iPhone 4S i działanie w 3G T-Mobile

Data: 2012-07-26 22:35:24
Autor: Marek Dyjor
iPhone 4S i działanie w 3G T-Mobile
ygreko wrote:
Czy mam rozumiec, ze na nasluchu tel widzi 3G, ale jak dzwoni to siec
kaze mu odebrac to polaczenie w 2G, aby zwolnic 3G dla innych, ktorzy
aktualnie chca ciagnac dane? Troche to bez sensu, ale dzieje sie tak
zarowno pod Warszawa jak i w centrum Warszawy. Gdy w fonie byla karta
Play, to jak bylo 3G to bylo 3G.

imho jesteś w zasiegu dwóch stacji z kórych jedna nie obsługuje 3G...

mam wrażenie że u mnie na wsi jest podobnie.

telefon łapie zasięg tego BTSa z 3G ale podczas rozmowy okazuje się że sygnał z telefonu jest tam za słaby i przeżuca cię do drugiego BTSa ale już w 2G,  w poprzednim telefonie efektem dodatkowym było zerwanie połaczenia.

Data: 2012-07-26 13:53:27
Autor: ygreko
iPhone 4S i działanie w 3G T-Mobile
On Thursday, July 26, 2012 10:35:24 PM UTC+2, Marek Dyjor wrote:

imho jeste� w zasiegu dw�ch stacji z k�rych jedna nie obs�uguje 3G...

Hm, no nie wiem, bo faktycznie w okolicy sa dwie stacje, wg btsearch obie maja 3G - musialbym podjechac pod kazda z nich i na miejscu sprawdzic czym sieja, ale jestem raczej pewien, ze ta, co ja widze z okna ma 3G, a ta druga, jest zdecydowanie dalej i przez kilka scian, wiec mysle sobie, ze raczej powinienem miec kontakt wzrokowy caly czas ze stacja 3G. Dzieki za sugestie, sprawdze.

mam wra�enie �e u mnie na wsi jest podobnie.

Moze ta sama wies...

iPhone 4S i działanie w 3G T-Mobile