iPhone 4S

Data: 2011-11-01 00:29:29
Autor: venioo
iPhone 4S
Mam pytanie - jak po angielsku przeczytac iPhone 4S ???

Bo jak dla mnie, lamera, brzmi to jakos w stylu "ajfon for ess" ;)
:) :) :) :) :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-01 07:01:45
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j8nb0p$r6q$1news.onet.pl...
Mam pytanie - jak po angielsku przeczytac iPhone 4S ???

Bo jak dla mnie, lamera, brzmi to jakos w stylu "ajfon for ess" ;)
:) :) :) :) :)

I co tu widzisz ¶miesznego? Ile Ty masz lat?

Data: 2011-11-01 20:04:50
Autor: venioo
iPhone 4S
W dniu 2011-11-01 13:01, Pszemol pisze:
[...]

Najbardziej bawi mnie to, ze wiedzialem, ze pierwszy sie odezwiesz :)
I sie nie zawiodlem :D

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-01 20:08:21
Autor: Przembo
iPhone 4S
*venioo* w wiadomo¶ci news:j8pfsj$jn8$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Ale zauważ że jak jest jaki¶ osobny w±tek, gdzie wychodz± babole najlepszego producenta stoj±ce w całkowitej sprzeczno¶ci z tezami Pszemola, to już tak chętnie się nie odzywa :-)

Pozdr

Data: 2011-11-01 14:46:48
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:j8pg10$m1u$1news.onet.pl...
Ale zauważ że jak jest jaki¶ osobny w±tek, gdzie wychodz± babole najlepszego producenta stoj±ce w całkowitej sprzeczno¶ci z tezami Pszemola, to już tak chętnie się nie odzywa :-)

Który w±tek?

Data: 2011-11-02 17:26:12
Autor: Przembo
iPhone 4S
*Pszemol* w wiadomo¶ci news:j8p4r1.61c.0poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Choćby ten z 30 paĽdziernika 2011 10:29

"Co ma wspolnego iP4S i czarna dziura?"

Pozdr

Data: 2011-11-02 13:02:48
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:j8rqsv$e2h$1news.onet.pl...
[...]

Czytałem ten w±tek i nie widziałem potrzeby zabrania głosu.
Nie uważam że to jest jaki¶ wielki "babol", według Ciebie jest?

Data: 2011-11-02 20:40:31
Autor: Przembo
iPhone 4S
*Pszemol* w wiadomo¶ci news:j8rfkv.620.0poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Dla mnie to babol bo jak odł±cze telefon od zasilania to chciałbym by wytrwał on do wieczora, nie chodzę 2 razy w ci±gu dnia spać by podł±czanie telefonu do ładowania było dla mnie niezauważlane. Jak na firmę produkuj±c± wył±cznie dopracowane i przetestowane z każdej strony gadżety wypuszczenie wersji testowej urz±dzenia to spor± odwaga... lub głupota. Ale jak podejrzewałem dla Ciebie to nie stanowi wady, z mojej strony EOT.

Pozdr

Data: 2011-11-02 19:13:25
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:j8s69a$m7d$1news.onet.pl...
[...]

Ja mówiłem o znikaniu smsów - o czym Ty piszesz?
Kto¶ musi ładować iPhone4S dwa razy dziennie? Dlaczego?

Data: 2011-11-01 20:04:50
Autor: Ireneusz Brycki
iPhone 4S
W dniu 2011-11-01 00:29, venioo pisze:
ajfon for ess

Generalnie faktycznie zabawne ;-)

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Data: 2011-11-01 14:48:41
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Ireneusz Brycki" <ireneusz.brycki@gazeta.pl> wrote in message news:j8pfoo$i65$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-11-01 00:29, venioo pisze:
ajfon for ess

Generalnie faktycznie zabawne ;-)

Ale wytłumacz mi, co tu jest zabawnego?
Czy "for" Cię ¶mieszy? Czy "ess"? Co¶ innego?
Jak by to jeszcze było "ass" (ang. "dupa", "tyłek")
to jeszcze zrozumiałbym, że kogo¶ infantylnego
taka dziecinniada może ¶mieszyć, ale "ess"?

Data: 2011-11-01 23:06:17
Autor: Rabbit McCroolick
iPhone 4S

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j8p4r2.61c.0poczta.onet.pl...

[...]

Może ¶mieszyć, bo Hamerykanie wymawiaj± "ass" jak "ess"?

