iPhone 5 nie dla Pszemola?

Data: 2012-05-23 20:09:09
Autor: DoQ
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Witam,

Jeżeli nowy iPhone będzie miał np. 4 calowy wy¶wietlacz, to czy trafi w pszemoli target, który brzydzi się większymi niż 3,5" ekranami? Pszemol, jak będzie z twoj± przygod± z iPhonem? 4 cale w wykonaniu Apple będ± bardziej amazing niż 4 cale w wykonaniu innej marki?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-23 18:13:40
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jpj986$cee$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie brzydzę się ekranami większymi niż 3,5".
Czemu wymy¶lasz takie bzdury?

Data: 2012-05-24 10:18:50
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

To czemu zawsze czepiałes się mnie i innych że kupili¶my tel z ekranami ponad 4" ?? skoro 3.5" w iphonie spokojnie wystarczy a większy jest niepotrzebny i niewygodny ...

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-05-24 07:22:20
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpkqtb$nes$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Czepiałem się??? Poważnie??? Jeste¶ pewny???

Data: 2012-05-24 14:35:56
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

SIR YES SIR

Data: 2012-05-24 12:31:08
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpl9vc$ma$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

No więc nie czepiałem się - przemy¶l sobie znaczenie tego słowa.

Je¶li twierdziłem że wolę swój ekran 3.5" o bardzo wysokiej
rozdzielczo¶ci niż inny, 4-calowy o niskiej rozdzielczo¶ci to nie
znaczy to że się czepiam wła¶cicieli takich ekranów...

Czy iPhone z 4" wy¶wietlaczem będzie lepszy od tego z 3.5"?
Pewnie tak, pod warunkiem że powiększenie ekranu o te
1/2 cala przek±tnej spowoduje mniejsze powiększenie całego
telefonu - teraz zgrabnie się on mie¶ci w kieszeni jeansów
i fajnie byłoby aby tak pozostało. Dachówki produkowane przez
Samsunga o przek±tnej ekranu 4.3 i większe s± po prostu
za duże i niezgrabne do codziennego noszenia w kieszeni.

Data: 2012-05-24 20:00:13
Autor: JoteR
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Pszemol" napisał:

Czy iPhone z 4" wy¶wietlaczem będzie lepszy od tego z 3.5"?
Pewnie tak,

Bo to będzie iPhone. Inne telefony o tej przek±tnej to oczywi¶cie cegły,
dachówki i ogólny azbest. Oraz, rzecz jasna, podróbki.

Dachówki produkowane przez Samsunga o przek±tnej ekranu 4.3 i większe s± po prostu za duże i niezgrabne do codziennego noszenia
w kieszeni.

Zakonotowane. Zobaczymy jak będziesz się wił po wypuszczeniu iP 6 z ekranem 4,3 lub większym. Zapewne przeczytamy, że to tylko Samsungi s± dachówkami a ceglasty iP doskonale pasuje kieszeni w applowskich spodniach dokładanych do abonamentu za jedyne 199 USD.

JoteR

Data: 2012-05-24 20:08:50
Autor: DoQ
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 24-05-2012 20:00, JoteR pisze:
Zakonotowane. Zobaczymy jak będziesz się wił po wypuszczeniu iP 6 z
ekranem 4,3 lub większym. Zapewne przeczytamy, że to tylko Samsungi s±

Gorzej jak iP5 będzie miał 4,3 ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-05-24 20:21:46
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:jplsvo$go6$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Jak to było z tym błędem logicznym gdy się argument przeciwnika
sprowadza do absurdalnie wyolbrzymionych rozmiarów i dyskutuje
z takim potworkiem zamiast rzeczywistego argumentu?
Gdzie ja mówiłem że jaki¶ azbest? Z Godelem sobie pomyliłe¶?

iPhone4 dwa lata temu, gdy wchodził na rynek miał rewolucyjny
i unikalny ekran - żadna konkurencja mu nie dorównywała...
Ani pod względem rozdzielczo¶ci ani jasno¶ci, wyrazisto¶ci ani
jako¶ci kolorów. Teraz, po dwu latach, niektóre (!) telefony
zaczynaj± go doganiać i przeganiać... ale wci±ż ¶rednia jest bardzo
mierna i dużo telefonów wci±ż ma mniejsz± rozdzielczo¶ć i czytelno¶ć.
Swojego iPhone4 używam od dwu lat i szczerze mówi±c wiele mu
nie brakuje pod względem ekranu. Je¶li ulepszenie miałoby kosztować
niewygodę niemieszczenia się w typowej kieszeni czy też niemożno¶ć
objęcia dłoni± aby wybierać guziki przy pisaniu jednym kciukiem to
nie byłoby to ulepszenie.

[...]

Oprócz rozmiaru przek±tnej sprawdzimy też rozmiary zewnętrzne obudowy.

Data: 2012-05-25 09:56:13
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
JoteR nabazgrał(a):

"Pszemol" napisał:
[...]

Znaj±c appla to będzie 5S - 5SL - 5AMG - 6S - 6SL - 6-AMG i będ± się różnić tylko dodanym programikiem do systemu ... niczym więcej ... dopiero 7 - 8  - 9 wniesie zmiany typu ekram 4.5" - 5"   w rozdzielczo¶c 8000k

Data: 2012-05-25 12:46:27
Autor: ALEX MR
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu Pt 25 05 2012 9:56, Chris pisze:

Znaj±c appla to będzie 5S - 5SL - 5AMG - 6S - 6SL - 6-AMG

Najpierw wojna z Daimlerem AG o ukradzion± markę AMG ;-)

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2012-05-25 13:19:28
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
ALEX MR nabazgrał(a):

W dniu Pt 25 05 2012 9:56, Chris pisze:
Znaj±c appla to będzie 5S - 5SL - 5AMG - 6S - 6SL - 6-AMG
Najpierw wojna z Daimlerem AG o ukradzion± markę AMG ;-)

No i okr±głe koła ... bo w iphonie jest przecież okr±gły przycisk ...

Data: 2012-05-25 10:03:40
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpnps1$qe9$1inews.gazeta.pl...
ALEX MR nabazgrał(a):

[...]

Ze tez sie Wam chce tracic czas na pisanie takich glupot...

Data: 2012-05-25 21:01:33
Autor: Tomek
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

[...]

Bez obaw. Nie s± dla Ciebie absolutnie konkurencj±.

Data: 2012-05-24 20:08:10
Autor: DoQ
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 24-05-2012 19:31, Pszemol pisze:

i fajnie byłoby aby tak pozostało. Dachówki produkowane przez
Samsunga o przek±tnej ekranu 4.3 i większe s± po prostu
za duże i niezgrabne do codziennego noszenia w kieszeni.

