iPhone bum :)

Data: 2019-05-22 11:21:05
Autor: radekp@konto.pl
iPhone bum :)
Data: 2019-05-22 11:56:27
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-22 o 11:21, radekp@konto.pl pisze:
https://youtu.be/4bZu7InC8Sk?t=384

To już przestaje być śmieszne.
Przecież takie urządzenie (obojętnie jakiej firmy) powinno być natychmiast wycofane z rynku bo zagraża życiu i zdrowiu.
G... mnie obchodzi że leżało na słońcu.
Ludzie to noszą przy sobie i często trzymają przy głowie ;-)

Gdzie unijne dyrektywy? ;-)

PS. zaczynam się zastanawiać czy jednak nie odkurzyć jakiegoś mniej wysilonego fona z przed kilku lat. Mniejsza szansa że mnie zabije :-)

Data: 2019-05-22 18:25:07
Autor: Peter
iPhone bum :)
To już przestaje być śmieszne.
Przecież takie urządzenie (obojętnie jakiej firmy) powinno być natychmiast wycofane z rynku bo zagraża życiu i zdrowiu.
G... mnie obchodzi że leżało na słońcu.

dobrze że ten telefon był już rozładowany

Data: 2019-05-22 23:46:28
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-22 o 11:56, z pisze:
G... mnie obchodzi że leżało na słońcu.

Ciekawsze jest to, czy tam była oryginalna bateria Apple, czy jakiś chiński szrot-zamiennik.

Pewien jegomość, w podobny sposób spróbował wymusić odszkodowanie od Samsunga - instalując niskiej jakości zamiennik oryginalnego akumulatora.

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Data: 2019-05-23 10:18:14
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-22 o 23:46, Filip454 pisze:

Ciekawsze jest to, czy tam była oryginalna bateria Apple, czy jakiś chiński szrot-zamiennik.

Czuję zwolennika zakazu naprawiania urządzeń poza autoryzowanym serwisem. :-)

No dobra ale jak już to urządzenie jest takie niebezpieczne/specjalnej troski to chyba powinno być użytkowane tylko przez przeszkolone osoby w certyfikowanych pomieszczeniach i po zdobyciu odpowiednio wielu papierków i pozwoleń. ;-)
Co oczywiście przyczyni się do podniesienia kosztów.
Ale wśród "wyznawców" to przecież nie problem.

To taki sposób na wymuszenie na producentach produkowania bezpiecznych konsumenckich urządzeń ;)

Data: 2019-05-23 10:45:26
Autor: Liwiusz
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-23 o 10:18, z pisze:
Ciekawsze jest to, czy tam była oryginalna bateria Apple, czy jakiś chiński szrot-zamiennik.

Czuję zwolennika zakazu naprawiania urządzeń poza autoryzowanym serwisem. :-)

Ale tu pytanie jest zasadne, bo skoro zapaliła się bateria, to trudno byłoby winić Apple w sytuacji, jeśli byłby to jakiś zamiennik.

Z drugiej strony - prawda jest pewnie taka, że na 99% był oryginał.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-23 04:14:24
Autor: przemek.jedrzejczak
iPhone bum :)
-- Z drugiej strony - prawda jest pewnie taka, że na 99% był oryginał.

to 100% spekulacja :-)

When we bought the battery...in February, they told us it was genuine,"

zapomniala tez napisac ile lezal na sloncu:

reaching a peak of 37-degrees Celsius this week.

i raczej nie byl to autoryzowany serwis

It appears the explosion was caused by the phone's faulty battery, which had been replaced at a *repair shop* in China in February

Data: 2019-05-23 14:14:24
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-23 o 13:14, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Innymi słowy - klasyka gatunku. Ale trzeba tworzyć medialną szopkę i nagonkę na Samsunga, Apple, Google, czy kogokolwiek. To się w końcu dobrze klika.

Data: 2019-05-23 15:58:10
Autor: z
iPhone bum :)
Ja kto?
Przecież to walka o życie i zdrowie konsumentów UE.
To jest gwałt na demokracji i prawach człowieka do poprawnego działania smartfona ;-)

Data: 2019-05-24 08:13:20
Autor: Mirek Ptak
iPhone bum :)
On 2019-05-23 14:14, Filip454 wrote:
Innymi słowy - klasyka gatunku. Ale trzeba tworzyć medialną szopkę i nagonkę na Samsunga, Apple, Google, czy kogokolwiek. To się w końcu dobrze klika.

