iPhone's killers

Data: 2009-06-07 14:57:19
Autor: Titus Atomicus
iPhone's killers
Witam,
Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.
Tylko, ze jak to kiedys Pietrzak powiedzial: 'jak to jest, ze skoro my prowadzimy, to ciagle doganiamy'?
TA

Data: 2009-06-07 14:19:31
Autor: Luke
iPhone's killers
Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.

Tylko którego iPhone-a maj± kilować? 3G czy tego co ma mieć premierę lada dzień? A może ledwie zawlacz± z pierwsz± generacj±?

--
Luke

Data: 2009-06-07 16:55:53
Autor: Titus Atomicus
iPhone's killers
In article <h0gi9j$a6k$1@inews.gazeta.pl>,
 "Luke " <melan@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.

Tylko którego iPhone-a maj± kilować? 3G czy tego co ma mieć premierę lada dzień? A może ledwie zawlacz± z pierwsz± generacj±?

No tego jeszcze nie wiadomo. Niestety, w radio podali tylko, ze Palm bedzie mial zabojcza, wysuwana klapke z klawiatura.

TA

Data: 2009-06-07 16:55:22
Autor: ToMasz
iPhone's killers
[...]

I jakiej odpowiedzi sie spodziewasz?
moze co¶ wiecej napiszesz o wyczekiwanych kilerach? jaki¶ url?

ToMasz

Data: 2009-06-07 18:47:11
Autor: Michal AKA Miki
iPhone's killers

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-F66091.14571907062009news.onet.pl...
Witam,
Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.
Tylko, ze jak to kiedys Pietrzak powiedzial: 'jak to jest, ze skoro my
prowadzimy, to ciagle doganiamy'?

A ja slyszalem, ze Blackberry Storm mialo byc iPhone killer :)
Jak widac, to okreslenie spodobalo sie wiekszej ilosci ludzi...
Slyszalem tez, ze Samsung Omnia to iPhone killer :)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-06-07 17:53:00
Autor: Waldek Godel
iPhone's killers
Dnia Sun, 7 Jun 2009 18:47:11 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):

A ja slyszalem, ze Blackberry Storm mialo byc iPhone killer :)
Jak widac, to okreslenie spodobalo sie wiekszej ilosci ludzi...

To jakby¶ powiedział, że Golf jest Łada killer.

Blackberry sprzedaje się sporo więcej niż iPoo.
W tym samego tylko modelu Curve sprzedało się więcej niż ipoo, a jeszcze
jest Storm i Bold.

Przykładowy ranking ze stycznia tego roku:
1. BlackBerry Curve
2. Apple iPhone
3. BlackBerry Storm
4. LG Voyager
5. LG Dare
6. BlackBerry Bold
7. Samsung Rant
8. Samsung Behold
9. Samsung Instinct
10. LG Env2

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-07 18:55:44
Autor: osiek
iPhone's killers
Waldek Godel pisze:

[...]

W Polsce, USA, Bangladeszu, w Europie czy na ¦wiecie?

Data: 2009-06-07 18:00:59
Autor: Waldek Godel
iPhone's killers
Dnia Sun, 07 Jun 2009 18:55:44 +0200, osiek napisał(a):

W Polsce, USA, Bangladeszu, w Europie czy na ¦wiecie?

Tam, gdzie sprzedaż lub jej brak decyduje o istnieniu lub nie producenta. W
USA. Pozostałe rynku to taki ozdobny przypierdak.

Dla przykładu - telefon który wchodzi z gigantycznym hukiem i jest
oczekiwany dużo bardziej niż iPhone, nie ma wci±ż wersji GSM. W ogóle nie
ma takiej wersji jeszcze, istnieje dopiero w zapowiedziach, w mglistej
przyszło¶ci. Mam na my¶li Palm Pre

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-07 19:15:45
Autor: osiek
iPhone's killers
Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 07 Jun 2009 18:55:44 +0200, osiek napisał(a):

W Polsce, USA, Bangladeszu, w Europie czy na Ĺšwiecie?

