iPhone vs Nokia

Data: 2009-06-29 21:58:25
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Jak ktoś chce się pośmiać:
http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_nokie.html
Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-06-29 22:04:46
Autor: 4przemo77
iPhone vs Nokia

Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:h2b6d1$ge9
Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

--

hehe faktycznie dobre. nie mowie ze nokia jest od razu super i najlepsza i w ogole... ale ten artykul pachnie na pare kilometrow przekretem. albo pisal go jakis malolat zafascynowany iphonem albo byl pisany pod zamowienie

Data: 2009-06-30 10:07:13
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
4przemo77 pisze:
[...]

Tiaaa jasne te Apple wszystkich korumpuje :)  nie pograzajcie sie.

Co Nokia oferuje na smartphony ,.... archizmy w S60v3 ?  i dwa modele S60v5 ? Z tego jeden w cenie 3000zł ?

Data: 2009-06-30 15:27:48
Autor: Peet
iPhone vs Nokia
On 2009-06-30 10:07, Jan Strybyszewski wrote:

Co Nokia oferuje na smartphony ,.... archizmy w S60v3 ? i dwa modele
S60v5 ? Z tego jeden w cenie 3000zł ?

W sumie to nie wiem o jakich archaizmach piszesz, ale ja sam jestem posiadaczem E51 i powiem że poraził mnie artykuł jaki przeczytałem o nowej wersji softu do iphona:

40 milionów użytkowników czekało 2 lata na możliwość wysyłania mms-ów, na funkcje kopiuj wklej, która będzie działać na wszystkich aplikacjach systemowych,na działający bluetooth umożliwiający korzystanie z dobrodziejstw przesyłania plików i korzystania z funkcji dzielenia łączą internetowego oraz dającej możliwość słuchania muzyki przez stereofoniczne słuchawki.

Data: 2009-07-01 07:33:41
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Peet pisze:
On 2009-06-30 10:07, Jan Strybyszewski wrote:

[...]

SYmbian Nokii odkryl dotyk pol roku temu czaisz ?
S60v3 nie da sie poronac z iphonem ani wm pro to nie ta technologia.

[...]

Jak to czekalo ? MMS to wedle Apple jakas namiastka "maila" skoro jest mail to po co MMS w USA nikt tego nei uzywa. Aloe jak Europa chce to sie zrobilo. Co do kopiuj i wklej to zasadniczo mnie nei brakuje ale pewnei to jakas wada byla dla niektorych skoro ja zrobili.    Brak Tetheringu nie jest niczym dziwnym to wymog operatorow ktorzy daja "nielimitowany dostep do sieci z komorki" odpalanie tego jako modem to duzy ruch za darmo

Data: 2009-07-01 07:58:18
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

No tak, lepiej napierdalać od nowa cały text niz po prostu go skopiować.
To jest faktycznie wynalazek dla debili którzy nie wpadną na to że da się coś po prostu przenieść. Niewątpliwy krok na przód, może 'era iphona' powinna zakończyć żywot xero, kopiowanie już nie jest trendy. TERAZ SIĘ PRZEPISUJE.

LOL

Data: 2009-07-01 08:06:41
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Bax Kopiuj i wklej wzorem twojego madrali Jacusia bylo od zawsze w zewnetrznej aplikacji. Wiec ...

Ale co ty chcesz w multimedialnym telefonie przepisywac wypracowania ?

LOL

Data: 2009-07-01 08:24:16
Autor: BaX
iPhone vs Nokia
[...]

Uuuuu, to trzeba było AŻ zewnętrznej aplikacji.
RESPECT

Ale co ty chcesz w multimedialnym telefonie przepisywac wypracowania ?

Weź, prosze Cie, weź skończ pierdolić. Pomyśl.

Data: 2009-07-01 08:24:40
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Phiii nie dalej jak 10 minut temu zachwycali sie tu wszyscy WMowcy aplikacjami za 50USD dla WM by ten WM chodz wygladal i dzialal przyzwoicie.

Nie badz Bax hipokryta.,

Ale co ty chcesz w multimedialnym telefonie przepisywac wypracowania ?

Weź, prosze Cie, weź skończ pierdolić. Pomyśl.

Sam se pomysl .... jak komus brakowalo to se zainstalowal bezplatny program. Ty lepiej pomysl ze musisz wydac 50USD by uzyskac mozliwosci UI na poziomie Androida na twym WM :)

Data: 2009-07-01 08:34:26
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Bueheheheh, skończ pierdolić, połowa ludzi wywalała gały po tym jak nie mogła kawałka textu po prostu sobie skopiować 'do schowka'.

[...]

Wydać? nic nie wydałem, a póki co to zrobie więcej pożytecznych rzeczy na swoim HTC niż kumpel na ipho. Wczoraj wirtualnie dmuchał balony i palił cygara, naprawde zajebistee bzdety. Na poziomie amerykanów potrząsających puszki z piwem.

Data: 2009-07-01 08:35:42
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

[...]

Czy dobrze sie przy tym bawil?  Rozumiem ze karuzele tez omijasz z daleka razem z kinem, barem, klubem Go-Go    tylko w nos w papiery i jazda.  Wspolczuje...

Jak juz twoj WM dorobi sie choc 10 gier daj znac

Data: 2009-07-01 08:40:27
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2f06k$1tm$9inews.gazeta.pl...

[...]

Jak będe chciał zapalić to sobie zapale a nie bede udawał że pale, to możę bawić pryszczatych gimnazialistów i Ciebie.

Jak juz twoj WM dorobi sie choc 10 gier daj znac

Gier? Jak można grać na ekranie jak paczka fajek? Kpisz?

Data: 2009-07-01 08:47:15
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

Jak będe chciał zapalić to sobie zapale a nie bede udawał że pale, to możę bawić pryszczatych gimnazialistów i Ciebie.

Tak oczywiscie panie profesjonalistow z dychawicznym Kaiserem.

Jak juz twoj WM dorobi sie choc 10 gier daj znac

Gier? Jak można grać na ekranie jak paczka fajek? Kpisz?

Ot Nibtendo DS ma mniejszy a sprzedal sie w 100mln oj glupi ludzie nie znaja fachowcow od gier z polskiego usenetu

Data: 2009-07-01 09:35:33
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Bo mają klawisze do grania, a nie wirtualne klawisze??? :))))
Człowieku iphone nie ma klawiszy do grania, nadaje się tak do grania jak nożyczki do wbijania gwoździ.

Data: 2009-07-01 09:37:20
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

Bo mają klawisze do grania, a nie wirtualne klawisze??? :))))

Ale widzial NFS Undecover na iphona po co guziki ?
Podobnie jak w RealRacing

Człowieku iphone nie ma klawiszy do grania, nadaje się tak do grania jak nożyczki do wbijania gwoździ.

Oczywiscie i pewnie dlatego Gameloft, EA, Ubisoft, idSoftware, Konami, Square, Sega wydaja gry na iphona :) a takie Ngmoco kupilo dyrektora Segi.

Data: 2009-07-01 10:12:34
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Ale kogo to obchodzi, wydawać mogą nawet na zegar z kukułką. Nikt normalny nie będzie traktował iphona jako urządzenia do grania.

Data: 2009-07-01 17:57:25
Autor: Szadzik
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Gry produkują, bo idioci potem w nie grają. To tak jak kiedyś dzieciakom się dźojskit zepsuł i grali bez górnej nakładki, tylko blaszki przyciskały. Tak samo można na ipoo grać.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-07-02 07:55:55
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Szadzik pisze:

Gry produkują, bo idioci potem w nie grają. To tak jak kiedyś dzieciakom się dźojskit zepsuł i grali bez górnej nakładki, tylko blaszki przyciskały. Tak samo można na ipoo grać.

Szkoda ze nie masz pojecia o czym mowisz ... wiesz co to Gsensor he ?

Data: 2009-07-02 08:36:49
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

No to zagraj tym gównem w goldenaxe albo terminatora. Zresztą dotyczy to 100% gier niewyścigowych

Data: 2009-07-02 09:41:37
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Spokojnie Terminatora ukonczylem na iphonie a tu masz sterowanie
http://www.youtube.com/watch?v=BYcux62sf7k

Data: 2009-07-02 09:53:04
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Sterowanie dla nawiedzonych, wiem miałem w łapach, grałem. DNO i metr mułu. Trzeba być desperatem aby granie na ip uważać za rozrywke.

Data: 2009-07-02 10:23:23
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

I pewnie dlatego wszyscy graja a WMiarze obgryzaja paznokcie

Data: 2009-07-02 10:38:14
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2hqsi$376$4inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
[...]

Wszyscy? Dziwne bo na 4 ip których posiadaczy znam to 3 w ogóle nie ma żadnej gry zainstalwoanej, a 1 ma ale nie widze aby pogrywał. Czyli w dupe se wsadź te twoje wszyscy.

Data: 2009-07-02 11:21:43
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> Odpowiedz na news:h2hs9l$fmi$1nemesis.news.neostrada.pl:

[...]

Firma w której pracuje żyje z gier i pierdułek na iphone. Ale mało kto z polsku kupuje nasze wyroby.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-02 13:27:08
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Adramelech pisze:
[...]

A moze wy macie kiepskie gry ?  Problem piractwa to zupelnie inna sprawa i mala sprzedaz nie bierze sie z malej ilosci iphonow czy ipodow a z piractwa

Data: 2009-07-03 06:48:02
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na
Adramelech pisze:
[...]

A moze wy macie kiepskie gry ?

Zagraniczniaki kupują. Firma mi płaci;)

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-02 13:29:31
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Bo w PL się softu nie kupuje.

Data: 2009-07-02 10:41:27
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

BaX pisze:
[...]

A zapomniał bym, walnąłeś już browca dziś i pograłeś na flecie? :PPPP

Data: 2009-07-01 21:17:09
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2f3q6$lrj$4inews.gazeta.pl...

Oczywiscie i pewnie dlatego Gameloft, EA, Ubisoft, idSoftware, Konami, Square, Sega wydaja gry na iphona :) a takie Ngmoco kupilo dyrektora Segi.

No widzisz, kolejny raz udowadniasz, ze iPho to jednak jest zabawka do gier i do niczego innego się nie nadaje :)
My natomiast jesteśmy użytkownikami potrzebującymi smartfonu do innych celów i dlatego dla nas WM daje o wiele większe możliwości.

Data: 2009-07-02 07:59:50
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Jacek "Plumpi" pisze:

[...]

Slusznie obywateli wyrzuciles juz swojego laptopa bo sa na niego gry wiec musi byc zabawka.  I znow na durnia z logiki wyszedles

Data: 2009-07-02 18:03:20
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2hifd$1ee$7inews.gazeta.pl...

Slusznie obywateli wyrzuciles juz swojego laptopa bo sa na niego gry wiec musi byc zabawka.  I znow na durnia z logiki wyszedles

A po co wyrzucać ?
W domu nawet z torby mi się nie chce go wyjmować, a całe oprogramowanie, które mam na nim zainstalowane to OpenOffice oraz programy do programowania central alarmowych oraz sterowników programowalnych różnej maści, a także oprogramowanie do współpracy z przyrządami pomiarowymi.
Nawet freecela i solitaire się pozbyłem, bo jest mi to niepotrzebne :)

A co do durnia - jeżeli sprawia ci to radość, ze komuś ubliżasz tylko dlatego, ze kończą ci się argumenty to radzę ci jednak poszukać inne towarzystwo np. adasia, którego nikt nie lubi już na wszystkich grupach.
Zaczynasz zachowywać się dokładnie tak jak on. Miej , ze trochę rozmumu i nie idź jego śladami.

Data: 2009-07-01 10:22:11
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2f0s9$9rs$2inews.gazeta.pl...

Jak będe chciał zapalić to sobie zapale a nie bede udawał że pale, to możę bawić pryszczatych gimnazialistów i Ciebie.

