu i nazwy sieci na wyswietlaczu ktore robia z ludzi balona ?

[...]

Nie rozsmieszaj mnie i zajrzyl na udzial rynkowy WM.

[...]

Bo ma UI ze sredniowiecza, bo ma rysikowe menu, jakis durny Start.
Duszacy sie RAM od "wielozadaniowosci"

[...]

No tak WM jest swietny po zainstlowaniu pierdyliona aplikacji ktory mula telefon jak krowe. To wlasnie jest caly WM.

A moze gry casualowe sa lepsze czy ladniejsze ?

daj spokój...

Tak wiem jak czegos nie ma na wm TO uzytkownicy tego nie potrzebuja.
Ale MMS sa obowiazkowe nie ?  Hipokryzja

[...]

Ale hipokryta rozumiem ze to samo powiedziales przy instalacji WM 6.1 na 5.0  o ile "zaplaciles".  Uzywasz Windows 95 bo Vista to takie rzucanie monet przez krola Billa.   Ajaja

Takim królem chce być jeden taki Steve, i muszę przyznać dobrze mu to
wychodzi...

Oczywiscie czy zaplaciles juz za WIndows 6.5 czy krol rzuci wam monety jak plebsowi ?

No takiej hipokryzji to juz dawno nikt nie pisal.

ToMasz

Data: 2009-06-13 00:17:50
Autor: ToMasz
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:

Ale TY sie tego GDZIEŚ dowiedziałeś. To niejest obiekt porządania tej
grupy. Może ći sie adwersarze mylą?

Dowiedzialem sie tutaj

wiesz co? Jak trzeba sie kłócić, to jesteś pierwszy. jak znaleść
hipokrytów, to najpierwszy (patrz kubuś puchatek) Jak poprzeć swoje
słowa cytatem lub faktem.... ups.. niema Cie czy robisz sobie dupe z gęby?

Opera Mini vs Safarii buhahahah.
nu buhaha.

Widzialem ze bedzie bradzlowac sie
cyferkami
gdize widzisz cyferki.

szczegolnie ze krytyczna NIE JEST ROZDZIELCZOSZCZ bo na 3,8
cala choby bylo 1600x1200 i tak strona jest NIECZYTELNA.
zgadza sie. ale to ty jak posrany przytaczas cyferki z księżyca.

Coz nie miales normalnego telefonu nie zauwazysz brakow WM to normalne

a skąd ty wiesz co ja miałem a co nie. Mam napisac ze mózgu nie miałeś i
siki pijesz?
Konkrety prosze!

Tak oczywiscie jak zalety to roznmorodnosc jak wady nei ma wad bo zawsze
w dyskusji WM ma 800x480 3,8 cala : i 1GHz heheheh hipokryci
Proszę o cytat gdzie ktokolwiek napisał ze powyższe 3 parametry sie łączą.

[...]

przeczytaj co napisałem, i nie szukaj w moich słowach czegoś czego tam
niema. Cytuje:

"Ciekawie jak Ty skorzystasz z multidotyku jedna reką?"

jak masz krztynę honoru to odpisz wprost jak to zrobisz. Jeśli nie, to
dla ludzi którzy _chwilowo_ muszą użyć tylko _jednej_ ręki iPhone traci
swoją zalete.

Alez nei sobie bedzie dalej niedopracowany system WM tylko protestuje
nazywaniem go swietnym bo to smieszne, ja tylko mowie ze jest do bani
moge ?
możesz. a mozesz mi zacytować gdzie ktoś napisał ze WM jest świetny?
Znowu objawy rozumienia innej treści niż napisana?

Rozumiem ze grubosc dla ciebie nie jest wazna i waga tez ?
Jest ważna, ale nie najważniejsza. Wybieram ceche najbardzie porządaną,
wibieram model. Ty wybierasz... jeden z jeden. Brawo. 95% pań z Gdańska
nie widzi różnicy. Zanim odpiszesz znów coś głupiego, weź pod uwage ze w
powyższym stwierdzeniu niema krytyki zalet iPhona ani wychwalania Wmów,
jedynie podkreślam fakt, ze PDA z WM - to wybór....

I rondo przejezdza na wprost bo nawigacja nie powiedziala ?
i jaki to ma zwiazek z iPhonem/WM
brak, ale poszczekać warto

Jak wygląda książka adresowa i jej przewijanie ?
nazwska i imiona alfabetycznie. PRzewijanie za pomocą palca albo
suwakiem z boku.
Suwakiem z boku no wlasnie idelne dla rysika :)
idelane jest to co wyciąłeś. nie przewijam menu, bo niemam takiej
potrzeby. PRawdopodobnie 95% ludzi też niema... Ale masz racje. to wada
WM ze ludzie czegoś nie potrzebują.

