iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]

Data: 2011-10-20 20:33:00
Autor: Pszemol
iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
"Newly published data on enterprise device activations show that
Apple's iPhone remains the top choice for corporations over Android,
while the iPad represents nearly all of enterprise tablet adoption."
http://www.appleinsider.com/articles/11/10/20/enterprise_users_prefer_apple_as_iphone_ipad_reign_over_android.html

Data: 2011-10-21 11:59:28
Autor: J.F
iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j7q0ht.79c.0@poczta.onet.pl...
"Newly published data on enterprise device activations show that
Apple's iPhone remains the top choice for corporations over Android,

Badania z rynku amerykanskiego ?

while the iPad represents nearly all of enterprise tablet adoption."
http://www.appleinsider.com/articles/11/10/20/enterprise_users_prefer_apple_as_iphone_ipad_reign_over_android.html

No wiesz, w naszej "korporacji" iPad faktycznie reprezentuje calkowita adopcje tabletow.
Kupilismy jeden tablet, nie bardzo wiadomo po co, wiec nastepnego chwilowo nie kupimy, bo ciagle nie wiadomo po co.
I tak o to iPad stanowi 100% tabletow w firmie :-)

Za to cos tam kombinowalismy z win CE, teraz byc moze przyjdzie sie zastanowic czy kombinowac dalej, czy ogarniac Androida. A moze komus sie spodoba ogarnianie ipada.

Hm, jak tak sobie przypomne kto uzywa tabletow ... firmy kurierskie z czyms podobnym jezdza, ale co to dokladnie jest ?

J.

Data: 2011-10-21 11:11:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 Oct 2011 11:59:28 +0200, J.F napisał(a):

No wiesz, w naszej "korporacji" iPad faktycznie reprezentuje calkowita adopcje tabletow.

Tak samo w Polskich urzędach. iPad musi być najlepszym sprzętem, bo non
stop wygrywa przetargi, ostatnio do Sejmu:
http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka/2011/07/czy-czirokezi-zagrazaja-bezpieczenstwu-polski

Hm, jak tak sobie przypomne kto uzywa tabletow ... firmy kurierskie z czyms podobnym jezdza, ale co to dokladnie jest ?

Profesjonalne urz±dzenia z profesjonalnym systemem, najczę¶ciej co¶ w ten
deseń:
http://www.motorola.com/Business/US-EN/Business+Product+and+Services/Mobile+Computers/Handheld+Computers/MC65_US-EN
albo co¶ innego z tej mańki:
http://www.motorola.com/Business/US-EN/Business+Product+and+Services/Mobile+Computers/Handheld+Computers

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2011-10-21 13:37:04
Autor: J.F
iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

No ale korporacja to nie urzad, i mimo podobienstw roznice sa spore.
Jak zawsze - trzeba by sprawdzic u zrodla SIWZ.

Nie wiem co tam Sejm czy BBN planuja z tym robic, ale prawde mowiac to czasem calkiem to rozumiem.
Czuje sie czlowiek dobrze w Passacie, ma dobre doswiadczenia z prywatnego auta, kosztuje to mniej wiecej tyle co inne w tej samej klasie, potrzeba az jednej sztuki - a tu musi jakis przetarg robic, w ktorym mu jeszcze jakas Dacie wtrynia.
Albo zna Corela, wie ze mozna z tym zrobic to co potrzeba, a tu mu grozi konkurencja :-)

[...]

Nie, nie takie, tam jest miejsce na zlozenie podpisu elektronicznego.

Tym niemniej ktos kiedys popatrzy i moze sie okazac ze iPad jest np dwa razy tanszy i dwa razy lepszy od w/w motorolek. A iOS/Android to jest o lata swietlne przed  tymi "profesjonalnymi systemami" -  co czasem bywa wada :-)

J.

Data: 2011-10-21 12:58:54
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 Oct 2011 13:37:04 +0200, J.F napisał(a):

[...]

taaa... i dlatego trzeba dostarczyć urzędowi dziesięcioletniego paska od
dziadka z reichu z trzykrotnie cofniętym licznikiem

[...]