Tam, gdzie sprzedaĹĽ lub jej brak decyduje o istnieniu lub nie producenta. W
USA. Pozostałe rynku to taki ozdobny przypierdak.

Dla przykładu - telefon który wchodzi z gigantycznym hukiem i jest
oczekiwany duĹĽo bardziej niĹĽ iPhone, nie ma wciÄ…ĹĽ wersji GSM. W ogĂłle nie
ma takiej wersji jeszcze, istnieje dopiero w zapowiedziach, w mglistej
przyszłości. Mam na myśli Palm Pre

nie wiem o jakiej mglistej przyszłości mówisz ale pojawiły się już pierwsze recenzje Pre:
http://www.engadget.com/2009/06/03/palm-pre-review/
http://www.nytimes.com/2009/06/04/technology/personaltech/04pogue.html?_r=2&pagewanted=2&hp
http://ptech.allthingsd.com/20090603/palms-new-pre-takes-on-iphone/
http://gizmodo.com/5277499/palm-pre-review

I z tego co widać i z tego co ludzie z tzw "środowiska jabłkowego" mówią jest to ciekawa propozycja.

A swojÄ… drogÄ… dziwi  mnie ĹĽe powoĹ‚ujesz siÄ™ na wyniki sprzedaĹĽy w USA a jednoczeĹ›nie zarzucasz iPhonowi ĹĽe nie ma MMS. Toć w hameryce nie za bardzo wiedzÄ… co to jest. iPhone to niezĹ‚a propozycja od razu dodam niebiznesowa przeznaczona i stworzona z myĹ›lÄ… o tamtejszym rynku. Reszta to zacytujÄ™: „ozdobny przypierdak"

Data: 2009-06-07 18:20:06
Autor: Waldek Godel
iPhone's killers
Dnia Sun, 07 Jun 2009 19:15:45 +0200, osiek napisał(a):

nie wiem o jakiej mglistej przyszłości mówisz ale pojawiły się już pierwsze recenzje Pre:

Żadna z tych recenzji nie dotyczy wersji GSM

A swojÄ… drogÄ… dziwi  mnie ĹĽe powoĹ‚ujesz siÄ™ na wyniki sprzedaĹĽy w USA a jednoczeĹ›nie zarzucasz iPhonowi ĹĽe nie ma MMS. Toć w hameryce nie za

Powołuję się, bo tam był nazywany iPhone killerem - skoro przytoczyłeś
amerykańskie określenie, nie od rzeczy będa amerykańskie statystyki

bardzo wiedzą co to jest. iPhone to niezła propozycja od razu dodam niebiznesowa przeznaczona i stworzona z myślą o tamtejszym rynku. Reszta to zacytuję: „ozdobny przypierdak"

tak, to fakt, większość sprzedaży poszła do USA. Co zresztą jest mniej
więcej zgodne z ich statystycznymi predyspozycjami intelektualnymi :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-07 22:54:45
Autor: osiek
iPhone's killers
Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 07 Jun 2009 19:15:45 +0200, osiek napisał(a):

nie wiem o jakiej mglistej przyszłości mówisz ale pojawiły się już pierwsze recenzje Pre:

Żadna z tych recenzji nie dotyczy wersji GSM

w USA bodajże GSM jest chyba nieobecny?? (popraw mnie jeśli się mylę)

[...]

hmm nie przypominam sobie abym przytaczał określenie iPhone killer. ja się odniosłem tylko do żródła Twoich statystyk a właściwie obszaru którego dotyczą

[...]

nie wiem czy to zgodne z ich predyspozycjami intelektualnymi czy nie ale my, jako naród polski mamy jakąś takąś chęć wywyższania się ponad inne narody

pozdr

Data: 2009-06-07 22:14:55
Autor: Waldek Godel
iPhone's killers
Dnia Sun, 07 Jun 2009 22:54:45 +0200, osiek napisał(a):

w USA bodajże GSM jest chyba nieobecny?? (popraw mnie je¶li się mylę)

