iPhone 4s - wszystkich zatkalo?

Data: 2011-10-05 00:03:23
Autor: atm
iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
On 2011-10-04 23:51, AL wrote:
czy analizujecie/szukacie tych 200 poprawek w stosunku do wersji 4 ?
:-o
http://twojepc.pl/news24944.html

Z tego co wyczytalem, to Apple postawil glownie na aparat foto
i dalej nie ma wiekszosci funkcji, ktore by sklonily (przynajmniej mnie)
by kiedykolwiek zainteresowac sie tym produktem bardziej na serio niz w
formie gadzetu.

Z SGS i SGS2 jest inaczej? Nadal nawigacja GPS jest skopana tyle, ze w inny sposob, rozdzielczosc ekranu niewiele wieksza, aparat troche lepszy, dodatkowy rdzen, wiecej pamieci. Aaaa no i dioda, tyle ze z tylu jedynie. Tez nie ma szalu a ludziom sie dwojka bardzo spodobala.
iP4GS to tez taki troche lepiej przyprawiony kotlet.

Data: 2011-10-05 08:18:16
Autor: Marx
On 05.10.2011 00:03, atm wrote:
On 2011-10-04 23:51, AL wrote:
[...]

mo偶na prosi膰 o jakie艣 szczeg贸艂y skopania nawigacji w SGS II?
Marx

Data: 2011-10-06 18:30:27
Autor: atm
[...]

Problem dotyczy ladowania telefonu podczas uzywania nawigacji. Obenie jest tak, ze na 30km traci 10% poziomu baterii. Testowalem na roznych ladowarkach i roznych samochodach. Wczoraj napisalem do Samsunga, odpisali zebym zrobil hardreset a jesli nie pomoze to zasugerowali oddanie telefonu do serwisu w celu wgrana softu... hmm mam najnowsza niebrandowana wersje, nie wiem co chca tu zmienic.
Nie jestem jedyna osoba wyrozniona przez Samsunga:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1096916&highlight=charge+car&page=3

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1107170&highlight=car+charger&page=2

Data: 2011-10-07 08:28:28
Autor: Marx
On 06.10.2011 18:30, atm wrote:

[...]

ju偶 o tym gdzie艣 czyta艂em, winna jest wtyczka 艂adowarki
Marx

Data: 2011-10-07 10:49:59
Autor: atm
On 2011-10-07 08:28, Marx wrote:
On 06.10.2011 18:30, atm wrote:

[...]

Ha, to nie takie proste, testowalem telefon na dwoch oryginalnych ladowarkach Samsunga, 2A HTC i kilku noname. Dodatkowo kupilem na ebayu przelotke teoretycznie zamieniajaca normalna ladowarke na ta amazing Samsunga. Wszystkie patenty zawiodly.
Wczoraj zrobilem aktualizacje do 2.3.5, byl takze update CoPilota, ludze sie, ze ktos z nich rozwiazal wreszcie ta przypadlosc.
Pozdrawiam

Data: 2011-10-07 11:01:20
Autor: AL
On 2011-10-07 08:28, Marx wrote:
On 06.10.2011 18:30, atm wrote:

[...]

zrobilem przelotke wg schematu, ktory kiedys zamieszczalem na tej grupie.
U mnie zadzialalo, tzn 艂aduje.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-07 11:16:41
Autor: atm
[...]

Ty masz Taba, prawda? Ja kupilem ta z ebayu przelotke dla Taba i z SGS2 nie zadzialala prawidlowo. Wersji dla Galaxy niestety nie znalazlem. Mialem jednak nadziej, ze Samsung nie bedzie robil roznych wariantow portu usb.

iPhone 4s - wszystkich zatkalo?