WM i niezawodnosc i jeszcze mulaca. Powiedz z reka na sercu ile razy nie
wykonales polaczeniu mimo zasiegu i nazwy sieci na wyswietlaczu ktore
robia z ludzi balona ?
zero

[...]

Zastanów sie. To niesą wady. to sia cechy systemu, który jak sam
napisałeś pamieta lata 90siate. On tak działa, i to działa dobrze, chyba
ze ostatni raz widziałeś WM na 190MHz z jakąś namiastką pamięci. Nikt
nie twierdzi ze to ideał. Stąd są nakładki, które jednak są mało
potrzebne ludziom którzy wcześniej nie mieli nokii :)

No tak WM jest swietny po zainstlowaniu pierdyliona aplikacji ktory mula
telefon jak krowe. To wlasnie jest caly WM.
Tera jesteś hipokrytą. A Windows XP to nie? Wszystko musisz mieć w
systemie zeby był "cool"?
Co Ci nagle przeszkadza możliwość instalacji programów? 50% ludzi
wystarczy WPmlayer!

[...]

nie. mam oficjalny rom ze strony samsunga. MOGŁEM też pobrać ugotowany z
XDA. MOGŁEM ty nie... :)
 na
5.0  o ile "zaplaciles".  Uzywasz Windows 95 bo Vista to takie rzucanie
monet przez krola Billa.   Ajaja
Sprawdź którą mam wersje w swoim Tunderbirdzie. myszką lewo do góry,
widok, źródło wiadomości.

Takim królem chce być jeden taki Steve, i muszę przyznać dobrze mu to
wychodzi...

Oczywiscie czy zaplaciles juz za WIndows 6.5 czy krol rzuci wam monety
jak plebsowi ?
6.1 LEgalny niestety, Automapa też legalna, Z miplo pobrałem POI z
zamkami i pałacami - zamiast bazy fotoradarów. Taki dziwak jestem. Wolno
mi, i system/software/hardware dobrałem tak aby mieć taką możliwość.

No takiej hipokryzji to juz dawno nikt nie pisal.
Piszesz tezę, i stwierdzasz pytając :"takiej hipokryzji to juz dawno
nikt nie pisal"
Odpowiadam: JAn Strzybyszewski napisał

Z ukłonami
ToMasz

PS dowcipy też najpierw opowiadasz a potem sie _sam_ znich śmiejesz?

Data: 2009-06-13 20:24:44
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
ToMasz pisze:

[...]

Kpisz sobie ... w trybie pionowym smialo mozna pisac jedna reka.
W czym problem ... a w tych WM z klawiatura pozioma nie mozna upsss error.

możesz. a mozesz mi zacytować gdzie ktoś napisał ze WM jest świetny?
Znowu objawy rozumienia innej treści niż napisana?

A mozesz zadac sobie trud przeszukania forum sam ?

[...]

Slusznie wybor miedzy Fiatem Panda a Punto nie czyni z tego
konkurencji Maybacha.

[...]

Skoro jeden model jakiegos ogryzkowego producenta sprzedaje sie lepiej niz najwiekszy producent urzadzen z WM to chyba cos w tym jest.

Zastanów sie. To niesą wady. to sia cechy systemu, który jak sam
napisałeś pamieta lata 90siate. On tak działa, i to działa dobrze, chyba
ze ostatni raz widziałeś WM na 190MHz z jakąś namiastką pamięci.

Oczywiscie ze dziala dobrze stad narzekania na WM to pewnie "fanatybcy Jobsa jedynie"

Tera jesteś hipokrytą. A Windows XP to nie? Wszystko musisz mieć w
systemie zeby był "cool"?

Ja a kto sie czepia "zewnetrznych MMS" nie rozsmieszaj mnie,

Co Ci nagle przeszkadza możliwość instalacji programów? 50% ludzi
wystarczy WPmlayer!

No to cos malo te 50%

Ale hipokryta rozumiem ze to samo powiedziales przy instalacji WM 6.1
nie. mam oficjalny rom ze strony samsunga. MOGŁEM też pobrać ugotowany z
XDA. MOGŁEM ty nie... :)

Samsung jako jedyny wspierał i600 i jego dzieci bo innych Wow wtedy nie mial fakt. Ale jzu 6.5 nie dostaniesz a HTC to zasadniczo mial w D..

Sprawdź którą mam wersje w swoim Tunderbirdzie. myszką lewo do góry,
widok, źródło wiadomości.

Ale dalej nie napisales o bezplatnym upgrajdzie WIndowsa Vista z Windows 95. Ale cieszymy sie ze masz "ulomny system" z ktorego jestes zadowolony. Tylko to nic nie zmiania wzgledem ulomnosci.

Data: 2009-06-10 09:26:31
Autor: BaX
iPhone 3GS
[...]

Daj mu spokój, on jest nawiedzony.

Data: 2009-06-09 12:40:59
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:
[...]

