iPhone 6 - to sie nazywa niefart...

Data: 2014-09-20 16:54:14
Autor: A.L.
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
http://gizmodo.com/first-iphone-6-buyer-does-an-accidental-drop-test-on-tv-1636671965

First iPhone 6 Buyer Does an Accidental Drop-Test on Live TV

Wiadomosc powtarzaja wszystkie swiatowe media...

A.L.

Data: 2014-09-20 17:13:52
Autor: Pszemol
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:bmtr1a5q4kqrbuqb54auuctrqkeabiptcj4ax.com...
Wiadomosc powtarzaja wszystkie swiatowe media...

Czyz to nie jest smutne? Dobrze ze dzis TV nie wlaczalem.

Data: 2014-09-20 17:19:32
Autor: A.L.
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
On Sat, 20 Sep 2014 17:13:52 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:bmtr1a5q4kqrbuqb54auuctrqkeabiptcj4ax.com...
Wiadomosc powtarzaja wszystkie swiatowe media...

Czyz to nie jest smutne? Dobrze ze dzis TV nie wlaczalem.

Moj kuzynek dostal ode mnie z okazji graduacji Samsung Galaxy czy
jakos tak, Taki chcial.

Po otwarciu pudelka, telefon sie wymsknal i spadl na kafelkowa
podloge. Obudowa pekla na pol, a kawalek sie odlupal. Na szczescie
bylo ubezpieczenie.

Samsungi to jednak kosmiczna tandeta...

A.L.

Data: 2014-09-20 23:45:30
Autor: Pszemol
wrote:

[...]

A które to Galaxy było? Bo jest ich jak mrówków...

Data: 2014-09-20 19:23:43
Autor: A.L.
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...

wrote:

[...]

Ze 3 lata temu. Nei pamietam jaki to model

A.L.

Data: 2014-09-20 19:27:13
Autor: Pszemol
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:rj6s1alsond90c1g04j0a4p8h19mlrh7154ax.com...
[...]

To pewnie SGS3 albo jeszcze SGS2.

Data: 2014-09-21 12:13:01
Autor: PlaMa
W dniu 2014-09-21 o 02:27, Pszemol pisze:

A które to Galaxy było? Bo jest ich jak mrówków...
Ze 3 lata temu. Nei pamietam jaki to model
To pewnie SGS3 albo jeszcze SGS2.

Albo Spica... Mało danych

Data: 2014-09-21 01:23:42
Autor: Titus Atomicus
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...

wrote:

> [...]

Po otwarciu pudelka, telefon sie wymsknal i spadl na kafelkowa
podloge. Obudowa pekla na pol, a kawalek sie odlupal. Na szczescie

A gdzie filmik?
--
TA

Data: 2014-09-21 06:59:37
Autor: Budzik
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
Użytkownik A.L. alewando@aol.com ...

[...]

Mój samsung galaxy s plus spadł mi około 75 razy.
Pierwszy raz po jakis trzech dniach uzywania zleciał z około poltora metra na chodnik.
Jest odrapany, klapka zamykająca jest lekko ułamana na rogu ale tak poza tym - nic mu sie nie stało.
Wiec pod tym względem jest całkiem ok.

Data: 2014-09-21 13:40:28
Autor: Titus Atomicus
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
In article <XnsA3AF5718EE6A9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]

Jest odrapany, klapka zamykająca jest lekko ułamana na rogu ale tak poza tym - nic mu sie nie stało.

Telefon moze i ok.
Ale chyba z toba jest cos nie tak.
Cierpisz na chorobe sw. Wita?
--
TA

Data: 2014-09-21 14:41:00
Autor: Budzik
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
Użytkownik  Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world ...

> [...]
metra na chodnik.
Jest odrapany, klapka zamykająca jest lekko ułamana na rogu ale tak

Dlaczego?
Tobie nie spadają rózne rzeczy?
Kilkadziesiąt razy dziennie wysiadasz z samochodu, wkładam do różnych kieszeni, czasami mam 5-6 rzeczy w rece. Raz wypadnie cos innego, raz telefon.
Fakt jest faktem, ze telefon to telefon a nie przedmiot uwielbienia wiec jakos specjalnie o niego nie dbam. I działa.