Tak oczywiscie panie profesjonalistow z dychawicznym Kaiserem.

WTF? argumenty się kończą pryszczu? Pograj sobie na wirtualnym flecie.

Data: 2009-07-01 08:46:37
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Jak można grać na tak gównianym małym ekranie gdzie dodatkowo część jest przysłonięta często przez wirtualne klawisze?
Jesteś tak poryty w swoich wywodach że aż mi Cie żal.

Data: 2009-07-01 21:10:06
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

[...]

Wiesz, ostatnią rzeczą, której potrzebuję na smartfona, laptopa czy też komputer stacjonalny to są gry.
Choć swoją drogą gier to jest od zajeb.... i jeszcze trochę pod WM. Idę o zakład, że jest ich więcej w wersjach darmowych dla WM niż wszystkich gier wyprodukowanych na iPho razem wziętych. Nie wspominając już o grach płatnych dla WM, za które trzeba zapłacić.
Oto choćby przykłady pierwsze z brzegu:
http://www.freewarepocketpc.net/
http://www.smartphone-freeware.com/
http://freewareppc.com/games/games.shtml
http://www.1800pocketpc.com/category/game

Trzeba wejść w odpowiednie zakładki:
action
adventure
arcade
.......  itd.

Poza tym na dole stron masz jeszcze odnośniki do kolejnych stron z programami.

Data: 2009-07-02 07:59:15
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

Wiesz, ostatnią rzeczą, której potrzebuję na smartfona, laptopa czy też komputer stacjonalny to są gry.

Slusznie to co Jacus mowi jest swiete.  A niedawno bradzlowali sie WMiarze ze Dooma maja a na iphonie nie ?  Hipokryci.

Choć swoją drogą gier to jest od zajeb.... i jeszcze trochę pod WM. Idę o zakład, że jest ich więcej w wersjach darmowych dla WM niż wszystkich gier wyprodukowanych na iPho razem wziętych.

Przegrales o jakosci gier nawet nie wspomne

Nie widziales Appstore oj nie

Data: 2009-07-02 07:33:31
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:h2hie9$1ee$6inews.gazeta.pl:

[...]

A Windowsa 98SE albo 95 postawisz na iPhonie? A na PPC się da.
;)

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-02 09:50:37
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Adramelech pisze:
[...]

Nie oslabiaj mnie .... popadasz w paranoje.

Data: 2009-07-02 09:25:40
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
[...]

Tylko sobie szydziłem z ciebie;))

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-02 16:09:10
Autor: owp
iPhone vs Nokia
A Windowsa 98SE albo 95 postawisz na iPhonie? A na PPC się da.
;)

Na Symbianie też można :)

Data: 2009-07-02 09:49:26
Autor: BaX
iPhone vs Nokia
[...]

Jakoczego??? Buehehehehehe, ehehehehe dobre, aż sie popłakałem. To mówi ktoś kto się upierał że wyświetlacz w HTC jest za mały do navi AM ale ten w ipo do grania jest już dobry choć połowe zajmują guziki. LOL
Jesteś THE BEST OF w skali usnetu w swojej hipokryzji. Uważaj bo będziesz musiał mieć dwa iphony za niedługo bo steve wymysli, że na jednym będzie obraz, a na drugim klawisze, buehehehehehe.

Data: 2009-07-02 10:22:51
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

\
Buzka pa trolu...  Przypominam trolowi ze NDS ma mniejszy ekranik.
A HTC rozniez poza jednym Tpouchem HD wiec nie pieprz bez sensu

Data: 2009-07-02 10:40:05
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2hqrh$376$3inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
[...]

Ale o co chodzi, nie pasuje Ci gówno w które się zapędziłeś swoimi bredniami?
Ojej, coż za strata że sie obraziłeś, tupnij nóżką jeszcze.

Data: 2009-07-02 10:54:19
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:

Ale o co chodzi, nie pasuje Ci gówno w które się zapędziłeś swoimi bredniami?
Ojej, coż za strata że sie obraziłeś, tupnij nóżką jeszcze.

Smieszy mnie wasze przywiazanie do umierajacej technologii jak kiedys bacie co sie baly tramwajow

Data: 2009-07-02 11:39:36
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

A mnie śmieszy Twoje podejście do ip jako do cudownego narzędzia wyznaczającego jakieś trendy. ip został w zamysle stworzony jako urządzenie dla debili dla ktorych instrukcja obsługi i jakiekolwiek pojęcie o pracy tego urządzenia to czarna magia. To miało być urządzenie idiotodopone dla każdego kogo przerażają inne guziki na pilocie niz 0-9.
Nie dziwi więc fakt, że durni amerykańcy się tak tym podniecają. Wszak to głupi naród który nawet na piłce do golfa musi mieć adnotacje że nie wolno wsadzać do mikrofalówki.

Data: 2009-07-02 11:56:57
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

A mnie bawi jak ktos nazywa uzytkownikow innego sprzetu debilami co tylko swiadczy o glopotach z mozgiem i akceptacja rzeczywistosci

[...]

A mnie bawi jak durne zakompleksione polaczki z usenetu  uwazaja ze velocyped za swietny rower

Data: 2009-07-02 12:13:46
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Gdzie? Nie widze abym pisał że są debilami ale, że taki był zamysł producenta robiąc iphona. To że user jest debilem lub nie to raczej nie wina iphona.

[...]

Gdzieś tak napisałem? Udowodnij albo zamilcz pryszczu.

Data: 2009-07-02 12:14:34
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

[...]

Bozeee skoro urzadzenie jest dla debili to jego uzytkownicy sa debilami prawda ? Elementarna logika.  Wiem ze ci jej brak widac WM tworzy zastraszajaco duzo debili

Gdzieś tak napisałem? Udowodnij albo zamilcz pryszczu.

Potupaj jeszcze ze zlosci nozka.... idz sie uczyc do egzaminu poprawkowego gimnazjalisto z kompleksami

Data: 2009-07-02 12:53:40
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Nie, tłuku, producent projektując urządzenie dla grupy docelowej kieruje się jakimiś wytycznymi. Miej pretensje do steva, że widzi potencjalnych klientów na swój produkt w takiej grupie ludzi. A to, że "urządzenie jest dla debili" nie wyklucza wcale że kupują je ludzie normalni. No chyba że Ty siebie widzisz w tej pierwszej grupie. :PPP

Gdzieś tak napisałem? Udowodnij albo zamilcz pryszczu.

Potupaj jeszcze ze zlosci nozka.... idz sie uczyc do egzaminu poprawkowego gimnazjalisto z kompleksami

Ooo widze, że przybyło zwrotów w słowniku. Szkoda że powtarzasz po mnie, brakuje inwencji?

Data: 2009-07-02 13:00:45
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:

[...]

Coz tłuka poszukaj se w majtkach jak dla mnie jestes typowym pryszczerskim debilem i czas skonczyc te gadke

Ooo widze, że przybyło zwrotów w słowniku. Szkoda że powtarzasz po mnie, brakuje inwencji?

Glupi jestes głupi umrzesz nic sie nie martw tacy debile jak ty z WM do łopaty sie tez nadadza

Data: 2009-07-02 13:11:48
Autor: BaX
iPhone vs Nokia
[...]

Rozczaruje Cie, nie mam iphona wiec do grupy debili sie nie zaliczam.

Ooo widze, że przybyło zwrotów w słowniku. Szkoda że powtarzasz po mnie, brakuje inwencji?

Glupi jestes głupi umrzesz nic sie nie martw tacy debile jak ty z WM do łopaty sie tez nadadza

No ta, argumenty się konczą to sie zaczynją bluzgi. Typowy usnetowy troll.

Data: 2009-07-02 13:11:56
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Ja tez pisalem o tym 458 razy :)  a jednak moj ty trolino

Data: 2009-07-02 13:18:15
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

widać Ty jesteś przykładem, że nie trzeba mieć iphona by nim być
LOL

Data: 2009-07-02 13:27:58
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

widać Ty jesteś przykładem, że nie trzeba mieć iphona by nim być

NTG swoje fobie na umysle opisz na pudelku czy innej rozowej stronie.

Data: 2009-07-02 13:35:16
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

widać Ty jesteś przykładem, że nie trzeba mieć iphona by nim być

NTG swoje fobie na umysle opisz na pudelku czy innej rozowej stronie.

jesteś ich czytelnikiem? bravogirl tez czytujesz?

Data: 2009-07-02 13:38:30
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
widać Ty jesteś przykładem, że nie trzeba mieć iphona by nim być
NTG swoje fobie na umysle opisz na pudelku czy innej rozowej stronie.

jesteś ich czytelnikiem? bravogirl tez czytujesz?

NTG nie zasmiecaj internetu

Data: 2009-07-02 16:51:30
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:h2i55f$3gb$1atlantis.news.neostrada.pl...

Szanowni Panowie, koledzy, proszę Was nie uprawiajcie płaszczycyzmów.
W końcu czy to WM czy iPho czy inne ścierwo i tak ma za zadanie tylko
znaleść takich idiotów jak my, aby oskubać z pieniędzy :D
Naprawdę nie ma o co się podniecać. Więcej luzu i umiaru. Za kilka lat
powstaną inne, jeszcze lepsze, a to co jest teraz odejdzie do lamusa, a my
zostaniemy na lodzie ze swoimi zabaweczkami. Niestety taka jest kolej rzeczy
i tak naprawdę nikt z nas nie ma na to wpływu.

Data: 2009-07-02 16:59:51
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Szanowni Panowie, koledzy, proszę Was nie uprawiajcie płaszczycyzmów.

No toś teraz pojechał po całości, hehehehe.

Pozdro.

Data: 2009-07-02 21:03:49
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Jacek "Plumpi" pisze:

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:h2i55f$3gb$1atlantis.news.neostrada.pl...

Szanowni Panowie, koledzy, proszę Was nie uprawiajcie płaszczycyzmów.

No to teraz obraziles Baxa bardziej niz nazwalbys go debile :)

Za to ze pojechales po bandzie postaram sie ominac watek

Data: 2009-07-02 21:15:51
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2j0as$aji$1inews.gazeta.pl...

Szanowni Panowie, koledzy, proszę Was nie uprawiajcie płaszczycyzmów.

No to teraz obraziles Baxa bardziej niz nazwalbys go debile :)

Za to ze pojechales po bandzie postaram sie ominac watek

W sumie ten tekst miałem puścić pod Twoim, ale uratował cię od tego pewien błąd Outlook Expresa, który polega na tym, ze po przekroczeniu iluśtam odpowiedzi jedna pod drugą po prostu nie da się już wysłać kolejnego posta.
Tak więc ten tekst miał być bardziej skierowany do Ciebie niż do BaXa :)

Data: 2009-07-03 09:25:40
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Szanowni Panowie, koledzy, proszę Was nie uprawiajcie płaszczycyzmów.

No to teraz obraziles Baxa bardziej niz nazwalbys go debile :)

Jak zwykle się mylisz, od razu wiedziałem, że chodzi o Ciebie :PPP

Data: 2009-07-02 16:29:10
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2hie9$1ee$6inews.gazeta.pl...

[...]

Bynajmnie nie ja się tym brędzlowałem :)

[...]

O jakości nie dyskutuję, bo się na tym nie znam, gdzyż nie korzystam.
Być może masz rację, że jest ich mniej i są gorszej jakości.
Ale jednak uwierz mi, że WM w większości wybierają ludzie ci, którzy potrzebują narzędzia, a nie zabawki.

Nie widziales Appstore oj nie

Widziałem, a raczej słyszałem jak kolega, z którym razem pracuję kur....wał.

Data: 2009-07-01 10:25:39
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia

Phiii nie dalej jak 10 minut temu zachwycali sie tu wszyscy WMowcy aplikacjami za 50USD dla WM by ten WM chodz wygladal i dzialal
przyzwoicie.