Ale twoj HTC robi tylko za Navi ... przeciez.. Bax nie placz sie w zeznaniach

Data: 2009-06-09 12:56:24
Autor: BaX
iPhone 3GS

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h0lea4$4ko$2inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
[...]

Ale o co chodzi? Czy jak czegoś nie używam dziennie ale przy okazji tzn. że HTC to zapomina? Ma takie możliwości i okresowo z nich korzystam, jak potrzebuje ale w głównej mierze dzwonie i używam navi.

Data: 2009-06-09 11:54:59
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:
[...]

Oczywiscie ze twoja frustracja iz normalni ludzie nie potrzebuaj gotowanych pirackich romow z XDA jest duza ale naprawde swiat ma serdecznie w dupie XDA

[...]

Buhahah kupil HTC za 3kzl jak nawi jest za 600zł. A z z AM  za 1000zł to dopiero szczyt glupoty.

Tak bez watpienia Xbox w autobusie sprawdza sie doskonale.

Data: 2009-06-09 12:38:29
Autor: BaX
iPhone 3GS

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h0lbjt$kbm$2inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
[...]

Nie uzywam, nie mam takiej potrzeby, mam legalny 6.1 po co mi inny jak ten działa?

[...]

Heheheheh, Ty to głupi jednak jesteś, dostałem Kaisera za 399zł z AM. Odlicz teraz cene licencji i dostaniesz cene telefonu. Abo zostało takie samo bo niższego by brakowało na rozmowy. Cena samych dodatków do HTC typu ładowakra sam, uchwyt itd to więcej niż ta kwota. Ty to dostales? :D

Tak bez watpienia Xbox w autobusie sprawdza sie doskonale.

w autobusie mówisz, a jak ktoś nie jeździ autobusami to co wtedy?

Data: 2009-06-09 12:40:30
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:

[...]

Tak oczywiscie cena promocyjna z cyrografem a iPhone kosztuje 99USD

Data: 2009-06-09 12:52:03
Autor: BaX
iPhone 3GS

[...]

Buehehehe, a możesz choć raz nie pitolić pierdól odpowiadając? Powiec co do ..... mnie obchodzi cena w USD, jak my nawet jeszcze w EUR nie płacimy tylko w PLN?! W PL nawet z cyrografem nie dostaniesz iP z NAVI i osprzętem za taką kasę, ba za żadną kase.

KONIEC

Data: 2009-06-09 12:51:55
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
BaX pisze:
[...]

A co mnie obchodzi twoja cena w promocji i to jeszcze szrota Kaisera

Data: 2009-06-09 12:57:35
Autor: BaX
iPhone 3GS

[...]

A coś na  temat tego wyposażenia? To jaką navi dają to tego iP i osprzęt oprócz ładowarki :PPPPP

Data: 2009-06-09 13:16:03
Autor: BaX
iPhone 3GS

[...]

Aaa bo pewnie Ci umkneło, gdzie mam grać jak nie jeżdze autobusami?

Pasujesz Janku wypisz/wymaluj do tej nowej reklamy 'areny' , chodzi taki kolo ze słuchawkami w uszach i badziewiem w ręce i wydaje mu się że jest trendy czy dźezi. LOL

Data: 2009-06-10 09:09:04
Autor: qwerty
iPhone 3GS
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0l92v$9jo$1@inews.gazeta.pl...
Zaden WM od HTC nie odtwarza poprawnie H.264, zaden nie ma tak dobrej przegladarki zdjec o odtwarzaczu mp3 przez listosc nie wspomne.

No tak. Ajfon ma wyśmienity odtwarzacz mp3. Dźwięk powala. Szkoda tylko, że w Ajfonie nie ma gniazda mini jack (tylko jakieś mniejsze g**no), żeby zarabiać na gadżetach.

Podobnie jak przegladarka WWW.

Przeglądarka, która nie obsługuje javy? Steve zabronił operze wrzucić do appleStore, bo wie, że ich safari nic nie jest wart.

Data: 2009-06-10 09:20:04
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
qwerty pisze:
[...]

Taaa lubie te opinie :) z dupy wyjete... jest tam zwykly jack
a to akurat w odroznieniu od wielu Symbianow :) i WMow z dawnych lat

Podobnie jak przegladarka WWW.

Przeglądarka, która nie obsługuje javy? Steve zabronił operze wrzucić do appleStore, bo wie, że ich safari nic nie jest wart.

Heheh nie rosmieszaj mnie ze niby IE w WM obsluguje Jave ?
Jak IE dorosnie do Safarii to pogadamy.  A jak tam youtube dziala w IE ?

Data: 2009-06-10 09:33:15
Autor: qwerty
iPhone 3GS
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0nmte$h8$3@inews.gazeta.pl...
Taaa lubie te opinie :) z dupy wyjete... jest tam zwykly jack
a to akurat w odroznieniu od wielu Symbianow :) i WMow z dawnych lat

No proszę. To dlaczego nie chciały wejść ep-630 ?