To jest klasyka gatunku, tylko od drugiej strony. Apple od dawna walczy z nieautoryzowanymi "repair shopami" wszelkimi możliwymi środkami. Nagłaśnianie takich historii to pewnie kolejny z nich.
Pooglądajcie sobie kanały Luisa Rossmana i iPad Rehabna YT.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-05-24 01:44:06
Autor: przemek.jedrzejczak
iPhone bum :)
pufniecie nieoryginalnej baterii to raczej nie jest domena apple ... samsung wycofal 2,5 miliona egzemplarzy Note 7 bo *oryginalna* bateria miala wade fabryczna ... tutaj jest zamiennik do tego wystawiony na 40C upal ... gdyby byla kasa do wyciagniecia prawnicy juz by dzialali a tu mamy wrzutke na yt i opowiesci w stylu *powiedziano nam ze to oryginal* ... slabe to

Data: 2019-05-24 13:04:45
Autor: radekp@konto.pl
iPhone bum :)
Fri, 24 May 2019 01:44:06 -0700 (PDT), w
<1bfd66f5-ff81-40cc-a794-9a2b2061153b@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

[...]

A wiesz, że to zamiennik, bo...?

Data: 2019-05-24 14:19:36
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-24 o 13:04, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nieautoryzowane serwisy nie mają dostępu do oryginalnych baterii...

Data: 2019-05-24 14:20:20
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-24 o 14:19, Filip454 pisze:
[...]

Oczywiście oprócz używanych.

Data: 2019-05-25 00:01:22
Autor: radekp@konto.pl
iPhone bum :)
Fri, 24 May 2019 14:19:36 +0200, w <qc8ngq$tjq$2@dont-email.me>, Filip454
<filip454.newsgroups@gmail.com> napisał(-a):

W dniu 2019-05-24 o 13:04, radekp@konto.pl pisze:
> Fri, 24 May 2019 01:44:06 -0700 (PDT), w
> <1bfd66f5-ff81-40cc-a794-9a2b2061153b@googlegroups.com>,
> Nieautoryzowane serwisy nie mają dostępu do oryginalnych baterii...

Skąd wiesz, że w ogóle był w serwisie?

Data: 2019-05-26 00:29:42
Autor: przemek.jedrzejczak
iPhone bum :)
Data: 2019-05-23 14:12:40
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-23 o 10:18, z pisze:
Czuję zwolennika zakazu naprawiania urządzeń poza autoryzowanym serwisem.

Nie rozumiem. Co ma serwis do bycia zwolennikiem tego i owego?

Jestem przeciwnikiem wkładania akumulatorów niskiej jakości do swoich urządzeń.

Jak się znam na sprzęcie to otwieram i sam wymieniam baterię, ale nie na jakąś firmy krzak, tylko bardziej zaufaną.

Ale wśród "wyznawców" to przecież nie problem.

Szufladkuj ludzi dalej, w efekcie zostaniesz ma tym świecie sam jak palec. Nienawidzę tych waszych śmiesznych insynuacji tu na grupce, najnowsze z nich (sic!):

Ktoś kupuje sprzęt Apple = jest wyznawcą Apple
Ktoś kupuje mocnego laptopa = jest zawodowym graczem
Ktoś kupuje poleasingowego laptopa = jest biedakiem

Aż się musiałem przejść po pokoju jak to przeczytałem. Wyluzujcie.

To taki sposób na wymuszenie na producentach produkowania bezpiecznych konsumenckich urządzeń

Tak samo wymiana baterii na szrot za 10 zł z Alli to taki sposób na samobójstwo ^^

Nie mówię o wymianie baterii koniecznie w serwisie. Ogarnij się.

Data: 2019-05-23 15:59:30
Autor: z
iPhone bum :)
Za dużo myślisz, przypuszczasz, wymyślasz...
Jesteś tu nowy? :-)

Data: 2019-05-28 01:53:58
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-27 o 18:48, Pszemol pisze:
A jak wyszukujesz taką nieoryginalną bardziej zaufaną od
nieoryginalnej mniej zaufanej?

Są markowe zamienniki. Chociażby Green Cell, a nie jakąś "chińską" podróbkę z logo Apple.