Ekran rezystywny ¶wietnie nadaje się do złożenia podpisu, często się na
takim podpisuję kurierowi. W odróżnieniu od pojemno¶ciowego w najnowszych
zabawkach hipsterów.
iOS jest w ogóle w takich zastosowaniach zdyskwalifikowany - firmy często
maj± pisane tylko dla nich oprogramowanie i chc± móc je wgrywać na swoje
własne urzadzenia bezpo¶rednio, bez utraty gwarancji.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

Data: 2011-10-21 18:55:11
Autor: Maciej Bebenek
iPhone - preferowany w duĹĽych korporacjach [ang]
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:

iOS jest w ogóle w takich zastosowaniach zdyskwalifikowany - firmy często
mają pisane tylko dla nich oprogramowanie i chcą móc je wgrywać na swoje
własne urzadzenia bezpośrednio, bez utraty gwarancji.

Tu już raczyć żartować. Apple ma zdefiniowaną procedurę wgrywanai własnych
aplikacji :-)

Data: 2011-10-21 20:56:46
Autor: Waldek Godel
iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
Dnia Fri, 21 Oct 2011 18:55:11 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

Tu już raczyć żartować. Apple ma zdefiniowan± procedurę wgrywanai własnych
aplikacji :-)

Firmy UŻYWAJˇCE sprzętu używaj± własnych aplikacji panie redaktorze.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

Data: 2011-10-21 20:40:51
Autor: Maciej Bebenek
[...]

Firmy UŻYWAJĄCE sprzętu używają własnych aplikacji panie redaktorze.

O ile dobrze      pamiÄ™tam, to siÄ™ in-house development nazywa :-) W kaĹĽdym
razie widziałem, działa i nie robi scen.
I gwarancji siÄ™ nie traci :-P

Data: 2011-10-21 22:59:39
Autor: Waldek Godel
iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
Dnia Fri, 21 Oct 2011 20:40:51 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

O ile dobrze      pamiętam, to się in-house development nazywa :-) W każdym
razie widziałem, działa i nie robi scen.
I gwarancji się nie traci :-P

czyli wszystkie urz±dzenia na li¶cie developerskiej? No to jest jaka¶
koncepcja. A co wujenka proponuje jak firma uro¶nie powyżej 100 kurierów?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2011-10-21 22:26:16
Autor: Maciej Bebenek
[...]

czyli wszystkie urządzenia na liście developerskiej? No to jest jakaś
koncepcja. A co wujenka proponuje jak firma urośnie powyżej 100 kurierów?

Chłopie, nie wiem jak to działa, ale wiem, że działa. Jak nie zapomnę,
wezmę w czwartek żywy przykład :-)

Data: 2011-10-21 23:42:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 Oct 2011 22:26:16 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

wujenka się skupi: tak, działa, nikt nie neguje. Ale developer może mieć na
koncie maksymalnie 100 urz±dzeń. Ten developer o którym my¶lę, że ty
my¶lisz, że weĽmiesz, to s±dz±c z jako¶ci jego pracy ma może w porywach
pińć. W tym cztery jednej osoby.
Natomiast firmy kurierskie czasem bywaj± większe.

Data: 2011-10-21 23:05:02
Autor: Maciej Bebenek
[...]

koncie maksymalnie 100 urządzeń. Ten developer o którym myślę, że ty
myślisz, że weźmiesz, to sądząc z jakości jego pracy ma może w porywach
pińć. W tym cztery jednej osoby.
Natomiast firmy kurierskie czasem bywają większe.

Sama się skupi :-P Dostałem program, bez podawania swojego milioncyfrowego
ID, załadowałem program i wildcard i... działa.

I nie wnikam, dlaczego :-)

Wersje deweloperskie - jak na razie - wymagały generowania wiildcarda dla
kaĹĽdego uzytego terminala.

Data: 2011-10-22 18:37:49
Autor: Maciej Bebenek
[...]

Uprzejmie donoszę, że Waldek już wie, co robić w takiej sytuacji :-)

Data: 2011-10-22 14:21:54
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek" <mobile.usun.to@bebenek.org> wrote in message news:1491466602341001443.720487mobile.usun.to-bebenek.orgnews.onet.pl...
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:
Dnia Fri, 21 Oct 2011 20:40:51 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

O ile dobrze      pamiÄ™tam, to siÄ™ in-house development nazywa :-)
W każdym razie widziałem, działa i nie robi scen.
[...]

Ale mimo to dalej tryska żółcią... teraz się wyżywa na mnie obok...
Fantazjuje o jakichĹ› azbestach...

Data: 2011-10-22 20:36:51
Autor: Maciej Bebenek
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Ale mimo to dalej tryska żółcią... teraz się wyżywa na mnie obok...
Fantazjuje o jakichĹ› azbestach...

