iPhone i rower

Data: 2009-12-27 16:49:55
Autor: szaman
iPhone i rower
nim wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
http://www.techcrunch.com/2009/12/26/pedal-brain/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Techcrunch+%28TechCrunch%29

Ciekawi mnie tylko czy cyklisci uzywaja iPhone?

Cóż... ja wyznaję zasadę, że jak coś ma dobre to ma to służyć do jednej konkretnej rzeczy:
aparat do fotografowania, telefon do dzwonienia - 2 urzÄ…dzenia, nie jedno

tak samo i tutaj: licznik osobno, telefon osobno...

sz

Data: 2009-12-27 15:56:37
Autor: Jan Srzednicki
iPhone i rower
On 2009-12-27, szaman wrote:
[...]

Licznik osobno, prędkościomierz osobno, kalkulator osobno, zegarek
osobno, komputer do internetu osobno, pralka do kolorowych rzeczy
osobno, pralka do czarnych rzeczy osobno...

Data: 2009-12-27 08:30:08
Autor: Rowerex
iPhone i rower
On 27 Gru, 16:56, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-12-27, szaman wrote:
> nim wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ
> elektroniczn± to, co nastêpuje::

> Có¿... ja wyznajê zasadê, ¿e jak co¶ ma dobre to ma to s³u¿yæ do jednej
> konkretnej rzeczy:
> aparat do fotografowania, telefon do dzwonienia - 2 urz±dzenia, nie jedno

> tak samo i tutaj: licznik osobno, telefon osobno...

Licznik osobno, prêdko¶ciomierz osobno, kalkulator osobno, zegarek
osobno, komputer do internetu osobno, pralka do kolorowych rzeczy
osobno, pralka do czarnych rzeczy osobno...

"Zimna woda osobno, ciep³a osobno, szczelne rurki, kafelki, duperelki,
kraniki, dywaniki"

I "wê¿ykiem", rzecz jasna osobno ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-12-27 18:36:39
Autor: szaman
iPhone i rower
Jan Srzednicki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Licznik osobno, prędkościomierz osobno,
to nie:P

kalkulator osobno,
no pewnie, że osobno, kalkulator w komórce nie dość, że nie wygodny to jeszcze b.rzadko ma wiecej funkcji niż +-*/

zegarek
osobno,
no ba!
nie cierpię na komórce sprawdzać czasu - na liczniku też z resztą.

komputer do internetu osobno, pralka do kolorowych rzeczy
osobno, pralka do czarnych rzeczy osobno...

Wiesz dobrze, że nie o takie rzeczy mi chodzi...
ale o połączenia przedmiotów służących do diametralnie różnych czynności...

sz

Data: 2009-12-27 18:05:06
Autor: Jan Srzednicki
iPhone i rower
On 2009-12-27, szaman wrote:

[...]

Właśnie nie wiem, moim zdaniem cudujesz. Lodówki z wyświetlaczem z
zegarem nigdy nie kupisz, jak rozumiem?

Data: 2009-12-27 20:29:57
Autor: szaman
iPhone i rower
Jan Srzednicki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Właśnie nie wiem, moim zdaniem cudujesz. Lodówki z wyświetlaczem z
zegarem nigdy nie kupisz, jak rozumiem?

W przypadku lodówki głównym jej zadaniem jest chłodzenie. Zegar jest tam jako całkowicie niezależny dodatek. Super sprawa. Ani lodówka, ani zegar nie tracą na funkcjonalności w tym połączeniu. Co innego aparat+telefon. Siłą rzeczy aparat w komórce z racji minimalizacji, przy obecnym stanie techniki nie ma możliwości, aby dorównać osobnemu aparatowi. Podobnie będzie w przypadku iphone'a. Czy jest korzystnym, bądź logicznym konstruowanie tak wielkiego i ciężkiego licznika? Czy wygodne będzie ściąganie go z kierownicy w przypadku rozmowy, smsa? Czy będzie to urządzenie tak samo wodoodporne jak samodzielne liczniki? Czy wyobrażasz sobie licznik, który musisz ładować co kilka dni?

pozdrawaim,
szaman

Data: 2009-12-27 21:50:45
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
iPhone i rower
Dnia 27.12.2009 20:29 u¿ytkownik szaman napisa³ :
Czy wyobra¿asz sobie licznik, który musisz ³adowaæ co kilka dni?

Nie do¶æ, ¿e wyobra¿am sobie, to nawet mam. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-27 22:54:00
Autor: szaman
iPhone i rower
Miko³aj "Miki" Menke wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ elektroniczn± to, co nastêpuje::

Nie do¶æ, ¿e wyobra¿am sobie, to nawet mam. ;-P

ale z giepeesem....

sz

iPhone i rower