Data: 2011-11-02 00:27:26
Autor: Animka
iPhone 4S
W dniu 2011-11-01 23:06, Rabbit McCroolick pisze:
UĹĽytkownik "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

Ale wytłumacz mi, co tu jest zabawnego?
Czy "for" Cię śmieszy? Czy "ess"? Coś innego?
Jak by to jeszcze było "ass" (ang. "dupa", "tyłek")
to jeszcze zrozumiałbym, że kogoś infantylnego
taka dziecinniada może śmieszyć, ale "ess"?

Może śmieszyć, bo Hamerykanie wymawiają "ass" jak "ess"?

U mnie w pracy jedna koleąanka wymawiała r jak j. Druga koleżanka żartowala i powiedziała jej, żeby powiedziała "rebus". Ale było śmiechu chichu :-)

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-11-02 01:10:27
Autor: Krystek
iPhone 4S
2011-11-02 00:27, Animka wysłał(a) wiadomość:
"Pszemol" napisał w wiadomości:

[...]

Za dużo się Teya naoglądała...

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-11-02 01:19:14
Autor: Animka
iPhone 4S
W dniu 2011-11-02 01:10, Krystek pisze:
[...]

Widocznie nie za duĹĽo bo to byl fajny kabaret.

animka

Data: 2011-11-02 07:10:24
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> wrote in message news:j8pqgn$cnb$1news.dialog.net.pl...
[...]

Mieszkam w USA od 12 lat i zapewniam Cię, że nie wymawiaj± tak.
http://www.howjsay.com/index.php?word=ass&submit=Submit

Data: 2011-11-02 14:21:00
Autor: Ghost
iPhone 4S

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j8qqd0.4ak.0poczta.onet.pl...
[...]

Jackowo sie nie liczy.

Data: 2011-11-02 22:35:50
Autor: Rabbit McCroolick
iPhone 4S

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eb143bf$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

Jackowo sie nie liczy.

ROTFL:-)))

Data: 2011-11-02 16:49:00
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> wrote in message news:j8sd3h$lk6$1news.dialog.net.pl...
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eb143bf$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

Jackowo sie nie liczy.

ROTFL:-)))

Nie wiem czemu Ghost za punkt honoru bierze sobie
dewaluować na siłę i nieuczciwie moj± osobę...
Teksty o Jackowie czy azbestach s± poniżej pasa.
Tłumaczyłem wielokrotnie że nie mieszkam
w żadnej z popularnych polskich dzielnic...

Data: 2011-11-03 08:45:07
Autor: Ghost
iPhone 4S

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j8rsfh.350.0poczta.onet.pl...
[...]

Etam, nie honoru a humoru - Twoj brak jego poczucia jest co najmniej dziwny.

Data: 2011-11-02 21:23:08
Autor: ALdroid
iPhone 4S
Dnia Wed, 2 Nov 2011 07:10:24 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
Mieszkam w USA od 12 lat i zapewniam CiÄ™, ĹĽe nie wymawiajÄ… tak.
http://www.howjsay.com/index.php?word=ass&submit=Submit

Siri rozumie iphone '4S' jako wlasnie '4 ass' - bylo w jednej z prezentacji Siri niedawno tu przytaczanej :)

--
AL

Data: 2011-11-02 16:49:48
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.3804194891099845406News.gazeta.pl...
[...]

Przytocz bo musiałem przeoczyć...
Jeśli nawet - naprawdę Was to bawi? Ile macie latek?

Data: 2011-11-02 23:06:47
Autor: ALdroid
iPhone 4S
Dnia Wed, 2 Nov 2011 16:49:48 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
> Siri rozumie iphone '4S' jako wlasnie '4 ass' - bylo w jednej z > prezentacji Siri niedawno tu przytaczanej :)

Przytocz bo musiałem przeoczyć...

Pierwsze prezentacje Siri - siedzi facet gada i pokazany jest ekran. Mówi całe peany nt Auto a na ekranie można przeczytać 'iPojne 4 ass'

Jeśli nawet - naprawdę Was to bawi? Ile macie latek?

Mnie to nie bawi - ale,podaje,Ci fakt na talerzu.
Zresztą sam sprawdzić nie możesz?

--
AL

Data: 2011-11-02 23:09:12
Autor: ALdroid
iPhone 4S
Dnia Wed, 02 Nov 2011 23:06:47 +0100, ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> naskrobał przy słoiku:
Mówi całe peany nt Auto a na ekranie można przeczytać 'iPojne 4 ass'

Nt Siri miało być.