ROTFL, a nie mówiłem ?:)

--
Pozdr.

Data: 2012-05-25 09:53:29
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
DoQ nabazgrał(a):

[...]

A czego się spodziewałe¶:)

Data: 2012-05-25 10:04:24
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpndpq$ovv$1inews.gazeta.pl...
DoQ nabazgrał(a):

[...]

na pl.misc.samochody sie wam nudzi i tu przyszliscie potrollowac?

Data: 2012-05-25 21:54:54
Autor: DoQ
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 25-05-2012 09:53, Chris pisze:
ROTFL, a nie mówiłem ?:)
A czego się spodziewałe¶:)

¦liski go¶ć z tego Pszemola, jak węgorz ;)
Swoj± drog± IP4 / 4S ma jeden z gorszych stosunków wielko¶ci ekranu do "ramki" ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-05-25 15:47:21
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jpoo6e$d8s$1mx1.internetia.pl...
W dniu 25-05-2012 09:53, Chris pisze:
ROTFL, a nie mówiłem ?:)
A czego się spodziewałe¶:)

¦liski go¶ć z tego Pszemola, jak węgorz ;)

A może Ty nie rozumiesz moich argumentów i wydaje Ci się ze ¶liski?

Swoj± drog± IP4 / 4S ma jeden z gorszych stosunków wielko¶ci
ekranu do "ramki" ;)

I nad tym powinni się skupić a nie nad robieniem dachówek.
Ja widzę że Samsung nie zakończył na 4.3" - widzę też 4.6 i 4.9"...
Jak to się nosi w kieszeni??????

Data: 2012-05-25 22:59:39
Autor: DoQ
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 25-05-2012 22:47, Pszemol pisze:
¦liski go¶ć z tego Pszemola, jak węgorz ;)
A może Ty nie rozumiesz moich argumentów i wydaje Ci się ze ¶liski?

Serio? Jak widać było do tej pory,  tylko ty rozumiesz swoje "argumenty".

[...]

No to dlaczego Apple się nie skupiło tylko wypu¶ciło wielkiego kulfona o przek±tnej 3,5" ?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-25 16:29:33
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jporvr$olp$1mx1.internetia.pl...
[...]

To naprawdę nie moja jest wina że Tobie brakuje czego¶ pod czaszk±...

[...]

Zapytaj lepiej czemu Samsungowi zajęło tyle lat dogonienie Apple/iPhone.

Data: 2012-05-26 07:57:58
Autor: DoQ
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 25-05-2012 23:29, Pszemol pisze:
Serio? Jak widać było do tej pory, tylko ty rozumiesz swoje "argumenty".
To naprawdę nie moja jest wina że Tobie brakuje czego¶ pod czaszk±...

Ty za to przechwalasz się swoim mózgiem o objęto¶ci 3.5 cala sze¶ciennego tak jakby było czym.

No to dlaczego Apple się nie skupiło tylko wypu¶ciło wielkiego
kulfona o przek±tnej 3,5" ?
Zapytaj lepiej czemu Samsungowi zajęło tyle lat dogonienie Apple/iPhone.

Skoro przyznałe¶ że dogonił, to może sobie kupisz?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 12:04:47
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jpprh7$daq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Chwileczkę - ja nie przechwalam się mózgiem - ja tylko zauważyłem
że Ty zgłaszasz nierozumienie moich argumentów. Nie rozumiesz
czego¶ to się zapytaj zamiast szukać dziury w całym i postulować
ryzykowne twierdzenie że nikt inny też nie rozumie...

[...]

Jak Samsung wypu¶ci słuchawkę pod systemem iOS to czemu nie...
Androida, jak na razie, nie toleruję. Mam podobne obrzydzenie po
kilku kontaktach jakie wyrobiłem sobie przy kontaktach z linuksem.
Taki bałagan i degrengolada softwareowa jest po prostu nie dla mnie.
Ja w telefonie nie chcę zbieraniny nieprzemy¶lanych narzędzi które
nijak do siebie nie pasuj± i często dubluj± swoje funkcje...
Ja od telefonu oczekuje prostego, przemy¶lanego i spójnego systemu
w którym wszystko pasuje do siebie jak kawałki puzzle tworz±ce
razem dobre do¶wiadczenia z wygodnej i efektywnej pracy z telefonem...

Data: 2012-05-29 13:54:06
Autor: kakmar
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia 26.05.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

Jak Samsung wypuści słuchawkę pod systemem iOS to czemu nie...
Androida, jak na razie, nie tolerujÄ™. Mam podobne obrzydzenie po
kilku kontaktach jakie wyrobiłem sobie przy kontaktach z linuksem.
Taki bałagan i degrengolada softwareowa jest po prostu nie dla mnie.
Ja w telefonie nie chcę zbieraniny nieprzemyślanych narzędzi które
nijak do siebie nie pasują i często dublują swoje funkcje...
Ja od telefonu oczekuje prostego, przemyślanego i spójnego systemu
w którym wszystko pasuje do siebie jak kawałki puzzle tworzące
razem dobre doświadczenia z wygodnej i efektywnej pracy z telefonem...
A Ĺ‚yĹĽka na to niemoĹĽliwe:
http://www.youtube.com/watch?v=NMiY1kSTHZw

Skomentujesz?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-05-29 23:03:17
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:jq2kdu$jgq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obejrzałem wideo i musze przyznać że to jest fanboy googla :-)
Niby ma w ręce iPhone, ale nie umie zrobić "zaznacz/skopiuj".
Podnieca się jak "prosto" jest dodać listę subskrybowanych
tytułów z youtube na jakąś stronę telefonu z Andkime naciskając
ekran przy tym 100 razy i potem pokazuje jak jÄ… "trudno" jest
pokazać na iOS: dwa tapnięcia :-)))) Jedno w app youtube, drugie
w subscriptions. Jaja. Potem niby ma iPhone ale nie wie, ĹĽe
powtórne kliknięcie w guzik Home uruchamia "Search"... dokładnie
tak samo trudno jest to search wywołać jak w Androidzie :-)
Histeryzuje z powodu tego, ĹĽe app youtube guzik "wstecz" jest
w innym miejscu niż w app "safari" czy innych... Jakby nie miał
większych problemów. Podnieca się jak "prosto" jest w Androidzie
wyłączać pracujące w tle applikacje: prost dla niego jest przesunąć
palcem a "trudno" jest w iOS nacisnąć krzyżyk "usuń" :-) Jaja.
Krytykuje trudność dodania dzwonków do iPhone i sugeruje że
zajęło mu cały dzień wyczajenie jak się to robi - kompromituje tym
swój umysł bo mi zajęło to 15 sekund w jego ulubionych Google.
Pisze coś że mu się zakładki z przeglądarki na peceta do iPhone
nie przenoszą - chyba iTunes nigdy nie uruchomił i nie synchronizował
telefonu, to siÄ™ dziwi ĹĽe siÄ™ nie przenoszÄ…... Bardzo ambitny user iOSa.