Heheh nie rosmieszaj mnie ze niby IE w WM obsluguje Jave ?
Jak IE dorosnie do Safarii to pogadamy.  A jak tam youtube dziala w IE ?

No tak. Jak mnie pamięć nie myli w iphone musiałeś wgrywać specjalną aplikację do oglądania youtube. Powiedz mi jak rozwiązać problem z aplikacjami java. Chodzi mi o rozkład jazdy autobusami:
http://ginger.pasjagsm.pl/pl/download/bialystok-2/

Znajomy, który ma iphone musiał postawić serwer, zapisać stronę www w pamięci i jak chce sprawdzić autobusy musi odpalić odpowiednią stronę. Dla mnie bez sensu rozwiązanie, gdyż 2 kliknięciami mogę sprawdzić każdy przystanek. Oczywiście to tylko przykład - użytecznych programów jest znacznie więcej.
Nawet nie ma jak się podzielić zdjęciami, bo iphone nie wysyła po BT. Trzeba szukać AP, aby wysłać e-mailem. Śmiech na sali.

Data: 2009-06-10 09:53:09
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
qwerty pisze:
[...]

Masz zepsute sluchawki.  owszem niektore wtyczki "L" sa za krotkie dla iphona ale to nic dziwnego trzeba bylo kupic normalne ep-630

[...]

A w zadnym przypadku youtube akurat dziala z pudelka. Mapy google tez.

Powiedz mi jak rozwiązać problem z aplikacjami java. Chodzi mi o rozkład jazdy autobusami:
http://ginger.pasjagsm.pl/pl/download/bialystok-2/

Nijak nie ma emulatora Javy na iphona, WM ma tez emulator a nie natywna Jave i tez trzeba doinstalowac

Nawet nie ma jak się podzielić zdjęciami, bo iphone nie wysyła po BT. Trzeba szukać AP, aby wysłać e-mailem. Śmiech na sali.

Moj wysyla

Data: 2009-06-10 10:03:58
Autor: qwerty
iPhone 3GS
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0norf$976$1@inews.gazeta.pl...
Masz zepsute sluchawki.  owszem niektore wtyczki "L" sa za krotkie dla iphona ale to nic dziwnego trzeba bylo kupic normalne ep-630

Jakie normalne ep-630 ?

Data: 2009-06-10 10:12:57
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
qwerty pisze:
[...]

Takie z napisem iphone :) kosztuja tyle samo.

Data: 2009-06-10 11:26:35
Autor: Szadzik
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

Nijak nie ma emulatora Javy na iphona, WM ma tez emulator a nie natywna Jave i tez trzeba doinstalowac

Nic nie trzeba doinstalowywać telephony z WM mają preinstalowaną, tylko PPC zwykłe nie miały.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-06-11 21:50:53
Autor: Viator
iPhone 3GS
On Wed, 10 Jun 2009 12:26:35 +0200, Szadzik <w_szadziuk@o2.pl> wrote:

Nijak nie ma emulatora Javy na iphona, WM ma tez emulator a nie natywna  Jave i tez trzeba doinstalowac

Nic nie trzeba doinstalowywać telephony z WM mają preinstalowaną, tylko  PPC zwykłe nie miały.

Naprawde? a w moim Diamondzie nie bylo...
Moim zdaniem dyskusja majaca na celu porownanie co jest w iPhonie, a co w  urzadzeniach z WM nie ma sensu. Wazniejsze jest jak dzialaja te dwie  rzeczy. iPhona nie uzytkowalem przez dluzszy czas, mialem tylko przez  parenascie minut w rece. Na codzien uzywam Diamonda i musze powiedziec, ze  to nie sa urzadzenia dla normalnych ludzi. Normalnego czlowieka kurwica  wezmie po 30 minutach. Klawisze sprzetowe czasami dzialaja, czasami nie.  Ekran dotykowy ma rozna czulosc w zaleznosci od zakladki w TouchFlo3D (np.  w settings i internet musze naprawde mocno naciskac, zeby zadzialal.  Telefon jest wolny jak cholera. Sprobujcie wejsc do dzwiekow (dzwonka,  wiadomosci, powiadomien itp). Trwa to WIEKI. Brakuje domyslnie  zainstalowanej aplikacji do profili. Wibra dziala jednostajnie, zamiast  rytmicznie. Telefon zaczyna dzwonic po dwoch sygnalach u dzwoniacego.  Czesto zawiesza sie po zakonczeniu rozmowy. Raporty doreczenia przychodza  jako smsy. Kolko dotykowe do zoomowania - swietny pomysl, ale wykonanie  fatalne. Czesciej mi nie dziala, niz dziala. Glosnosc dzwieku wiadomosci  dzwonka ustawia sie osobno - wtf? Jak dzwoni osoba z przypisanym dzwiekiem  dzwonka, czesto najpierw przez ulamek sekundy dzwoni dzwonek domyslny.  Klawiatura qwerty - co za kretyn wymyslil podswietlanie nacisnietego  klawisza na klawiszu, zamiast nad nim, tak jak w ip? Czujnik swiatla - na  cholere ten czujnik, skoro nie spelnia podstawowej roli? (wylacz ekran,  gdy telefon przy uchu, wlacz gdy odstawisz od ucha).
Wiele z tych wad mozna wyeliminowac przez instalacje jakiegos softu, ale  litosci - nie mam czasu ani ochoty przeszukiwac netu i sprawdzac  dziesiatek aplikacji, zeby sprawdzic, czy ona wyeliminuje moj glupi  problem, ktorego nie ma w np. w ip lub E71?
Sprobowalem dwoch roznych romow i szczerze mowiac rzygac mi sie chce na  mysl o poszukiwaniu kolejnego - a chyba bede do tego zmuszony, bo prawie  nie moge obecnie uzywac tego badziewia, jakim jest Diamond.
Uzywam go tylko i wylacznie dlatego, zeby miec nawigacje zawsze przy  sobie. Nie polecilbym telefonu z WM zadnemu normalnemu czlowiekowi, a  tylko entuzjascie.

