iPhone vs Nokia

Data: 2009-06-30 10:06:21
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
Jak ktoś chce się pośmiać:
http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_nokie.html
Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

Oczywiscie biedny posiadacz Nokii.
Sa tam dane i cyfry wiec twoje zale sa prozne.

Nokia przespala.  S60v3 dzisiaj wyglada nieco archaicznie.
S60v5 dopiero co wystartowal i TO JEST DOBRA droga patrz na sprzedaz 5800.  Ale na boga N97 jest drozsza od iphone i HTC Touch HD nie tedy droga

Data: 2009-06-30 11:20:41
Autor: Wycior
iPhone vs Nokia
Ale na boga N97 jest drozsza od iphone i HTC Touch HD

N97 do oficjalnej sprzedaży wejdzie jutro (1.07). Nie dzwimy się, że handlowcy zarabiają na przedsprzedaży. W ciagu - myślę - tygodnia cena spadnie znacząco.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-06-30 22:14:02
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Jak na razie zadowolony. I wyobraź sobie że zamierzam przesiąść się na *prawdziwy* smartfon, nie takie zabawki jak iIdiotofon.

Sa tam dane i cyfry wiec twoje zale sa prozne.

Żale? Mnie wali czy Nokia upadnie czy nie. To nie mój problem. I tak kupię sobie coś co reprezentuje jakiś poziom trudności, a nie iIdiotofon. A z Twoich wypowiedzi zalatuje nazizmem: ein iPhone, ein Repozytorium, ein Steve. Mnie ta bajka nie kręci.

[...]

Wszyscy przespali bo wydawało im się że do używania smartfona trzeba mieć jakąś wiedzę. A nagle Steve wszystko powywracał do góry nogami i stworzył *smartphone* *for* *idiots*. Dokonał niemożliwego. No ale w usa to dużo prostsze, bo tam wszyscy to idioci, którzy ledwo radzą sobie z mikrofalą, zobaczymy jak pójdzie w europie.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 00:45:27
Autor: Titus Atomicus
iPhone vs Nokia
In article <h2drm8$r62$1@inews.gazeta.pl>,
 "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> wrote:

Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

Żale? Mnie wali czy Nokia upadnie czy nie. To nie mój problem. I tak kupię sobie coś co reprezentuje jakiś poziom trudności, a nie iIdiotofon.

ROTFL
Bo ja sobie kupie cos co reprezentuje jakis poziom trudnosci.'
'Zlota Czcionka'
Ciekawe wymagania. Moze producenci nie wiedza o istnieniu takiej niszy.

[...]

Przypominam, ze ten Steve dokonal kiedys niemozliwego i stworzyl komputer dla ludzi.

Pamietam - bylem wtedy studentem politechniki i tez slyszalem - 'te okienka sie przyjma'...

TA

Data: 2009-07-01 07:35:38
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Oczywiscie... nie stac cie i dorabiasz ideologie kupujac smartphona z "wciskanym ekranem" co za porazka.

[...]

Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

[...]

Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
Gratuluje bycia debilem

Data: 2009-07-01 08:04:08
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Ty kupiłeś coś na czym nie można zrobić prostej operacji jak copy/paste, musiały minąć dwa /?/ lata aby durni amerykanie wpadli na to że tak się da i to dopisać.

MEGA RESPECT.

Data: 2009-07-01 08:08:27
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Wiesz telefon nie sluzy do przepisywania ksiazek. Skoro nie bylo a wade wytknela europa po premierze iphona 3G to sie zrobilo dla europy.

Kopuj i wklej bylo w zewnetrznej aplikacji od zawsze.
A dzis juz jest ... wiec o co chodzi ... czy mam mowic ze w 2001 w WM nie bylo koloru tylko bialoczarny phiii ale dzidostwo

Data: 2009-07-01 08:30:37
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Nono, jak będe chciał skopiować kawałek strony to też go przepisze.
Po prostu wypas.

Kopuj i wklej bylo w zewnetrznej aplikacji od zawsze.

Godne podziwu.

Data: 2009-07-01 08:30:53
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

No faktycznie ... mowi to ktos kto wie ze 99% WMiarzy ma pulpity stworzone z zewnetrznych aplikacji nie oslabiaj mnie swoimi absurdami.

Data: 2009-07-01 08:42:00
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2evtj$1tm$8inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
[...]