--
AL

Data: 2011-11-02 19:15:54
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.9071384885620332781News.gazeta.pl...
Dnia Wed, 02 Nov 2011 23:06:47 +0100, ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> naskrobał przy słoiku:
Mówi całe peany nt Auto a na ekranie można przeczytać 'iPojne 4 ass'

Nt Siri miało być.

No ale o co chodzi? Upierasz siÄ™ ĹĽe "ass" wymawia siÄ™ jako "ess"?
Mówię Ci, że nie wymawia się tak, popieram słownikiem
z wymową którą możesz usłyszeć. "Ass" wymawia się przez 'a',
nie przez 'e'. Tak samo jak w słowie 'assets'.

To co Was śmieszy to własne niedouczenie i nieznajomość języków.

Data: 2011-11-03 08:41:55
Autor: Ghost
iPhone 4S

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j8s4tb.10k.0poczta.onet.pl...
[...]

Japierdziele co za mlotek. Powaga typowa dla wyznawcy, nawet zarty bedzie na czworo dzielil.

Data: 2011-11-03 21:07:05
Autor: venioo
iPhone 4S
W dniu 2011-11-03 08:41, Ghost pisze:

[...]

No ale o co chodzi? Upierasz się że "ass" wymawia się jako "ess"?
Mówię Ci, że nie wymawia się tak, popieram słownikiem
z wymow± któr± możesz usłyszeć. "Ass" wymawia się przez 'a',
nie przez 'e'. Tak samo jak w słowie 'assets'.

Hmmm... Ciekawe. Bo jakos "Kiss my ass" wymawia sie dokladnie "ess", a "ass" to "us".

To co Was ¶mieszy to własne niedouczenie i nieznajomo¶ć języków.

Twoj brak poczucia humoru nas (a przynajmniej mnie) najbardziej smieszy :)

Japierdziele co za mlotek. Powaga typowa dla wyznawcy, nawet zarty
bedzie na czworo dzielil.

I wlasnie to jest najbardziej zabawne :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-03 16:08:08
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j8us9a$tvh$1news.onet.pl...
[...]

Tak to się może wymawia na Jackowie na którym Ghost mieszkał...

To co Was ¶mieszy to własne niedouczenie i nieznajomo¶ć języków.

Twoj brak poczucia humoru nas (a przynajmniej mnie) najbardziej smieszy :)

Poczucie humoru tak jak poczucie estetyki to bardzo subiektywna rzecz.
To, że kto¶ się nie ¶mieje z tych samych prymitywnych dowcipów co Ty
nie znaczy że nie ma poczucia humoru - inne rzeczy go ¶miesz± niż Ciebie.

Japierdziele co za mlotek. Powaga typowa dla wyznawcy, nawet zarty
bedzie na czworo dzielil.

I wlasnie to jest najbardziej zabawne :)

Mnie po prostu ¶mieszy co¶ innego niż Was...
Niektórych ¶mieszy prymitywny kabaret i to że jakie¶ słowo brzmi
jak 'dupa' a innych ¶mieszy bardziej wysublimowany humor...

Data: 2011-11-03 22:34:17
Autor: Ghost
iPhone 4S

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j8ueeo.31o.0poczta.onet.pl...

Japierdziele co za mlotek. Powaga typowa dla wyznawcy, nawet zarty
bedzie na czworo dzielil.

I wlasnie to jest najbardziej zabawne :)

Mnie po prostu ¶mieszy co¶ innego niż Was...

Ty w ogole jestes dziwny.

Data: 2011-11-03 10:03:32
Autor: AL
iPhone 4S
W dniu 2011-11-03 01:15, Pszemol pisze:
[...]

poszukalem tego filmuku za Ciebie (leniu ;)
http://www.youtube.com/watch?v=5mNcnj2l6RE&feature=player_detailpage#t=244s

czytaj co pojawia sie na ekraniku (bo gosc nie zauwaza bledu, albo zauwaza, ale pozostawia ten fakt w milczeniu)

Jak mniemam mowi Amerykanin do amerykanskiego telefonu, ktory 4S przetlumaczyl wlasnie jako '4 ass'.

z wymową którą możesz usłyszeć. "Ass" wymawia się przez 'a',
nie przez 'e'. Tak samo jak w słowie 'assets'.

no jednak jakby sie oprzec na wzorcach - to nie jest dokladnie 'a'
ale, w przyblizeniu pewnie mu blizej do 'a' niz 'e'

To co Was śmieszy to własne niedouczenie i nieznajomość języków.

mnie to nie smieszy i nie ja wytoczylem tego 'asa' w tym watku

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-11-03 14:58:39
Autor: Marcin Szumilas
iPhone 4S
Quoted:
AL (adam@skads.tam)
in news:j8tld5$ful$1inews.gazeta.pl

[...]