Data: 2009-06-12 00:51:55
Autor: Szadzik
iPhone 3GS
Viator pisze:
On Wed, 10 Jun 2009 12:26:35 +0200, Szadzik <w_szadziuk@o2.pl> wrote:

Nie polecilbym telefonu z WM zadnemu normalnemu czlowiekowi, a
tylko entuzjascie.

Słusznie! Ja nie polecam lustrzanki cyfrowej żadnemu normalnemu człowiekowi, tylko entuzjaście!

Data: 2009-06-12 06:57:53
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Szadzik pisze:
Viator pisze:
[...]

No czyli telefon z WM dla "wielbicieli patchowania hakowania i gotowania ROMow" super... to juz wiemd laczego iphone sprzedaje sie lepiej niz wszystkei HTC razem wziete

Data: 2009-06-12 07:37:30
Autor: Olgierd
iPhone 3GS
Dnia Fri, 12 Jun 2009 06:57:53 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

No czyli telefon z WM dla "wielbicieli patchowania hakowania i gotowania
ROMow" super... to juz wiemd laczego iphone sprzedaje sie lepiej niz
wszystkei HTC razem wziete

Dlaczego się tak emocjonujesz tym iPhonem? Tak chętnie bierzesz udział w tego rodzaju flejmach, że aż zaczynam przypuszczać, że masz jakieś 30 groszy od posta, a to wszystko to jest jakiś szeptany marketing.

Data: 2009-06-13 20:12:35
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Olgierd pisze:
[...]

Oczywiscie podobno za kazdego nawroconego Jobs placi 100USD

Data: 2009-06-13 14:56:35
Autor: ToMasz
iPhone 3GS
od wielu lat czytam to co ludzie piszą o swoich urządzeniach(nie tylko o
telefonach), programach... Tyle ze trzeba umieć to filtrować, albo
lepiej to nazwe: tłumaczyć z języka usenetowego na polski. Wiadomo
(chciaz szkoda) ze 90% to włąśnie flamy, kłótnie, i szczeniackie docinki
 nic nie wnoszące do tematu. Potem trzeba 21 postów zeby zdementować i
wyjaśnić ze iPhone niema javy, a WM ma, choć czasem trzeba ja
zainstalować. Tak wiec pozwól ze Twoją krytykę Diamonda przetłumacze na
poslki.

Na codzien uzywam Diamonda i musze powiedziec,
ze to nie sa urzadzenia dla normalnych ludzi. Normalnego czlowieka
kurwica wezmie po 30 minutach.
moja żona ma phropeta, z niespełna 200Mhz zegarem i wm5. jest wolny, to
fakt, tyle ze jej to nie przeszkada. mnie menu eryka 320 ( wzór
powolności) też nie przeszkadzało, ale wiekszości ludzi tak

Klawisze sprzetowe czasami dzialaja,
czasami nie.
tu niema co tłumaczyć, jest feler - mają usunąc n a gwarancji

Ekran dotykowy ma rozna czulosc w zaleznosci od zakladki w
TouchFlo3D (np. w settings i internet musze naprawde mocno naciskac,
zeby zadzialal.
Albo nie instalować nakładek, albo zarządać(poprośić twórców) zeby
dostosowali czułość