Ale jak skopiuje ten kawałek strony, qrwa jak? skończ pierdolić w końcu i odpisuj na temat, a nie szczekaj jak pies przy budzie.

Data: 2009-07-01 08:48:47
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

Ale jak skopiuje ten kawałek strony, qrwa jak? skończ pierdolić w końcu i odpisuj na temat, a nie szczekaj jak pies przy budzie.

Normalnie uzywajac kopiuj i wklej w ... iphonie z OS 3.0

Ja wiem ze u was nowego systemu nei daja za darmo a i wcale
wiec zlosc uzasadniona.

Data: 2009-07-01 09:36:57
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2f0v5$9rs$4inews.gazeta.pl...

Ale jak skopiuje ten kawałek strony, qrwa jak? skończ pierdolić w końcu i odpisuj na temat, a nie szczekaj jak pies przy budzie.

Normalnie uzywajac kopiuj i wklej w ... iphonie z OS 3.0

I potrzeba było aż dwa lata żeby wprowadzić tą rewolucyjną funkcję znaną WM od zawsze?
Postęp, postęp.

Data: 2009-07-01 09:42:10
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
BaX pisze:
[...]

Za to WM do tej pory nie ma wirtualnych pulpitow ktore LG ma od 3 lat.

Data: 2009-07-01 10:18:05
Autor: BaX
iPhone vs Nokia

[...]

Jak dziecko normalnie. A krzysiek ma koszulke z myszką miki.

Data: 2009-07-01 10:22:26
Autor: Adramelech
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na
BaX pisze:
[...]

Jak ktoś potrzebuje wirtualnego pulpitu to go sobie zainstaluje. Wystarczy wybrać jedną z wielu aplikacji. Mi taki pulpit nie jest do niczego potrzebny, wiec nie intalowałem sobie. No bo po co.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-07-01 17:58:11
Autor: Szadzik
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:
[...]

Ile jeszcze razy trzeba Ci wytłumaczyć? Było kilka postów o tym, że są wirtualne pulpity a Ty jak debil swoje?

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-07-02 07:57:08
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:
[...]

Jak kupisz za 30 USD, wiec sa tak samo jak iphone ma MMS i wytniuj i wklej bo inaczej jestes parszywym pieprzonym hipokryta

Wiec czekam na potwierdzenie iz uznajesz iz kazdy iphone ma MMS i wytnij i wklej

Data: 2009-07-01 08:09:47
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Oczywiscie... nie stac cie

Na co mnie nie stać?

 i dorabiasz ideologie kupujac smartphona z
"wciskanym ekranem" co za porazka.

A kto Ci powiedział że chcę dotykowy wyświetlacz a nie fizyczną klawiaturę qwerty?

[...]

Odpowiedź na poziomie iStrybyszewskiego:-/

[...]

Masz rację, jesteś debilem. No ale skoro używasz iIdiotofonu to nawet nie dziwi.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-01 08:18:16
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

i dorabiasz ideologie kupujac smartphona z
"wciskanym ekranem" co za porazka.

A kto Ci powiedział że chcę dotykowy wyświetlacz a nie fizyczną klawiaturę qwerty?

Buhaha tak przyjazny telefon.

Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

Odpowiedź na poziomie iStrybyszewskiego:-/

Przciez to ty Symbiandioto mowiles ze uzywasz ulomnych telefonow
bo tak jest lepiej

Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
Gratuluje bycia debilem

Masz rację, jesteś debilem. No ale skoro używasz iIdiotofonu to nawet nie dziwi.

Przeciez to ty napisales ze jezdzisz do pracy velocypedem i dziury wiercisz śrubokrętem wiec juz sie nie tlumacz trolu.

Data: 2009-07-01 22:16:39
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Jak najbardziej.

Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

Odpowiedź na poziomie iStrybyszewskiego:-/

Przciez to ty Symbiandioto mowiles ze uzywasz ulomnych telefonow
bo tak jest lepiej

Bo wolę używać symbiany niż idiotofony?

[...]

Nic takiego nie napisałem. Nieźle Ci bije na dekiel.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-02 08:00:49
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:

Bo wolę używać symbiany niż idiotofony?

I velocypedy tak wiemy nie musisz powtarzac

Data: 2009-07-02 08:10:28
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

Bo wolę używać symbiany niż idiotofony?

