iPhone 6 jednak jest wodoodporny?

Data: 2014-11-27 12:19:10
Autor: Pszemol
iPhone 6 jednak jest wodoodporny?
NatknÄ…Å‚em siÄ™ dzisiaj na ciekawostkÄ™ na temat nowego iPhone6 i
postanowiłem, że się podzielę z grupowiczami tą informacją bo wiem, że
bardzo lubicie tu czytać o Apple i iPhone :-)))

Jak wiemy, wodoodporność to cecha niewymieniona przez Apple na liście zalet
najnowszej wersji iPhone6. Firma "SquareTrade" przygotowująca się do naprawy tych urządzeń, w czasie
rozkręcania pierwszych wersji tych urządzeń znalazła jednak liczne zmiany
konstrukcyjne mające na celu zmniejszenie ryzyka zalania wnętrza telefonu:
mniejsze szczeliny między otworami w obudowie i guzikami, uszczelki
wewnÄ…trz i inne detale wskazujÄ…ce na to, ze Apple przygotowuje iPhone do
bycia wodoodpornym, możliwe ze już w kolejnej reinkarnacji.

A może ten iP6 miał być już wodoodporny w tej obecnej wersji ale coś nie
wyszło w czasie testów finalnych i Apple wolał nie brać odpowiedzialności
za konsekwencje płynące z ogłoszenia wodoodporności?

W każdym razie już jest dobrze bo iPhone przeżywa conajmniej krótkie
zanurzenie w wodzie. Popatrzcie sami:
http://bgr.com/2014/09/23/apple-iphone-6-waterproof/

Data: 2014-11-27 13:39:23
Autor: yabba
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m574ru$rmq$1dont-email.me...
[...]

Około 10 lat temu miałem Nokię 6310i, która przeżyła zalanie sokiem owocowym i mycie pod bieżącą wodą. Po zabiegu działała jeszcze rok. Bez zabezpieczonych pzycisków, z dziurami na złącze słuchawkowe i ładowarkę.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-11-27 12:44:11
Autor: Pszemol
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
[...]

Tak, też zalałem kiedyś swojego Samsunga jak mi się w plecaku otworzyła
butelka z gazowaną wodą mineralną. I też przeżył. Ale zalanie płynem z
wierzchu to jest co innego niż test zanurzeniowy...

Data: 2014-11-27 13:49:08
Autor: Budzik
iPhone 6 jednak jest wodoodporny?
U¿ytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Oko³o 10 lat temu mia³em Nokiê 6310i, która prze¿y³a zalanie sokiem
owocowym i mycie pod bie¿±c± wod±. Po zabiegu dzia³a³a jeszcze rok.
Bez zabezpieczonych pzycisków, z dziurami na z³±cze s³uchawkowe i
³adowarkê.
Moja po 6310i po wodowaniu wymaga³a ingerencji serwisu.

Data: 2014-11-27 13:53:28
Autor: elmer radi radisson
On 2014-11-27 13:19, Pszemol wrote:

A może ten iP6 miał być już wodoodporny w tej obecnej wersji ale coś nie
wyszło w czasie testów finalnych i Apple wolał nie brać odpowiedzialności
za konsekwencje płynące z ogłoszenia wodoodporności?

Przeciez wodoodpornosc zalatwia juz wgranie samego iOS7 do dowolnego
wspieranego modelu.

Slyszalem ze jest jeszcze lepiej, podobno Iphone6 calkowicie laduje
baterie juz po 2 minutach od wlozenia do mikrofalowki i jej wlaczenia!

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-11-27 07:18:24
Autor: Pszemol
"elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote in message news:m576s8$4rp$1portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2014-11-27 13:19, Pszemol wrote:

[...]

