iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?

Data: 2009-04-01 03:44:06
Autor: Mirek.Biskupski@gmail.com
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
Witam

Byc moze zakupie sobie iPhone (ale glownie pod katem tworzenia
aplikacji na ten telefon). Dla testowania aplikacji wydaje sie, ze
lepiej miec mniej pamiecie niz wiecej (jak sprawdze aplikacje na 16GB,
to moze sie okazac, ze na 8GB bedzie problem).

Pomijajac powyzsze wywody jestem ciekaw, czy jest istotna roznica
pomiedzy wersja 8GB i 16GB. Czy te 8GB wiaze sie z tym, ze aplikacje
wolniej dzialaja? Podobno (>) 8GB szybciej startuje. Zapewne mniej
aplikacji mozna uruchomic, ale czy jest to bolesne (np: 5 aplikacji
dzialajacych w tym samym czasie i nic wiecej)? Nie mialem jeszcze do
czynienia z iPhonem, a to co widziałem w sieci to wypowiedzi typu:
"wejdzie ci wiecej muzyki czy filmow"

Mirek

Data: 2009-04-01 11:48:46
Autor: Waldek Godel
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
Dnia Wed, 1 Apr 2009 03:44:06 -0700 (PDT), Mirek.Biskupski@gmail.com
napisał(a):

wolniej dzialaja? Podobno (>) 8GB szybciej startuje. Zapewne mniej
aplikacji mozna uruchomic, ale czy jest to bolesne (np: 5 aplikacji
dzialajacych w tym samym czasie i nic wiecej)? Nie mialem jeszcze do

Ktoś Cię niestety okłamał. iPoo ma przełomowy system, więc może działać
wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-01 13:27:48
Autor: looker
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
Ktoś Cię niestety okłamał. iPoo ma przełomowy system, więc może działać
wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

w nastepnym upgrad'e softu w 2010 maja dolozyc mozliwosc instalacji karty pamieci bo to podobniez jest normalne.

Data: 2009-04-01 14:11:14
Autor: MariuszM
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
Ktoś Cię niestety okłamał. iPoo ma przełomowy system, więc może działać
wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

G... prawda, chodzą w tle, ale nie wszystkie. Prawda, że dwóch gierek na raz nie uruchomisz.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-04-01 21:24:45
Autor: Sergiusz Rozanski
napisał(a):

[...]

A wypowiedział się błednie nieposiadacz ipoo. Wiele apli działa w tle, te
co nie działają można je zmusić:
http://code.google.com/p/iphone-backgrounder/

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-03 07:20:27
Autor: Jan Strybyszewski
napisał(a):

[...]

A Appstore nei wstawisz aplikacji dzialajacej w tle. Wiec owszem Safarii czy AppStore dziala w tle ale to sa natywne aplikacje Apple tobie jako developerowi nie wolno takich pisac (np tez nei mozesz miecic podswietlenia i glosnosci, bez wykorzystania funkcji systemowej stad latarka to aplikacja w Cydii a nie w Appstore (jest tam ale marna)

Data: 2009-04-03 12:59:00
Autor: Titus Atomicus
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
In article <gr46c2$mge$4@inews.gazeta.pl>,
 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]

A Appstore nei wstawisz aplikacji dzialajacej w tle. Wiec owszem Safarii czy AppStore dziala w tle ale to sa natywne aplikacje Apple tobie jako developerowi nie wolno takich pisac (np tez nei mozesz miecic podswietlenia i glosnosci, bez wykorzystania funkcji systemowej stad latarka to aplikacja w Cydii a nie w Appstore (jest tam ale marna)

Owszem. Ale jak sam przyznajesz - aplikacje natywne _dzialaja w tle_.

Wiec kol. Godel bredzi jak zwykle.
Bo albo uznajemy ze telefon dziala tylko z tym co przyszlo i w tym momencie WSZYSTKIE aplikacje dzialaja w tle. I niestety jak dotad nie bylo kluczowej wg kol. Godela funkcji czyli MMSow.

Albo mozna doinstalowywac aplikacje. Ale wtedy faktycznie te doinstalowywane nie dzialaja w tle.

A kol. G. albo tego nie rozumie, albo bredzi, albo swiadomie klamie.
Nie wiem co gorsze.

TA

Data: 2009-04-02 13:15:09
Autor: Titus Atomicus
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?

napisał(a):

> [...]

wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

Czegos nie doczytales.
Albo ktos cie niestety oklamal.

A najbardziej prawdowpodobne jest to, ze znowu publicznie klamiesz.