I velocypedy tak wiemy nie musisz powtarzac

I tak Symbian jest smartfonem. A idiotofon nie jest i nigdy nie będzie.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-18 13:55:38
Autor: Viator
iPhone vs Nokia
On Thu, 02 Jul 2009 08:10:28 +0200, ALEX Przekliniak <kill@spamers.us>  wrote:

I tak Symbian jest smartfonem. A idiotofon nie jest i nigdy nie będzie.
A dlaczego tak wlasciwie? Jaka jest definicja smartfona?

Data: 2009-07-18 15:16:49
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Viator ni au koto ha itsumo tanosii

I tak Symbian jest smartfonem. A idiotofon nie jest i nigdy nie
będzie.
A dlaczego tak wlasciwie? Jaka jest definicja smartfona?

Otwarty system operacyjny. Taki że mogę zainsstalować co tylko będę chciał, a nie co jest w centralnym repozytorium.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-18 14:25:06
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sat, 18 Jul 2009 15:16:49 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Otwarty system operacyjny. Taki że mogę zainsstalować co tylko będę chciał, a nie co jest w centralnym repozytorium.

To ani nie jest definicja smartfona ani otwartego systemu operacyjnego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-18 18:39:21
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

Otwarty system operacyjny. Taki że mogę zainsstalować co tylko będę
chciał, a nie co jest w centralnym repozytorium.

To ani nie jest definicja smartfona ani otwartego systemu
operacyjnego.

Sprecyzujesz zatem? Nie będę się kłócił.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-18 17:52:12
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sat, 18 Jul 2009 18:39:21 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Sprecyzujesz zatem? Nie będę się kłócił.

A która definicja cię interesuje? Bo jest conajmniej kilkanaście, w tym
techniczne, marketoidowe itp.. W dodatku to się zmienia na przestrzeni lat.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-18 19:07:03
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Nie wiem. Podważyłeś moją definicję, więc rzuć swoją. Tak jak powiedziałem, kłócił się nię będę.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-18 18:37:36
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sat, 18 Jul 2009 19:07:03 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Nie wiem. Podważyłeś moją definicję, więc rzuć swoją. Tak jak powiedziałem, kłócił się nię będę.

Po pierwsze - "otwarty" system bardziej kojarzy się z opensource'owym
systemem a nie systemem bez kontroli aplikacji.

Po drugie - tzw (przepraszam za brzydkie słowo) analitycy za smartphone
uważają np. Blackberry - z czym ja się osobiście nie zgadzam, bo tam w
żaden sposób nie ma dostępu do systemu operacyjnego, to jest tylko maszyna
wirtualna w Javie i takież oprogramowanie. Niedużo mniejsze możliwości ma
historyczna Nokia 6310i która nijak smartfonem nie jest.

Jak dla siebie - podkreślam, DLA SIEBIE - mam definicję smarfona opierającą
się na systemie operacyjnym pozwalającym użytkownikowi uruchamiać
skompilowane programy pisane w języku klasy C, C++ itp używający
drzewiastego systemu plików.

Według tego smartfonem jest urządzenie z Windows Mobile, iPhone, Openmoko,
linuxowe Motorole, Symbianofony a nie jest Blackberry, Android, Palm-y
(zarówno stare jak i nowe, choć te stare bardziej wydają się smartfonem niż
nowe, bo tam tylko systemu plików i wielozadaniowości brakuje)

Pierwotna, najstarsza definicja smartfona mówiła o obsłudze kalendarza,
listy zadań, rozbudowanej książki kontaktów oraz synchronizacji tego z
komputerem. Wedle tej definicji lekko licząc (albo nie licząc tylko
oceniając "na oko") smartfonów na rynku jest ponad 90%

I tak można baaaardzo długo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-18 21:15:08
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
Waldek Godel pisze:
[...]

NO wybacz Wladus ... na WM mozna zainstalowac tylko pliki CAB co za ograniczenie ... to nie smartphone. Z tym Androidem to pojechales po bandzie ale spoko tworcy niszowych systemow tak maja ze udaja iz nowsze i lepsze nie istnieje

Data: 2009-07-19 11:42:10
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Otwarty w sensie możliwości zainstalowania dowolnej aplikacji. Nieistotne skąd ją mam. Oczywiście wszystko legalnie. I żadnego repozytorium.

Zapomniałeś o wielowątkowości.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-19 13:36:18
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sun, 19 Jul 2009 11:42:10 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Zapomniałeś o wielowątkowości.

Wielowątkowości? To już są wieloprocesorowe/wielordzeniowe telefony??? Coś
przespałem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-19 17:29:14
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

Zapomniałeś o wielowątkowości.