Data: 2012-05-31 09:50:35
Autor: kakmar
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia 30.05.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

[...]

Było o tym że, nie da się, zmienić domyślnej przeglądarki.
Można mieć inną ale aby otworzyć w niej link z maila, trzeba
go skopiować opalić przeglądarkę, wkleić. To jest wygodne?

[...]

Tajest, wygodniej jest uruchamiać program, klikać w menu, niż
spojrzeć na widget, tylko po to by sprawdzić co się zmieniło.
Ja nie śledzę nowości na YT, ale mam w widgety z
kalendarzem/agendą na głównym ekranie i upierdliwe byłoby klikania tylko po to żeby sprawdzić co tam dalej i jak tam
z czasem.

Potem niby ma iPhone ale nie wie, ĹĽe
powtórne kliknięcie w guzik Home uruchamia "Search"... dokładnie
tak samo trudno jest to search wywołać jak w Androidzie :-)

Też nie wiedziałem tego, a co jest pod trzecim klikiem?
A jak chcę szukać nie wychodząc z apki?
IOS zawsze zadziwiał mnie ułatwieniami typu, przełóż prawą
ręką pod kolanem i złap się za lewe ucho, a od razu włączy.

Histeryzuje z powodu tego, ĹĽe app youtube guzik "wstecz" jest
w innym miejscu niż w app "safari" czy innych... Jakby nie miał
większych problemów.

To jest istotna upierdliwość w aplikacjach gdzie się często tego
"wróć" używa.

Podnieca siÄ™ jak "prosto" jest w Androidzie
wyłączać pracujące w tle applikacje: prost dla niego jest przesunąć
palcem a "trudno" jest w iOS nacisnąć krzyżyk "usuń" :-) Jaja.

Ależ chodzi o to że w ios nie ma wielozadaniowości, nie działa mu
np. ściąganie w tle. W androidzie, może przełączać się między działającymi apkami, w ios może sobie kliknąć w krzyżyk.
Krytykuje trudność dodania dzwonków do iPhone i sugeruje że
zajęło mu cały dzień wyczajenie jak się to robi - kompromituje tym
swój umysł bo mi zajęło to 15 sekund w jego ulubionych Google.

Skoro to takie łatwe to opisz w paru słowach procedurę.

Pisze coś że mu się zakładki z przeglądarki na peceta do iPhone
nie przenoszą - chyba iTunes nigdy nie uruchomił i nie synchronizował
telefonu, to siÄ™ dziwi ĹĽe siÄ™ nie przenoszÄ…... Bardzo ambitny user iOSa.
Nie widzisz różnicy między wygodnym mechanizmem wbudowanym w przeglądarkę, a upierdliwym włączaniem jakiegoś dodatkowego oprogramowania i synchronizacji. Takie numery to w palmie były ;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-05-31 07:41:09
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:jq7etb$pau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie jest. Jest jeszcze mniej wygodne gdy ktoĹ› tego nie umie.
Zwłaszcza gdy jest gdzieś jakiś link pod obrazkiem czy w e-mailu
to wystarczy na nim położyć palec i pojawia się Copy.
Teraz dwuklik guzikiem Home, ikona Dolphin i pasek adresu: Paste.
To naprawdę nie jest takie trudne - nie ma co dramatyzować.

[...]

Ale nie musisz tego youtube ciągle uruchamiać i klikać w menu,
możesz go zostawić uruchomionego i tylko się na niego przełaczyć
co jakiĹ› czas, sprawdzajÄ…c co nowego. Ja tak robiÄ™ z facebook.
Wszystkich tych swoich "widgetĂłw" teĹĽ nie masz na pierwszej
stronie, więc musisz się aktywnie na nie przełączyć... gdzie różnica?

Potem niby ma iPhone ale nie wie, ĹĽe
powtórne kliknięcie w guzik Home uruchamia "Search"... dokładnie
tak samo trudno jest to search wywołać jak w Androidzie :-)

Też nie wiedziałem tego, a co jest pod trzecim klikiem?

Home gdy jesteĹ› na ekranie desktopu 1 daje Ci Search.
Home gdy jesteĹ› na dowolnie innym ekranie daje Ci ekran 1 desktopu.
Potem drugi Home daje Ci Search.

Home gdy jesteĹ› w aplikacji wraca Ci do ostatnio pokazywany ekran desktopu.
Potem drugi Home daje Ci ekran 1 desktopu
Trzeci Home daje Ci Search

PodwĂłjny szybki Home daje Ci TaskManager, niezaleĹĽnie czy w app czy na desktopie
Przytrzymanie Home daje Ci Voice Control...

A jak chcę szukać nie wychodząc z apki?

To, że przełączysz się na Search nie znaczy że wyszedłeś z apki..
Z ekranu Search mozesz do niej wrócić, przecież działa w tle.

IOS zawsze zadziwiał mnie ułatwieniami typu, przełóż prawą
ręką pod kolanem i złap się za lewe ucho, a od razu włączy.

Chodzi Ci np. o to, że potrząśnięcie iPhone w czasie pisania maila,
notatki czy czegoĹ› innego pojawia siÄ™ opcja aby "Undo" czyli
Cofnąć/Przywrócić? :-) Tak, to jest fajne...
Co robisz w Androidzie jak w czasie pisania tekstu zaznaczyłeś
zdanie, usunąłeś go a teraz zmieniłeś pomysł i chcesz go przywrócić?
Masz "Undo" czy musisz to zdanie wpisać od nowa?

[...]

Jak się często czegoś używa to się wie gdzie to coś jest...

[...]

W iOS może się również przełączyć między działającymi aplikacjami!
W krzyżyk sobie klikasz jak chcesz działającą w tle aplikację ubić.
Wielozadaniowość w iOS jest rzeczywiście "szczególna" w tym sensie
że w tle działają aplikacje które dostały na to pozwolenie... Np. e-mail,
Skype, przypomnienia, nawigacja ale nie wszystkie sÄ… napisane
w ten sposób aby działać w tle - pewnie trafił na appka który nie
działa w tle. Gdyby nie było wielozadaniowości w iPhone to nie byłoby
możliwe jednocześnie słuchać muzykę podczas jazdy na rowerze,
mierzenie prędkości i wytyczanie trasy przejazdu w tle i jednoczesne
przyjęcie smsa czy telefonu... A że wielozadaniowość w Androidzie
jest trochę inna - ma to jak zapewne wiesz dobre i złe strony bo się
telefon często przymula do tego stopnia że bez quad-core ani rusz :-)

[...]

