iPhone na orbicie w Międzynarodowej Stacji Kosmicznej

Data: 2011-11-15 19:40:54
Autor: atm
iPhone na orbicie w Międzynarodowej Stacji Kosmicznej

Swoj± drog±, je¶li kto¶ znalazł jak±¶ informację z wrze¶nia, z jak±¶
notk± po powrocie Sojuza o tym jak te iPhone4 przeżyły wycieczkę
to wstawcie tu bo ja nie mogę znaleĽć niczego na ten temat.

http://www.ubucentrum.net/2011/01/ciekawostki-satelita-sterowany.html

Data: 2011-11-15 12:50:02
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j9ubo1$iit$1news.onet.pl...
[...]

No dobra, a co się stało z tymi dwoma iPhone4? Ruscy ukradli? :-)

iPhone na orbicie w Międzynarodowej Stacji Kosmicznej