iPhone i rower

Data: 2010-01-02 13:14:48
Autor: Tomasz Tarchala
iPhone i rower
nim <piotr.matuszewski@gmail.com> wrote:

http://www.techcrunch.com/2009/12/26/pedal-brain/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Techcrunch+%28TechCrunch%29

Ciekawi mnie tylko czy cyklisci uzywaja iPhone?

Inni cykliści, jak wynika z niniejszego wątku, nie używają iPhone bo
chcą mieć wszystko osobno albo boją się zostać gejami. Ja natomiast
czuję się też cyklistą, a nie wyobrażam sobie już używania innego
telefonu.

Gdyby Dziadek Mróz nie przyniósł w tym roku rowerowych spinek do
mankietów, to pewnie pod choinką byłby uchwyt do iPhone na rower.
Niestety wygląda na to, że będę go sobie musiał po prostu kupić...

Co do kabli i muzyki - słuchawki bluetooth stereo dają radę, choć z
moich aktualnych Samsungów nie jestem do końca zadowolony, bo mi spadają
z uszu przy odchyleniu głowy do tyłu, a tak się niestety ją odchyla na
rowerze, więc szukam jakiegoś innego modelu. Ale generalnie wtedy
sterowanie muzyką to nie jest duży problem, bo słuchawki mają do tego
guziki.

Z fajnych aplikacji rowerowych to oprócz oczywiście Google Maps
przetestowałem na razie GPSies, rejestruje ślad jak trzeba, a obiecują,
że kolejna wersja da możliwość jazdy po śladzie. Zresztą pewnie jakbym
się uparł to bym znalazł jakąś inną aplikacyjkę do tego, spośród tych
już ponad 100 000, które są w App Store.

//NoOffenc

iPhone i rower