Telefon jest wolny jak cholera.
Tu buś musiał sprecyzować czy po naciśnieciu kalwisza czekasz aż zacnie
COS sie dziać, (źle) czy po naciśnieciu klawisza coś sie dzieje, a Ty
nie mozesz sie doczekać na rezultat - co właśnie opisujesz poniżej:
Sprobujcie wejsc do
dzwiekow (dzwonka, wiadomosci, powiadomien itp). Trwa to WIEKI.
raz ze te dzwieki są w katalogu windows, wiec jest tam tysiąc plików, a
dwa, tak jest, bo wiekszość ludzi robi to rzadziej niż raz w roku

Brakuje
domyslnie zainstalowanej aplikacji do profili.
Brakuje.... Niema, nie brakuje. ja brakuje to trzeba doinstalować.
Dlaczego? ja w życiu używałem 2 profili. normalny i wibra. ten drugi
włącza sie przez naciśniecie i przytrzymanie spacji. inne? Proszę
bardzo. Tylko zdecyduj ile ma być, czy mają sie zmieniać o określonym
czasie, czy w zależności od tego który nadajnik Cie obsługuje.
Wibra dziala
jednostajnie, zamiast rytmicznie.
fakt, to sprawa kluczowa. Wibra musi "wytrząsać" "la kukaracza" :)
Telefon zaczyna dzwonic po dwoch
sygnalach u dzwoniacego.
niewiem dlaczego tak jest, ale to kwestia zmiany w rejestrze. Tzn,
jedyna sensowna odpowiedź jest taka, ze jeśli masz zestaw BT, właśnie BT
dzwoni odrazu, telefon później. Sprawdź z BT czy to co napisałęm jest
prawdziwe, jak tak to znajde CI klucz w rejestrze którey trzeba zmienić.
 rAz, na całe zycie telefonu..
Czesto zawiesza sie po zakonczeniu rozmowy.
Jeśli to jest powtarzalne- reklamacja.
[...]
Być moze to wszystko to uzasadnione minusy telefonu. JEdnak zrób sobie
test. Zapytaj ludzi, jakie cechy telefonu są dlanich najważniejsze. NA
którym bedzie zmiana dzwonka w zależności od dzwoniacego? albo sposób
podświetlenia klawiatury (szczególnie gdy alternatywą jest brak klawiatury)

[...]
To wszystko zależy od punktu widzenia. JA znalazłem czas,  jestem happy.
Ty nie znalazłeś czasu masz problemy. Ktoś inny również nie znalazł
czasu, dzwiga telefon (typu nokia) nawigacje, ( bo z auta ukradną)  a
jak potrzebuje szybko coś sprawdzić na www to korzysta z laptopa.

[...]
I tu układ tłumaczący ma 100% zajetość procesora. Wady które opisujesz,
dla mnie ( i sądze ze dla wiekszości populacji) są znikome. SMSy,
dzwonki, konieczność doinstalowania aplikacji do profili? Ludzie
zachwycali sie telefonami które miały aparat640x480, były tak ciche ze
dzwonków nie było wcale słychać, w których nie dało sie zmienić sygnału
smsa, wysyłać plików przez BT,(akurat nie iPhone), miały słaby zasieg,
zrywały połączenia, było słychać pogłos, bateria "znikała" w 2 dni(ale w
telefonach typu telefon a nie PDA). Ile było telefonów z odtwarzaczem
MP3 ale z pamięcią na 3 piosenki?
czy w Twoim telefonie występuje jakiś taki problem? Nie, wiec układ
tłumaczący określa to jako "małe denerwujace pierdoły" Po takiej
antyreklamie, wcale bym nie zrezygnował z zakupu. Powiem nawet ze
przeciwnie. Skoro takie coś jest wadą, to w porównianiu do wad iPhona...

Wiem znowu podgrzewam atmosferę, przepraszam, nie chciałem. Na nie
jestem ślepy i widze ze iPhone ma ładne menu, multotouch, szmery bajery,
i inne takie. Ale na rozejrzyjcie sie po Waszym otoczeniu. Czy nie to
właśnie nam sie wciska na każdym kroku? czy nie "bajery" karze nam sie
kupować? Która z firm podaje wprost, jasno zrozumiale parametry
techniczne sprzetu? Ilu klientów (%) je czyta przed zakupem? Potem
trzeba setki testów wykonanych przez laboratoria, których wyniki są
podawane na stronach www.

To dobrze ze jest iPhone. Dpbrze ze mamy konkurencje na rynku PDA.
Dobrze ze ludzie wybierają różne produkty, bo świat jest barwniejszy.
Natomiast źle ze ludzie bezmyślnie pozwalają zeby reklama wybierała
produkty za nich. W tym niepodważalny prym, wiedzie od lat firma Apple.

