iPhone4 i kabelki do ładowania z Chin - przestroga

Data: 2014-04-12 11:10:17
Autor: Pszemol
iPhone4 i kabelki do ładowania z Chin - przestroga
Przetarł mi się oryginalny kabelek do ładowania iPhone4...
Poskąpiłem pieniędzy i zamiast kupić oryginał u Apple
kupiłem zamiennik z Chin na dealextreme.

Przysłali, wszytko gra, wtyczka trochę za ciasno wchodzi
w gniazdo iPhone ale od czasu do czasu pojawia się problem
że iPhone myśli że jest na "docking-station" i wyłącza
głośnik w swojej obudowie, nawet gdy kabelek jest już
odłączony... Coś ta za duża wtyczka przygięła w środku czy
coś przesunęła i teraz jest klops - czasem działa, czasem nie.

Nigdy wcześniej tego problemu nie było, zaczął się w ten
sam dzień kiedy zacząłem używać nowy kabelek z Chin :-(

Data: 2014-04-12 11:30:50
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:liboic$t8u$1dont-email.me...
[...]

Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

Data: 2014-04-12 18:45:36
Autor: atm
iPhone4 i kabelki do ładowania z Chin - przestroga

Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

Pozostaje tylko cieszyc sie, ze to nie Ipad lub HTC One...

Data: 2014-04-12 11:50:37
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53496db6$0$2164$65785112news.neostrada.pl...
Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

Pozostaje tylko cieszyc sie, ze to nie Ipad lub HTC One...

Bo klejone obudowy mają?

Data: 2014-04-12 19:02:06
Autor: atm
On 2014-04-12 18:50, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

Pozostaje tylko cieszyc sie, ze to nie Ipad lub HTC One...

Bo klejone obudowy mają?

Zestaw malego szklarza plus zlotka i folijki w przypadku HTC.
Twoj przypadek pokazuje, ze mozna bardzo prosto uszkodzic telefon
i nie bedzie to proste kilka srubek jak w iP4 a calkiem sporo roboty. http://www.ifixit.com/Teardown/HTC+One+Teardown/13494

Data: 2014-04-12 12:13:36
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53497194$0$2150$65785112news.neostrada.pl...
Twoj przypadek pokazuje, ze mozna bardzo prosto uszkodzic telefon
i nie bedzie to proste kilka srubek jak w iP4 a calkiem sporo roboty.

Bo bliższej obserwacji dobrze oświetlonego gniazda iPhone 4 pod lupą
okazuje się, że przez te lata intensywnego użytkowania jest bardzo
zabrudzone, niektóre mosiężne styki mają zielonkawy nalot, chyba od
używania go mokrymi rękami od słonej wody w czasie czyszczenia rafy :-)
Być może więc to nie chinska wtyczka winna tylko brudne gniazdko,
a wtyczka po prostu miała ciut inne gabaryty i zruszyła jakiś brud który
stara wtyczka omijała? Nie wiem, spróbuję to jakoś wyczyścić i zobaczę.

Data: 2014-04-12 19:03:54
Autor: atm
On 2014-04-12 18:50, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

Pozostaje tylko cieszyc sie, ze to nie Ipad lub HTC One...

Bo klejone obudowy mają?

HTC One Repairability Score: One out of 10 (10 is easiest to repair)

-Very, very difficult (possibly impossible?) to open the device without damaging the rear case. This makes every component extremely difficult to replace.

-The battery is buried beneath the motherboard and adhered to the midframe, hindering its replacement.

-The display assembly cannot be replaced without removing the rear case—this will make the most common repair, a damaged screen, nearly impossible.

-Copper shielding on many components is difficult to remove and replace.

+Solid external construction improves durability.

Wg mnie jest to w duzym stopniu droga jednorazowka....
No ale coz teraz to jest trendy.

Data: 2014-04-12 12:11:17
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53497200$0$2150$65785112news.neostrada.pl...
Wg mnie jest to w duzym stopniu droga jednorazowka....
No ale coz teraz to jest trendy.

Można też argumentować że dzięki takiej budowie może
lepiej znosić jakieś upadki czy uderzenia, że będzie mniej
giętki w kieszeni i mniejsza szansa że złamiesz LCD jak
sobie usiądziesz na nim - faktem jest że powoli klejenie
silnymi dwustronnymi foliami zastępuje montaż skręcany,
co powoduje że bez hot-air czy choć gorącej suszarki tych
aparatĂłw nie otworzysz. iPhone5 teĹź juĹź ma LCD klejony.

Data: 2014-04-12 18:09:15
Autor: W
iPhone4 i kabelki do ładowania z Chin - przestroga
Pszemol wystukał, co następuje:

[...]

mój ś.p. siemens c45 miał główny korpus, baterię i tylną klapkę. w trakcie upadku miałęm 3 części w różnych miejscach, składałem, telefon bez zająknięcia działał dalej ;-p
(i: główna część była na śrubkach, śrubki od uderzenia nie wyły z bólu)
(ii: 'aleterazsąsłartfony!' - chętnie kupiłbym dumbfona o sensownych parametrach do którego nie musiałbym dokupywać osobnego plecaka...)

Data: 2014-04-13 01:43:41
Autor: Marek
On Sat, 12 Apr 2014 11:30:50 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

4:10 co ma na myśli pisząc "water damage indicator",  iphone ma wskaĹşnik zalania wodą?

--
Marek

Data: 2014-04-12 18:45:01
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1033425136856938504news.neostrada.pl...
On Sat, 12 Apr 2014 11:30:50 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

4:10 co ma na myśli pisząc "water damage indicator", iphone ma wskaźnik zalania wodą?

Tak. Ta nalepka co się robi od wody czerwona...
Dlaczego miałby nie mieć? Telefon jak każdy inny.

Data: 2014-04-13 01:48:06
Autor: Marek
On Sat, 12 Apr 2014 18:45:01 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Tak. Ta nalepka co się robi od wody czerwona...
Dlaczego miałby nie mieć? Telefon jak każdy inny.

W sgs2 nie zauważyłem przy rozbieraniu takiej naklejki.

--
Marek

Data: 2014-04-12 18:57:55
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.56280949753125406news.neostrada.pl...
[...]

Następnym razem włóż go do wody to czerwony kolor
nalepki łatwiej Ci się w oczy rzuci ;-)

Data: 2014-04-14 00:05:10
Autor: Marek
On Sat, 12 Apr 2014 18:57:55 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Następnym razem włóż go do wody to czerwony kolor
nalepki łatwiej Ci się w oczy rzuci ;-)

Suszylem i czyściłem go wlasnie po kąpieli w zlewie pełnym wody...

--
Marek

Data: 2014-04-14 22:52:46
Autor: Adam
W dniu 2014-04-14 00:05, Marek pisze:
[...]

To może za szybko wyjąłeś z wody. Następnym razem dłużej potrzymaj ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-13 09:30:07
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 13 Apr 2014 01:43:41 +0200, Marek napisał(a):

4:10 co ma na myśli pisząc "water damage indicator",  iphone ma wskaźnik zalania wodą?

Nie.
Ma kilka wskaźników.
Tak jak większość smarfonów

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

iPhone4 i kabelki do ładowania z Chin - przestroga