To proste, bo iTunes rozpoznaje dzwonki od muzyki po rozszerzeniu.
Piosenki "normalne" majÄ… rozszerzenia plikĂłw m4a a dzwonki m4r.
Więc...
Wybierasz piosenkę z której chcesz zrobić ringtone i jeśli jest już
w formacie AAC (mając muzykę w iTunes większość jest) zmieniasz
jej tylko rozszerzenie z m4a na m4r. Potem robisz drag&drop
tej zmienionej nazwy na iTunes i juĹĽ masz dzwonek gotowy do
wysłania do telefonu przy następnej jego synchronizacji...
Jeśli piosenka nie jest w AAC to ją konwertujesz jednym kliknięciem
w iTunes. Jeśli piosenkę chcesz skrócić w roli dzwonka to również
w iTunes możesz wyznaczyć że chcesz od 4 sekundy do 34-tej
i potem tÄ… samÄ… metodÄ… co konwersja AAC tworzysz skrĂłconÄ… wersjÄ™.

[...]

Jakim mechanizmem wbudowanym w przeglÄ…darkÄ™??
Ty oczekujesz że przeglądarka Ci się z pecetem będzie łączyć
i będzie wygrzebywać z Twojego peceta zakładki z IE ?
Żartujesz? Do synchronizacji z pecetem służy iTunes
i to jest wygodny mechanizm występujący również w innych
telefonach więc nie ma się co zżymać na "dodatkowość"
oprogramowania. Dla telefonĂłw z Windows masz ActiveSynch,
dla SamsungĂłw masz PC Studio dla Nokii masz PC Suite...
W czym problem? Jak ty synchronizujesz zakładki z pc w Androidzie?

Data: 2012-05-31 16:11:13
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?

[...]

Google Chrome na androida, google chrome na pececie i w obu to samo konto google.  Nic ponad to ... Synchronizuje sie samo :) Wiem .... skomplikowane to, ale jakos nie potrafie sobie wyobrazić, jak moĹĽe byc proĹ›ciej ...

--
PZDR!
iP4S/SGSII

Data: 2012-06-01 06:56:54
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jq7u62$9ii$1inews.gazeta.pl...
[...]

I jak będziesz mieć Chrome na iOS to nie będzie działać? Dlaczego?

Data: 2012-06-01 16:14:43
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Google Chrome na androida, google chrome na pececie i w obu to samo
konto google. Nic ponad to ... Synchronizuje sie samo :) Wiem ....
skomplikowane to, ale jakos nie potrafie sobie wyobrazić, jak może byc
prościej ...

I jak będziesz mieć Chrome na iOS to nie będzie działać? Dlaczego?

Pytałeś, jak mozna synchronizować zakładki na _androidzie_/pececie - odpowiedziałem. Nie rozumiem Twojego "pytania pomocniczego". Czy pisałem, ze nie bedzie działac w chrome w innej konfiguracji? Czy pisałem, ze nie bedzie działać na chrome na iOS? Co masz na mysli pytając "dlaczego"? A jest chrome na iOS? Nie szukałem ...

--
PZDR!
iP4S/SGSIII

Data: 2012-06-02 08:01:56
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jqaioj$q17$1inews.gazeta.pl...

[...]

caly film opiewa wyzszosc andka nad iphone...
w tym klimacie facio sie podnieca, ze na andku ma zakladki
z peceta jakby nie wiedzial ze na iphone tez bardzo latwo moze
ten sam efekt synchronizacji uzyskac... niedoinformowany krytykant!

Data: 2012-06-02 15:38:12
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?

[...]

A podpowiesz jak? MoĹĽe ja tego swojego drugiego telefonu (iP4S) nie doceniam .. :)

Wziąłem go sobie, pobawiłem sie, pokombinowałem, ale nie potrafie osiągnąć tego, co mam w temacie zakladek na androidzie/pececie z chrome. Tzn wystarczy ze oba sa podpiete do tego samego konta google i samo sie to synchronizuje. Na iOS chrome nie znalazłem. Jak mozna ten sam efekt synchronizacji zakładek uzyskac na te chwile na iOS?

--
PZDR!
iP4S/SGSIII

Data: 2012-06-02 08:54:26
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jqd507$423$1inews.gazeta.pl...
[...]

1) iTunes synchronizuje zakladki Safari na iOS z zakladkami na pececie.
Ja tak synchronizuje zakladki miedzy iPhone a IE na moim pececie.

2) specjalny program na iOS dociaga zakladki z konta google do Safari
lub innej przegladarki na iOS - co tam masz...
Nazwe takich programow znajdziesz jak w AppStore wpiszesz "chrome".

Z naturalnych wzgledow nie ma Chrome dla iOS ani IE dla Androida...

Data: 2012-06-02 16:05:03
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?

[...]

Eee.... Ja wiem, ze to tak mozna robić :) Myslalem, ze zaproponujesz cos tak prostszego :)

Z naturalnych wzgledow nie ma Chrome dla iOS ani IE dla Androida...
A co miałeś na mysli pytajac:
"I jak będziesz mieć Chrome na iOS to nie będzie działać? Dlaczego?"
?

--
PZDR!
iP4S/SGSIII

Data: 2012-06-02 09:22:31
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jqd6ij$8js$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to czemu dziwisz sie ze mozna miec zakladki z konta Google na iOS?

Z naturalnych wzgledow nie ma Chrome dla iOS ani IE dla Androida...
A co miałeś na mysli pytajac:
"I jak będziesz mieć Chrome na iOS to nie będzie działać? Dlaczego?"
?

Chodzilo na filmie o zakladki z Chrome. Teraz juz ok?

Data: 2012-06-02 16:34:29
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-06-02 16:22, Pszemol pisze:

Eee.... Ja wiem, ze to tak mozna robić :)
Myslalem, ze zaproponujesz cos tak prostszego :)

No to czemu dziwisz sie ze mozna miec zakladki z konta Google na iOS?

Może dlatego, że Chrome potrafi synchronizować nie tylko zakładki ale i aktualnie otwarte karty?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2012-06-02 10:16:05
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4fca2481$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
[...]

niesamowite! lece do sklepu kupic fona z andkiem, musze to mieć! :)

Data: 2012-06-02 17:33:14
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-06-02 17:16, Pszemol pisze:
[...]

Czyli oto kolejny feature, który - z racji nieistnienia na iP - jest zupełnie ludziom niepotrzebny.

JesteĹ› strasznie przewidywalny :)

Data: 2012-06-02 11:01:16
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4fca3245$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie powiedzialem ze niepotrzebny - raczej latwo sie bez niego obejść.

Data: 2012-06-02 18:17:11
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-06-02 18:01, Pszemol pisze:

niesamowite! lece do sklepu kupic fona z andkiem, musze to mieć! :)

Czyli oto kolejny feature, ktĂłry - z racji nieistnienia na iP - jest
zupełnie ludziom niepotrzebny.