Mylisz się. Jest GSM 850 (¶ladowe ilo¶ci) i GSM 1900

hmm nie przypominam sobie abym przytaczał okre¶lenie iPhone killer. ja

fakt, nie Ty

nie wiem czy to zgodne z ich predyspozycjami intelektualnymi czy nie ale my, jako naród polski mamy jak±¶ tak±¶ chęć wywyższania się ponad inne narody

Nie wiem jakie Wy, naród polski macie chęci. Cytowałem tylko opinie dosyć
popularne w¶ród osób które dobrze znaj± amerykańskie realia.
Co do moich chęci - s± one tylko moje własne, prywatne i zwi±zane z moimi
pogl±dami. Mam także od prawie zawsze poważnie upo¶ledzony instynkt stadny.
Bardzo słabo sprawdzam się jako lemming. Fatalnie wręcz.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-07 21:27:32
Autor: Olgierd
iPhone's killers
Dnia Sun, 07 Jun 2009 22:14:55 +0100, Waldek Godel napisał(a):

w USA bodajże GSM jest chyba nieobecny?? (popraw mnie je¶li się mylę)

Mylisz się. Jest GSM 850 (¶ladowe ilo¶ci) i GSM 1900

Nb. ¶miesznie się czyta na ich stronach poradniki o roamingu w Europie.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-06-07 22:30:18
Autor: Waldek Godel
iPhone's killers
Dnia Sun, 7 Jun 2009 21:27:32 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Nb. ¶miesznie się czyta na ich stronach poradniki o roamingu w Europie.

wiele rzeczy czyta się ¶miesznie. np. ten rysunek byłby ¶mieszny, gdyby
tylko nie był tak bardzo zbliżony do ich rzeczywistego postrzegania:
http://www.jigsawlounge.co.uk/kungfu/world/world-usa2003.gif

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-07 23:10:32
Autor: Szadzik
iPhone's killers
osiek pisze:
Waldek Godel pisze:

[...]

Niestety muszę tutaj poprzeć Waldka.

Pracuję z nimi od dłuższego czasu (codziennie spędzam na rozmowach z nimi kilka godzin) i naprawdę naród ten jest ograniczony. Byłem tam też kilka razy i ich pojmowanie iphonea jako super smartfona jest niewiarygodne.

Miałem tam głównie do czynie z ludźmi typu tech support i oni twierdzili, że iphone posiada super właściwości jako smartfone.

Nie wspominali tylko o tym w dyskusjach, dlaczego muszą zawsze mieć do niego kabel przy sobie żeby dał radę do końca dnia na baterii wytrzymać.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-06-08 08:08:53
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
Szadzik pisze:

[...]

Patrz pan Szadzik inteligent ... a ci uposledzenii maja wiecej noblistow
z techniki i ekonomii niz wszystkie pozostale kraje razem wziete.

Cud panie a PKB ... przeciez to idioci.

Miałem tam głównie do czynie z ludźmi typu tech support i oni twierdzili, że iphone posiada super właściwości jako smartfone.

Bo posiada to tylko u nas bradzlowanie sie sie pirackim softem od XDA jest w modzie i to tylko wsrod pryszczersow.

Data: 2009-06-08 10:07:25
Autor: Szadzik
iPhone's killers
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

Piszesz bo masz z nimi do czynienia i tak wnioskujesz, czy tylko dla zasady ich bronisz?

P.S. Co ma PKB do inteligencji?

[...]

Nie wiem jak Ty, ale ja na swoim nie mam nawet jednego pirackiego programu, wszystko kupione.

Data: 2009-06-08 13:22:14
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

Bronie dla zasady to ze ty masz do czynienia z durnia z USA to twoj problem... pojedz w Polske durniow i to wiekszych dostatek.

Bo posiada to tylko u nas bradzlowanie sie sie pirackim softem od XDA jest w modzie i to tylko wsrod pryszczersow.