A podaj w której minucie, bo mi się nie chce całego jeszcze raz oglądać.
On _do telefonu_ chyba nie mówił ani raz 4S, bo po co?

MSz

Data: 2011-11-03 16:50:31
Autor: AL
iPhone 4S
W dniu 2011-11-03 14:58, Marcin Szumilas pisze:
[...]

masz podana sekunde - na koncu linka, ktorego polamales odpowiadajac

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-11-03 17:15:07
Autor: Tomek
iPhone 4S

Użytkownik "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał :

A podaj w której minucie, bo mi się nie chce całego jeszcze raz oglądać.
On _do telefonu_ chyba nie mówił ani raz 4S, bo po co?

MĂłwi w 4min 05 sek.

Data: 2011-11-03 18:30:57
Autor: Marcin Szumilas
iPhone 4S
Quoted:
Tomek (precz@ze.spamem.pl)
in news:j8uemc$ggo$1news.onet.pl

MĂłwi w 4min 05 sek.

Ha ha! Rzeczywiście! Jak byk "iPhone 4 ass"! :D :D
A ten jeszcze dodaje, że telefon zrozumiał _dokładnie_ to co on chciał powiedzieć. :)
I ĹĽe to jest "kind of amazing"...

Bardzo to Ĺ‚adne. :)

MSz

Data: 2011-11-03 21:09:03
Autor: venioo
iPhone 4S
W dniu 2011-11-03 18:30, Marcin Szumilas pisze:
Quoted:
Tomek (precz@ze.spamem.pl)
in news:j8uemc$ggo$1news.onet.pl

Mówi w 4min 05 sek.

Ha ha! Rzeczywi¶cie! Jak byk "iPhone 4 ass"! :D :D
A ten jeszcze dodaje, że telefon zrozumiał _dokładnie_ to co on chciał
powiedzieć. :)
I że to jest "kind of amazing"...

Bardzo to ładne. :)

Jobs moze jak to zobaczyl, to dopiero zrozumial co stworzyli, i to wcale nie rak go wykonczyl, tylko zalamanie nerwowe...

;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-03 22:35:33
Autor: Ghost
iPhone 4S

Użytkownik "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j8uj5m$v04$1news.onet.pl...
Quoted:
Tomek (precz@ze.spamem.pl)
in news:j8uemc$ggo$1news.onet.pl

MĂłwi w 4min 05 sek.

Ha ha! Rzeczywiście! Jak byk "iPhone 4 ass"! :D :D

Na jackowie by tak nie powiedzieli.

Data: 2011-11-05 22:29:03
Autor: Rabbit McCroolick
iPhone 4S

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j8s4tb.10k.0poczta.onet.pl...
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.9071384885620332781News.gazeta.pl...

To co Was ¶mieszy to własne niedouczenie i nieznajomo¶ć języków.

Ty douczony, co słyszysz w refrenie tego kawałka? Co prawda zespół brytyjski ale wysamplowano w refrenie słowa czarnej AMERYKAŃSKIEJ wokalistki - ewidentnie zachęca do potrz±snięcia "ESS" a nie "ASS"!

Data: 2011-11-05 23:46:15
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> wrote in message news:j949qr$jt3$1news.dialog.net.pl...
[...]

Którego kawałka? :-)))

Co prawda zespół brytyjski ale wysamplowano w refrenie
słowa czarnej AMERYKAŃSKIEJ wokalistki - ewidentnie zachęca do potrz±snięcia "ESS" a nie "ASS"!

Na murzyńskim slangu się nie znam - wybacz.
Oni przekręcaj± wiele słów, między innymi mówi± "aks" zamiast "ask".

Data: 2011-11-03 01:26:41
Autor: Marcin Szumilas
iPhone 4S
Quoted:
Pszemol (Pszemol@PolBox.com)
in news:j8qqd0.4ak.0poczta.onet.pl

Mieszkam w USA od 12 lat i zapewniam Cię, że nie wymawiaj± tak.
http://www.howjsay.com/index.php?word=ass&submit=Submit

Niedobre Ľródło. Myl± tu ass i arse.
:)

MSz

Data: 2011-11-02 19:38:59
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> wrote in message news:j8sn5o$gd2$1news.onet.pl...
[...]