JesteĹ› strasznie przewidywalny :)

nie powiedzialem ze niepotrzebny - raczej latwo sie bez niego obejść.

Tak, tak, tak jak bez transferu plikĂłw przez BT, MMSĂłw, trybu Mass Storage i wielu innych niepotrzebnych - jak powszechnie wiadomo - funkcji ;)

Data: 2012-06-03 10:22:00
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4fca3c93$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
[...]

MMSy sÄ…. A jakĹĽe. Mass Storage teĹĽ jest, w zakresie foldera z fotografiami.

Data: 2012-06-03 18:25:12
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-06-03 17:22, Pszemol pisze:
[...]

Kiedyś nie było, teraz są, bo Jaśnie Pan Jobs zmienił zdanie. Transferu plików po BT dalej nie ma, a mass storage jest - jak widać - kalekie.

Data: 2012-06-03 12:39:13
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4fcb8ff6$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to nie mów że nie ma MMS czy Mass Storage jeśli iPhone to ma.
Bo kłamiesz. Napisz, że kiedyś nie miał... to będzie zgodne z prawdą.

Data: 2012-06-03 19:43:42
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-06-03 19:39, Pszemol pisze:

[...]

Przeczytaj raz jeszcze uważnie to co napisałem i spróbuj znaleźć to miejsce, w którym twierdzę że iP nie ma teraz MMSów. Wróć jak znajdziesz.

Data: 2012-06-03 22:30:10
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4fcba25d$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
Przeczytaj raz jeszcze uważnie to co napisałem i spróbuj znaleźć to miejsce, w którym twierdzę że iP nie ma teraz MMSów. Wróć jak
znajdziesz.

To właśnie sugerowałeś. Nie pisząc wprost że nie ma.

Data: 2012-06-04 22:10:58
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:30:10 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Proszę cię, to nie jest grupa o twoich potworach z pod łóżka.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Krocz naprzód, mężny światłości synu

Data: 2012-06-07 22:00:12
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:kcfjedxh5ppy.1cm6yish7egah.dlg40tude.net...
[...]

Ty - "Czyli oto kolejny feature, ktĂłry - z racji nieistnienia na iP - jest
zupełnie ludziom niepotrzebny."

Ja - "nie powiedzialem ze niepotrzebny - raczej latwo sie bez niego obejść."

Ty - "Tak, tak, tak jak bez transferu plikĂłw przez BT, MMSĂłw, trybu Mass
Storage i wielu innych niepotrzebnych - jak powszechnie wiadomo - funkcji ;)"

Czyli w worku dla "features ktĂłre - z racji nieistnienia na iP - sÄ… niepotrzebne"
umieściłeś BT, MMS i Mass Storage a teraz rżniesz głupa i się wypierasz.

Data: 2012-06-03 21:15:40
Autor: Tomek
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

Mass Storage też jest, w zakresie foldera z fotografiami.

No to nie mów że nie ma MMS czy Mass Storage je¶li iPhone to ma.
Bo kłamiesz.

Chyba nie rozumiesz, co to znaczy w normalnym telefonie mass storage. Nie, nie mass photo storage, tylko mass storage.

Data: 2012-06-03 22:31:29
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:jqgd51$6sv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ma mass storage ograniczone do najistotniejszej funkcji.
Gdyby¶ zrobił ankietę na temat tego jakie pliki użytkownicy
przesyłaj± z telefonu na komputer "obcy", bez iTunes, to
przekonałby¶ się, że s± to praktycznie tylko zdjęcia.

Data: 2012-06-04 19:49:39
Autor: Tomek
iPhone 5 nie dla Pszemola?

[...]

Zdjęcia s± najistotniejsz± funkcj±? Dla kogo? Dla Ciebie? Przecież Ty wysyłasz ze Skrypkiem zdjęcia mailem, bo to jest nowocze¶nie, więc nie kłam.
Co do ankiety, Ty robiłe¶ tak± ankietę? Możesz wskazać jej wyniki, czy znów wyssałe¶ sobie te bzdety z dupy?

Data: 2012-06-04 20:37:31
Autor: Michal Tyrala
iPhone 5 nie dla Pszemola?
On Sun, 3 Jun 2012 22:31:29 -0500, Pszemol wrote:
> [...]

 przesyłaj± z telefonu na komputer "obcy", bez iTunes, to
 przekonałby¶ się, że s± to praktycznie tylko zdjęcia.

Ja tam głównie epuby. I mp3. *Na* telefon. Bo moge :>

PS. Taka ankieta mialaby sens, gdyby pytac userow Androida, dumbfonow i
moze BB (tam jest normalnie, czy jak w iP/WP?). --
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-04 22:12:31
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:31:29 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Gdybyś zrobił ankietę na temat tego jakie pliki użytkownicy
przesyłają z telefonu na komputer "obcy", bez iTunes, to
przekonałbyś się, że są to praktycznie tylko zdjęcia.

W drugą stronę zwykle przesyłają wszystko poza zdjęciami. Jeśli oczywiście
w ogĂłle mogÄ….

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons

Data: 2012-06-04 09:05:57
Autor: J.F.
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia Sun, 3 Jun 2012 21:15:40 +0200, Tomek napisał(a):
[...]

No, z tym "mass storage" to w normalnym telefonie roznie bywalo.

J.

Data: 2012-06-04 19:47:33
Autor: Tomek
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

No, z tym "mass storage" to w normalnym telefonie roznie bywalo.

np w jakim?

Data: 2012-06-04 23:25:38
Autor: JoteR
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Tomek" napisał:

No, z tym "mass storage" to w normalnym telefonie roznie bywalo.

np w jakim?

A chociażby w SE k750i i prawdopodobnie w k530i. Opisywałem tu kiedy¶ swoje boje z bootowaniem peceta z karty pamięci wetkniętej do telefonu i na obu w/w modelach poległem. Dopiero z Samsunga pecet zabootował się bez problemu.

JoteR

Data: 2012-06-05 10:47:50
Autor: Tomek
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał:

[...]

Mowa tutaj o wymianie plików w trybie mass storage, bootowania nie miałem na uwadze, pamiętam Twój w±tek.

Data: 2012-06-05 11:31:43
Autor: atm
iPhone 5 nie dla Pszemola?
On 2012-06-04 19:47, Tomek wrote:
Użytkownik "J.F."<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  napisał

No, z tym "mass storage" to w normalnym telefonie roznie bywalo.

np w jakim?

