iPhone 4S

Data: 2011-11-01 07:01:45
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j8nb0p$r6q$1news.onet.pl...
Mam pytanie - jak po angielsku przeczytac iPhone 4S ???

Bo jak dla mnie, lamera, brzmi to jakos w stylu "ajfon for ess" ;)
:) :) :) :) :)

I co tu widzisz śmiesznego? Ile Ty masz lat?

Data: 2011-11-01 20:04:50
Autor: venioo
iPhone 4S
W dniu 2011-11-01 13:01, Pszemol pisze:
[...]

Najbardziej bawi mnie to, ze wiedzialem, ze pierwszy sie odezwiesz :)
I sie nie zawiodlem :D

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-01 20:08:21
Autor: Przembo
iPhone 4S
*venioo* w wiadomości news:j8pfsj$jn8$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Ale zauważ że jak jest jakiś osobny wątek, gdzie wychodzą babole najlepszego producenta stojące w całkowitej sprzeczności z tezami Pszemola, to już tak chętnie się nie odzywa :-)

Pozdr

Data: 2011-11-01 14:46:48
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:j8pg10$m1u$1news.onet.pl...
Ale zauważ że jak jest jakiś osobny wątek, gdzie wychodzą babole najlepszego producenta stojące w całkowitej sprzeczności z tezami Pszemola, to już tak chętnie się nie odzywa :-)

Który wątek?

Data: 2011-11-02 17:26:12
Autor: Przembo
iPhone 4S
*Pszemol* w wiadomości news:j8p4r1.61c.0poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Choćby ten z 30 października 2011 10:29

"Co ma wspolnego iP4S i czarna dziura?"

Pozdr

Data: 2011-11-02 13:02:48
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:j8rqsv$e2h$1news.onet.pl...
[...]

Czytałem ten wątek i nie widziałem potrzeby zabrania głosu.
Nie uważam że to jest jakiś wielki "babol", według Ciebie jest?

Data: 2011-11-02 20:40:31
Autor: Przembo
iPhone 4S
*Pszemol* w wiadomości news:j8rfkv.620.0poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Dla mnie to babol bo jak odłącze telefon od zasilania to chciałbym by wytrwał on do wieczora, nie chodzę 2 razy w ciągu dnia spać by podłączanie telefonu do ładowania było dla mnie niezauważlane. Jak na firmę produkującą wyłącznie dopracowane i przetestowane z każdej strony gadżety wypuszczenie wersji testowej urządzenia to sporą odwaga... lub głupota. Ale jak podejrzewałem dla Ciebie to nie stanowi wady, z mojej strony EOT.

Pozdr

Data: 2011-11-02 19:13:25
Autor: Pszemol
iPhone 4S
"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:j8s69a$m7d$1news.onet.pl...
[...]

Ja mówiłem o znikaniu smsów - o czym Ty piszesz?
Ktoś musi ładować iPhone4S dwa razy dziennie? Dlaczego?

iPhone 4S