Tak, tak, to znany i popularny na youtube sposób robienia ludzi w balona
którzy nie mają dobrej orientacji technicznej i są nogi z podstaw fizyki :-))

Data: 2014-11-27 13:49:08
Autor: Budzik
iPhone 6 jednak jest wodoodporny?
U¿ytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Tak, tak, to znany i popularny na youtube sposób robienia ludzi w balona
którzy nie maj± dobrej orientacji technicznej i s± nogi z podstaw fizyki :-))

Nie bojmy siê uzyc s³owa "debili" ;-)

Data: 2014-11-27 08:16:01
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA3F294B35EE9Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U¿ytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Tak, tak, to znany i popularny na youtube sposób robienia ludzi w balona
którzy nie maj± dobrej orientacji technicznej i s± nogi z podstaw fizyki
:-))

Nie bojmy siê uzyc s³owa "debili" ;-)

Uj±³e¶ to bardzo dosadnie...
Powidzia³bym, ¿e zrobili sobie bolesny eksperyment z lekcji fizyki ;-)

Data: 2014-11-27 15:26:21
Autor: Budzik
iPhone 6 jednak jest wodoodporny?
U¿ytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Tak, tak, to znany i popularny na youtube sposób robienia ludzi w
balona którzy nie maj± dobrej orientacji technicznej i s± nogi z

To jest tylko efekt.
Ja pisa³em o przyczynie ;-P

Data: 2014-11-27 14:04:42
Autor: maderos
W dniu 2014-11-27 13:53, elmer radi radisson pisze:
On 2014-11-27 13:19, Pszemol wrote:

[...]

Wystarczy, ze użytkownik ajfona spojrzy na niego swoim emejzing wzrokiem i już jest naładowany ;)
Poza tym, Apple nie chce brać odpowiedzialności za wiele "ficzerow" swoich zabawek...

Data: 2014-11-27 14:12:28
Autor: Chris
W dniu 2014-11-27 13:19, Pszemol pisze:
A może ten iP6 miał być już wodoodporny w tej obecnej wersji ale coś nie
wyszło w czasie testów finalnych i Apple wolał nie brać odpowiedzialności
za konsekwencje płynące z ogłoszenia wodoodporności?

To nie firma decyduje czy produkt spełnia dane warunki tylko urząd certyfikacji i być może nie przeszedł testu wiec nie podali tego jako amazing, albo po prostu byli rumunami i szkoda im było paru $$ na taki certyfikat.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-27 14:16:03
Autor: marfi
iPhone 6 jednak jest wodoodporny?
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naprzemolił w wiadomości news:m574ru$rmq$1dont-email.me...

marfi

Data: 2014-11-27 14:18:51
Autor: RR
W dniu 27.11.2014 o 13:19, Pszemol pisze:

W każdym razie już jest dobrze bo iPhone przeżywa conajmniej krótkie
zanurzenie w wodzie. Popatrzcie sami:
http://bgr.com/2014/09/23/apple-iphone-6-waterproof/

No, to gratulacje. 10 sekund pod wodą, nie byle co - szkoda, że się sam nie wynurza.
Trochę niepokojące jest, czy przy takiej szczelności nie dojdzie
do rozerwania aparatu przy usterce baterii.
Starsze modele sygnalizowały taki feler dymem i ogniem, paląc wpierw
części garderoby użytkownika.

--
rry

Data: 2014-11-27 07:27:46
Autor: Pszemol
"RR" <mykswstawka@wstawkago2.pl> wrote in message news:m578bs$364$1node1.news.atman.pl...
W dniu 27.11.2014 o 13:19, Pszemol pisze:

W każdym razie już jest dobrze bo iPhone przeżywa conajmniej krótkie
zanurzenie w wodzie. Popatrzcie sami:
http://bgr.com/2014/09/23/apple-iphone-6-waterproof/

No, to gratulacje. 10 sekund pod wodÄ…, nie byle co

Też tak myślę. Przeżyłby zapewne to czego nie przeżył mój iPhone5:
wypadł mi z przedniej kieszeni koszuli do wiaderka z wodą morską
przygotowaną pod wymianę w akwarium - szybko go "wyłowiłem"
za kabel od słuchawek ale słona woda, czyli elektrolity, dobrze prąd
przewodzi i zrobiły natychmiastowe i nieodwracalne spustoszenie
wewnątrz iPhone5. Podobne zdarzenie z iPhone6 skończyłoby się,
jak widać z podlinkowanego filmu, bez trwałego uszkodzenia...