Np SGS czy SGS2. Podczas kopiowania baz danych dla Colordict wielokrotnie telefon odmawial wspolpracy kopiujac pusty folder
lub informujac, ze czegos nie moze, juz nie pamietam co tam wyswietlal.
Pod 2.3.3 zdarzylo sie kilka razy, ze po podlaczeniu do komputera
byl wykrywany przez nieprzyzwoicie dlugi czas.
Inna sprawa, choc irytujaca to dzwoniacy telefon w trybie mass storage
(przynajmniej we wczesniejszej wersji systemu), ktory to przywracal ustawione dzwonki do domyslnych systemowych.

Data: 2012-06-02 16:38:25
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?

[...]

Ale ja sie nie dziwie - ja wiem ze moge je miec. Rozchodzi sie tylko i wyłącznie o mechanizm synchronizacji. Miałem nadzieje, ze moze to byc tak proste jak w przypadku androida.

--
PZDR!
iP4S/SGSIII

Data: 2012-06-02 10:16:56
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jqd8h2$ep0$1inews.gazeta.pl...
[...]

a jest trudne??

Data: 2012-06-02 17:48:22
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?

[...]

A czy ja pisze, ze jest trudne?
Czy moĹĽe jednak tylko stwierdzam, ze na androidzie jest prostsze?

--
PZDR!
iP4S/SGSIII

Data: 2012-06-02 18:08:39
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?
[...]

Dywagujemy nad czymĹ›, co jest raczej subiektywne.

- dla mnie łatwiejsze jest "nie robienie niczego" zeby sie zakladki synchronizowały
- dla Ciebie prostszym jest podłączenie telefonu do peceta

--
PZDR!
iP4S/SGSIII

Data: 2012-06-03 11:02:50
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jqddqa$f0l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ilość klikań nie jest ubiektywna...

- dla mnie łatwiejsze jest "nie robienie niczego" zeby sie zakladki synchronizowały
- dla Ciebie prostszym jest podłączenie telefonu do peceta

Chyba czegoś nie doczytałeś...
Jak masz konto google i masz na iOS aplikacjÄ™ chrome synch
to nie musisz podlączać telefonu do peceta aby sobie zakładki
googlowskie na iPhone używać.
A więc jest tak samo proste: nie musisz nic robić po pierwszej
instalacji i konfiguracji konta.

Data: 2012-06-02 18:15:40
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
[...]

Chyba jednak jest, skoro jest to proces zupełnie bezobsługowy.

Data: 2012-06-03 11:03:40
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4fca3c37$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Synchronizacja z zakładkami googlowskimi w iphone też jest bezobsługowa.

Data: 2012-06-03 18:26:42
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-06-03 18:03, Pszemol pisze:
[...]

Już ci napisałem, że w mobilnym Chrome usługa nie ogranicza się do synchronizacji zakładek i że obejmuje również otwarte karty.

Data: 2012-06-03 12:42:40
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4fcb9050$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Usługa ta, w istotnym zakresie, działa na iPhone bezobsługowo,
a więc jest tak samo "łatwa w obsłudzie" na iOS jak w Androidzie.
Teraz juĹĽ rozumiesz?

Data: 2012-06-03 19:56:43
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-06-03 19:42, Pszemol pisze:

[...]

Rozumiesz co to znaczy jak piszę, że na Androidzie synchronizuje automatycznie również otwarte karty, a nie tylko zakładki, czy przekroczyłem tym zdaniem twoje możliwości?

Data: 2012-06-03 22:32:56
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4fcba569$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rozumiesz co to znaczy "w istotnym zakresie" czy przekroczyłem
tym zdaniem Twoje możliwości poznawcze?

Data: 2012-06-04 22:13:38
Autor: Andrzej Libiszewski
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:32:56 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Przekroczyłeś swoje, jak widzę, skoro równasz istotny zakres do twoich
wyobrażeń.

Data: 2012-06-01 08:35:06
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
ArekM nabazgrał(a):

[...]

Tylko ĹĽe chrome na androida jest od wersji 4.0 i tu jest lipa.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-06-01 13:56:18
Autor: kakmar
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia 31.05.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

Teraz dwuklik guzikiem Home, ikona Dolphin i pasek adresu: Paste.
To naprawdę nie jest takie trudne - nie ma co dramatyzować.

Tyle ĹĽe upierdliwe.

[...]

Widget na "głównym" kalendarz/todo jakoś wydaje mi się wygodniejszy niż klikanie nie wiadomo ile razy dziennie w kalendarz.

[...]

Dobre, dobre, ale zdecydowanie wolÄ™ kilka "przyciskĂłw", podobnie jak w "myszy".

[...]

Nie ma undo, a czasem by się przydało. Dlatego da się ten brak załatać
instalując klawiaturę z undo/redo, kursorami, czy co tam jeszcze potrzeba. Tyle że znacznie częściej zdarza mi się poprawiać 1 literkę w wyrazie niż przypadkowo skasować cały paragraf. Jak w ios, poprawić
źle napisany długi wyraz?

Jak się często czegoś używa to się wie gdzie to coś jest...

No podobno do wszystkiego się da przyzwyczaić, tylko poco? Android ma wiele wad, ale większość da się połatać i uzyskać
w miarę wygodny system, dostosowany do własnych wymagań.
W iOS trzeba się dostosować do systemu i żyć z upierdliwościami
których jest znacznie więcej.

przyjęcie smsa czy telefonu... A że wielozadaniowość w Androidzie
jest trochę inna - ma to jak zapewne wiesz dobre i złe strony bo się
telefon często przymula do tego stopnia że bez quad-core ani rusz :-)

Opowiadasz o problemach właścicieli b.słabych telefonów i miłośników
animowanych menu, widgetów pogody itp. Mam stary już telefon, nie mam jakoś okazji obserwować tych słynnych przymuleń.

[...]

To jest kolejny przykład jak skomplikować coś prostego.

Jakim mechanizmem wbudowanym w przeglÄ…darkÄ™??
Ty oczekujesz że przeglądarka Ci się z pecetem będzie łączyć
i będzie wygrzebywać z Twojego peceta zakładki z IE ?

No akurat nie z IE, ale dlaczego by nie?

[...]
Zupełnie magicznie. Tak też robię wiele innych rzeczy, a raczej
same siÄ™ robiÄ….

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-05-29 23:05:28
Autor: Skrypëk
iPhone 5 nie dla Pszemola?
[...]

tl;dw

MoĹĽe ty skomentujesz?

Data: 2012-05-28 11:11:36
Autor: cpt. Nemo
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:jpo9i9.72g.0poczta.onet.pl...
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message
I nad tym powinni się skupić a nie nad robieniem dachówek.
Ja widzę że Samsung nie zakończył na 4.3" - widzę też 4.6 i 4.9"...
Jak to się nosi w kieszeni??????
Ja mam takze P1000 z ekranem 7" i znakomicie to sie nosi w wewnetrznej czy zewnetrznej kieszeni marynarki, czasem nosze tez, po lasach i polach, w kieszeni bojówek - tez bardzo wygodnie :)
No to co dopiero takie malenstwa jak Ty przytaczasz ?