Czym się rózni bateria za 10zł z Alli od takiej samej baterii
sprzedanej za 40zł przez pośrednika na Allegro co kupił
100 baterii za 10zł, z dyskontem zapłacił za nie 9zł/sztuka?

Jak kupujesz podróbkę oryginału to pewnie niczym.

Data: 2019-06-01 16:23:33
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 14:48, Pszemol pisze:
No właśnie. A firma Green Cell ma fabrykę ogniw litowych?
Swoje ogniwa ładuje? Czy kupuje je na Alibabie hurtem od chinczyka
i tylko przykleja nalepkę?

https://swiatbaterii.pl/98-baterie-do-iphone

Baterie GC są też chińskiej produkcji. Zadzwonisz do nich, to Ci powiedzą. Tak przynajmniej mówili 2 lata temu.

Zawsze można samemu sprawdzić parametry. Mają jeden plus - gwarancję wymiany, jeśli parametry się nie zgadzają.

Myślę, że nie znajdziesz producenta, który produkuje własne ogniwa. W Polsce, kupienie naprawdę dobrych ogniw jest bardzo utrudnione.

Data: 2019-06-01 16:27:46
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 16:05, Pszemol pisze:
Uległeś iluzji "markowości" :-)

Po prostu wg ludzi na forach, baterie są bardzo dobre, a tata ma w swoim iP5S baterię tej firmy i z tego co mówi - trzyma o wiele lepiej niż oryginał, a trochę czasu już minęło.

Też musiał wymienić baterię, ale po prostu szkoda mu było kasy na wymianę w autoryzowanym serwisie. Tym bardziej, że do starszych iPhone'ów, z pewnością nie włożą Ci oryginalnej, nowej baterii bo ich zwyczajnie już nie produkują.

Data: 2019-06-01 16:52:21
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 16:27, Filip454 pisze:
[...]

Sam nie włozyłby do telefonu baterii tyklo musi to robić fachowiec? Dziwne :-(

--
animka

Data: 2019-06-01 19:08:39
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 16:52, Animka pisze:
[...]

No niestety, nie każdy jest na tyle biegły w elektronice, żeby wymienić baterię, a poza tym chciał oryginał. Gdyby wymieniał sam, nie dostałby oryginału.

Poza tym jednak mała poprawka: wymieniał jednak w autoryzowanym serwisie Macoach. Płacił wtedy jakieś 170 zł.

Już teraz nie pamiętam, czy to papa miał tę nieoryginalną, czy jakiś mój kolega to wymieniał na GC.

Data: 2019-06-01 22:06:45
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 19:08, Filip454 pisze:
[...]

Sam nie włozyłby do telefonu baterii tylko musi to robić fachowiec? Dziwne :-(

[...]

Po czym się poznaje, że należałoby wymienić baterię?

--
animka

Data: 2019-06-01 22:17:07
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:06, Animka pisze:
[...]

To pytanie to jest na serio?

Data: 2019-06-01 22:42:58
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:17, Filip454 pisze:
[...]

Raczej na serio, bo mój telefon ma już ze 6 lat. Dziwne, że raz bateria trzyma długo, a raz potrafi w mig się zużyć i to przy jednej rozmowie. Różne -może głupie podejrzenia przychodzą mi do głowy.

Data: 2019-06-01 22:45:45
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:42, Animka pisze:
[...]

Zależeć może od wielu czynników. Tym bardziej w smartfonie. W tle może Ci się wiele rzeczy z kont synchronizować (maile itp.). Poza tym, jeśli telefon ma z 6 lat, to raczej bateria kwalifikowałaby się do wymiany.

Data: 2019-06-01 23:07:42
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:45, Filip454 pisze:
[...]

Parę razy walnął mi o trotuar i parę razy w mieszkaniu, szczególnie na terakotę.
Tak w sumie to super telefon, Nie potrzebuję telefonu o wielkości tableta. Tablet z możliwością dzwonienia leży sobie w domu, bo ciężki.

--
animka

Data: 2019-06-01 22:25:26
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:06, Animka pisze:

Po czym się poznaje, że należałoby wymienić baterię?

Od czasów prehistorycznych oznaką kiepskiej baterii było częste jej ładowanie. Wskaźnik naładowania topniał szybciej niż na początku.
System widząc co się dzieje (jakie prądy w jakim czasie daje bateria) w porę zamykał się monitując o tym użytkownikowi.