Powiedzmy sobie szczerze, że te 10 sekund wystarcza aby spokojnie
zareagować i wyciągnąć telefon z wody w razie takiego wypadku :-)

Naprawdę nie potrzeba wodoodporności rodem z Timexa gdzie tam
zegarek trzymają tygodniami na głębokości 30 metrów pod wodą.
ZresztÄ… to nie ta sama klasa urzÄ…dzenia - w smartfonie potrzebne sÄ…
otwory choćby do lepszego odtwarzania dźwięku niż pipczenie Timexa.

Data: 2014-11-29 21:16:01
Autor: marfi
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m578ri$9vd$1dont-email.me...

wewnątrz iPhone5. Podobne zdarzenie z iPhone6 skończyłoby się,
jak widać z podlinkowanego filmu, bez trwałego uszkodzenia...

  Wiara w reklamowe "filmiki" zaburza Ci funkcje mózgu lub wrodzone i "trwaÅ‚e uszkodzenia"i mózgu powodujÄ…, że wypisujesz swoje "religijne" brednie w oparciu o reklamowe "filmiki".

~3000 PLN za telefon? Mozna za to kupic np. 3 sztuki XIAOMI....

--
marfi

Data: 2014-11-29 20:42:16
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
[...]

"trwałe uszkodzenia"i mózgu powodują, że wypisujesz swoje "religijne"
brednie w oparciu o reklamowe "filmiki".

Masz jakieś powody aby nie mieć zaufania do firmy serwisowej SquareTrade?
Ja nie mam.

~3000 PLN za telefon? Mozna za to kupic np. 3 sztuki XIAOMI....

Co dla kogoś kto chce zjeść jabłko wynika z faktu, że za cenę jednego
jabłka można kupić trzy śliwki?

Data: 2014-11-29 21:56:14
Autor: marfi
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m5db38$uib$1dont-email.me...

Co dla kogoś kto chce zjeść jabłko wynika z faktu, że za cenę jednego
jabłka można kupić trzy śliwki?

Lepsza dobra śliwka niż nagryzione apple.

--
marfi

Data: 2014-11-29 15:58:06
Autor: A.L.
iPhone 6 jednak jest wodoodporny?
On Thu, 27 Nov 2014 12:19:10 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Natkn±³em siê dzisiaj na ciekawostkê na temat nowego iPhone6 i
postanowi³em, ¿e siê podzielê z grupowiczami t± informacj± bo wiem, ¿e
bardzo lubicie tu czytaæ o Apple i iPhone :-)))

Jak wiemy, wodoodporno¶æ to cecha niewymieniona przez Apple na li¶cie zalet
najnowszej wersji iPhone6.

Slysalem tez ze jest ognioodporny. Niedawno byl straszny wypadek
samochodowy w Ameryce. Samochod splonal razem z kierowca. Kierowca
splonal doszczetnie. Zostaly po nim tylko zeby i ajfon. Z ajfona mozna
bylo telefonowac bez problemu. National Enquirer (taka gazata) pisal

A.L.

Data: 2014-11-29 22:09:22
Autor: z
W dniu 2014-11-27 o 13:19, Pszemol pisze:
Natkn±³em siê dzisiaj na ciekawostkê na temat nowego iPhone6 i

Postaraj siê bardziej. Mój SE k800 wyl±dowa³ w wiadrze z wod±. Po tym zdarzeniu dzia³a³ kilka lat w moich rêkach. Nie wiem ile w cudzych bo sprzeda³em. :-)

iPhone 6 jednak jest wodoodporny?