Data: 2014-09-21 17:08:57
Autor: Titus Atomicus
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
In article <XnsA3AFA79A82749budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]

Nie.
Wyobraz sobie ze nic mi nie spada.

Kilkadziesiąt razy dziennie wysiadasz z samochodu, wkładam do różnych kieszeni, czasami mam 5-6 rzeczy w rece. Raz wypadnie cos innego, raz telefon.
Zeby tylko rozum ci nie wypadl.
No, na sapera to sie zdecydowanie nie nadajesz.

Fakt jest faktem, ze telefon to telefon a nie przedmiot uwielbienia wiec jakos specjalnie o niego nie dbam. I działa.

Ale co ja na to poradze ze mi nic tak notorycznie nie leci z rak, jak tobie...
A zdarza mi sie korzystac z telefonu podczas jazdy na rowerze.
--
TA

Data: 2014-09-21 18:09:32
Autor: JoteR
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał:

Ale co ja na to poradze ze mi nic tak notorycznie nie leci z rak,
jak tobie...

Kolega Budzik nic nie pisał o wylatywaniu *z rąk*.
A zdziwiłbyś się, jak często telefon potrafi wysunąć się z kieszonki na (za przeproszeniem) piersi. Oczywiście tym, którzy nie cierpią na zaawansowaną lustrzycę i potrafią jeszcze się pochylić ;->

A zdarza mi sie korzystac z telefonu podczas jazdy na rowerze.

Dopóki ci nie ukradną, co ci się _notorycznie_ zdarza ;->

JoteR

Data: 2014-09-21 11:25:50
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:541ef84a$0$2367$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oj, tak, wiem coś o tym... a czasem nieszczęśliwie
z tej kieszonki wypadnie do wiaderka ze słoną wodą
przy podmianie wody w akwarium morskim :-(

Data: 2014-09-21 19:59:31
Autor: Budzik
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

:)
Kiedys N6310i tak mi wpadła do wody. Ale nie do słonej. I nie do wiaderka...
Naprawa kosztowała 50zł :))))

Data: 2014-09-21 19:59:32
Autor: Budzik
[...]

Fajnie.

Kilkadziesiąt razy dziennie wysiadasz z samochodu, wkładam do różnych
kieszeni, czasami mam 5-6 rzeczy w rece. Raz wypadnie cos innego, raz
telefon.

Zeby tylko rozum ci nie wypadl.

Hmm, porazka wychowawcza Twoich rodziców...?

No, na sapera to sie zdecydowanie nie nadajesz.

Zapewne nie.

[...]

Nic nie musisz radzic. To nie Twój problem. Odnosiłem się tylko do uwagi, ze samsung rozpada sie po pierwszym upadku.

Data: 2014-09-21 20:14:46
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA3AFDE780E8EAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Zeby tylko rozum ci nie wypadl.

Hmm, porazka wychowawcza Twoich rodziców...?

Też mi się tak wydaje...

Data: 2014-09-22 21:37:15
Autor: Titus Atomicus
In article <lvnt79$ma6$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> Hmm, porazka wychowawcza Twoich rodziców...?

Też mi się tak wydaje...

A mi sie wydaje, ze zle ci sie wydaje.
I co teraz z tym zrobimy?

Qrde, dwa trolle sie dobraly :-(
--
TA

Data: 2014-09-22 20:11:56
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:
[...]

Hmm, porazka wychowawcza Twoich rodzicĂłw...?

Też mi się tak wydaje...

A mi sie wydaje, ze zle ci sie wydaje.
I co teraz z tym zrobimy?

Qrde, dwa trolle sie dobraly :-(

Nic nie zrobimy... Jeśli jako dorosły dziś człowiek nie widzisz nietaktu w
swoich wypowiedziach, często rażącego nietaktu żeby nie powiedzieć zwykłego
prostackiego chamstwa, to znaczy że kultury się nie nauczyłeś i nic z tym
zrobić już dziś nie można.