Ale nadeszły nowe "lepsze" czasy i teraz oznaką zdychającej baterii może być lagowanie lub wolniejsze działanie systemu. Nie dowiesz się o tym wprost bo system w ajfonie będzie to ukrywał i wmawiał Ci że dalej pracuje normalnie. To nie WADA to CECHA.

Jeśli będziesz bardziej świadomym użytkownikiem to przeczytasz w necie co trzeba zrobić żeby było szybciej.
Jak już to zrobisz złapiesz się za głowę jak krótko bateria w ajfonie trzyma. jaki krótki okres działała normalnie i ile Cię  będzie kosztować przywrócenie urządzenia do stanu używalności

A później się trzy razy zastawisz czy nie lepiej wybrać coś innego i w ten sposób sprzedaż ajfonów SPADŁA :-)

Data: 2019-06-01 22:37:45
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:25, z pisze:

[...]

Tobie można zakuty łbie tłumaczyć, a ty dalej będziesz pisał swoje. Co za idiota xD

Data: 2019-06-01 23:26:31
Autor: z
iPhone bum :)
Zabolało? Ma boleć.

Poszukaj czy "ń" tak pisze.
Możesz jeszcze poszukać czy pisze "Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil" Jedziesz.

A na razie.

PODAJ DOWÓD że piszę z wielu kont.

Albo przeproś i nie kłam więcej

Data: 2019-06-01 22:59:59
Autor: Animka
iPhone bum :)
[...]

Nie mam ajfona tylko Samsung Trend GT S7580.

--
animka

Data: 2019-06-01 23:07:16
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:59, Animka pisze:
[...]

Ten telefon ma przecież klapeczkę z tyłu, więc z wymianą baterii nie powinno być żadnego problemu. Kupujesz baterię, otwierasz klapkę, wymieniasz i nie ma tu żadnej filozofii :)

Data: 2019-06-01 23:22:35
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:07, Filip454 pisze:
[...]

To nie klapaczka tylo przykrywka tylnej części telefonu, Łatwo ja otworzy i zamknąć.
Nakśmieszniejsz jest to, że jak telefon mi sie wyślizgnie na twarde podłoże to pokrywka wylatuje w inne miejsce, a czasami i bateria też trochę dalej.

--
animka

Data: 2019-06-01 23:27:48
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:22, Animka pisze:
[...]

Kup ajfona. Nie będziesz miała takich problemów ;-)

Data: 2019-06-01 23:31:14
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:27, z pisze:
[...]

Lub jakikolwiek nowoczesny telefon z Androidem...

Data: 2019-06-01 23:33:33
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:31, Filip454 pisze:
[...]

Mój telefon jest bardzo nowoczesny, tylko nie wielki.

--
animka

Data: 2019-06-03 02:27:16
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:33, Animka pisze:
[...]

Jakoś bardzo nowoczesnym bym go nie nazwał. Bądź co bądź, Twój model (Samsung Trend GT S7580) ma jakieś 7 lat.

Oczywiście nie widzę w tym problemu - jeśli telefon Ci wystarcza w zupełności, to w sumie nie ma potrzeby go wymieniać. Lubię takie podejście i nigdy nie zrozumiem nagonki pewnych osób na wymianę starszego sprzętu, który nadal spełnia swoje zadanie. Jeśli potrzebujesz telefonu głównie do komunikacji/robienia zdjęć, to nie widzę w sumie sensu w kupowaniu nowego modelu co rok/dwa lata.

Data: 2019-06-03 12:24:16
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-03 o 02:27, Filip454 pisze:
[...]

Ten telefon ma chyba wszystko co te ajfony zawierają. Pozamykałam w nim aplikacje, no ten hanghout (czy jak mu tam), facebook i wszystkie inne komunikatory, sklep i inne, bo mnie to działa na nerwy.

--
animka

Data: 2019-06-01 23:36:23
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:31, Filip454 pisze:
Lub jakikolwiek nowoczesny telefon z Androidem...

Ale ajfon przecież lepszy ;-)

Data: 2019-06-01 23:39:38
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:36, z pisze:
W dniu 2019-06-01 o 23:31, Filip454 pisze:
Lub jakikolwiek nowoczesny telefon z Androidem...