Nie wiem jak Ty, ale ja na swoim nie mam nawet jednego pirackiego programu, wszystko kupione.

Nie chodzilo mi o piractwo jako takie tylko brandzlowanie sie Waldusia
pirackim Windowsem 6.5 na Kaiserze i wmawianie ludziom ze gotowanie ROMow jest normalne i flashowanie co 7 dni tez

Data: 2009-06-08 14:52:27
Autor: BaX
iPhone's killers

[...]

Hmm, a kto tak robi? To, że jest taka możliwo¶ć nie oznacza że wszyscy tak robi±. A na iphona nie ma AM i dla mnie staje się w tym momencie czym¶ na poziomie zwykłego telefonu w dodatku o wiele gorszym bo trzyma krócej baterie i jest ceglasty. :))))

Data: 2009-06-08 14:52:28
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
BaX pisze:
[...]

Dajesz do pieca .... ceglasty nie to co Kaiser nie :)
Phii a dla mnie brak sensownego UI dotykowego czyni z kazdego WM cegle do wmurowania w jakis kosciol co najwyzej.

Co za argumenty :)

Data: 2009-06-08 15:04:03
Autor: BaX
iPhone's killers
[...]

Proste i rzeczowe, lepiej mieć HTC z AM niż IP bez, jak kto¶ AM uzywa i potrzebuje.

Data: 2009-06-09 13:34:58
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers

Proste i rzeczowe, lepiej mieć HTC z AM niż IP bez, jak kto¶ AM uzywa i potrzebuje.

Tak oczywiscie ... Ulomny telefon i ulomna nawigacja na malym ekranie

Data: 2009-06-09 13:47:06
Autor: BaX
iPhone's killers

Proste i rzeczowe, lepiej mieć HTC z AM niż IP bez, jak kto¶ AM uzywa i
potrzebuje.

Tak oczywiscie ... Ulomny telefon i ulomna nawigacja na malym ekranie

Hmm, to czym jest w takim razie iP jak nie jest nawigacj±, telefonem też nie? Odpustowym gadzetem do grania w autobusie?

Data: 2009-06-09 11:59:11
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone's killers
Dnia 09.06.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

[...]

Nawigacj± nie jest i nie będzie - a napewno nie mój :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-09 13:47:03
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
BaX pisze:
[...]

To bylo o HTC bystrzaku

Data: 2009-06-09 14:27:15
Autor: BaX
iPhone's killers
[...]

no co Ty, a ja myslałem ze o iP. :-PPPP

Data: 2009-06-09 14:15:31
Autor: Brzezi
iPhone's killers
wto, 09 cze 2009 o 13:34 GMT, Jan Strybyszewski napisał(a):

Proste i rzeczowe, lepiej mieć HTC z AM niż IP bez, jak kto¶ AM uzywa i potrzebuje.

Tak oczywiscie ... Ulomny telefon i ulomna nawigacja na malym ekranie

Nawigacja identyczna jak na dedykownym urzadzeniu do nawigacji, maly ekran
w niczym nie przeszkadza, dotykam go tylko przed wyruszeniem w droge,
pozniej glownie slucham komunikatow glosowych, a wzrok mam ok i nie mam
problemow z dostrzezeniem tego co jest na ekraniku...

Zeby nie bylo, nie mowie ze dedykowane nawigacje sa bez sensu, bo sa oki,
tez bym taka kupil, ale wybralem 2w1, czyli telefon, ale mozliwe ze
niedlugo z niego zrezygnuje, ale tylko z pwodu WM, jezeli na moim
androidzie zrobia AM to chetnie z niej skorzystam...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-10 07:49:25
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
Brzezi pisze:
[...]

To jest wlasnie myslenie tych od WM...  prawie nawigacja... prawie dotykowy i prawie telefon.  Wiec uznajmy go za najlepsza nawigacje najlepszy telefon i najlepszy dotykowiec.

Nie jest to do Ciebie ... ale taka ogolna uwaga o wszystko w jednym

Data: 2009-06-10 08:20:28
Autor: BaX
iPhone's killers
[...]