ToMasz

PS Zgadzam sie ze ogólnie PDA NIE JEST dla wszystkich. JA mam telefon z
WM i kopie w nim, instaluje jakieś programy, raz na jakiś czas. Wiem ze
jest masa takich krórzy "flashują" urządzenia co tydzień. Natomiast moja
żona ma również telefon z wm nigdy go nie flashowała, raz do roku cośtam
zainstaluje (kulki np.) i nie pamieta pin-u bo telefonu nie wyłącza i
sam telefon sie jeszcze nigdy nie zawiesił.
Wiec jeszcze raz napisze. PDA nie dla wszystkich - zgoda, nie kazdy
potrzebuje komputerka w kieszeni. tylko dla maniaków- nie zgadzam sie.

Data: 2009-06-15 22:13:15
Autor: Viator
iPhone 3GS
On Sat, 13 Jun 2009 14:56:35 +0200, ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> wrote:

Klawisze sprzetowe czasami dzialaja,
czasami nie.
tu niema co tłumaczyć, jest feler - mają usunąc n a gwarancji

uzywasz/uzywales duzego windowsa? zdazylo ci sie kiedys, ze system zawisl  na chwile i nie reagowal na nic (mysz, klawiatura), a po chwili wracal do  zycia? reklamowales wtedy komputer? to nie jest problem sprzetowy.

[...]
Po to kupilem wlasnie Diamonda, zeby miec TouchFlo3D. Poprosic zeby  dostosowali? Prosze cie. A jak sie nie ustosunkuja, to co wtedy?

[...]
co za roznica? jest wolny i tyle, co mnie obchodzi dlaczego.

Sprobujcie wejsc do
dzwiekow (dzwonka, wiadomosci, powiadomien itp). Trwa to WIEKI.
raz ze te dzwieki są w katalogu windows, wiec jest tam tysiąc plików, a
litosci. to dlaczego sa w katalogu windows, a nie w jakims dedykowanym,  ktorego przeszukanie potrwa tylko chwilke?

dwa, tak jest, bo wiekszość ludzi robi to rzadziej niż raz w roku
ponownie - co z tego? co mnie obchodzi wiekszosc? i skad masz takie dane  na temat wiekszosci?

Brakuje
domyslnie zainstalowanej aplikacji do profili.
Brakuje.... Niema, nie brakuje. ja brakuje to trzeba doinstalować.
Dlaczego? ja w życiu używałem 2 profili. normalny i wibra.
i co z tego, ze ty uzywasz 2? A ja uzywam 4. W innych telefonach sa  profile, dlaczego tu nie ma?

Wibra dziala
jednostajnie, zamiast rytmicznie.
fakt, to sprawa kluczowa. Wibra musi "wytrząsać" "la kukaracza" :)
mnie to wkurza. wibracja trwa naprawde dlugo i jest bardzo glosna. slychac  doskonale na spotkaniu, czy w teatrze. w innych telefonach nie ma tego  problemu.

[...]
nie musisz. juz sam dawno to zmienilem. troche to poprawilo sytuacje, ale  nie do konca. co wiecej, jesli nie bede odbieral, a druga osoba przerwie  polaczenie, to widze ze ona dzwoni jeszcze przez sekunde.

Czesto zawiesza sie po zakonczeniu rozmowy.
Jeśli to jest powtarzalne- reklamacja.
powtarzalne. zupelnie losowo. mniej wiecej raz na dwa tygodnie. naprawde  myslisz, ze uda im sie to zreprodukowac?

Być moze to wszystko to uzasadnione minusy telefonu. JEdnak zrób sobie
test. Zapytaj ludzi, jakie cechy telefonu są dlanich najważniejsze. NA
którym bedzie zmiana dzwonka w zależności od dzwoniacego?
dla mnie rozne dzwieki dzwonka w zaleznosci od dzwoniacego to podstawa.  majac zestaw sluchawkowy i telefon w kieszenie nie chce mi sie go za  kazdym razem wyciagac, zeby zobaczyc kto dzwoni. oczywiscie cos takiego  jak "powiedz kto dzwoni" to zbyt wyrafinowana funkcja dla WM.
poza tym na pierwszym miejscu zapewne bedzie mozliwosc szybkiego  zadzwonienia/zakonczenia/odebrania rozmowy - tu WM lezy i kwiczy. ja np  jak wybiore numer, to zdaze przylozyc telefon do ucha, po czym nie slyszac  sygnalu spojrzec na wyswietlacz, czy aby na pewno dzwonie.

albo sposób
podświetlenia klawiatury (szczególnie gdy alternatywą jest brak  klawiatury)
przepraszam, jak to brak klawiatury?

[...]
wszystkie te rzeczy mozesz zrobic na nokii E71 - doskonalym urzadzeniu,  ktorego jedyna wada jest brak ekranu dotykowego.

[...]
jakby byly znikome, to WM nie mialby znikomego udzialy w rynku telefonow.  a ma.

[...]
nie rozumiem czemu ma sluzyc ten wywod. ja sie nigdy nie zachwycalem  dodupnymi telefonami i nie znam nikogo, kto to robil.

[...]

w ip przede wszystkim wszystko co jest dziala dobrze i szybko. nie mozna  tego powiedziec o WM.