Wielowątkowości? To już są wieloprocesorowe/wielordzeniowe
telefony??? Coś przespałem?

Możliwość uruchomienia wielu aplikacji/procesów. Z procesorami nie ma to nic wspólnego.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-19 16:34:09
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sun, 19 Jul 2009 17:29:14 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Możliwość uruchomienia wielu aplikacji/procesów. Z procesorami nie ma to nic wspólnego.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielowątkowość
pozajączkowało ci się z wielozadaniowością

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-20 09:24:55
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Zeby urchomic wiele watkow ,... trzeba miec NA CZYM.
Mylisz wielozadaniowosc od wielowatkowosci.

Tak czy siak wielozadaniowosc w iphonei istnieje wystarczy zobaczyz liste procesow za pomoca terminala. Zarono Safarii jak i ipod działaja w tle razem z Appstore inaczej nie widzialbyc magicznych cyferek. Do tego PNS w sofcie 3.0

Data: 2009-07-20 09:22:10
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

No to niestety iphone spelnia ten warunek... wystraczy plik .ipa.

[...]

Iphone wszystko to ma biedaku. Pozatym miales na mysli pewnei wielozadaniowosc,

Data: 2009-07-22 23:03:42
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia

ALEX Przekliniak pisze:
[...]

To po kiego Ci AppStore? Skoro to takie proste.

[...]

Nokia wielozadaniowość ma już 5 lat, a twój iphone może o niej pomarzyć jełopie.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-23 07:04:57
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia

To po kiego Ci AppStore? Skoro to takie proste.

Bo jest fajnym zbiorem opisany i skomentowanych aplikacji wraz ze zrzutami ekranu. Proste ?  Po co ci Ceneo mozna lazic po sklepach i spisywac ceny.

Iphone wszystko to ma biedaku. Pozatym miales na mysli pewnei
wielozadaniowosc,

Nokia wielozadaniowość ma już 5 lat, a twój iphone może o niej pomarzyć jełopie.

Fakt iphone nie ma wielozadaniowosci od 5 lat :)  tylko od 3 ale rozumiem ze klasowki w szkole oddajesz wyryte na tablicazkach dlutem bo tak robili 10000lat temu ?

Data: 2009-07-19 12:42:38
Autor: Endi
iPhone vs Nokia

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

Po pierwsze
Po drugie
Jak dla siebie - podkreślam, DLA SIEBIE - mam definicję smarfona
I tak można baaaardzo długo.

Dodałbym od siebie: możliwość uruchomienia i działania kilku aplikacji w tle.

Data: 2009-07-19 13:38:44
Autor: Waldek Godel
iPhone vs Nokia
Dnia Sun, 19 Jul 2009 12:42:38 +0200, Endi napisał(a):

Dodałbym od siebie: możliwość uruchomienia i działania kilku aplikacji w tle.

Nie upierałbym się (choć to rzecz świetna ze wszechmiar) jeżeli system
zapewnia minimum wsparcia dla podstawowych aplikacji - np. jak odtwarzacz
muzyki w Sony Clie (z teoretycznie jednozadaniowym PalmOS).
Dałoby się przeżyć z tym co obiecuje frajerom od dłuższego czasu i na
obiecankach się kończy, czyli powiadamianiem aplikacji że coś dla nie jej
do zrobienia. Dałoby się przeżyć, jeżeli wiązałoby się to ze spadkiem apetytu na energię
na przykład.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-18 21:12:56
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

A to na iphone nie mozna ?  Po co tak klamac. ?

Data: 2009-07-19 11:44:35
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

A jakie rozszerzenie mają pliki instalacyjne na iPhone? I gdzie je znaleźć?

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-20 09:22:49
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

W Appstore, Cydii na stronach www,   plik (.ipa)

Data: 2009-07-01 20:36:12
Autor: ToMasz
iPhone vs Nokia

Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
Gratuluje bycia debilem

telefony telefonami, ale skąd ten wniosek powiązany magicznie z oceną
inteligencji adwersarza?