Data: 2012-05-28 11:30:56
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
cpt. Nemo nabazgrał(a):

[...]

Do bojówek wchodzi Tab 10.1  :)  przetestowane :)

Data: 2012-06-03 12:44:37
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> wrote in message news:jpvffv$lst$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak kto¶ chodzi w bojówkach to nie ma problemu...
Nie proponowałbym jednak telefonu 7" komu¶, kto na co dzień
musi nosić telefon w kieszeni spodni garniturowych lub jeansach.

Data: 2012-06-05 08:25:26
Autor: cpt. Nemo
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:jqfm7o.aqo.0poczta.onet.pl...
 Jak kto¶ chodzi w bojówkach to nie ma problemu...
Nie proponowałbym jednak telefonu 7" komu¶, kto na co dzień
musi nosić telefon w kieszeni spodni garniturowych lub jeansach.
No jak ma spodnie od garnituru to pewnie ma i marynarke, a w niej 7 sie nosi dosc wygodnie :)

Data: 2012-06-08 06:51:04
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> wrote in message news:jqk8on$v5h$1node2.news.atman.pl...
[...]

Niekoniecznie takie spodnie się nosi od razu z marynark±...

Data: 2012-05-23 21:41:28
Autor: J.F
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Użytkownik "DoQ"  napisał w wiadomo¶ci
Jeżeli nowy iPhone będzie miał np. 4 calowy wy¶wietlacz, to czy trafi w pszemoli target, który brzydzi się większymi niż 3,5" ekranami? Pszemol,

Zacznie sie brzydzic wiekszymi niz 4.5" :-)

Ale co by nie mowic - iPada nam nie zachwala, a przeciez moglby.

Czyz to nie jest amazing ?
http://www.guardian.co.uk/technology/2010/jan/28/apple-ipad-mobile-phones

jak będzie z twoj± przygod± z iPhonem? 4 cale w wykonaniu Apple będ± bardziej amazing niż 4 cale w wykonaniu innej marki?

Akurat sp* to sie da wszystko, wiec kto wie.

Telefon ma byc maly, ekran duzy - ramke trzeba cienka ..

J.

Data: 2012-05-24 20:03:20
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:jpjehc$t16$1inews.gazeta.pl...
[...]

4" byłoby jeszcze do zniesienia. Zwłaszcza gdyby zrobili mniejsz±
ramkę wokół LCD.

[...]

To samo piszę w w±tku obok - nie wiem czemu DoQ wyskoczył
jak z choinki...

Data: 2012-05-25 07:25:46
Autor: J.F.
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia Thu, 24 May 2012 20:03:20 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

A 4.2" ?
To samo piszę w w±tku obok - nie wiem czemu DoQ wyskoczył
jak z choinki...

No ale wypusci Apple 4.6", i bedziesz musial twierdzi ze 5" jest jeszcze do
zniesienia :-)

J.

Data: 2012-05-25 01:02:37
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:m76sr5fdahku.ts3ggwh88mdr$.dlg40tude.net...
[...]

Gdzie¶ na pewno jest ten sweet-spot gdzie każdy ma swój wymarzony
telefon - pewnie będzie to zależeć od rozmiaru ręki, może od rozmiaru
kieszeni w spodniach a może jeszcze od czego¶...

iPhone mimo małych rozmiarów ekranu wci±ż radzi sobie wy¶mienicie
dzięki dużej jego rozdzielczo¶ci i przez to dobrej czytelno¶ci.

To samo piszę w w±tku obok - nie wiem czemu DoQ wyskoczył
jak z choinki...

No ale wypusci Apple 4.6", i bedziesz musial twierdzi ze 5"
jest jeszcze do zniesienia :-)

Uwierzyłe¶ zdaje się w bajki propagowane przez Ghosta i Godela
że jakoby muszę kochać iPhone... Jak co¶ jest do dupy to powiem
że jest do dupy - nie martw się na zapas...

Data: 2012-05-25 11:56:11
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?

iPhone mimo małych rozmiarów ekranu wci±ż radzi sobie wy¶mienicie
dzięki dużej jego rozdzielczo¶ci i przez to dobrej czytelno¶ci.

No cóż ..... To Twoje zdanie ...
Moje jest zgoła odmienne. Posiadam iP4S i drugi telefon z wy¶wietlaczem 4.3 i mniejsz± rozdzielczo¶ci±. I uważam, ze praca na tym drugim jest zdecydowanie wygodniejsza!

Pisze z telefonu bardzo duzo maili, używam tez gtalk - st±d istotna dla mnie jest wygoda uzytkowania klawiatury ekranowej.
- iP4S przez swoj mały ekran i wynikaj±ca z tego słaba klawiature jest w uzytkowniu sprasznie upierdliwy. Nawet moja żona (ma iP4), ktora palce ma jednak znacz±co drobniejsze narzeka na ni± (pisze dosc duzo smsów). Uprzedze ewentualny komentarz - znam wszystkie ulatwienia, jakie mam w przypadku uzywania klawiatury iP, ale trafić w odpowiednie klawisze one nie pomagaj± :)
- czytanie małych liter, mimo ze odrobine wyrazniejszych jest dla mnie zdecydowanie (powtarzam specjalnie dla kolego Przemka: DLA MNIE) bardziej męcz±ce
- sama obsluga telefonu z mniejszym ekranem jest DLA MNIE wygodniejsza przez to, ze nie trzeba zmieniac polozenia telefonu w dłoni, aby klikn±ć w skrót znajduj±cy się w ktorym¶ z lewych narożników ekranu. I to jest jedyna zaleta mniejszego ekranu iP (DLA MNIE)
- w przypadku problemu noszenia telefonu nie ma DLA MNIE zadnej roznicy w wygodzie między iP a telefonem z 4.3 cala ekranem. Nie jestem jakim¶ wielkoludem, nie nosze tez jakos ekstremalnie szerokich i luznych spodni, ale jesli nie miesci mi sie do nich telefon 4.3 to i iP4 nie wchodzi.

--
PZDR!
iP4S/SGSII

Data: 2012-05-25 10:02:00
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jpnkvs$do1$1inews.gazeta.pl...
Posiadam iP4S i drugi telefon z wy¶wietlaczem 4.3 i mniejsz±
rozdzielczo¶ci±. I uważam, ze praca na tym drugim jest zdecydowanie wygodniejsza!

Co to za sluchawka?

Data: 2012-05-28 09:02:57
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Podepnę się .... mam Desire HD z ekranem 4.3" i pracuje się na nim bardzo dobrze, używałem iphona i niestety za mały ekran ...