Bez nakładki SBSów też WM wygląda i dziala przyzwoicie. Producenci dają swoje nakładki. Bodajrze Gigabyte daje własnie Mobile Shella. Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-01 21:13:50
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2evhu$1tm$5inews.gazeta.pl...

[...]

Tyle, że w porównaniu do iPho nie musisz wydawać tych 50$ żeby mieć wszystkie cechy i możliwości, które daje Ci GUI tej nakładki.
Wszystkie te funkcje masz. Tyle, że obsługa jest inna. W inny sposób je wywołujesz i obsługujesz, ale one są.

Data: 2009-07-03 12:08:51
Autor: Atlantis
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski pisze:

SYmbian Nokii odkryl dotyk pol roku temu czaisz ?

Dobrze, że dodałeś to "Nokii" bo chyba zaczęlibyśmy długotrwały spór. :)
Symbian wywodzi się wprost od systemu EPOC, swego czasu jednego z
bardziej zaawansowanych systemów dla komputerków typu PDA/handheld.
Obsługa ekranu dotykowego była tam czymś normalnym, przejęły ją również
inne firmy (Motorola, SE) tworząc UIQ. To Nokia zadecydowała, że ich
Symbian ma być bardzo prosty i jak najbardziej przypominać zwykły soft
telefonu komórkowego...

S60v3 nie da sie poronac z iphonem ani wm pro to nie ta technologia.

Dokładnie - jak powyżej. Nokia parę lat temu przyjęła taką filozofię.
Wtedy może było to dobrym pomysłem pozwalającym trafić ze smartfonem do
"zwykłych użytkowników" przyzwyczajonych do typowych komórek. Dzisiaj
takie coś nie jest już w stanie znieść konkurencji z WM, mobilnym MacOS
X, Androidem czy (być może w przyszłości) Palm WebOS.

Jak to czekalo ? MMS to wedle Apple jakas namiastka "maila" skoro
jest mail to po co MMS w USA nikt tego nei uzywa.

Możecie znów nie zaczynać? Mi brak MMSów nigdy nie przeszkadzał i jakoś
krytykować iPhone'a z tego powodu nie miałem zamiaru. Jednak jeśli
chodzi o kopiuj/wklej czy żenujące ograniczenia odnośnie Bluetootha - to
już nieco inna sprawa. ;)

Brak Tetheringu nie jest niczym dziwnym to wymog operatorow ktorzy
daja "nielimitowany dostep do sieci z komorki" odpalanie tego jako
modem to duzy ruch za darmo

W obozie Symbiana czy WM jakoś ten problem nie przyjął tak drastycznego
rozmiaru, żeby trzeba było kastrować urządzenie z jednej z
najważniejszych funkcji (modem). ;)
Poza tym czy na laptopie ten ruch wzrósłby aż tak bardzo skoro iPhone
jest tak czy inaczej dostosowany do przeglądania pełnych stron, a nie co
najwyżej ich mobilnych wersji (tu obydwaj możemy ponajeżdżać na Nokie z
małymi ekranikami ;P).

Data: 2009-07-03 12:32:20
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Atlantis ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A teraz na żywca zerżneli iPhona -> 5800 i AppStore -> Ovi. Skąd wiesz że to się nie przyjmie?

[...]

Mi też nie przeszkadzał, do czasu. Aż nagle naszła mnie ułańska fantazja i wysłałem. Archaiczna 6600 z 2003roku(model) wysłała bez problemu. A wielki Ajfon jeszcze do niedawna sobie z tym nie radził.

[...]

Nie zapominaj że iPhone ma już konkurencję: 5800 i Dream/G1. Na razie są one jeszcze słabe, ale to tylko kwestia czasu jak dadzą łupnia iPhonowi.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-03 13:05:49
Autor: Atlantis
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:

Nie zapominaj że iPhone ma już konkurencję: 5800 i Dream/G1. Na razie są
one jeszcze słabe, ale to tylko kwestia czasu jak dadzą łupnia iPhonowi.

Jeszcze dodaj do tego produkty Palma na WebOS.
Sprzęt na WM to trochę inna sprawa - producenci szybko zorientowali się,
iż iPhone wprowadza zupełnie nową klasę urządzenia i zaczęli na szybko
przerabiać dotychczasowe biznesowe rozwiązania na coś takiego poprzez
dodawanie fikuśnych nakładek na Today itp. To rozwiązania tymczasowe -
WM7 będzie już nowym systemem robionym wedle takich wytycznych?
Złe to czy dobre? Nie wiem. IMO smutne - kończy się pewna era kiedy
Mobilny Windows przypominał bardziej swojego dużego brata niż
wybajerowany soft na komórkę...

Data: 2009-07-03 13:35:16
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Mógłbyś przybliżyć? Zupełnie nie znam tematu :-(

Sprzęt na WM to trochę inna sprawa - producenci szybko zorientowali
się, iż iPhone wprowadza zupełnie nową klasę urządzenia

Nie iPhone. AppStore jest całą potęgą iPhona. iPhone jako taki jest cienki.Ale konkurencja nie śpi.

[...]

Nic dodać nic ująć. Też żałuję, bo chciałem żeby było jak kiedyś. Nawet jeżeli aplikacje będą męczące i upierdliwe. Zresztą co to za sztuka zainstalować aplikację. Proste jak drut. No chyba że zeszliśmy do takiego zidiocenia ze trzeba wymyśleć centralne repozytorium. Bo iZosia sobie inaczej nie poradzi. Tylko skoro sobie nie radzi ze smartfonem to po jaką cholerę w ogóle go tyka? mało to prostych telefonów, z którymi iZosia sobie poradzi?

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-03 23:37:01
Autor: Atlantis
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:

Mógłbyś przybliżyć? Zupełnie nie znam tematu :-(

Poszukaj wedle słów kluczowych "Palm WebOS" (system) oraz "Palm Pre"
(pierwsze urządzenie pracujące pod jego kontrolą). Ogólnie Palm wydawał
się niemal martwy - od paru lat niby pracowali nad nową wersją (v6)
swojego systemu operacyjnego (PalmOS) ale wraz z upływem czasu ludzie
zaczęli sobie zdawać sprawę, że to pewnie będzie taki Duke Nukem Forever
(powstaje kilkanaście lat i powstać nie może) albo "Chinese Democracy"
zespołu Guns and Roses (płyta wydana po kilkunastu latach zapowiadania).
Gdy wypuścili serię smartfonów Treo na Windows Mobile ludzie zaczęli
rozgłaszać rychłą śmierć firmy.
A tymczasem nie. Wyszli na rynek z produktem i systemem "iPhone like".
Muszę przyznać, że filozofia obsługi i interfejs całkiem ładnie wygląda.
Co prawda niedługo po premierze pojawiły się pogłoski o pewnych
problemach z samym Pre, wynikających z błędów w produkcji obudowy
wywołujących drobny luz na baterii, ale to akurat łatwe do poprawienia.
Zresztą Pre ma nie być jedynym urządzeniem z tym systemem - zaraz za nim
mają iść następne. :) Ja trzymam kciuki.

Ma multitouch, w przeciwieństwie do iPhone'a jest wyposażony w wysuwaną
klawiaturę QWERTY. Ciekawostką jest możliwość "bezprzewodowego",
indukcyjnego ładowania. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=JRnlzbuLRwM
http://www.youtube.com/watch?v=fpfQSLBezn4

[...]

Nie ma jednak co udawać, że sama idea systemu zrobiła sporo zamieszania.
Apple wprowadziło na rynek coś, co było już od lat dostępne w ofercie
biznesowej, robiąc z tego proste urządzenie dla bardziej zasobnych w
gotówkę nastolatków. Co zrobiła konkurencja? Oczywiste, że zaczęła
przerabiać gotowe rozwiązania dla biznesu (Windows Mobile) na urządzenia
podobne do iPhone'a (Manilla od HTC, Widgety Samsunga na Omnii itp.)

Nic dodać nic ująć. Też żałuję, bo chciałem żeby było jak kiedyś.

Ogólnie ja jestem zwolennikiem pracy za pomocą rysika. Współczesne menu
"finger friendly" mnie odrzucają. To naprawdę wielki "postęp" kiedy na
ekranie 2,8" mieszczą się cztery przyciski zamiast całego rozbudowanego
interfejsu aplikacji...
Wzorem ergonomii jak dla mnie jest wm2003(se) - wszystko potem to już
regres...

[...]

Ogólnie z jednej strony to dobrze, że sprzęt staje się dostępny dla
ludzi nie będących geekami, ale męczy mnie to całe przedstawienie
wyższości iPhone za pomocą argumentu pod tytułem "App Store" - może i
centralne repozytorium to fajne rozwiązanie, zwłaszcza gdy mamy do
czynienia z systemem Uniksowym, ale niech nikt mi nie wmawia, że jest to
niezbędne. Instalowanie softu z *.cab jakoś nigdy mi w WM nie
przeszkadzało. ;)

Data: 2009-07-04 06:23:36
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia

ALEX Przekliniak pisze:

Mógłbyś przybliżyć? Zupełnie nie znam tematu :-(

Poszukaj wedle słów kluczowych "Palm WebOS" (system) oraz "Palm Pre" [ciach]

Dzięki

[...]

Miałem w łapach iPhona. Pełna klawiatura qwerty zajmuje +- jedną trzecią ekranu.

[...]

Niedobrze.

, ale męczy mnie to całe przedstawienie
wyższości iPhone za pomocą argumentu pod tytułem "App Store" - może i
centralne repozytorium to fajne rozwiązanie

Nie jest fajne.

, zwłaszcza gdy mamy do
czynienia z systemem Uniksowym, ale niech nikt mi nie wmawia, że jest
to niezbędne. Instalowanie softu z *.cab jakoś nigdy mi w WM nie
przeszkadzało. ;)

A mi *.sis w Symbianie też kłopotów nie sprawia.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-05 21:08:16
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Atlantis pisze:
ALEX Przekliniak pisze:

[...]

Palm WebOS NIE MA NIC WSPOLNEGO ze starym PalmOS.  Prawda jest iz stary Palm umarł juz dosyc dawno.  Zasadniczo nowy palm ze starym ma tylko nazwe ktora sentymentalnie jednak cos znaczy.

To jest ta sama analogia jak porownywanie Newton Appla z iphonem.

[...]

Jesli pierwsze okaze sie jako takim sukcesem. Poniewaz jest pierwsze czeka je dluga droga przebicia sie do swiadomosci jako stabilna platforma smartphone. Appla mial ladniej "duzo wyznawcow i charyzma Jobsa.

Ma multitouch, w przeciwieństwie do iPhone'a jest wyposażony w wysuwaną
klawiaturę QWERTY. Ciekawostką jest możliwość "bezprzewodowego",
indukcyjnego ładowania. ;)

To raczej taki gadzet te ladowanie.  Klawiatura fizyczna owszem w pewnych kregach iphone jest przegrany z tego powodu z drugiej strony Pre jest grubszy nieco.

[...]

To jak to jest ... co czytam wywiad z managerem to ma iphona. IMHO iphona wlasnie ma biznes ale traktuje to jako przedluzenie ... zdjecia dzieci w portfelu :) a wiec osobista "kopia wlasnego zycia" stad wlasnie iphone pierwszy wproadzuic mozliwosc kasowania zdalnego zawartosci mimo utraty iphona.

[...]

Rysik to taki odpowiednik dłuta do kamiennych tablic zamiast dlugopisu.

Wzorem ergonomii jak dla mnie jest wm2003(se) - wszystko potem to już
regres...

Kpisz sobie zbyt zalosnie.

[...]

Przeszkadzalo. Instalowanie cabow z dziwnych zrodel, niestabilnosc.
Biznesowy uzytkownik ma miec "minimalna" gwarancje co instaluje
w wypadku WM nigdy tego nie mial.