[...]
naprawde od lat? ja np nigdy nie widzialem zadnej reklamy ipoda, natomiast  widzialem creativa zen.

nie wierze w to "nigdy".

Data: 2009-06-12 06:57:07
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Nijak nie ma emulatora Javy na iphona, WM ma tez emulator a nie natywna Jave i tez trzeba doinstalowac

Nic nie trzeba doinstalowywać telephony z WM mają preinstalowaną, tylko PPC zwykłe nie miały.

I po co  klamac WM nie ma Javy

Data: 2009-06-12 10:38:18
Autor: J.F.
iPhone 3GS
On Fri, 12 Jun 2009 06:57:07 +0200,  Jan Strybyszewski wrote:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Nijak nie ma emulatora Javy na iphona, WM ma tez emulator a nie natywna Jave i tez trzeba doinstalowac

Jak rozumiec "emulator" i "natywna" w kontekscie Javy ?
Nic nie trzeba doinstalowywać telephony z WM mają preinstalowaną, tylko PPC zwykłe nie miały.

I po co  klamac WM nie ma Javy

Ja tam nie wiem, ale MS sie poklocil z Sunem i chyba chce docelowo
zerwac z Java. Co byc moze juz nastapilo.

J.

Data: 2009-06-12 09:41:46
Autor: Waldek Godel
iPhone 3GS
Dnia Fri, 12 Jun 2009 10:38:18 +0200, J.F. napisał(a):

Ja tam nie wiem, ale MS sie poklocil z Sunem i chyba chce docelowo
zerwac z Java. Co byc moze juz nastapilo.

eee... jjjasne.
Zapewne z tego właśnie powodu całkowicie zaprzestał rozwijania MS Java i
trzeba instalować w Windows Sun Java.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 11:24:06
Autor: J.F.
iPhone 3GS
On Fri, 12 Jun 2009 09:41:46 +0100,  Waldek Godel wrote:
[...]

Za to zaczal rozwijac .NET, a to technicznie prawie to samo.
I w .. glebokim powazaniu ma Suna :-)

J.

Data: 2009-06-13 00:27:27
Autor: ToMasz
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Racja Wm niema javy, ale większość "telefonów z wm" ma jave "out of the
box"
Fajnie sie z Toba dyskutuje

ToMasz

PS
http://www.gsmarena.com/htc_tytn_ii-2024.php - ma jave
http://www.gsmarena.com/samsung_i780-2124.php -ma jave
http://www.gsmarena.com/samsung_i900_omnia-2422.php - też ma.

Teraz ty znajdź takiego co niema, a potem takiego co niema i nie można
wgrać....
Biedaku :)

Data: 2009-06-13 20:12:02
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Fajnie jak iphone ma out the boz MMS to trolom przeszkadza bo nie ma w standardzie. Smierdzaca hipokryzja

[...]

Widzisz problem polega na tym ze jakos MMS i Wytnij i Wklej w iphonie ulubiony konik troli od WM nie sa dopuszczone ....

Data: 2009-06-18 08:07:57
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone 3GS

http://www.gsmarena.com/htc_tytn_ii-2024.php - ma jave
http://www.gsmarena.com/samsung_i780-2124.php -ma jave
http://www.gsmarena.com/samsung_i900_omnia-2422.php - też ma.

Samsung i600 nie ma :)  a i780 to aby nie ma "emulatora".
A ta Java to ma choc obsluge  M3G - JSR 184 ?

Data: 2009-06-10 13:38:30
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 3GS
Dnia Wed, 10 Jun 2009 09:33:15 +0200, qwerty napisał(a):

[...]

Bo mają za grubą obudowę jacka. Koss Porta Pro pasują, ale dźwięk
rewelacyjny nie jest i byle iriver gra lepiej :)

"A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
Alvy Singer

Data: 2009-06-10 11:23:05
Autor: Szadzik
iPhone 3GS
Jan Strybyszewski pisze:

Jak IE dorosnie do Safarii to pogadamy.  A jak tam youtube dziala w IE ?

A nie działa Toim zdaniem? ZONK, działa i ma się świetnie.

Data: 2009-06-10 15:38:14
Autor: osiek
iPhone 3GS
lux pisze:
będzie tomtom i filmiki vga/30fps  :)

ameryka górą !

lux

dla tych, którym iPhone się podoba i dla tych którzy zarzucają mu brak nawigacji:
http://telepolis.pl/news.php?id=15105

pojawia się drugą nawigacja od Navigon.

Druga nawigacja w dwa dni po oficjalnym ogłoszenia nowej wersji systemu. Więc zapewne i konkurenci spać nie będą i lada chwila albo dwie chwile pokażą swoje rozwiązania. Zbyt duży rynek już jest i to zapewniający kasę aby sobie to odpuścili :)

iPhone 3GS