iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?

Data: 2010-06-22 12:02:06
Autor: Xian Mi Mao
iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?
http://www.mgsm.pl/katalog/apple/iphone4/
Max. czas rozmowy GSM: 840 min. (14,0 h)
Jak to osiągnięto i czy te dane są wiarygodne? Przecież ponoć przy tak
dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

Data: 2010-06-22 20:04:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 12:02:06 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

http://www.mgsm.pl/katalog/apple/iphone4/
Max. czas rozmowy GSM: 840 min. (14,0 h)
Jak to osiągnięto i czy te dane są wiarygodne? Przecież ponoć przy tak
dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

A czy to jest lista dyskusyjna dla wróżek?
Jak nie, to musisz poczekać, pierwsze seryjne egzemplarze będą dostarczone
w poniedziałek, a i to dopiero niektóre i tylko w USA.

"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-06-22 21:09:46
Autor: ALEX
W dniu 22-06-10 21:02, Xian Mi Mao pisze:
http://www.mgsm.pl/katalog/apple/iphone4/
Max. czas rozmowy GSM: 840 min. (14,0 h)
Jak to osiągnięto i czy te dane są wiarygodne? Przecież ponoć przy tak
dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

Czujnik zbliżenia do twarzy i przy rozmowie wyświetlacz gaśnie.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-06-23 09:16:22
Autor: Xian Mi Mao
On 22 Cze, 21:09, ALEX <alex....@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

Czujnik zbliżenia do twarzy i przy rozmowie wyświetlacz gaśnie.

A więc to o to chodzi, bo myślałem że to jakaś super oszczędna
technologia podświetlania na LEDach itp.
Czyli więc każda inna, nawet niewinna, zabawa z telefonem, np.
szukanie jakichś informacji, przeglądanie jakichś notatek itp. i tak
wyżre baterię jak stado diabłów?

Data: 2010-06-23 21:15:12
Autor: ALEX
W dniu 23-06-10 18:16, Xian Mi Mao pisze:

[...]

Dokładnie tak, prąd nie bierze się "znikąd". i$teve bredzi o rewolucjach i przełomach, ale praw fizyki nawet jego iWynalazki muszą przestrzegać.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-06-24 04:25:09
Autor: Xian Mi Mao
On 23 Cze, 21:15, ALEX <alex....@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Dokładnie tak, prąd nie bierze się "znikąd". i$teve bredzi o rewolucjach
i przełomach, ale praw fizyki nawet jego iWynalazki muszą przestrzegać.

Tak więc trzeba poczekać na ten ów przełom w innowacyjnych
rozwiązaniach dot. hardware, szczególnie w/s baterii, oszczędnego
wyświetlacza, a także takich prostych, czysto mechanicznych rzeczy
jak: niebrudzący się i nierysujący się wyświetlacz (przecież
dotykowy), odporność na upadki (żeby to cacko za >2000zł się zaraz nie
rozsypało!), dobra widaczność także przy słońcu (przy dotykowcach jest
z tym większy problem niż klawiszowcach bo jak nic nie widzisz to nic
nie naciśniesz)...

Szczególnie, że cena iPhone jest wielka, trochę żal wydawać tych
tysiaków na coś czego będziemy mieć dosyć za rok - kiedy pojawią
znacznie fajniejsze rozwiązania za połowę tej ceny, np.jakieś
cieniutkie tableciki itp... Teraz jednak wolę jakąś E52 a jak mi
potrzebne coś w stylu "mały laptopik" to kupuję netbuka za 866zł w
promocji w EuroAGD (oops, sorki za niezamierzoną reklamę). To mi
wystarcza a jak nie domożna rozszerzyć o np. dysk SSD, większą pamięć
czy cóś...

Data: 2010-06-22 21:14:31
Autor: Piotr M

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e89a3214-c973-4e09-8699-0deaffab2d15@i31g2000yqm.googlegroups.com...
http://www.mgsm.pl/katalog/apple/iphone4/
Max. czas rozmowy GSM: 840 min. (14,0 h)
Jak to osiągnięto i czy te dane są wiarygodne? Przecież ponoć przy tak
dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

A co ma do tego wyświetlacz? Przecież podczas rozmowy jest ciemny.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-06-22 21:36:43
Autor: looker
iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?
A co ma do tego wyświetlacz? Przecież podczas rozmowy jest ciemny.

Co innego ciemny niepodswietlany a co innego calkowicie nieaktywny.

Data: 2010-06-22 22:14:30
Autor: Piotr M

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvr3d9$4i9$1@news.onet.pl...
A co ma do tego wyświetlacz? Przecież podczas rozmowy jest ciemny.

Co innego ciemny niepodswietlany a co innego calkowicie nieaktywny.

Ale pomijając nawet to.

Data: 2010-06-23 00:38:23
Autor: looker
iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?
A co ma do tego wyświetlacz? Przecież podczas rozmowy jest ciemny.

Co innego ciemny niepodswietlany a co innego calkowicie nieaktywny.

Ale pomijając nawet to.

Chyba nie kumasz, jak to pomijajac nawet to? To tak jakbys jechal samochodem z gorki i pod gorke i kazesz wylaczyc silnik i jechac pod gorke.

Wylaczony calkowicie a nie tylko z nieaktywnym podswietleniem , daje duze oszczednoosci.  Nawet wygaszacz go tak szybko nie odlaczy jak czujnik zblizeniowy.

Data: 2010-06-23 02:48:21
Autor: Piotr M

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvre1t$55e$1@news.onet.pl...
[...]

Zszedłeś z tematu i wszedłeś w swój :)
IMO ekran 3.5" w porównaniu do 3" nie jest jakimś wielkim czynnikiem który decyduje o długim czasie rozmów, nawet jak jest w stanie "niepodświetlonym". Ale pewnie można by więcej coś powiedzieć, mając soft który zmierzy każdy czynnik zżerający baterię.

Data: 2010-06-23 09:30:46
Autor: looker
iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?
IMO ekran 3.5" w porównaniu do 3" nie jest jakimś wielkim czynnikiem który decyduje o długim czasie rozmów, nawet jak jest w stanie "niepodświetlonym".

Mialem na mysli to, ze wyswietlacz dzieki czujnikowi zblizeniowemu mozna calkowicie wylaczyc od razu , a nietylko wygasic podswietlenie po 20-30 sekun\dach,

Data: 2010-06-23 20:36:47
Autor: raviz
iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?
Data: 2010-06-23 20:44:41
Autor: raviz
iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?
Przy okazji, w kwestii PIM niczego nie poprawili. Nadal siermiezny Calendar, z tysiacem tapniec przy ustawianiu alarmu i glosnoscia przypomnienia uzalezniona od glownego poziomu glosnosci. Cos czuje, ze
TX pozostanie dlugo w tej kwestii niedoscigniony (i inne urzadzenia na POS). Na chwile obecna dziekuje Stefanowi a mialem nadzieje, ze w iOS
cos w tej kwestii poprawi.

iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?