Data: 2009-07-08 21:41:12
Autor: Aga
iPhone vs Nokia
Guardian dla symbiana, takich mozliwosci sterowania skradzionym aparatem dlugo iphone miec nie bedzie :)

a tu jego mozliwosc

http://www.baborow.com/usage.pdf

Data: 2009-07-08 20:51:08
Autor: Sergiusz Rozanski
iPhone vs Nokia
Dnia 08.07.2009 Aga <Aga@o2.pl> napisał/a:
Guardian dla symbiana, takich mozliwosci sterowania skradzionym aparatem dlugo iphone miec nie bedzie :)
        -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

a tu jego mozliwosc

http://www.baborow.com/usage.pdf

Z jakimi aplikacjami dla iP to porównanie że ww. stwierdzasz?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-07-03 20:47:05
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Atlantis pisze:
ALEX Przekliniak pisze:

[...]

WM7 ciagnie sa soba wszystkie wady Windowsa CE tylko nakladke ma bardziej iphonowa i Marketplace.  Ten sam roblem ma Palm nie przebija sie z jednym modelem.

Data: 2009-07-03 23:41:18
Autor: Atlantis
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski pisze:

WM7 ciagnie sa soba wszystkie wady Windowsa CE tylko nakladke ma
bardziej iphonowa i Marketplace.

Pracujesz w Microsofcie? Masz tam jakiegoś znajomego na wysokim
stanowisku? Bo zastanawiam się skąd tyle wiesz odnośnie "prawdziwej
strony" WM7, który na dobrą sprawę nie tylko nie wyszedł, ale te bardzo
niewiele na jego temat wiadomo. ;) Znane są w gruncie rzeczy jedynie
ogólne założenia + kilka screenów.
Powyższy opis bardziej pasuje do WM6.5 który faktycznie jest niczym
innym jak przeróbką współczesnej wersji + nakładka + nowy wygląd menu
start, w którym drobnej inspiracji iPhonem faktycznie można się
dopatrzeć. :)

Ten sam roblem ma Palm nie przebija
sie z jednym modelem.

Hmm... Nie wiem co miałeś na myśli, ale WebOS z całą pewnością nie jest
jedynie "lekko przerobionym" dotychczasowym systemem. Między PalmOS a
nowym dzieckiem tej firmy jest głęboka przepaść. ;)

Data: 2009-07-05 21:09:56
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

[...]

Dobrze to wiem i system jest calkiem ok (gdzies na 3-5 miejscu) po iphonie i Androidzie ale .. nikt nie wejdzie na powaznie w firme ktorej zycie zalezy od jednego produktu i Palma za pol roku moze nie byc.

Data: 2009-07-03 20:45:46
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Bo 5800 i Ovi to "taka namiastka" jedynie.

Mi też nie przeszkadzał, do czasu. Aż nagle naszła mnie ułańska fantazja i wysłałem. Archaiczna 6600 z 2003roku(model) wysłała bez problemu. A wielki Ajfon jeszcze do niedawna sobie z tym nie radził.

Phii a iphone z 2007r. potrafi multitouch i ekran pojemnosciowy do tej pory zaden Symbian i WM nie potrafia tego powtorzyc hehehe

Nie zapominaj że iPhone ma już konkurencję: 5800 i Dream/G1. Na razie są one jeszcze słabe, ale to tylko kwestia czasu jak dadzą łupnia iPhonowi.

Bez watpienia Android jest ok, SYmbian Nokii ... porazka.

Data: 2009-07-03 21:11:56
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Pożyjemy zobaczymy. Idioci wybrali iPhona. bo to idiotofon. Dlaczego nie wybiorą 5800 czy G1? Takie same idiotofony.

[...]

G1 którego tak wychwalałeś już to potrafi. W temacie Nokii to tylko kwestia czasu.

[...]

Jak rozumiem używałeś Symbiana i wiesz o czym mówisz.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-03 22:14:17
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:

Bo 5800 i Ovi to "taka namiastka" jedynie.
Pożyjemy zobaczymy. Idioci wybrali iPhona. bo to idiotofon. Dlaczego nie wybiorą 5800 czy G1? Takie same idiotofony.

A lekarz co na to ?  Moze mocniejsze tabletki dla ciebie ?

G1 którego tak wychwalałeś już to potrafi. W temacie Nokii to tylko kwestia czasu.

Dlatego za dwa lata zostanie Android i iphone reszta szmelcu z XXwieku pojdzie tam gdzie ich miejsce

Bez watpienia Android jest ok, SYmbian Nokii ... porazka.

Jak rozumiem używałeś Symbiana i wiesz o czym mówisz.

Oczywiscie ze uzywalem w czasach twojej pierwszej komunii

Data: 2009-07-03 22:31:51
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia

ALEX Przekliniak pisze:

Bo 5800 i Ovi to "taka namiastka" jedynie.
Pożyjemy zobaczymy. Idioci wybrali iPhona. bo to idiotofon. Dlaczego
nie wybiorą 5800 czy G1? Takie same idiotofony.

A lekarz co na to ?  Moze mocniejsze tabletki dla ciebie ?

Nie wiem. Nie jestem twoim lekarzem. Idioto.

G1 którego tak wychwalałeś już to potrafi. W temacie Nokii to tylko
kwestia czasu.

Dlatego za dwa lata zostanie Android i iphone reszta szmelcu z XXwieku
pojdzie tam gdzie ich miejsce

Za szybko skreśliłeś Nokie i HTC

Bez watpienia Android jest ok, SYmbian Nokii ... porazka.

Jak rozumiem używałeś Symbiana i wiesz o czym mówisz.

Oczywiscie ze uzywalem w czasach twojej pierwszej komunii

To niewiele z tego systemu rozumiesz
--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-03 20:43:22
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Atlantis pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Owszem ale wiesz ze UIQ zasadniczo zdechł.

[...]

Stad Symbian v5 ale pozno zdecydowanie za pozno. A i tak Samsung zrobil lepszy telefon niz N97

[...]

Jedno i drugie juz dziala. Jak widac apple slucha dzikusow z europy

[...]

Bo to kwestia taryfowa. WM i Symbiana nikt do internetu nie uzywal na duza skale. W wypadku iphona sprzedawany on jest z taryfami data z definicji stad operatorzy daja czesto nielimitowane dane po dwarunkiem ze jest to z iphona bezposrednio.  Zobacz ze to samo jest z Androidem

[...]

p2p :) i odjazd , nie znasz naszysz krajowych  troli backupujacych caly internet

Data: 2009-07-03 21:16:26
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Ale s60 trzyma się mocno. I tak łatwo nie upadnie

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-04 15:14:06
Autor: Atlantis
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski pisze:

Owszem ale wiesz ze UIQ zasadniczo zdechł.

I zasadniczo wtedy pałeczkę przejęła Nokia ze swoją własną wersją
dotykowego interfejsu dla Symbiana. Rynek nie znosi próżni. ;)
Niemniej faktycznie uważam, że to co Nokia robiła z tym systemem przez
ostatni9cj kilka lat to wielki regres w porównaniu z jego protoplastą
jakim był EPOC.

Stad Symbian v5 ale pozno zdecydowanie za pozno.

Za wcześnie na takie stwierdzenia. Walka o klienta wciąż się toczy i to,
że Apple jako pierwsze wyszło z takim urządzeniem jak iPhone do masowego
klienta jeszcze nic nie znaczy. Patrz na wojnę przeglądarek z połowy lat
dziewięćdziesiątych - ówcześni giganci niejednokrotnie leżą dzisiaj
głęboko pod ziemią. :)

Jedno i drugie juz dziala. Jak widac apple slucha dzikusow z europy

O ile MMS to niepotrzebne dublowanie funkcjonalności e-maila w takim
urządzeniu (mam nadzieję, że te śmieszne SMSy też w końcu odejdą w
niepamięć) o tyle kopiuj/wklej to IMO niezbędna funkcja z smartfonie. To
samo z pełną obsługą BT. Chwała Apple, że uzupełniło te braki. Tylko
czemu dopiero w wersji systemu v3.0??? Czemu po paru latach obecności na
rynku? :>

Bo to kwestia taryfowa. WM i Symbiana nikt do internetu nie uzywal na
duza skale.

Wybacz, ale dla większości znajomych, którzy dali się przekonać do WM
właśnie możliwości co do Internetu były czynnikiem decydującym. ;) Z
doświadczenia i obserwacji wiem, że zaraz się wykupuje jakiś pakiet
Internetowy. ;)

p2p :) i odjazd , nie znasz naszysz krajowych  troli backupujacych caly
internet

Nie mów mi, że na iPhone'a nikt jeszcze nie napisał klienta torrentów.
Na WM jest od dawna. ;P

Odpowiednio zdeterminowany osobnik zawsze znajdzie wyjście - czy
przypadkiem nie powstał jakiś cza temu soft pod iPhone umożliwiający
udostępnianie laptopowi Internetu 3G za pomocą WiFi? Tymczasem zwykły
użytkownik ponosi konsekwencje braku elementarnych funkcji urządzenia.
Chora polityka producenta jak dla mnie nie jest żadnym wytłumaczeniem
kastrowania urządzenia z funkcji będących dzisiaj standardem.

Data: 2009-07-06 07:25:11
Autor: Jeremiasz
iPhone vs Nokia
O ile MMS to niepotrzebne dublowanie funkcjonalności e-maila w takim
urządzeniu (mam nadzieję, że te śmieszne SMSy też w końcu odejdą w

Może dla Ciebie...pomyśl o odbiorcy takiej wiadomości - odbierze MMS-a nawet na starej komórce, bez płacenia za GPRS, bez potrzeby posiadania aplikacji mailowej i jej konfigurowania. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia jednak.

JA

Data: 2009-07-07 01:34:06
Autor: Titus Atomicus
iPhone vs Nokia
In article <h2s1uh$3q0$1@news.dialog.net.pl>,
 "Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> wrote:

> [...]

Może dla Ciebie...pomyśl o odbiorcy takiej wiadomości - odbierze MMS-a nawet na starej komórce, bez płacenia za GPRS, bez potrzeby posiadania aplikacji mailowej i jej konfigurowania. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia jednak.

Mhm. Zalezy jak stary jest ten telefon. I czy skonfigurowane sa te uslugi MMSowe.

TA

Data: 2009-06-30 22:16:45
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

A po co ma korumpować skoro ma "pożytecznych idiotów" takich jak Ty?

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 07:36:28
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Mlody glupi choc zabawny ale jednak zbyt glupi  trol z Ciebie

Data: 2009-07-01 07:46:27
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Niestety jesteś "pożytecznym idiotą". A co do głupoty, to nie ja wychwalam iIdiotofon.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 08:09:42
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:

Niestety jesteś "pożytecznym idiotą". A co do głupoty, to nie ja wychwalam iIdiotofon.

Trolinooo juz przestan szczekac bo osmieszach sie .... uzywaj sobie dalej swojego symbianika na 200MHz procesorze gdzie na wyswietlenei zdjecia trzeba czekac 10 sekund :) buheheh

Data: 2009-07-01 08:28:21
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Ale to nadal smartfon a nie idiotofon. I tego iStrybyszewski nie przeskoczysz. Choćbyś się spłakał krwawymi łzami:-P

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 08:29:43
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Mozesz se szczekac ile chcesz ... na szczescie ci co pisza o smartphonach i rzadza rynkiem i wiedza lepiej,  niz jakis pryszczers z usenetu w Polsce.

Data: 2009-07-01 08:40:41
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

I vice versa.

 ... na szczescie ci co pisza o
smartphonach i rzadza rynkiem i wiedza lepiej,  niz jakis pryszczers z
usenetu w Polsce.

Ale ja nadal mam smartfona, a Ty nadal zabawkę. I tego nie przeskoczysz iStrybyszewski.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 08:48:00
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:

Ale ja nadal mam smartfona, a Ty nadal zabawkę. I tego nie przeskoczysz iStrybyszewski.