Data: 2014-09-23 17:19:55
Autor: Titus Atomicus
In article <lvpvqc$dsq$3@dont-email.me>, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> [...]

prostackiego chamstwa, to znaczy że kultury się nie nauczyłeś i nic z tym

Obawiam sie, ze mamy calkiem inne podejscie do kultury.
Mnie uczono, zeby opowiednie rzeczy dac slowo.
A nazwanie trolla trollem jest w waszym przypadku jak najbardziej uzasadnione.
--
TA

Data: 2014-09-23 14:02:30
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-379472.17195523092014node1.news.atman.pl...
> [...]

Mnie uczono, zeby opowiednie rzeczy dac slowo.
A nazwanie trolla trollem jest w waszym przypadku jak najbardziej

Jasne... tak samo jak chamstwa nie widzisz w zarzucaniu komuś
zupełnie sobie nieznajomemu że ukradł Macbooka...

Po prostu nie wyniosłeś kultury, taktu z domu i nic to już nie zmieni.

Data: 2014-09-25 01:00:07
Autor: Titus Atomicus
In article <lvsg48$do4$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> [...]

Jasne... tak samo jak chamstwa nie widzisz w zarzucaniu komuś
zupełnie sobie nieznajomemu że ukradł Macbooka...

Chcesz powiedziec, ze gdybym cie znal blizej, to moglbym ci takie rzeczy mowic?
No, no...

Po prostu nie wyniosłeś kultury, taktu z domu i nic to już nie zmieni.

Mkarwanizujesz.
--
TA

Data: 2014-09-24 18:04:54
Autor: Pszemol
wrote:

> [...]

zupełnie sobie nieznajomemu że ukradł Macbooka...

Chcesz powiedziec, ze gdybym cie znal blizej, to moglbym ci takie rzeczy

Chcę powiedzieć że nie masz podstaw do publicznego oskarżania
kogoś o kradzież a jednak kultura (raczej jej brak) nie hamuje Cię
przed tym i nawet nie widzisz w tym nic złego.

Po prostu nie wyniosłeś kultury, taktu z domu i nic to już nie zmieni.

Mkarwanizujesz.

Bagatelizujesz problem na który już więcej ludzi Ci zwraca uwagę.

Data: 2014-09-25 04:19:12
Autor: Titus Atomicus
In article <lvvimh$pgq$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> [...]

kogoś o kradzież a jednak kultura (raczej jej brak) nie hamuje Cię
przed tym i nawet nie widzisz w tym nic złego.

Wiesz, jak znajduje w sieci zapytania o to w jaki sposob resetowac haslo, 'bo poprzedni wlasciciel zalozyl i nie przekazal' etc to wyrazam swoja dezaprobate. I faktycznie nie czuje sie winny.

> Mkarwanizujesz.

Bagatelizujesz problem na który już więcej ludzi Ci zwraca uwagę.

Jasne, pocieszaj sie.

EOT z mojej strony, bo, jak juz pisalem, mkarwanizujesz.
--
TA

Data: 2014-09-25 14:49:16
Autor: Titus Atomicus
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
In article <Titus_Atomicus-786124.04191225092014@node2.news.atman.pl>,

> kogoś o kradzież a jednak kultura (raczej jej brak) nie hamuje Cię
> przed tym i nawet nie widzisz w tym nic złego.

O ile pamietam, nie zarzucilem ci bycia zlodziejem, a kupowanie/wchodzenie w posiadanie rzeczy niewiadomgo pochodzenia.
--
TA

Data: 2014-09-23 16:59:25
Autor: Budzik
[...]

Ale brak kultury nie odnosił się do okreslenia "troll" tylko do czegoś innego...

Data: 2014-09-24 17:31:36
Autor: the unacceptable face of predatory capitalism
USrael'ski ogryzek 6 - to sie nazywa TROLL...
Titus_Atomicus wrote:
Obawiam sie, ze mamy calkiem inne podejscie do kultury.
Mnie uczono, zeby opowiednie rzeczy dac slowo.
A nazwanie trolla trollem jest w waszym przypadku jak najbardziej uzasadnione.