TA

Data: 2009-04-01 13:11:30
Autor: tg
Użytkownik <Mirek.Biskupski@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ec57724-25bf-4879-89fc-46b85f394a5337g2000yqp.googlegroups.com...
[...]

chcesz aplikacje tworzyc a pamieci flash od ramu nie odrozniasz?
ipody maja ramu 128 mb, obie wersje

bo nie powiesz mi ze chcesz 8GB aplikacje pisac ;)

Data: 2009-04-01 06:12:37
Autor: Mirek.Biskupski@gmail.com
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?

bo nie powiesz mi ze chcesz 8GB aplikacje pisac ;)

Faktycznie, moj blad. Nie skojarzylem.

Co do tworzenia aplikacji, to musze sie jeszcze nad tym zastanowic, bo
najwazniejszy jest ciekawy pomysl, ale minusem dla mnie jest nie tylko
koniecznosc poznania SDK, ale rowniez C++, czego unikalem od 10 lat
(wiem, ze sa juz aplikacje stworzone z wykorzystaniem Pythona czy
Mono, ale poki co to raczej pokazanie przez pasjonatow mozliwosci
wykorzystania innych jezykow).

Poki co mysle o rozpoczeniu pisania aplikacji na telefony komorkowe i
rozwazam Symbiana, iPhona czy Javę.

Mirek

Data: 2009-04-02 17:48:52
Autor: Brzezi
śro, 01 kwi 2009 o 15:12 GMT, Mirek.Biskupski@gmail.com napisał(a):

Co do tworzenia aplikacji, to musze sie jeszcze nad tym zastanowic, bo
najwazniejszy jest ciekawy pomysl, ale minusem dla mnie jest nie tylko
koniecznosc poznania SDK, ale rowniez C++, czego unikalem od 10 lat

Wez tylko poprawke, ze na iPhone nie pisze sie w C++

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-04-02 23:04:14
Autor: ToMasz
Mirek.Biskupski@gmail.com pisze:

Poki co mysle o rozpoczeniu pisania aplikacji na telefony komorkowe i
rozwazam Symbiana, iPhona czy Javę.
Ale weź sie facet zdecyduj czy chcesz jeździć melexem tirem czy
terenówką. W Javie to możesz pisać ile chcesz, "łyknie" to  chyba
wszystko poza iPhonem. Niestety, mało kto kupuje programy w javie. Nie
zebym był wyrocznią, ale zazwyczaj rozmowa przychodząca przerywa
działanie javy, wiec takei programy to raczej zabawki. Z symbianem i WM
 jest lepiej, wiecej profesjonalnego (lub lepiej wysoko cenionego)
softu. Tu chyba masz duze szanse. Codo iPhona to o ile wiem zasady
wgrywania programów / sprzdaży ustalane są odgórnie.
TERAZ jednak nasunęło mi sie pytanie. Napewno jakoś da sie pisać na
iPhona programy. Napewno trzeba je przetesować, pewno setki razy przed
upublicznieniem. tak wiec musi być jakaś metoda na uruchomienie owej
wesji beta na urządzeniu. Robi sie to z pominięciem sklepu internetowego?
(sądze ze tak, ale proszę o odpowiedź)
ToMasz

Data: 2009-04-02 22:44:58
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 02.04.2009 ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał/a:
[...]

Tak. Najprościej odblokować iP i wgrać program na jego filesystem, tam
masz posix-owy podział folderów.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-03 07:17:08
Autor: Jan Strybyszewski
Sergiusz Rozanski pisze:

Tak. Najprościej odblokować iP i wgrać program na jego filesystem, tam
masz posix-owy podział folderów.

Jakby w SDK nie bylo emulatorów. Pozaty developerzy  dostaja inny OS dla swoich wlasnych iPhonów albo przynajmniej apple wie ze to developeski iphone patrz problemy z aktywacja 3.0

Data: 2009-04-03 00:33:37
Autor: Titus Atomicus
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?

http://www.google.com/search?client=safari&rls=en-us&q=sdk+wiki+iphone&ie
=UTF-8&oe=UTF-8

TA

Data: 2009-04-01 14:13:41
Autor: MariuszM
iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
To nie do końca tak.
8 albo 16 GB to miejsce gdzie możesz zrzucić dane, np mp3, jeśli chodzi o procek RAM to chyba obie wersje mają to samo. To trochę tak jakbyś miał dwa egzemplarze tego samego telefonu i do jednego włożył 2GB a do drugiego 4GB karę.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-04-03 07:14:35
Autor: Jan Strybyszewski
MariuszM pisze:
[...]

Jedna uwaga 8GB to tam nie ma jest około 7GB w wersji 16GB jest 15GB bo te 8 liczone jest razem z partycja systemowa

iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?