Ale ajfon przecież lepszy ;-)

Niekoniecznie, to już zależy od segmentu.

Data: 2019-06-02 00:04:57
Autor: z
iPhone bum :)
Ale jeśli ma iosa który zajebiście zarządza energią to każdy będzie lepszy ;-)

Data: 2019-06-02 00:06:13
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-02 o 00:04, z pisze:
Ale jeśli ma iosa który zajebiście zarządza energią to każdy będzie lepszy ;-)

A skąd wiesz jak iOS zarządza energią? Mierzyłeś oczami na wystawie w sklepie?

Data: 2019-06-02 00:16:13
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-02 o 00:06, Filip454 pisze:
A skąd wiesz jak iOS zarządza energią? Mierzyłeś oczami na wystawie w sklepie?

Oj. Czyżby Pszemol przez tyle lat mnie okłamywał?

Data: 2019-06-02 00:18:40
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-02 o 00:16, z pisze:
W dniu 2019-06-02 o 00:06, Filip454 pisze:
A skąd wiesz jak iOS zarządza energią? Mierzyłeś oczami na wystawie w sklepie?

Oj. Czyżby Pszemol przez tyle lat mnie okłamywał?

Wystarczy, że pisałeś, że Pszemol coś tam mówił, po czym sam Pszemol stwierdził, że nic takiego nie mówił. Tyle z twojej wiarygodności jako rozmówcy w dyskusji.

Proponuję, żebyśmy nie cytowali się od tego momentu na żadnej z grup - jeśli się na to zgadzasz, to możemy zacząć już teraz. Jeśli zacytujesz mój post, to się na to nie zgadzasz.

Data: 2019-06-02 00:20:01
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-02 o 00:18, Filip454 pisze:
Proponuję, żebyśmy nie cytowali się od tego momentu na żadnej z grup - jeśli się na to zgadzasz, to możemy zacząć już teraz. Jeśli zacytujesz mój post, to się na to nie zgadzasz.

Oprócz cytowania, oczywiście również niepisanie do siebie nawzajem. Takie rozwiązanie będzie najlepsze.

Data: 2019-06-02 00:21:32
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-02 o 00:20, Filip454 pisze:
[...]

No i jeszcze - niepisanie o sobie w osobie trzeciej (w postach skierowanych do innych osób, np. "pszemol coś tam napisał, jak debil").

Data: 2019-06-02 23:47:35
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:36, z pisze:
W dniu 2019-06-01 o 23:31, Filip454 pisze:
Lub jakikolwiek nowoczesny telefon z Androidem...

Ale ajfon przecież lepszy ;-)

Bez komentarza.

--
animka

Data: 2019-06-01 23:31:16
Autor: Animka
iPhone bum :)
[...]

Wsadź sobie w buty tego ajfona, żebyś był wyższy ;-)

--
animka

Data: 2019-06-01 23:30:45
Autor: Filip454
iPhone bum :)
[...]

Klapeczka/przykrywka, w sumie jak zwał tak zwał. Chodzi o jedno - ten kawałek plastiku z zatrzaskiem, który trzyma baterię na miejscu (w telefonie).

Tak się dość często zdarza w telefonach z możliwością łatwej wymiany baterii.

Data: 2019-06-01 19:09:32
Autor: Filip454
iPhone bum :)
[...]

Gdyby potrafił, to włożyłby i mógłby wymienić baterię sam, bez żadnego problemu.

Data: 2019-06-01 22:09:07
Autor: Animka
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 19:09, Filip454 pisze:
[...]

2 razy ten sam post mi się wysłał. Nie wiem jakim cudem.

--
animka

Data: 2019-06-01 22:21:22
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:09, Animka pisze:
[...]

Widzę, że mocna impreza była :D

Data: 2019-06-01 22:28:54
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:21, Filip454 pisze:

Widzę, że mocna impreza była :D

Nowy jesteś. To Animka ;-)

Data: 2019-06-01 22:38:25
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:28, z pisze:
W dniu 2019-06-01 o 22:21, Filip454 pisze:

Widzę, że mocna impreza była :D

Nowy jesteś. To Animka ;-)

Pierdnąłeś, czy nie umyłeś dziś zębów?