Daruj sobie ironie, na rynku s± dedykowane nawigacje z podobnej wielko¶ci ekranami.

Data: 2009-06-10 08:52:46
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
BaX pisze:
[...]

Ale rozumiesz ze nawigacje maja.  Jakby lepsze mocowanie
jakby lepsze oklawiaturowanie np duze guzki po bokach ekranu.
Nier ciagna za soba calego WM 6.1 tylko zwykle 5.0 przez co sas szybsze.
Maja interfejsy dostosowane do "nawigacji" a nie do telefonu.

Pozatym tak wiem sa telefony WM z 2,2cala :)  jednak trzymajmy sie faktow wiekszosc nawigacji ma wieksze ekrany od telefonow z WM a czesto lepiej sprawiajacy sie w sloncu co nie jest bez znaczenia kazdego kto widzial omnie czy HTC w sloncu

Data: 2009-06-10 09:38:17
Autor: BaX
iPhone's killers

Ale rozumiesz ze nawigacje maja.  Jakby lepsze mocowanie
jakby lepsze oklawiaturowanie np duze guzki po bokach ekranu.

Lepsze mocowanie? Hehehehe, buahahaha. Widziałe¶ kiedy¶ idealne mocowanie? To popatrz na to od kaisera, telefon wsuwasz w uchwyt bez żadnych zatrzasków, jedn± ręk± instalujesz i deinstalujesz. IDEALNE rozwi±zanie. Guziki???? widziałe¶ navi jakie¶ produkowane ostatnio te "popularne"? oprócz on/off nie maj± żadnego guzika, maj± za to rysiki.

Nier ciagna za soba calego WM 6.1 tylko zwykle 5.0 przez co sas szybsze.

Ale co jest szybsze? NAVI? jako¶ nie widze różnicy, a mam kilka navi do dyspozycji w firmie i domu oprócz swojej HTC

Maja interfejsy dostosowane do "nawigacji" a nie do telefonu.

??? A możesz ze swojego na polski? Ja myslałem, że navi to ma swój interface, klawiszy nie przy navi nie używa się wcale bo po co, zreszta większo¶ć urz±dzeń obecnie sprzedawanych i tak ich nei posiada.. Chodzi o uruchamianie? Jak będe miał taki kaprys to sobie zrobie nawet głosowe odpalanie AM.

[...]

Czy jak mam firmow± navi w aucie co ma kolo 7" tzn, że wszystkie inne s± "pravie jak navi" w porównaniu z moj±? Nawet te dedykowane?

Data: 2009-06-10 09:54:45
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
BaX pisze:
[...]

Pijesz do biednego Larka za 300zł ?

Czy jak mam firmow± navi w aucie co ma kolo 7" tzn, że wszystkie inne s± "pravie jak navi" w porównaniu z moj±? Nawet te dedykowane?

Zasadniczo czyni to pewna roznice poznawcza :)

Data: 2009-06-10 11:38:15
Autor: BaX
iPhone's killers

[...]

nie, np. do manty któr± nawet jeszcze dzi¶ sprzedaje jaki¶ MM za 230zł

Data: 2009-06-12 07:30:48
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
BaX pisze:
[...]

No tak ... chinska nawigacja za 70USD na Windows CE 5.0

Data: 2009-06-08 17:46:31
Autor: Szadzik
iPhone's killers
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

Zapewniam Cię, że w Polsce nigdy nie było i raczej prędko nie będzie takie bezmózgowie jak w US.

Data: 2009-06-07 23:15:08
Autor: Valdi.Pavlack
iPhone's killers
"osiek" news:h0ha0m$bs9$1nemesis.news.neostrada.pl

w USA bodajże GSM jest chyba nieobecny?? (popraw mnie jeśli się mylę)

Jest obecny ale działan na innej częstotliwości niż ma to miejsce w Europie.

Data: 2009-06-08 08:06:30
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
Waldek Godel pisze:
[...]

