iPhone, youTube - jaka aplikacja?

Data: 2009-04-17 02:13:41
Autor: sympatyczny
iPhone, youTube - jaka aplikacja?
Witam,

mam pytanie: pewnie to elementarne za co przepraszam, ale jaka aplikacja
najlepiej nada sie do odpalenia youtube gdy jestem w zasiegu wifi, a potem
zgrania go do pamieci iPhone'a i odtwarzania offline gdy nie jestem w zasiegu wifi?

Pozdrawiam i dziekuje, W

PS. Nie mam jeszcze iPhone, interesuje mnie czy taka funkcjonalnosc dziala
bezproblemowo. --

Data: 2009-04-17 11:09:05
Autor: Luke

MxTube (http://www.appleiphoneschool.com/2008/03/06/mxtube-10/) dostępny w Cydii.

PS. Nie mam jeszcze iPhone, interesuje mnie czy taka funkcjonalnosc dziala
bezproblemowo.

Działa dobrze, ale nie wszystkie filmy dostępne na wersji webowej YT dostępne są dla iPhone-a (przynajmniej ja niektórych znaleźć nie mogłem).

--
Luke

--

iPhone, youTube - jaka aplikacja?