ToMasz

Data: 2009-07-01 21:32:17
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
ToMasz ni au koto ha itsumo tanosii

Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
Gratuluje bycia debilem

telefony telefonami, ale skąd ten wniosek powiązany magicznie z oceną
inteligencji adwersarza?

iStrybyszewski nie potrafi zrozumieć że ktoś nie chce korzystać z AppStore/AndroidMarketa/Ovi. Że ktoś woli instalować aplikacje tradycyjnym sposobem i nie ciągnąć ich z centralnego repozytorium. Jak widać to przerasta iStrybyszewskiego. A że jedyne co umie to obrażać to obraża.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-02 07:57:58
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

A niektorzy wola velocyped jak Alextrolinoo from Poland

Data: 2009-07-02 09:23:10
Autor: Titus Atomicus
iPhone vs Nokia
In article <h2gdkk$dr7$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

iStrybyszewski nie potrafi zrozumieć że ktoś nie chce korzystać z AppStore/AndroidMarketa/Ovi. Że ktoś woli instalować aplikacje tradycyjnym sposobem i nie ciągnąć ich z centralnego repozytorium. Jak widać to przerasta iStrybyszewskiego. A że jedyne co umie to obrażać to obraża.

O, przepraszam. Czy nie jest tak, ze niektorzy obecni tu inteligentni inaczej jako jeden z powodow wyzszosci innych telefonow nad iPhonem podaja ich trudniejsza obsluge?

Przeciez to satyra w najczystszym wydaniu jest...

TA

Data: 2009-07-02 11:33:26
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A nie przyszło Ci do głowy że ktoś chce korzystać ze smartfonów dokładnie jak kiedyś? Bez AppStore i tym podobnych wynalazków. Bo tak mi się podoba.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-02 14:39:34
Autor: Titus Atomicus
iPhone vs Nokia
In article <h2hutg$mla$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

A nie przyszło Ci do głowy że ktoś chce korzystać ze smartfonów dokładnie jak kiedyś? Bez AppStore i tym podobnych wynalazków. Bo tak mi się podoba.

Faktycznie nie przyszlo mi to do glowy.
Pomijajam fakt ze mylisz korzystanie z ze sposobem instalacji (no chyba ze jestes jedenym z tych oszolomow ktorzy wolny czas spedzaja na instalowaniu, deinstalowaniu i tunniningu telefonow czy komputerow - slyszalem o takich).
Ale poza tym dla ciebie ergonomia to jest cecha negatywna... No tak, trudno walczyc z takim pogladem, ale to wiele wyjasnia.

TA

Data: 2009-07-02 17:08:29
Autor: ALEX Przekliniak
iPhone vs Nokia
[...]

Nie myle, ale z wynalazków dla idiotów nie zamierzam korzystać.

Ale poza tym dla ciebie ergonomia to jest cecha negatywna... No tak,
trudno walczyc z takim pogladem, ale to wiele wyjasnia.

"wolę żyć w macedońskiej biedzie niż pławić się perskim luksusie"

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-07-02 20:22:18
Autor: ToMasz
iPhone vs Nokia

[...]
Ja myśle ze to nie dokońca  o ergonomie chodzi. PRacuje, spotykam sie z
klientam i kontrahentami, i paru z nich ma PDA. Firmowe, z jakimś
"ichniejszym" oprogramowaniem. JAk myślisz, dostawca przepisze je na
iPhona i sciagną za darmo z app store? Moze to mniej niż 1% użytkowników
ma taki problem, ale mnie akurat, nie boli fakt korzystania z
centralnego repozytorium, boli mnie fakt ze jest to jedyna metoda
instalacji oprogramowania. Teraz jest "cool" natomias jak samsungi mogły
programy w javie przyjmowac tylko przez WAP = to był zonk.

ToMasz

Data: 2009-07-02 21:05:46
Autor: Jan Strybyszewski
iPhone vs Nokia
ToMasz pisze:
[...]

Jaka jedyna ?  Cydia, Icy, Installer :)  Jesli mowisz o oprogramowanie dedykowanym "dla jednej firmy" to nie jest segment iphona i nie ma o czym gadac.

Data: 2009-07-02 22:26:27
Autor: Jacek \"Plumpi\"
iPhone vs Nokia

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-

[...]

No popatrz, a tacy Chińczycy od tysięcy lat nadal przypierdzialają pałeczkami jakby nie mogli używać sztućców, albo jeść wprost z tubki, bo tak jest nowoczesnie i ergonomicznie, a poza tym jest cool :)
Ten iPhone jest jak ta tubka, a ja jednak wolę zwyczajne sztućce, bo mam je opanowane do perfekcji i najlepiej mi tak smakuje :)

iPhone vs Nokia