A tego, to nie wiem.Może ma coś na myśli :-)

Data: 2011-10-23 10:31:30
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Oct 2011 12:58:54 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

A kto to mowi ? Mowimy o normalnym zakupie nowego, tylko bez przetargu :-)

[...]

Owszem, tym niemniej to na czym sie podpisujesz to nie jest zaden z modeli
z twoich linkow.
Ot, kolejny przyklad ze trzeba dobrac sprzet do zastosowania.

Choc tak szczerze mowiac ... podpisywanie na skanerze srednio mi sie podoba
:-)

J.

Data: 2011-10-23 11:56:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 23 Oct 2011 10:31:30 +0200, J.F. napisał(a):

Owszem, tym niemniej to na czym sie podpisujesz to nie jest zaden z modeli
z twoich linkow.
Ot, kolejny przyklad ze trzeba dobrac sprzet do zastosowania.

tak, bo oczywi¶cie ¶wietnie wiesz na czym podpisuję.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

Data: 2011-11-06 00:31:37
Autor: J.F.
Dnia Sun, 23 Oct 2011 11:56:18 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Jakos nie wydaje mi sie zeby kazdy kurier (jako osoba) kupowal co innego, wiec podejrzewam ze podpisujesz sie na takich samych co i ja :-)

J.

Data: 2011-10-22 08:21:22
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
"Newly published data on enterprise device activations show
that
Apple's iPhone remains the top choice for corporations

Bzdety jakies, w korporacjach nadal bezkonkurencyjnie króluje BB. --

Data: 2011-10-22 09:59:15
Autor: Waldek Godel
iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
Dnia Sat, 22 Oct 2011 08:21:22 +0000 (UTC), qq96.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

Bzdety jakies, w korporacjach nadal bezkonkurencyjnie króluje BB.

To zależy jakie kto korporacje ogl±da. Troll Pszemol ogl±da - s±dz±c z jego
poziomu - korporacje "Marian i kumple, zarz±dzanie powierzchniami płaskimi"
oraz oczywi¶cie obowi±zkowe "Zenon i spółka, utylizacja azbestu" i w takim
kontek¶cie będzie mieć rację.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-10-22 14:15:34
Autor: Pszemol
napisał(a):

[...]

Sk±d u Ciebie taka nienawi¶ć do produktów Apple?
Sprawdzałe¶ czy da się to leczyć?

Swoj± drog± - to nie ja robiłem badania, nie ja je opublikowałem.
Jak Ci się co¶ nie zgadza z faktami to tym gorzej dla faktów?
Dlaczego mnie atakujesz niewybrednie bo Ci fakty nie pasuj±
do Twoich chorych teorii?

Data: 2011-10-24 20:37:11
Autor: Ghost
iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j7uj67.4q0.0poczta.onet.pl...

nie ja je opublikowałem.

Ty (przynajmniej na pl.misc.telefonia.gsm), pytanie tylko, czy jako uzyteczny idiota, czy tez platny krzewiciel.

Data: 2011-10-23 13:05:13
Autor: m4rkiz
Pszemol wrote:
"Newly published data on enterprise device activations show that
Apple's iPhone remains the top choice for corporations over Android,
while the iPad represents nearly all of enterprise tablet adoption."
 w dupe sobie wsadz pokazujace dominacje statystyki ktore nie uwzgledniaja konkurencji :D

"The data does not include devices by Research in Motion [...] figures
also do not include Windows Phone 7 devices, though they are expected to be added in the future."

Data: 2011-10-23 11:40:45
Autor: Pszemol
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:j80vtv$299$1dont-email.me...
Pszemol wrote:
[...]

RIM od kilku lat traci spore udziały w rynku i nie rozwijaj± swoich platform,
ledwie się wygrzebuj± przywaleni ilo¶ci± bugów w swoich najnowszych
telefonach jak Torch 9800 - ten telefon to totalna softwareowa porażka!
Użytkownik w mojej rodzinie kupił go ze względu na klawiaturę i używa
ponad rok maj±c maksymalnie negatywn± opinię o tym telefonie...
Zdecydowanie strac± kolejnego wiernego użytkownika jak się tylko
kontrakt skończy to pójdzie do androidowej konkurencji (iphone się
nie nadaje jako konkurencja bo nie ma guzikowej klawiatury która jest
w tym przypadku priorytetowym wymaganiem tego użytkownika).

iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]