Data: 2012-05-28 10:32:55
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpv7v2$2c8$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

No to fajnie... :-) Ciekawe jakiego telefonu używa ArekM.

Data: 2012-05-29 00:01:01
Autor: J.F.
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Dnia Mon, 28 May 2012 10:32:55 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Tak nawiasem mowiac to wpadlem niedawno w niemieckie towarszystwo ...
najwyrazniej modne sie u nich zrobily duze telefony.

No ale jeszcze sie w kieszeni mieszcza :-)

J.

Data: 2012-05-29 08:32:31
Autor: ArekM
iPhone 5 nie dla Pszemola?

[...]

A jakie to ma znaczenie? Zwracałem uwage na wielko¶ć/rozmiar i wygode/niewygode z tym zwi±zan±. Telefony z 4.3 calowym ekranem maj± bardzo zbliżone wymiary - na tyle zbliżone, ze model telefonu jest nieistotny.

--
PZDR!
iP4S/SGSII

Data: 2012-05-29 07:24:35
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jq1qhv$bvo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz co¶ do ukrycia? Czemu tyle napisałe¶ a modelu nie podałe¶?
Rozmiary może maj± zbliżone, ale jako¶ć ekranu już nie.

Data: 2012-05-24 20:09:35
Autor: DoQ
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 23-05-2012 21:41, J.F pisze:
Zacznie sie brzydzic wiekszymi niz 4.5" :-)
Ale co by nie mowic - iPada nam nie zachwala, a przeciez moglby.

Może chwali na innej grupie ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-05-24 13:48:45
Autor: atm
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Przy okazji tematu iP, Apple tez moze sobie bez problemu gromadzic dane:
http://gizmodo.pl/ibm-zbanowalo-siri/

Data: 2012-05-24 20:44:56
Autor: Indukti
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jpj986$cee$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale Wy macie, kurwa, problemy... :)

Data: 2012-05-24 20:49:12
Autor: DoQ
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 24-05-2012 20:44, Indukti pisze:
bardziej amazing niďż˝ 4 cale w wykonaniu innej marki?
Ale Wy macie, kurwa, problemy... :)

Wolisz mieć większe??

--
Pozdr.

Data: 2012-05-24 23:47:56
Autor: Skrypëk
iPhone 5 nie dla Pszemola?
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W dniu 24-05-2012 20:44, Indukti pisze:
bardziej amazing niďż˝ 4 cale w wykonaniu innej marki?
Ale Wy macie, kurwa, problemy... :)

Wolisz mieć większe??

Może ma wystarczająco duże i nie musi sobie przedłużać telefonem.

Data: 2012-05-24 21:18:16
Autor: marcink
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-05-23 20:09, DoQ pisze:
[...]

I tu jest bł±d bo nie 4 cale tylko 3,95 a to już jest różnica.

Data: 2012-05-24 20:22:56
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"marcink" <marcink121@gazeta.pl> wrote in message news:jpm1hn$sfk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy możesz marcinku podkręcić trochę ¶mieszno¶ć Twoich dowcipów?

Data: 2012-05-25 09:59:08
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Oczywi¶cie to tylko plotki jak zawsze:

http://twojepc.pl/news26872.html

Apple testuje już dwa prototypy nowego iPhone - oba wyposażone w ekran o przek±tnej 3,95-cala i rozdzielczo¶ci 1136x640 pikseli,
rozdzielczo¶ć 1136x640 oznacza, że proporcje ekranu będ± tylko o włos odbiegać od 16:9 (wynios± dokładnie 16 na 9,014)

Data: 2012-05-25 10:17:29
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpne4d$pqu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesli to okaze sie prawda to bede bardzo zadowolony bo oznacza
to ze szerokosc telefonu, a zatem jak on lezy w rece, sie nie zmieni.
Jego dlugosc pewnie tez niewiele sie zmieni - wydluza LCD.
Aktualny LCD ma rozdzielczosc 960x640 i dlugosc 75mm.
Zakladajac ze nowy LCD bedzie miec ta sama gestosc pikseli
oznacza to, ze nowy LCD bedzie miec dlugosc 1136/960*75=88mm.
Wiec z tego wynika wniosek ze w tej samej obudowie moga przesunac
glosnik i kamerke do gory, guzik home na dol i LCD sie wtedy zmiesci.

A jak ktos chce duzy ekran i duza dachowke to chyba przygotowuja
dla niego 7" tabliczke iPada... :-) Niech telefon zostanie telefonem... :-)

Data: 2012-05-28 09:01:35
Autor: Chris
iPhone 5 nie dla Pszemola?
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

I tu się z tob± zgodzę, może iphona da się wreszczie używać nie tylko jako słuchawka.
Ciekawe tylko ile się sprawdzi z tego wróżenia ... no cóż poczekamy zobaczymy.

A jak ktos chce duzy ekran i duza dachowke to chyba przygotowuja
dla niego 7" tabliczke iPada... :-) Niech telefon zostanie telefonem...

4"-4.3" bez problemu mieszczę się w spodniach, większych nie testowałem ale i dla mnie chyba by były za duże choć w firmie nosz± paletki.

Data: 2012-05-27 19:04:43
Autor: marcink
iPhone 5 nie dla Pszemola?
W dniu 2012-05-25 03:22, Pszemol pisze:
[...]

Ależ ja do Ciebie nic nie mam tylko do wcze¶niejszej wypowiedzi.
Sam mam iPhone niestety jeszcze 3G bo na innego mnie nie stać oraz Galaxy S ale i tak bym nawet tego starego nie zamienił na żadnego innego z Androidem.
A co do ekranów to 4 cale s± ok..

Data: 2012-05-27 21:19:52
Autor: Pszemol
iPhone 5 nie dla Pszemola?
"marcink" <marcink121@gazeta.pl> wrote in message news:jptmr8$jo0$1inews.gazeta.pl...
[...]

OK, ale gdzie widzisz "różnicę" pomiedzy 4" a 3.95" ?
Dla mnie różnica pomijalna i nie warta wspominania...
Dlatego my¶lałem że to jaki¶ dowcip ma być i prosiłem
o podkręcenie jasno¶ci :-)

Data: 2012-05-28 11:15:28
Autor: cpt. Nemo
iPhone 5 nie dla Pszemola?

Użytkownik "marcink" <marcink121@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jptmr8$jo0$1inews.gazeta.pl...

Sam mam iPhone niestety jeszcze 3G bo na innego mnie nie stać oraz Galaxy S ale i tak bym nawet tego starego nie zamienił na żadnego innego z Androidem.

Jak kazdy niewymagajacy uzytkownik :)

iPhone 5 nie dla Pszemola?