Buhahaha... ale ten Curve to fajny szmelc sprzed dwoch lat zasadniczo.

[...]

Taaa iphone killer ale za to synchronizuje sie z iTunes :)

Data: 2009-06-08 08:52:18
Autor: Michal AKA Miki
iPhone's killers
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0i9re$6j3$2inews.gazeta.pl...
Waldek Godel pisze:
[...]

Mam wrazenie, ze przemawia tutaj sfrustrowany wlasciciel iPhone'a... tylko czemu taka frustracja :)
A zastanowiles sie, dlaczego pomimo dwuletniego stazu jest wciaz na rynku?

A co do Nokii (z innego watku) - jesli dobrze kojarze, to w USA sie nie bardzo sprzedaja..
Ale zawsze mozesz przytoczyc wlasna statystyke...

I odpusc sobie z tym tonem, zanim ci zylka pojdzie...

Pozdrawiam
Michal

PS. Uzywam Curve - jest zajebisty, nawet pomimo braku 3G. Co wiecej - NIE MA niezadowolonych uzytkownikow tego aparatu w moim otoczeniu (a jest tego ok. 30 osob).

Data: 2009-06-08 13:18:43
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
Michal AKA Miki pisze:

Mam wrazenie, ze przemawia tutaj sfrustrowany wlasciciel iPhone'a... tylko czemu taka frustracja :)

Czym sfrustrowany... racz zobacz w specyfikacje Godelowego cuda.

A zastanowiles sie, dlaczego pomimo dwuletniego stazu jest wciaz na rynku?

Bo jest tani ...

PS. Uzywam Curve - jest zajebisty, nawet pomimo braku 3G. Co wiecej - NIE MA niezadowolonych uzytkownikow tego aparatu w moim otoczeniu (a jest tego ok. 30 osob).

Tak duzo osob uzywa Forda Fiesty  i nawet wiekszosc jest zadowolona jednak ni czorta nie jest to lepszy samochod od powiedzmy Mondeo.

Łapiesz ?

Data: 2009-06-08 08:04:52
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
Waldek Godel pisze:
[...]

Waldus nie lzyj.  Apple ma JEDEN MODEL wiec masz racje ... a malych fiatow wiecej jak mercedesow.  Oczywiscie jeden model telefonu Apple sprzedaje sie lepiej NIZ WSZYSTKIE HTC razem wziete.

W tym samego tylko modelu Curve sprzedało się więcej niż ipoo, a jeszcze
jest Storm i Bold.

A Nokii 5110 ile sie sprzedalo ?  Telefon z 2007r  kosztujacy jakies 9 centow no nie dziwota ze te "Zakrety' sie sprzedaja.
I oczywiscie dane tylko z USA "bo tak"

Data: 2009-06-08 09:16:14
Autor: Michal AKA Miki
iPhone's killers
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:1t1mt0oo4k7me.dlglepper.institute.com...
[...]

Heh.. ale obraziles tego iPhone'a :) A ten aparat jednak sporo potrafi.. pomimo, ze jest wlasciwie TYLKO dla uzytkownikow indywidualnych. W dodatku marketing dla tego aparatu jest godny nasladowania - zaden inny aparat wczesniej nie byl tak pozadany przed pojawieniem sie na rynku :)

tak czy siak - wyrazenie "iPhone killers" (jak w temacie watku) nie dotyczy 1 czy 2 modeli telefonow) - jest dosc powszechnie uzywane... wystarczy wrzucic w googla i sprawdzic ile modeli wywali. nawet w rankingi to jest poukladane.

Blackberry sprzedaje się sporo więcej niż iPoo.
W tym samego tylko modelu Curve sprzedało się więcej niż ipoo, a jeszcze
jest Storm i Bold.