Data: 2019-06-01 23:02:20
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 22:28, z pisze:
W dniu 2019-06-01 o 22:21, Filip454 pisze:

Widzę, że mocna impreza była :D

Nowy jesteś. To Animka ;-)

Gdybyś sam nie był nowy, to wiedziałbyś, że już tu pisałem.

Eluweczka wariaciku.

Data: 2019-06-01 23:28:42
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:02, Filip454 pisze:

G...o wiesz jak nie znasz Animki ;-)

Data: 2019-06-01 23:31:26
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:28, z pisze:
W dniu 2019-06-01 o 23:02, Filip454 pisze:

G...o wiesz jak nie znasz Animki ;-)

Sram na ciebie i na to co piszesz.

Data: 2019-06-01 23:37:39
Autor: z
iPhone bum :)
Przeproś i nie kłam więcej.
Srać Ci wolno

Data: 2019-06-01 23:38:45
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:37, z pisze:
Przeproś i nie kłam więcej.
Srać Ci wolno

Napisz mi to na kartce, ale na Boga, nie otwieraj więcej jamy ustnej, straszny smród.

Data: 2019-06-02 00:06:58
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 23:38, Filip454 pisze:
23:38, pora iść chyba spać bo taka cisza

Wymówka. Przemyśl to.
Ja tu rano zajrzę.
Nie bój się. Dobro wróci do Ciebie ze zdwojoną siłą.

Data: 2019-06-02 00:10:37
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-02 o 00:06, z pisze:
W dniu 2019-06-01 o 23:38, Filip454 pisze:
23:38, pora iść chyba spać bo taka cisza

Wymówka. Przemyśl to.
Ja tu rano zajrzę.

Jednak znikasz? No, wreszcie mnie choć raz posłuchałeś.

> Nie bój się. Dobro wróci do Ciebie ze zdwojoną siłą.

Dobro na świecie nie istnieje. To jest tylko pojęcie stworzone przez ludzi, by jakoś nazwać zjawisko podobne do dobra.

Data: 2019-06-02 00:13:21
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-02 o 00:10, Filip454 pisze:
Dobro na świecie nie istnieje. To jest tylko pojęcie stworzone przez ludzi, by jakoś nazwać zjawisko podobne do dobra.

Podobnie jest z miłością. Ludzie twojego pokroju używają naprzemiennie tych pojęć, zazwyczaj w celu wzbogacenia się/wykorzystania innych - zazwyczaj po to, by nie pracować własnymi rękami lub stwarzać kłótnie tam, gdzie normalnie by się nie rozpoczęły.

Data: 2019-06-01 23:01:18
Autor: Animka
iPhone bum :)
[...]

Tak, sympatyczna. Dzień Dziecka.

--
animka

Data: 2019-06-01 16:32:32
Autor: Filip454
iPhone bum :)
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:qcts71$uid$1dont-email.me...
"Filip454" <filip454.newsgroups@gmail.com> wrote in message news:qchtaq$9ei$2dont-email.me...
[...]

Te, które ja kupowałem na eBay nie były "markowe"
ale nie miały też logo Apple. Swoją drogą te wydłubane
z iPhone, stare, też chyba nie miały logo Apple...
Muszę sprawdzić jak znajdę jeszcze starą w szpargałowni.

[...]

Wygląda mi jednak na to drugie, Filip... Zerknij tutaj:
https://greencell.global/en/about

Cała firma to 100+ osób. Czyli kupują gotowe baterie i ogniwa
gdzieś, niewiadomo gdzie, i przyklejają swoje nalepki zielone
i wsadzają w swoje opakowania. Uległeś iluzji "markowości" :-)

No i mów co chcesz - ale wydaje mi się, że lepiej kupić GC, czy jakiś inny, "markowy" zamiennik, niż na przykład coś takiego:

https://allegro.pl/oferta/oryginalna-bateria-apple-iphone-6s-2019-rok-7768349996

Data: 2019-06-02 00:16:58
Autor: Marcin Debowski
iPhone bum :)
On 2019-06-01, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

To akurat żaden przypał, bo wiele naprawdę dużych MNC tak tak robi. Outsorurcing jest tańszy, niż własna linia. Dodatkowo jest i  potrzeba dywersyfikacji dostaw(ców). To co jest istotne, to weryfikacja tego co później idzie pod ich marką. QA (quality assurance) i te sprawy. Jeśli firma specjalizuje się w aku. to kilka osób takie QA spokojnie ogarnie.