Zmien obore, tu sa przekupy onanizujace sie
wkladaniem ogryzka miedzy poldupki.

Zaloz osrodek kultury i tam troll'uj ile ci
sie zechce.

Data: 2014-09-22 04:08:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
iPhone 6 - to sie nazywa niefart...

"A.L." m7vr1adkjodpcupk4bfs4a6urmrbe653i6@4ax.com

Moj kuzynek dostal ode mnie z okazji graduacji
Samsung Galaxy czy jakos tak, Taki chcial.

Kupiłem najtańszy tablet -- firmy Overmax.

Po otwarciu pudelka, telefon sie wymsknal i spadl
na kafelkowa podloge. Obudowa pekla na pol, a kawalek
sie odlupal. Na szczescie bylo ubezpieczenie.

Mam kłopoty -- zszargane nerwy. ;) Od czasu do czasu
coś z prawej ręki mi wymyka się, choć ręka raportuje,
że jest OK! Ręka mówi, że trzyma, uszy mówią, że -- BRZDĘK!

W miejscu, w które spadł (z wysokości około połówki metra)
tablet jest dziura w terakocie -- ale nie znalazłem odprysku
terakoty, więc być może to jakaś stara dziura, choć IMO znałem
wszystkie uszkodzenia płytek w mieszkaniu.

A tablet? Na oko było OK, ale po jakimś czasie okazało
się, że przyciski regulujące głośność (i ciszność?) były
zablokowane -- lekkie ruszenie na boki odblokowało je. Do
dziś tablet nie wykazuje niczego niepokojącego, jeśli nie
liczyć niechlujnie zmontowanej obudowy -- w szpary pomiędzy
ekran i plastyk można wkładać kartonowe kartki.

W miejscu ,,kontaktu'' tabletu z terakotą jest (czy raczej
było tuż po upadku -- teraz zatarło się)  lekkie otarcie.

Tablet waży chyba około 650 gramów.
Mieści się (z trudem, ale jednak) do bocznych kieszeni
kurtki, ale jest ciężki, a kieszenie (nylonowej kurtki)
są raczej delikatne.

Samsungi to jednak kosmiczna tandeta...

Overmax jest ciemny jak tabako w rogu. ;)
Na maksa (filmy, WiFi, GPS) trzyma około 7 godzin.
(nigdy tyle nie oglądałem, ale tak wynika
z trzygodzinnych obliczeń)

Ale Samsung Galaxy Ace wypadł mi na terakotę w Auchan, gdy...
mierzyłem ,,pokrowce''. Miejsce uderzenia było widoczne wyraźnie,
ale telefon nie ucierpiał na swej użyteczności/funkcjonalności.

Monster spadł z kierownicy roweru i został rozjechany kołem (ja
siedziałem na siodełku a rower najtańszy, czyli ciężki, zatem
nacisk był spory) po tym, jak odpadł klapka zabezpieczająca
akumulator. Ekran Monstera (rzekomo odpornego na zadrapania)
nosi liczne ślady (trudno jednak zgadnąć, które rysy powstały
tamtego dnia, gdy Monster spadał z kierownicy) a akumulator
ma liczne wgnioty, ale na użyteczności/funkcjonalności ani
telefon nie ucierpiał, ani akumulator.

Data: 2014-09-22 06:47:23
Autor: z
W dniu 2014-09-20 o 23:54, A.L. pisze:
http://gizmodo.com/first-iphone-6-buyer-does-an-accidental-drop-test-on-tv-1636671965

First iPhone 6 Buyer Does an Accidental Drop-Test on Live TV

Z przykrością muszę stwierdzić że kształt mojej nokii wręcz składnia do wypadania z ręki. (No chyba że spocona jest ;-) )
Kto to wymyślił?
A co do upadków. Zaliczała glebę już wiele razy i jeszcze wiele razy zaliczy. Nie mam z tym problemu. N8 :-)

iPhone 6 - to sie nazywa niefart...