iPhone 3GS - problem z caller ID i bluetooth?

Data: 2010-07-19 20:11:46
Autor: Jacek Osiecki
iPhone 3GS - problem z caller ID i bluetooth?
Witam,

Ostatnio w orange rozdawali iPhone'y, a że bardzo mnie urzekł mechanizm
wybierania głosowego (nie trzeba tworzyć etykiet głosowych dla każdego
wpisu) to wziąłem ;)

I teraz... no nic, zaczęły się problemy. Mniejsza o synchronizację poczty
czy wyszukiwanie, bo to niby bajery (choć mogłyby działać), ale jedno mnie
bardzo zaniepokoiło: gdy ktokolwiek do mnie dzwoni, na ekranie zestawu
głośnomówiącego pojawia się "Zastrzeżony" - oczywiście nie jest to prawda,
bo numer nie jest zastrzeżony. Wcześniej, z innym telefonem (SPV M650)
normalnie identyfikowało numer - a jeśli nawet zestaw zgłupiał i nie miał
kompletnej książki adresowej z telefonu to po prostu wyświetlał numer...

Czy to jakaś wada iPhone 3GS? Trochę próbowałem szukać, ale albo utraciłem
zdolność wyszukiwania w internecie albo iPhoniarze wymieniają się opiniami
gdzieś z dala od wszechwidzących pająków googla...
Komuś działa pokazywanie caller ID na zestawie HF?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-07-19 21:53:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 19 Jul 2010 20:11:46 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Czy to jakaś wada iPhone 3GS? Trochę próbowałem szukać, ale albo utraciłem
zdolność wyszukiwania w internecie albo iPhoniarze wymieniają się opiniami

Nie, to nie jest wada, to jest nowy, rewelacyjny, jedyny i niepowtarzalny
ficzer który Dżobs zrobił specjalnie dla ciebie - interfejs Bluetooth
wyłącznie z profilem headset/handsfree.
Pozostaje się odprężyć i przyzwyczaić, skoro w najlepszym telefonie na
świecie czegoś nie ma, to znaczy, że rynek tego nie potrzebuje.

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-20 11:32:19
Autor: AL
Jacek Osiecki pisze:
Witam,

Ostatnio w orange rozdawali iPhone'y, a że bardzo mnie urzekł mechanizm
wybierania głosowego (nie trzeba tworzyć etykiet głosowych dla każdego
wpisu) to wziąłem ;)

popatrz - a w nokii tez jest ten ficzer - i nawet dziala :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-07-20 09:37:19
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 20 Jul 2010 11:32:19 +0200, AL napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Nokii i jej symbianów nie lubię - więc wybór był między iPhone a jakimś HTC
z Windows Mobile... tylko że HTC ma windowsy, a te dosyć kiepsko sobie radzą
z niedokładnością ekranów pojemnościowych - w przeciwieństwie do iPhone'a,
którego obsługuje się naprawdę bardzo wygodnie.

Żeby jeszcze te iPhone'y nie były otoczone taką chorą religią i nie miały
tylu ograniczeń pt. "bo Steve Jobs wie lepiej czego potrzebujesz w telefonie"
to by był sprzęt idealny. A tak to jest po prostu bardzo wygodny telefon z
małymi mankamentami... No dobra, ten brak CallerID to pierwszy poważny
mankament, choć jak zacząłem się wgryzać w jakieś fora to wygląda na to że
być może jest jakieś rozwiązanie. Nic to, jak znowu będzie gorsza pogoda
i wsiądę do auta to potestuję :)

Pozdrawiam,