To da sie leczyc... zaklinanie rzczywistosc nic ci nie da. Mozesz potupac podobno pomaga

Data: 2009-07-01 09:27:01
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Chciałbyś. Ale nadal masz idiotofona.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 09:30:04
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:

Buhahha.... juz daj spokoj :) ale widze ze cytaciki przycinasz moze kiedys dorosniesz.

A tak przy okazji naprawde w Symbianie S60v5 mozna tylko zrobic kopiuj i wklej na edytowalnym tekscie ... i na stronach www nie dziala.

Toz to wieksza katastrofa niz iphone !

Data: 2009-07-01 09:58:46
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

Buhahha.... juz daj spokoj :) ale widze ze cytaciki przycinasz moze
kiedys dorosniesz.

Niczego nie przycinam. To Twoja specjalność

A tak przy okazji naprawde w Symbianie S60v5 mozna tylko zrobic
kopiuj i wklej na edytowalnym tekscie ... i na stronach www nie
dziala.
Toz to wieksza katastrofa niz iphone !

Tę funkcjonalność mają low-endowe Nokie. Jak zwykle majaczysz.

--
ALEX Przekliniak, Tybetański śpiewa mnich, o wolności pieśń,
Maszyn huk zagłusza go, technologii zwierz

Data: 2009-07-02 09:31:48
Autor: Titus Atomicus
iPhone vs Nokia
In article <h2et7g$nqu$1@inews.gazeta.pl>,
 "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> wrote:

Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

> Mlody glupi choc zabawny ale jednak zbyt glupi  trol z Ciebie

Niestety jesteś "pożytecznym idiotą". A co do głupoty, to nie ja wychwalam iIdiotofon.

Idiotyczny sposob argumentacji. No bo chyba nie rozumowania. Nie moge uwierzyc ze ktos moze w cos takiego wierzyc.

TA

Data: 2009-06-29 22:30:51
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia
Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:h2b6d1$ge9$1inews.gazeta.pl...

Jak ktoś chce się pośmiać:
http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_nokie.html
Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

W imię ojca i pięciu jego nieślubnych synów, zaklinam Cię: "nie wywołuj Jasia z lasu" :)

Data: 2009-06-29 22:38:46
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak wrote:
Jak ktoś chce się pośmiać:
http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_nokie.html
Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

Gdybyś tylko:
a. przeczytał
b. przeczytał do końca...

M.

Data: 2009-06-30 22:18:15
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

To?

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-06-30 22:31:47
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak wrote:

Gdybyś tylko:
a. przeczytał
b. przeczytał do końca...

To?

To byś nie pisał głupot ;)

M.

Data: 2009-06-30 22:48:38
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

ALEX Przekliniak wrote:

Gdybyś tylko:
a. przeczytał
b. przeczytał do końca...

To?

To byś nie pisał głupot ;)

Siakieś konkrety?

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-06-30 23:05:58
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak wrote:
Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

ALEX Przekliniak wrote:

Gdybyś tylko:
a. przeczytał
b. przeczytał do końca...

To?

To byś nie pisał głupot ;)

Siakieś konkrety?

Nie chce mi się, ale wyjątkowo się poświęcę:

1. Nokia ma straty, Apple nie
2. App store działa od kilku lat, Ovi w zasadzie ruszył dwa dni temu
3. Symbian nigdy nie był user friendly, iPhone wprost przeciwnie. Co prawda, poza UF niewiele więcej tam nie ma, ale to, co masz, obsłużysz bez problemu (w odróżnieniu od aplikacji symbiana)
4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka jest prawda.
5. Fiński dinozaur był kiedyś liderem. Był. Na niektórych rynkach jest nadal, ale wiadomo, że niedługo. Albo za drogo, albo zbyt topornie
5. A'propos "polskiego dziennikarstwa" - artykuł jest podpisany "Bloomberg". Bloomberg nie jest polską agencją :-)

M.

Data: 2009-06-30 22:15:12
Autor: Szadzik
iPhone vs Nokia
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Nie chce mi się, ale wyjątkowo się poświęcę:

1. Nokia ma straty, Apple nie

Nokia jest na rynku telefonów od lat wielu a Apple nie.
2. App store działa od kilku lat, Ovi w zasadzie ruszył dwa dni temu

Kilka lat temu? Jesteś pewien ,że nie dwa lata temu? Kilka = więcej niż dwa a ipoo jest na rynku dopiero 2. Równiutko 2 lata.

3. Symbian nigdy nie był user friendly, iPhone wprost przeciwnie. Co prawda, poza UF niewiele więcej tam nie ma, ale to, co masz, obsłużysz bez problemu (w odróżnieniu od aplikacji symbiana)

Bo niby co ma być user frielndly w telefonie bez dotyku? Może miałeś na myśli idiot-friendly, ale idioci nie kupują smartphonów więc problemu nie ma.

4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka jest prawda.

Jakiego dystansu? Niech Apple wyprodukuje najpierw tyle modeli ile wyprodukowała do tej pory Nokia to porozmawiamy.

5. A'propos "polskiego dziennikarstwa" - artykuł jest podpisany "Bloomberg". Bloomberg nie jest polską agencją :-)

M.

Związku żadnego z rynkiem telekomunikacyjnym też wielkiego nie ma, w każdym razie nie takiego, który pozwala na ocenę, który producent robi lepsze telefony.

Wychodzi na to, że poświęciłeś swój czas na pisanie bzdur.

Data: 2009-07-01 07:40:08
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Szadzik pisze:
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Nie chce mi się, ale wyjątkowo się poświęcę:

1. Nokia ma straty, Apple nie

Nokia jest na rynku telefonów od lat wielu a Apple nie.

Tym gorzej dla Nokii skoro firma "z kapelusza" pierwszym telefonem zajela 10% rynku

2. App store działa od kilku lat, Ovi w zasadzie ruszył dwa dni temu

Kilka lat temu? Jesteś pewien ,że nie dwa lata temu? Kilka = więcej niż dwa a ipoo jest na rynku dopiero 2. Równiutko 2 lata.

Appstore dzial gdzies od polowy roku 2008.

[...]

Oczywiscie .... SYmbiana Nokii mam od czasow Nokii 7650, wiec nie troluj juz wiecej.  Fajnie sie jezdzi do pracy Velocypedem nie jest on wszak dla idiotow.

4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka jest prawda.

Jakiego dystansu? Niech Apple wyprodukuje najpierw tyle modeli ile wyprodukowała do tej pory Nokia to porozmawiamy.

Po co skoro jeden PIERWSZY model Apple pobil Nokie.

Związku żadnego z rynkiem telekomunikacyjnym też wielkiego nie ma, w każdym razie nie takiego, który pozwala na ocenę, który producent robi lepsze telefony.

Oczywiscie takie nastolatki troje z usenetu w Polsce zawsze wiedza lepiej.

Wychodzi na to, że poświęciłeś swój czas na pisanie bzdur.

Buhahha zabawny troll

Data: 2009-07-01 10:32:23
Autor: Szadzik
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski pisze:

  > Buhahha zabawny troll

Nauczył się jednego słowa i teraz będzie w każdym poście używał...

Data: 2009-06-30 23:36:55
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Chwilowo.

2. App store działa od kilku lat, Ovi w zasadzie ruszył dwa dni temu

To chyba logiczne, że skoro Ovi i AndroidMarket, ledwo co wystartowały, to są cienkie.

3. Symbian nigdy nie był user friendly, iPhone wprost przeciwnie. Co
prawda, poza UF niewiele więcej tam nie ma, ale to, co masz, obsłużysz
bez problemu (w odróżnieniu od aplikacji symbiana)

Miej litość. Centralne repozytorium mnie odrzuca. Ja chcę by aplikacje były trudnodostępne, upierdliwe i męczące. Dlaczego ? Bo tak mi się podoba. Bo ja czegoś takiego oczekuję.

4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka
jest prawda.

Pożyjemy zobaczymy. Do upadku to jej daleko

5. Fiński dinozaur był kiedyś liderem. Był. Na niektórych rynkach jest
nadal, ale wiadomo, że niedługo. Albo za drogo, albo zbyt topornie

I to jest w niej piękne :-D

5. A'propos "polskiego dziennikarstwa" - artykuł jest podpisany
"Bloomberg". Bloomberg nie jest polską agencją :-)

Jeden penis kto to pisał.

Data: 2009-06-30 23:47:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak wrote:

1. Nokia ma straty, Apple nie

Chwilowo.

Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się podniosą

2. App store działa od kilku lat, Ovi w zasadzie ruszył dwa dni temu

To chyba logiczne, że skoro Ovi i AndroidMarket, ledwo co wystartowały, to są cienkie.

Nie o to chodzi. Od ponad roku N trąbi, że inwestuje w internet. Od ponad roku nie widac tych inwestycji. Członkowie zarządu oficjalnie występują przeciwko bezpłatnym aplikacjom, usługom, CC itp.

[...]

Ja teżpotrafię spędzić dwa wieczory nad jakąś upierdliwą aplikacją. Ale pani Zosia z Gdańska nie. Dla nie albo działa albo nie działa. Problem polega na tym, że ciebie i mnie jesty 0,0001 %, reszta należy do pani Zosi.

4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka
jest prawda.

Pożyjemy zobaczymy. Do upadku to jej daleko

patrz #1

5. Fiński dinozaur był kiedyś liderem. Był. Na niektórych rynkach jest
nadal, ale wiadomo, że niedługo. Albo za drogo, albo zbyt topornie

I to jest w niej piękne :-D

Do czasu...

5. A'propos "polskiego dziennikarstwa" - artykuł jest podpisany
"Bloomberg". Bloomberg nie jest polską agencją :-)

Jeden penis kto to pisał.

O nie.

M.

Data: 2009-06-30 22:56:25
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Tue, 30 Jun 2009 23:47:35 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się podniosą

Pozostaje problem co mają produkować jak nie kalosze. Czyli jak telefon, to
czym zaskoczyć klienta, żeby to kupił. Od blisko dwóch lat nie było w
zasadzie żadnych nowości technologicznych które zachęciłyby ludzi do
kupienia nowych fonów. Kolejne megapiksele i kolejne megabity już nie robią
na nikim wrażenia. Ogryzkownia bardzo ładnie się wstrzeliła w dziure robiąc
piękny system (choć pusty). Ale teraz już każdy telefon jest piękny, nawet
iPoo się ludziom nudzi. Nokia poszła w dotykowy system, 5800 na razie się
sprzedaje. Szaleństwa nie ma, ale się sprzedaje. N97 ma szanse być
kosmiczną klapą - to klasa communicatorów, czyli oferta dla power-userów, a
ci od dawna się kłóca, czy winmo czy ipoo. Jak wymyślą coś co się ludziom spodoba - to będa silni. Jak nie - to
zostanie jak jest, raczej nie upadną. Miliony tanich fonów dla Kowalskich
da im przeżyć.

[...]

Ale pani Zosia jak kupuje nowy telefon, to wie co chciałaby mieć w nim i
wie, że najlepiej Nokię. Bo tak.
Panie Zosie kupują teraz tanie nokie o jakichś kompletnie dziwnych
numerkach, nierzadko z odzysku zamiast kupić bezapelacyjnie dobre telefony
- np. k800 z jakiś resztek magazynowych. Wiesz dobrze, że bije na głowę
większość tanich Nokii. Mimo to, pani Zosia pójdzie i kupi Nokię.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-01 00:01:45
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone vs Nokia
Waldek Godel wrote:

[...]

OK, ale ten artykuł (jeżeli raczyłeś klinkąć na link i go przeczytać ;-) mówi właśnie o pani Zosi, która jest rozczsrowana nokią i szuka czego ś bardziej sexy. A ta konkretna pani Zosia pochodzi z kraju, gdzie 25 % PKB pochodzi właśnie z nokii....