--
Marcin

Data: 2019-06-02 03:19:58
Autor: Filip454
iPhone bum :)
Outsorurcing jest tańszy, niż własna linia. Dodatkowo jest i  potrzeba
dywersyfikacji dostaw(ców).

Problem z outsourcingiem zaczyna się wtedy, kiedy ujawnia się różnice w wydajności: Apple (TSMC vs. Samsung) oraz Samsung (Exynos vs. Snapdragon).

Data: 2019-06-02 04:04:14
Autor: Marcin Debowski
iPhone bum :)
On 2019-06-02, Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com> wrote:
[...]

Nie rozumiem. Mówimy o akumulatorach, dobru, które nie jest jakoś strasznie technologicznie skomplikowane i gdzie dostawców są setki. Jak coś się nie podoba u jednego dostawcy to bierze się innego.

--
Marcin

Data: 2019-06-02 18:38:32
Autor: Filip454
iPhone bum :)
On 2019-06-02, Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com> wrote:
[...]

No tak, ale mnogość dostawców może być jednym z czynników, które powodują, że użytkownik musi poświęcić więcej czasu na znalezienie dobrych baterii.

Data: 2019-05-27 11:46:12
Autor: Pszemol
iPhone bum :)
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5ce51ccc$0$515$65785112news.neostrada.pl...
G... mnie obchodzi że leżało na słońcu.

To może też powinno wytrzymać wrzucenie do ogniska?
W sumie dlaczego by nie?

Data: 2019-05-27 18:58:31
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-27 o 18:46, Pszemol pisze:
To może też powinno wytrzymać wrzucenie do ogniska?
W sumie dlaczego by nie?

N8, L1020, Z3 Compact, Tablet Galaxy S3 notorycznie używałem jako nawigację. Zdarzało się że smażyły się przez cały dzień na desce rozdzielczej samochodu w upały na parkingu.

Jestem szczęściarzem? Czy to wynik nie używania do tego celu ajfona?

Data: 2019-05-28 01:54:44
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-05-27 o 18:58, z pisze:
[...]

Wynik tego, że po prostu miałeś w środku oryginalne baterie lub ich markowe zamienniki.

Temat w sumie wyczerpany.

Data: 2019-06-01 16:08:32
Autor: Filip454
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 14:59, Pszemol pisze:
Twoja wiara w "oryginały" jest fascynująca swoją naiwnością.

W ostatnim czasie, chyba tylko oryginalne ogniwa Samsunga wybuchały. Raczej nie widziałem częstych newsów o wybuchających oryginałach Apple.

Wiadomo, że jak wystawisz oryginał na złe warunki, to też wybuchnie. To w końcu akumulator. Poza tym - oryginał też może wybuchnąć, ale to raczej marginalne przypadki.

Z bateriami jest trochę jak z dyskami (ale w mniejszej częstotliwości).

Data: 2019-06-01 20:37:16
Autor: z
iPhone bum :)
W dniu 2019-06-01 o 14:59, Pszemol pisze:

Twoja wiara w "oryginały" jest fascynująca swoją naiwnością.

Wiara wiarą ale oryginalna bateria w urządzeniu firmy x nie przeszkodzi w dochodzeniu np. odszkodowania w razie takiego wybuchu nie musi być na słońcu.
A po wymianie na zamiennik w firmie kszak firma x umywa ręce.
Można walczyć z firmą kszak ... ;-)

PS. Właśnie sobie uświadomiłem że rejestrator Navitela który mam w samochodzie też ma baterię. Ciekawe czy wytrzyma 50 stopniowy upał ;-)

PS. A może porozmawiamy dlaczego w tym rejestratorze wyświetlacz "skacze" jak jest powyżej 30 stopni?
Znowu ktoś coś źle zaprojektował? ;-)
Nawitel CMR300

Data: 2019-06-01 23:37:42
Autor: Filip454
iPhone bum :)
"Filip454" <filip454.newsgroups@gmail.com> wrote in message news:qchtc9$9ei$3dont-email.me...
[...]

Co do tych "oryginałów", to tutaj jest fajny film, w którym Scott prezentuje wymianę baterii w Chinach.

https://www.youtube.com/watch?v=faLaueR-Pgk

Ma specjalny tester baterii.