W wyrazach "ass", "dumbass", "asset", "assessment" jest wszędzie
polskie 'a' a nie 'e'.

Data: 2011-11-03 02:16:01
Autor: Marcin Szumilas
iPhone 4S
Quoted:
Pszemol (Pszemol@PolBox.com)
in news:j8s68j.3lg.0poczta.onet.pl

W wyrazach "ass", "dumbass", "asset", "assessment" jest wszędzie
polskie 'a' a nie 'e'.

Ani to, ani to, jest tam jeszcze co innego (co¶ między [a] i [e]). W
angielskim w zasadzie nie występuj± polskie głoski -- zwłaszcza
samogłoski się całkiem różni±.
Dla ¶cisło¶ci, w pierwszych trzech co teraz podałe¶ jest ten sam dĽwięk,
ale w "assessment" jest kolejne co innego... Choć pewnie słabo to
słychać.

Zgodzę się, że jak musimy przybliżyć wymowę "ass" polskimi głoskami, to
już lepiej [a] niż [e].

Tu jest renomowane Ľródło z wymow±, bo tamto stworzył jaki¶ lingwistyczny analfabeta.
http://dictionary.cambridge.org/

MSz

Data: 2011-11-03 21:13:13
Autor: venioo
iPhone 4S
W dniu 2011-11-03 02:16, Marcin Szumilas pisze:
Tu jest renomowane Ľródło z wymow±, bo tamto stworzył jaki¶
lingwistyczny analfabeta.
http://dictionary.cambridge.org/

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/ass_1?q=ass

slychac wyrazna roznice miedzy wymowa UK i US. i wlasnie w US slyszalne jest "ess", wiec Pszemol nie wiem w jakich dzielnicach sie wychowuje, ze tak zaciekle broni "ass"

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-04 18:37:17
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j8uskp$g7$1news.onet.pl...
[...]

Zgadzam się, że słychać wyraĽn± różnicę, ale nawet to amerykańskie ass
nie jest "es". To jest po prostu 'a' przeci±gnięte w czasie i wymawiane jakby
z "u¶miechem" (przy rozci±gniętych ustach na boki) a'la Donald Duck.
Jak chcesz usłyszeć jak wygl±da amerykańskie "ess" to posłuchaj jak
brzmi słowo 'essence'. Sam widzisz że daleko mu do 'a' w "ass"...

No ale co ja Wam będę tłumaczył - mieszkam w US, pracuję
w amerykańskiej firmie, mamy w zespole dwu Brytyjczyków, i na
codzień posługuję się tym językiem, więc je¶li czujecie się bardziej
ode mnie kompetentni do oceny jak się wymawia iPhone4S to nie
będę się z ekspertami kłócił... :-)

Data: 2011-11-05 00:47:04
Autor: venioo
iPhone 4S
W dniu 2011-11-05 00:37, Pszemol pisze:

[...]

Tu nie chodzi o klocenie sie, tylko o maly zarcik slowny, ktory mi sie nasunal. A ze akurat pierwszy na niego zareagowales, i to w sposob, w jaki zareagowales...
--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-05 11:05:15
Autor: Ghost
iPhone 4S

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j91bct.488.0poczta.onet.pl...

mamy w zespole dwu Brytyjczyków

przebijam - ja mam pieciu

Data: 2011-11-03 23:33:04
Autor: PW
iPhone 4S

Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:j8nb0p$r6q$1news.onet.pl...
| Mam pytanie - jak po angielsku przeczytac iPhone 4S ???
|
| Bo jak dla mnie, lamera, brzmi to jakos w stylu "ajfon for ess" ;)
| :) :) :) :) :)

HTC Incredible S też daje radę :)

zdrówka, PW

Data: 2011-11-04 21:58:49
Autor: venioo
iPhone 4S
W dniu 2011-11-03 23:33, PW pisze:

> [...]
| Mam pytanie - jak po angielsku przeczytac iPhone 4S ???
|
| Bo jak dla mnie, lamera, brzmi to jakos w stylu "ajfon for ess" ;)

Heheeee, no to faktycznie :)
Ale chyba wolalbym miec "incredible ass" niz "for ass" ;)

--
venioo
gg:198909

iPhone 4S