M.

Data: 2009-06-30 23:54:46
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Wed, 01 Jul 2009 00:01:45 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

ale to "z nokii" nie oznacze że z tego kraju.. oprócz tego ludzka głupota
ma dwie cechy - oprócz tego że jest bezgraniczna, jeż też nieobliczalna.
Patrz cytowany w tekście geniusz, który mówił, że musiał ipoo kupić, bo nie
potrafił zainstalowac programu. Przecież to kliniczny przypadek odmóżdżenia
przez reklamy i lenistwo producentów. Za niedługo będziemy kupowali powerade, bo zawiera elektrolity, które są
dobre, bo zawiera je powerade. Albo w kazdym razie 99% pań Zoś będzie to
kupowało. Jeżeli jeszcze nie kupuje.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-01 07:44:49
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
napisał(a):

[...]

S60v5 jest jakas proba... musza tylko troche popracowac nad tym i wsadzic jakies solidne procki bo jak Samsung Omnia HD bije wydajnoscia flagowa N97 to o czym to swiadczy ?

[...]

Ipoo zyje bo ma aplikacje .... i mozesz na nim postawic wszystkie pierdolkowate funkcje. Na duze funkcje dopiero teraz pracuja jak Nawigacja czy zewnetrzne "urzadzenia" plus sterowaniki

[...]

Z cena 3000zł :) moga se skoczyc.  Wystarczy zobaczyc jak kulawa wydajnosc jest N97 w poroewnaniu do Omnii HD na tym samym SYmbianie,

[...]

Kwestia przyzwyczajenia to jak kupowanie badziewnego WM  :)

Data: 2009-07-01 08:06:55
Autor: BaX
iPhone vs Nokia
[...]

Hehehehe, a za nowy wynalazek appla to ile wołają teraz w necie 4-5kzł?

Data: 2009-07-01 08:14:31
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Czy moglbys sie juz nie osmieszac ?  Co to za porownanie Cortexa A8 z PowerVR SGX z 256MB RAM do jakiegos dychawicznego N97 ze starym ARMem 434MHz i 128MB RAM i wciskanym ekranem :) A i tak roznica niewielka bo
iphone 3GS jest na allegro po 3500zł

Nie oslabiaj mniej.

Data: 2009-07-01 08:27:37
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

3kzł za zabawke? Posrało Cie? Odszukać Ci posty w których śmiałeś się z HTC że nowe modele chodzą po 2kzł, DWA nie TRZY, TROLU?
Jesteś parodią samego siebie.

Data: 2009-07-01 08:28:21
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

3kzł za zabawke? Posrało Cie? Odszukać Ci posty w których śmiałeś się z HTC że nowe modele chodzą po 2kzł, DWA nie TRZY, TROLU?
Jesteś parodią samego siebie.

HTC z WM nie sa warte nawet 1tys zlotych wiec trudno sie nie smiac.
Jak juz WM wejda na poziom technologiczny iphona to pogadamy o cenach.

Tak wiem maluch jest tanszy od Lexsusa... zabaweczki bo tam nie da sie ponczochami odpalic silnika oj niedobry Lexsus.

Data: 2009-07-01 08:37:58
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

A iphon jest. heheheh, w Twojej ocenie, świat w/g Janka.

Data: 2009-07-01 08:45:52
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Czekam wiec na nazwe modelu z WM dostepny w Polsce o lepszych parametrach niz  Cortexem A8 i PowerVR albo odszczekanie.

I prosze nie mow o Toshibie ... i jej cenie bo cie moze zabic

Data: 2009-07-01 09:39:46
Autor: BaX
iPhone vs Nokia
[...]

Parametrach? Znaczy się jakiś wyścig szczurów? Czy gospodyni z gdańska do korzystania z skype, GG i onetu potrzebuje Quada i 4gb ramu bo takie sprzedają w MM?

Data: 2009-07-01 09:43:02
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

Parametrach? Znaczy się jakiś wyścig szczurów? Czy gospodyni z gdańska do korzystania z skype, GG i onetu potrzebuje Quada i 4gb ramu bo takie sprzedają w MM?

Patrz pan teraz mu nie pasuje a ledwie niedawno cieszyl sie z 412MHz w WM, cuda panie...

Data: 2009-07-01 10:15:56
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Ale rozumiesz słowo pisane czy nie bardzo? Przesłanie mojego posta było proste, normalni ludzie nie zmieniają komputerów na "mocniejsze" tylko dlatego, że pojawiły się takowe jak wystarcza im ten który mają. To samo tyczy się telefonów, tylko gadzeciarze zmieniają telefon na nowszy bo jest nowszy i "lepszy"

Data: 2009-07-01 22:05:28
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:h2f757$jed$2nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

, a ci ubodzy gadżeciarze kupują G1, bo jest tani w promocji ;D

Data: 2009-07-02 08:00:25
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Jacek "Plumpi" pisze:

[...]

Fajnie ze glupi jestes.... Ale jak patrze na allegro to twoj Kajzerek szmelczyk jest tanszy od G1 co za porazka /..

Data: 2009-07-02 17:33:32
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2higg$1ee$8inews.gazeta.pl...

[...]

Tyle, że ja go nie kupowałem w promocji i do tego zapłaciłem gotówką, dzięki czemu mam tyle minut w niskim abonamenie (płącę zawrotną kwotę, bo aż 36zł brutto, z których 100% przeznaczane jest na rozmowy), że nawet nie jestem w stanie ich wygadać, a impulsy płacę po 30 groszy do innych sieci (oprócz Play) oraz kilkanaście groszy w sieci i na stacjonarne + 3 darmowe numery :)
Od konca stycznia tego roku, kiedy podpisałem kolejną umowę uskładało mi się już na koncie ponad 120zł, których nie byłem w stanie wykorzystać, a które mi nie przepadną aż do końca trwania umowy.

Ale ja to faktycznie chyba jakiś głupi jestem i dlatego tak mam ;D

A co do taniego kajzerka to bardzo się cieszę, ze cena już tak mocno spadła, że można go kupić za 600-700zł na Allegro, bo dzięki temu będę go mógł kupić dzieciakowi, który ostrzy sobie zęby na ten telefon i codziennie się bawi tatowym :D

Data: 2009-07-01 11:55:54
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:h2f0pm$9rs$1inews.gazeta.pl:

BaX pisze:
[...]

Asus P565? Marvell TavorP 800 MHz.
Ale nawet pierwsza Omnia ma wydajnieszy proc niż Cortexy z 3gsa.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-02 07:55:17
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

[...]

Ty sobie tak nie zartuj z ta Omnia :)

Data: 2009-07-02 07:18:56
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:h2hi6r$1ee$2inews.gazeta.pl:

[...]

To nie żart a stwierdzenie faktu. Marvell PXA opracowany przez intela jest najwydajnieszym procesorem ARM na rynku.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-02 08:32:08
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Thu, 2 Jul 2009 07:18:56 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

To nie żart a stwierdzenie faktu. Marvell PXA opracowany przez intela jest najwydajnieszym procesorem ARM na rynku.

Intel od kilku lat nie robi procesorów ARM, sprzedał cały dział firmie
Marvell właśnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-02 07:35:05
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> Odpowiedz na
[...]

Właśnie tak napisałem. PXA opracowany przez intela.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-01 20:26:28
Autor: ToMasz
iPhone vs Nokia
napisał(a):

[...]

sory ze całość zacytowałem, ale ja to wywróżyłem, napisałem i nawet Jan
S. nie zaprzeczył. jak ktoś miał nokie - to tak zostanie. Nie zmieni
telefonu na bardziej funkcjonalny, bo nie potrzebuje. Tak po 10 latach
wychodzi na to ze moze by nawet zmienił, ale jak bedzie trzeba pomyśleć
a by wykorzystać 50% funkcji nowego telefonu - to lepiej kupić iPhona
tamnie trzeba myśleć. trzeba mieć 2 rece i 2 palce - to każdy ma. JAk
ktoś miał sw.pamieci  eryka, simensa, albo coś kupionego po analizie
możliwości - wybierze symbiana bądz WM
Reasumujac zysk apple generuje straty w firmie nokia. Może jednak
pociagną linie symbiana, zrobią wiecej telefonów z klawiaturą, gpsem.
Zobaczymy
ToMasz

Data: 2009-07-01 07:30:25
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

A dlaczego niby miałaby upaść? Nokia produkuje masę zwykłych telefonów.

[...]

Dopóki jest SDK to mogą sobie występować.

[...]

Ja to rozumiem. Pytanie tylko po co iZosi smartfon? Nie szybciej, lepiej i prościej zwykły telefon.

4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka
jest prawda.

Pożyjemy zobaczymy. Do upadku to jej daleko

patrz #1

Owszem patrz #1

5. Fiński dinozaur był kiedyś liderem. Był. Na niektórych rynkach
jest nadal, ale wiadomo, że niedługo. Albo za drogo, albo zbyt
topornie

Pażywiom, uwidim. Apple też parę lat temu stało na skraju bankructwa, dopiero Pracuś tchnął nową iStrategię. I popłynął strumień dolarów i stanęli na nogi. HTC już skontrowało dreamem, Nokia 5800. poczekajmy co z tego wyjdzie.

I to jest w niej piękne :-D

Do czasu...

Dla mnie to jeden .....

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 08:26:03
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak wrote:

Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się
podniosą

A dlaczego niby miałaby upaść? Nokia produkuje masę zwykłych telefonów.

Ja tam nie wiem, ale różnica między Q1 2009, a Q1 2008 o czymś świadczy. Podobnie było kwartał temu.
Sądzę, że weszli na ten poziom "rozwoju korporacyjnego", gdzie bez przyrostu 10 % na kwartał firma upada, bo tak.

A co do zwykłych telefonów - zarabia się na masie, a ta się zastraszająco zmniejsza. Poziom sprzedaży tych droższych wzrasta.

[...]

Nie rozumiesz. Panowie z nokii się głośno pytają, dlaczego masz z internetu brać za darmo usługi, za które oni mogą wziąć pieniądze.

[...]

Taka Zosia włąśnie siedzi naprzeciwko mnie: jest płci męskiej i ma 40 lat. I chce mieć i ładny i wygodny i funkcjonalny telefon. HTC już dawno skreślił, Nokię skreślił, od pół roku ujeżdża iphona i mówi, że dopiero tu wszystko działa, i działa to, co on chce, a nie to, co ktoś gdzieś sobie wymyślił.

[...]

Tak, z tym że Apple nigdy nie było korporacją międzynarodową z kilkudziesięcioma lokalizacjami, zarządzanymi przez setki ludzi rónych narodowości. To jest poważne obciążenie.
No i, jak na razie, w Nokii nie ma Steve'a,

M.

Data: 2009-07-01 08:15:34
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Wed, 01 Jul 2009 08:26:03 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Sądzę, że weszli na ten poziom "rozwoju korporacyjnego", gdzie bez przyrostu 10 % na kwartał firma upada, bo tak.

Amerykańskie standardy korporacyjne po prostu. Im nie wystarczy, że firma
przynosi zyski, to się nie liczy. Zyski mają mieć przyrost, minimum
kilkuprocentowy, to jest dopiero uważane za dochodową firmę.

Spadek zysków uważany jest za stratę (nawet jeżeli firma wciąż przynosi
niemałe dochody)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-01 09:02:56
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia

ALEX Przekliniak wrote:

[...]

Może konkurencja zmusi ich do działania. A jak nie to też nie problem.

[...]

A coś robią czy tylko szczekają?

[...]

No cóż Pracuś był genialny, wymyślił telefon dla takiej iZosi. Taki idiotofon.

[...]