No ale trudno tak nazwac Curve, skoro pojawilo sie przed iPhonem ;)
I trudno, zeby bylo inaczej, skoro Curve sprzedaje sie od ponad 2 lat, a iPhone przez pare miesiecy (czy nawet rok, nie pamietam dokladnie).
co do rankingu - napisz, czy dotyczy skumulowanej sprzedazy, czy za jakis krotki okres czasu.

ale generalnie ja mowilem o modelu Storm - podobno mial byc swietny, dotykowy wyswietlacz LCD z wypuklymi przyciskami, itp... Tylko cos im tam nie wychodzi - mocno awaryjny jest (dlatego nasza firma wycofala sie z kontraktu na te telefony i stanelismy na Boldach). I w tym przypadku z iPhone killera.. zrobila sie Lada ? ;)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-06-08 13:20:36
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
Michal AKA Miki pisze:

[...]

Wyniki dotyczyly 1Q Ciurve jest poprostu tani .... i solidny ale ni czorta bo do iPhona poronac nie mozna.

[...]

No wlasnie iphone killer Storm polegl. Narazie Pre jest hypowany ale zobaczymy jak znajdzie sie w rekach uzytkownikow razem z Iphonem 3G Video

Data: 2009-06-07 21:11:31
Autor: igoR szczurka
iPhone's killers
Dnia Sun, 07 Jun 2009 14:57:19 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Witam,
Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.

Zależy z której strony spojrzeć.
Przykładowo: z mojego punktu widzenia, każdy telefon fabrycznie obsługuj±cy
A2DP jest już iPhone-killerem. :)
Czasem nie wystarczy zerżn±ć Pradę, dodać jarmarcznie kolorowe ikonki i
(przyzwoit±) przegl±darkę www, oraz opakować w marketingowy bełkot. --
igor

Data: 2009-06-08 08:09:20
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone's killers
napisał(a):

[...]

Buhahahha lubie tych nastolatkow ..

Data: 2009-06-08 21:12:58
Autor: igoR szczurka
iPhone's killers
Dnia Mon, 08 Jun 2009 08:09:20 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

Buhahahha lubie tych nastolatkow ..

A ja my¶lałem że trolle jedz± co innego...? ;>
--
igor

Data: 2009-06-09 09:15:07
Autor: cpt. Nemo
iPhone's killers

[...]

No bez przesady, iPhone jeszcze zadnego HTC nie dogonil, wiec niech
dogania do upojenia :)

Chyba ze wyscigi sa w innej dziedzinie ? HTC wygbiera swoj
najprymitywniejszy telefon i metodami marketingowymi czyni z niego cudo
pakujac go rzeszy naiwniakow ? To by moglo byc ciekawe :)

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-06-09 07:36:56
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone's killers
Dnia 09.06.2009 cpt. Nemo <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał/a:

[...]

O ile nowego palma raczej zanabędę zamiast iphone, o tyle HTC nie :)
Sprawa jest prosta - wince: WIeNCEj się nie dam nabrać na ten shit.

Chyba ze wyscigi sa w innej dziedzinie ? HTC wygbiera swoj
najprymitywniejszy telefon i metodami marketingowymi czyni z niego cudo
pakujac go rzeszy naiwniakow ? To by moglo byc ciekawe :)

Touchem próbowali jako¶ nawet podobieństwo iface co iP nie pomogło.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-09 16:55:50
Autor: Titus Atomicus
iPhone's killers
In article <h0l25r$253$1@news.onet.pl>,
 "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> prowadzimy, to ciagle doganiamy'?

No bez przesady, iPhone jeszcze zadnego HTC nie dogonil, wiec niech

Hm, to o co tyle szumu z tymi killerami. W tym HTC Magic, ktorego jeszcze nie ma? Calkiem jak z Terminatorami.

Chyba ze wyscigi sa w innej dziedzinie ? HTC wygbiera swoj
najprymitywniejszy telefon i metodami marketingowymi czyni z niego cudo
pakujac go rzeszy naiwniakow ? To by moglo byc ciekawe :)

Mhm. To HTC produkuje prymitywne telefony?
I nie uzywa marketingu?

TA

iPhone's killers