Jak napisałeś, na razie nie ma. Ale to się moze zmienić.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 09:09:34
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

Czy moglbys ciac cytaty trolinooo.   Ja rozumiem ze podstawowki skonczyly szkole i bedziesz nas zanudzal swoimi fobiami ale nauczy cie cytowac synku

Data: 2009-06-29 22:54:08
Autor: Szadzik
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
Jak ktoś chce się pośmiać:
http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_nokie.html
Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

Haha, niezła definicja smartphona:

blablabla...

Powyższa historia jest dobitnym przykładem problemów, jakie stoją przed Nokią w związku z coraz silniejszą konkurencją na rynku smartphonów. To telefony komórkowe łączące w sobie wiele funkcji – przeglądarkę internetową, skrzynkę na pocztę elektroniczną, cyfrowego aparatu fotograficznego i prostej kamery wideo.

Data: 2009-06-30 10:08:46
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Szadzik pisze:
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

No jasne lepsza definicja troli polskiego usenetu niz Bloomberg :)

Data: 2009-06-30 09:35:54
Autor: Szadzik
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Skoro Bloomberg to już nieomylna? Sądzisz, że kto tam pisze artykuły? Sądzisz, że ta osoba to jakiśużytkownik smartphona? Wątpię.

Data: 2009-06-30 11:00:45
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Szadzik pisze:

Skoro Bloomberg to już nieomylna? Sądzisz, że kto tam pisze artykuły? Sądzisz, że ta osoba to jakiśużytkownik smartphona? Wątpię.

Szadzik ... ja wiem ze Bloomberg powinien dzwonic do eksperta z usenetu Szadzika ale juz przestan :)  Nokia zawalila smartphony programowo.

Data: 2009-06-30 10:06:21
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
Jak ktoś chce się pośmiać:
http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_nokie.html
Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

Oczywiscie biedny posiadacz Nokii.
Sa tam dane i cyfry wiec twoje zale sa prozne.

Nokia przespala.  S60v3 dzisiaj wyglada nieco archaicznie.
S60v5 dopiero co wystartowal i TO JEST DOBRA droga patrz na sprzedaz 5800.  Ale na boga N97 jest drozsza od iphone i HTC Touch HD nie tedy droga

Data: 2009-06-30 11:20:41
Autor: Wycior
iPhone vs Nokia
Ale na boga N97 jest drozsza od iphone i HTC Touch HD

N97 do oficjalnej sprzedaży wejdzie jutro (1.07). Nie dzwimy się, że handlowcy zarabiają na przedsprzedaży. W ciagu - myślę - tygodnia cena spadnie znacząco.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-06-30 22:14:02
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Jak na razie zadowolony. I wyobraź sobie że zamierzam przesiąść się na *prawdziwy* smartfon, nie takie zabawki jak iIdiotofon.

Sa tam dane i cyfry wiec twoje zale sa prozne.

Żale? Mnie wali czy Nokia upadnie czy nie. To nie mój problem. I tak kupię sobie coś co reprezentuje jakiś poziom trudności, a nie iIdiotofon. A z Twoich wypowiedzi zalatuje nazizmem: ein iPhone, ein Repozytorium, ein Steve. Mnie ta bajka nie kręci.

[...]

Wszyscy przespali bo wydawało im się że do używania smartfona trzeba mieć jakąś wiedzę. A nagle Steve wszystko powywracał do góry nogami i stworzył *smartphone* *for* *idiots*. Dokonał niemożliwego. No ale w usa to dużo prostsze, bo tam wszyscy to idioci, którzy ledwo radzą sobie z mikrofalą, zobaczymy jak pójdzie w europie.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 00:45:27
Autor: Titus Atomicus
iPhone vs Nokia
In article <h2drm8$r62$1@inews.gazeta.pl>,
[...]

ROTFL
Bo ja sobie kupie cos co reprezentuje jakis poziom trudnosci.'
'Zlota Czcionka'
Ciekawe wymagania. Moze producenci nie wiedza o istnieniu takiej niszy.

[...]

Przypominam, ze ten Steve dokonal kiedys niemozliwego i stworzyl komputer dla ludzi.

Pamietam - bylem wtedy studentem politechniki i tez slyszalem - 'te okienka sie przyjma'...

TA

Data: 2009-07-01 07:35:38
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Oczywiscie... nie stac cie i dorabiasz ideologie kupujac smartphona z "wciskanym ekranem" co za porazka.

[...]

Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

[...]

Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
Gratuluje bycia debilem

Data: 2009-07-01 08:04:08
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Ty kupiłeś coś na czym nie można zrobić prostej operacji jak copy/paste, musiały minąć dwa /?/ lata aby durni amerykanie wpadli na to że tak się da i to dopisać.

MEGA RESPECT.

Data: 2009-07-01 08:08:27
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Wiesz telefon nie sluzy do przepisywania ksiazek. Skoro nie bylo a wade wytknela europa po premierze iphona 3G to sie zrobilo dla europy.

Kopuj i wklej bylo w zewnetrznej aplikacji od zawsze.
A dzis juz jest ... wiec o co chodzi ... czy mam mowic ze w 2001 w WM nie bylo koloru tylko bialoczarny phiii ale dzidostwo

Data: 2009-07-01 08:30:37
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Nono, jak będe chciał skopiować kawałek strony to też go przepisze.
Po prostu wypas.

Kopuj i wklej bylo w zewnetrznej aplikacji od zawsze.

Godne podziwu.

Data: 2009-07-01 08:30:53
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

No faktycznie ... mowi to ktos kto wie ze 99% WMiarzy ma pulpity stworzone z zewnetrznych aplikacji nie oslabiaj mnie swoimi absurdami.

Data: 2009-07-01 08:42:00
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2evtj$1tm$8inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
[...]

Ale jak skopiuje ten kawałek strony, qrwa jak? skończ pierdolić w końcu i odpisuj na temat, a nie szczekaj jak pies przy budzie.

Data: 2009-07-01 08:48:47
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

Ale jak skopiuje ten kawałek strony, qrwa jak? skończ pierdolić w końcu i odpisuj na temat, a nie szczekaj jak pies przy budzie.

Normalnie uzywajac kopiuj i wklej w ... iphonie z OS 3.0

Ja wiem ze u was nowego systemu nei daja za darmo a i wcale
wiec zlosc uzasadniona.

Data: 2009-07-01 09:36:57
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2f0v5$9rs$4inews.gazeta.pl...

Ale jak skopiuje ten kawałek strony, qrwa jak? skończ pierdolić w końcu i odpisuj na temat, a nie szczekaj jak pies przy budzie.

Normalnie uzywajac kopiuj i wklej w ... iphonie z OS 3.0

I potrzeba było aż dwa lata żeby wprowadzić tą rewolucyjną funkcję znaną WM od zawsze?
Postęp, postęp.

Data: 2009-07-01 09:42:10
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Za to WM do tej pory nie ma wirtualnych pulpitow ktore LG ma od 3 lat.

Data: 2009-07-01 10:18:05
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Jak dziecko normalnie. A krzysiek ma koszulke z myszką miki.

Data: 2009-07-01 10:22:26
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Jak ktoś potrzebuje wirtualnego pulpitu to go sobie zainstaluje. Wystarczy wybrać jedną z wielu aplikacji. Mi taki pulpit nie jest do niczego potrzebny, wiec nie intalowałem sobie. No bo po co.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-01 17:58:11
Autor: Szadzik
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:
[...]

Ile jeszcze razy trzeba Ci wytłumaczyć? Było kilka postów o tym, że są wirtualne pulpity a Ty jak debil swoje?

Data: 2009-07-02 07:57:08
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:
[...]

Jak kupisz za 30 USD, wiec sa tak samo jak iphone ma MMS i wytniuj i wklej bo inaczej jestes parszywym pieprzonym hipokryta

Wiec czekam na potwierdzenie iz uznajesz iz kazdy iphone ma MMS i wytnij i wklej

Data: 2009-07-01 08:09:47
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Oczywiscie... nie stac cie

Na co mnie nie stać?

 i dorabiasz ideologie kupujac smartphona z
"wciskanym ekranem" co za porazka.

A kto Ci powiedział że chcę dotykowy wyświetlacz a nie fizyczną klawiaturę qwerty?

[...]

Odpowiedź na poziomie iStrybyszewskiego:-/

[...]

Masz rację, jesteś debilem. No ale skoro używasz iIdiotofonu to nawet nie dziwi.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 08:18:16
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

i dorabiasz ideologie kupujac smartphona z
"wciskanym ekranem" co za porazka.

A kto Ci powiedział że chcę dotykowy wyświetlacz a nie fizyczną klawiaturę qwerty?

Buhaha tak przyjazny telefon.

Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

Odpowiedź na poziomie iStrybyszewskiego:-/

Przciez to ty Symbiandioto mowiles ze uzywasz ulomnych telefonow
bo tak jest lepiej

Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
Gratuluje bycia debilem

Masz rację, jesteś debilem. No ale skoro używasz iIdiotofonu to nawet nie dziwi.

Przeciez to ty napisales ze jezdzisz do pracy velocypedem i dziury wiercisz śrubokrętem wiec juz sie nie tlumacz trolu.

Data: 2009-07-01 22:16:39
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Jak najbardziej.

Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

Odpowiedź na poziomie iStrybyszewskiego:-/

Przciez to ty Symbiandioto mowiles ze uzywasz ulomnych telefonow
bo tak jest lepiej

Bo wolę używać symbiany niż idiotofony?

[...]

Nic takiego nie napisałem. Nieźle Ci bije na dekiel.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-02 08:00:49
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:

Bo wolę używać symbiany niż idiotofony?

I velocypedy tak wiemy nie musisz powtarzac

Data: 2009-07-02 08:10:28
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

Bo wolę używać symbiany niż idiotofony?

I velocypedy tak wiemy nie musisz powtarzac

I tak Symbian jest smartfonem. A idiotofon nie jest i nigdy nie będzie.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-18 13:55:38
Autor: Viator
iPhone vs Nokia
On Thu, 02 Jul 2009 08:10:28 +0200, ALEX Przekliniak <kill@spamers.us>  wrote:

I tak Symbian jest smartfonem. A idiotofon nie jest i nigdy nie będzie.
A dlaczego tak wlasciwie? Jaka jest definicja smartfona?

Data: 2009-07-18 15:16:49
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Viator ni au koto ha itsumo tanosii

I tak Symbian jest smartfonem. A idiotofon nie jest i nigdy nie
będzie.
A dlaczego tak wlasciwie? Jaka jest definicja smartfona?

Otwarty system operacyjny. Taki że mogę zainsstalować co tylko będę chciał, a nie co jest w centralnym repozytorium.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-18 14:25:06
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sat, 18 Jul 2009 15:16:49 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Otwarty system operacyjny. Taki że mogę zainsstalować co tylko będę chciał, a nie co jest w centralnym repozytorium.

To ani nie jest definicja smartfona ani otwartego systemu operacyjnego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-18 18:39:21
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

Otwarty system operacyjny. Taki że mogę zainsstalować co tylko będę
chciał, a nie co jest w centralnym repozytorium.

To ani nie jest definicja smartfona ani otwartego systemu
operacyjnego.

Sprecyzujesz zatem? Nie będę się kłócił.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-18 17:52:12
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sat, 18 Jul 2009 18:39:21 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Sprecyzujesz zatem? Nie będę się kłócił.

A która definicja cię interesuje? Bo jest conajmniej kilkanaście, w tym
techniczne, marketoidowe itp.. W dodatku to się zmienia na przestrzeni lat.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-18 19:07:03
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Nie wiem. Podważyłeś moją definicję, więc rzuć swoją. Tak jak powiedziałem, kłócił się nię będę.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-18 18:37:36
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sat, 18 Jul 2009 19:07:03 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Nie wiem. Podważyłeś moją definicję, więc rzuć swoją. Tak jak powiedziałem, kłócił się nię będę.

Po pierwsze - "otwarty" system bardziej kojarzy się z opensource'owym
systemem a nie systemem bez kontroli aplikacji.

Po drugie - tzw (przepraszam za brzydkie słowo) analitycy za smartphone
uważają np. Blackberry - z czym ja się osobiście nie zgadzam, bo tam w
żaden sposób nie ma dostępu do systemu operacyjnego, to jest tylko maszyna
wirtualna w Javie i takież oprogramowanie. Niedużo mniejsze możliwości ma
historyczna Nokia 6310i która nijak smartfonem nie jest.

Jak dla siebie - podkreślam, DLA SIEBIE - mam definicję smarfona opierającą
się na systemie operacyjnym pozwalającym użytkownikowi uruchamiać
skompilowane programy pisane w języku klasy C, C++ itp używający
drzewiastego systemu plików.

Według tego smartfonem jest urządzenie z Windows Mobile, iPhone, Openmoko,
linuxowe Motorole, Symbianofony a nie jest Blackberry, Android, Palm-y
(zarówno stare jak i nowe, choć te stare bardziej wydają się smartfonem niż
nowe, bo tam tylko systemu plików i wielozadaniowości brakuje)

Pierwotna, najstarsza definicja smartfona mówiła o obsłudze kalendarza,
listy zadań, rozbudowanej książki kontaktów oraz synchronizacji tego z
komputerem. Wedle tej definicji lekko licząc (albo nie licząc tylko
oceniając "na oko") smartfonów na rynku jest ponad 90%

I tak można baaaardzo długo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-18 21:15:08
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Waldek Godel pisze:
[...]

NO wybacz Wladus ... na WM mozna zainstalowac tylko pliki CAB co za ograniczenie ... to nie smartphone. Z tym Androidem to pojechales po bandzie ale spoko tworcy niszowych systemow tak maja ze udaja iz nowsze i lepsze nie istnieje

Data: 2009-07-19 11:42:10
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Otwarty w sensie możliwości zainstalowania dowolnej aplikacji. Nieistotne skąd ją mam. Oczywiście wszystko legalnie. I żadnego repozytorium.

Zapomniałeś o wielowątkowości.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-19 13:36:18
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sun, 19 Jul 2009 11:42:10 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Zapomniałeś o wielowątkowości.

Wielowątkowości? To już są wieloprocesorowe/wielordzeniowe telefony??? Coś
przespałem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-19 17:29:14
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

Zapomniałeś o wielowątkowości.

Wielowątkowości? To już są wieloprocesorowe/wielordzeniowe
telefony??? Coś przespałem?

Możliwość uruchomienia wielu aplikacji/procesów. Z procesorami nie ma to nic wspólnego.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-19 16:34:09
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sun, 19 Jul 2009 17:29:14 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Możliwość uruchomienia wielu aplikacji/procesów. Z procesorami nie ma to nic wspólnego.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielowątkowość
pozajączkowało ci się z wielozadaniowością

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-20 09:24:55
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Zeby urchomic wiele watkow ,... trzeba miec NA CZYM.
Mylisz wielozadaniowosc od wielowatkowosci.

Tak czy siak wielozadaniowosc w iphonei istnieje wystarczy zobaczyz liste procesow za pomoca terminala. Zarono Safarii jak i ipod działaja w tle razem z Appstore inaczej nie widzialbyc magicznych cyferek. Do tego PNS w sofcie 3.0

Data: 2009-07-20 09:22:10
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

No to niestety iphone spelnia ten warunek... wystraczy plik .ipa.

[...]

Iphone wszystko to ma biedaku. Pozatym miales na mysli pewnei wielozadaniowosc,

Data: 2009-07-22 23:03:42
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia

ALEX Przekliniak pisze:
[...]

To po kiego Ci AppStore? Skoro to takie proste.

[...]

Nokia wielozadaniowość ma już 5 lat, a twój iphone może o niej pomarzyć jełopie.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-23 07:04:57
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

To po kiego Ci AppStore? Skoro to takie proste.

Bo jest fajnym zbiorem opisany i skomentowanych aplikacji wraz ze zrzutami ekranu. Proste ?  Po co ci Ceneo mozna lazic po sklepach i spisywac ceny.

Iphone wszystko to ma biedaku. Pozatym miales na mysli pewnei
wielozadaniowosc,

Nokia wielozadaniowość ma już 5 lat, a twój iphone może o niej pomarzyć jełopie.

Fakt iphone nie ma wielozadaniowosci od 5 lat :)  tylko od 3 ale rozumiem ze klasowki w szkole oddajesz wyryte na tablicazkach dlutem bo tak robili 10000lat temu ?

Data: 2009-07-19 12:42:38
Autor: Endi
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

Po pierwsze
Po drugie
Jak dla siebie - podkreślam, DLA SIEBIE - mam definicję smarfona
I tak można baaaardzo długo.

Dodałbym od siebie: możliwość uruchomienia i działania kilku aplikacji w tle.

Data: 2009-07-19 13:38:44
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sun, 19 Jul 2009 12:42:38 +0200, Endi napisał(a):

Dodałbym od siebie: możliwość uruchomienia i działania kilku aplikacji w tle.

Nie upierałbym się (choć to rzecz świetna ze wszechmiar) jeżeli system
zapewnia minimum wsparcia dla podstawowych aplikacji - np. jak odtwarzacz
muzyki w Sony Clie (z teoretycznie jednozadaniowym PalmOS).
Dałoby się przeżyć z tym co obiecuje frajerom od dłuższego czasu i na
obiecankach się kończy, czyli powiadamianiem aplikacji że coś dla nie jej
do zrobienia. Dałoby się przeżyć, jeżeli wiązałoby się to ze spadkiem apetytu na energię
na przykład.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-18 21:12:56
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

A to na iphone nie mozna ?  Po co tak klamac. ?

Data: 2009-07-19 11:44:35
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

A jakie rozszerzenie mają pliki instalacyjne na iPhone? I gdzie je znaleźć?

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-20 09:22:49
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

W Appstore, Cydii na stronach www,   plik (.ipa)

Data: 2009-07-01 20:36:12
Autor: ToMasz
iPhone vs Nokia

Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
Gratuluje bycia debilem

telefony telefonami, ale skąd ten wniosek powiązany magicznie z oceną
inteligencji adwersarza?

ToMasz

Data: 2009-07-01 21:32:17
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
ToMasz ni au koto ha itsumo tanosii

Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
Gratuluje bycia debilem

telefony telefonami, ale skąd ten wniosek powiązany magicznie z oceną
inteligencji adwersarza?

iStrybyszewski nie potrafi zrozumieć że ktoś nie chce korzystać z AppStore/AndroidMarketa/Ovi. Że ktoś woli instalować aplikacje tradycyjnym sposobem i nie ciągnąć ich z centralnego repozytorium. Jak widać to przerasta iStrybyszewskiego. A że jedyne co umie to obrażać to obraża.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-02 07:57:58
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

A niektorzy wola velocyped jak Alextrolinoo from Poland

Data: 2009-07-02 09:23:10
Autor: Titus Atomicus
iPhone vs Nokia
In article <h2gdkk$dr7$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

iStrybyszewski nie potrafi zrozumieć że ktoś nie chce korzystać z AppStore/AndroidMarketa/Ovi. Że ktoś woli instalować aplikacje tradycyjnym sposobem i nie ciągnąć ich z centralnego repozytorium. Jak widać to przerasta iStrybyszewskiego. A że jedyne co umie to obrażać to obraża.

O, przepraszam. Czy nie jest tak, ze niektorzy obecni tu inteligentni inaczej jako jeden z powodow wyzszosci innych telefonow nad iPhonem podaja ich trudniejsza obsluge?

Przeciez to satyra w najczystszym wydaniu jest...

TA

Data: 2009-07-02 11:33:26
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A nie przyszło Ci do głowy że ktoś chce korzystać ze smartfonów dokładnie jak kiedyś? Bez AppStore i tym podobnych wynalazków. Bo tak mi się podoba.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-02 14:39:34
Autor: Titus Atomicus
iPhone vs Nokia
In article <h2hutg$mla$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

A nie przyszło Ci do głowy że ktoś chce korzystać ze smartfonów dokładnie jak kiedyś? Bez AppStore i tym podobnych wynalazków. Bo tak mi się podoba.

Faktycznie nie przyszlo mi to do glowy.
Pomijajam fakt ze mylisz korzystanie z ze sposobem instalacji (no chyba ze jestes jedenym z tych oszolomow ktorzy wolny czas spedzaja na instalowaniu, deinstalowaniu i tunniningu telefonow czy komputerow - slyszalem o takich).
Ale poza tym dla ciebie ergonomia to jest cecha negatywna... No tak, trudno walczyc z takim pogladem, ale to wiele wyjasnia.

TA

Data: 2009-07-02 17:08:29
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Nie myle, ale z wynalazków dla idiotów nie zamierzam korzystać.

Ale poza tym dla ciebie ergonomia to jest cecha negatywna... No tak,
trudno walczyc z takim pogladem, ale to wiele wyjasnia.

"wolę żyć w macedońskiej biedzie niż pławić się perskim luksusie"

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-02 20:22:18
Autor: ToMasz
iPhone vs Nokia

[...]
Ja myśle ze to nie dokońca  o ergonomie chodzi. PRacuje, spotykam sie z
klientam i kontrahentami, i paru z nich ma PDA. Firmowe, z jakimś
"ichniejszym" oprogramowaniem. JAk myślisz, dostawca przepisze je na
iPhona i sciagną za darmo z app store? Moze to mniej niż 1% użytkowników
ma taki problem, ale mnie akurat, nie boli fakt korzystania z
centralnego repozytorium, boli mnie fakt ze jest to jedyna metoda
instalacji oprogramowania. Teraz jest "cool" natomias jak samsungi mogły
programy w javie przyjmowac tylko przez WAP = to był zonk.

ToMasz

Data: 2009-07-02 21:05:46
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ToMasz pisze:
[...]

Jaka jedyna ?  Cydia, Icy, Installer :)  Jesli mowisz o oprogramowanie dedykowanym "dla jednej firmy" to nie jest segment iphona i nie ma o czym gadac.

Data: 2009-07-02 22:26:27
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-

[...]

No popatrz, a tacy Chińczycy od tysięcy lat nadal przypierdzialają pałeczkami jakby nie mogli używać sztućców, albo jeść wprost z tubki, bo tak jest nowoczesnie i ergonomicznie, a poza tym jest cool :)
Ten iPhone jest jak ta tubka, a ja jednak wolę zwyczajne sztućce, bo mam je opanowane do perfekcji i najlepiej mi tak smakuje :)

Data: 2009-06-30 19:35:27
Autor: Pan Piskorz
iPhone vs Nokia
Jak ktoś chce się pośmiać:
http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_nokie.html
Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

prawda,
jakby w XXI wieku porównywać wartburga z trabantem,

oba przedsięwzięcia są zaplanowane za maksymalizację zysków
i z najnowszą technologią nie miały nigdy nic wspólnego,

apple miał, ale bardzo dawno temu,
nawet świetną architekturę procesorów w Mac-ach zamienił na popularne tanie gówno,
telefony nokia odkąd się pojawiły, były najprymitywniejsze z dostępnych,

jeśli chodzi o lepsze telefony - tzw. smartfony,
to ich procesory szczytem technologii mogły być w 2. poł lat 80 XX wieku,
ARM był wtedy sercem biurkowego komputera, pomyślano go tak, by wykonywał kod 6502,

z telefonami, komputerami, samochodami, konem domowym i innymi atrakcjami jest tak,
że tanie dziadostwo zawsze wygra

P.

Data: 2009-07-02 07:02:46
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Pan Piskorz ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Miały proste menu, ale nie były prymitywne. Mieszasz pojęcia.

[...]

No to Nokia albo się pozbiera do kupy, albo upadnie. Choć w to drugie nie wierzę.

z telefonami, komputerami, samochodami, konem domowym i innymi
atrakcjami jest tak,
że tanie dziadostwo zawsze wygra

Niestety.