iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD

Data: 2011-11-24 12:26:02
Autor: GS
iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
Użytkownik Pszemol napisał:
Wczoraj odwiedziłem przypadkiem sklep elektroniczny BestBuy

tak - IP ma najlepszy ekran i w ogóle to najlepszy telefon jaki był i będzie na rynku. Wszystko ma najlepsze...

ileż można poważnie odpowiadać na Pszemola...
ludzie...

pzdr
GS

Data: 2011-11-24 07:40:43
Autor: Pszemol
"GS" <grzegorzsacz@gazeta.pl> wrote in message news:jal9kg$976$1inews.gazeta.pl...
[...]

Grzesiu, nie napisałem tego... pisałem tylko o ekranie.
Przejdź się do sklepu, porównaj, a sam przyznasz mi rację.

Data: 2011-11-24 12:30:21
Autor: Tomek

Użytkownik "GS" <grzegorzsacz@gazeta.pl> napisał:

ileż można poważnie odpowiadać na Pszemola...
ludzie...

A to ktoś jeszcze z nim dyskutuje? Widać idiotyzm jest przeraźliwie zakaźny.

Data: 2011-11-24 09:46:53
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message news:jal9sb$j7o$1news.onet.pl...
Użytkownik "GS" <grzegorzsacz@gazeta.pl> napisał:

ileż można poważnie odpowiadać na Pszemola... ludzie...

A to ktoś jeszcze z nim dyskutuje? Widać idiotyzm jest przeraźliwie zakaźny.

A już odszczekałeś zarzuty pod moim adresem dotyczące
nawigacji offline czy nie masz na tyle honoru?

Data: 2011-11-24 17:14:34
Autor: Tomek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał :

[...]

Jak bardzo wielkim trzeba być idiotą, w dodatku z chamsko-kłamliwym tupetem, żeby poraz 100 odwracać kota ogonem, zmieniając interpretację wypisywanych głupot? Zaprzeczasz, że wmawiałeś wszystkim, że nie było nawigacji działających OFFLINE, a na swoją prostacką obronę rzuciłeś całkiem bez sensu nawigacjami Online w JAVIE. Prosiłem, nie rób z siebie większego idioty niż jesteś. A Ty z uporem muła dalej brniesz w swoje azbestowe bagno. Masz tutaj chętnych do dyskusji, to sobie z nimi klikaj, skoro ich to rajcuje. Na mnie nie licz, jesteś zwykłym pajacem bez szkoły.

Data: 2011-11-24 11:16:47
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message news:jalqh4$p73$1news.onet.pl...
[...]

A na dodatek nie pisałem że nie było tylko że mało która działała offline.
Tu jest cytat:
"Mało która nawigacja na telefon działała w trybie offline...
Telefony nie miały do pewnego czasu wystarczającej
mocy przerobowej w procesorach do przeliczania
strategii omijania skrzyżowań czy rekalkulacji trasy
przy jakiejś zmianie w czasie rzeczywistym - odsyłały
tylko pozycję do serwera i instrukcje wracały z serwera."

Ale i tak zabraknie Ci honoru aby odszczekać nieprawdę...

Data: 2011-11-25 14:56:27
Autor: Adramelech
iPhone4 wci±¿ najlepszy ekran LCD
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na news:jal92v.82g.0poczta.onet.pl:

Tu jest cytat:
"Ma³o która nawigacja na telefon dzia³a³a w trybie offline...
Telefony nie mia³y do pewnego czasu wystarczaj±cej
mocy przerobowej w procesorach do przeliczania
strategii omijania skrzy¿owañ czy rekalkulacji trasy
przy jakiej¶ zmianie w czasie rzeczywistym - odsy³a³y
tylko pozycjê do serwera i instrukcje wraca³y z serwera."

Ale i tak zabraknie Ci honoru aby odszczekaæ nieprawdê...

Co jest raczej nie prawd± bo wiêkszo¶æ nawigacji jest offline. To dopiero moda ostatnich miesiêcy na nawigacje on line.  A co do mocy... To ju¿ zabawki z 200MHz procem bez problemu odnajdywa³y najlepsze trasy. Pozdrawiam
--
Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2011-11-25 09:10:10
Autor: Pszemol
"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message news:Xns9FA8A2222B7F7adresutuniema127.0.0.1...
[...]

W³±czasz siê do dyskusji pó¼no i nie znasz kontekstu...
Mowa by³a o nawigacjach na telefonach sprzed 6 lat.
I mia³em tak± w³a¶nie od AT&T w USA.
Mia³e¶ nawigacjê w telefonie 6 lat temu czy nie mia³e¶?

Data: 2011-11-25 23:46:54
Autor: ALdroid
iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
Dnia Fri, 25 Nov 2011 09:10:10 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
Miałeś nawigację w telefonie 6 lat temu czy nie miałeś?

W telefonie nie ale w Palmie jak najbardziej tak i była to nawigacja typu OFF-LINE

--
AL

Data: 2011-11-26 07:40:16
Autor: Adramelech
iPhone4 wci±¿ najlepszy ekran LCD
ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> Odpowiedz na news:almarsoft.283547216270006840News.gazeta.pl:

Dnia Fri, 25 Nov 2011 09:10:10 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskroba³ przy s³oiku:
Mia³e¶ nawigacjê w telefonie 6 lat temu czy nie mia³e¶?

W telefonie nie ale w Palmie jak najbardziej tak i by³a to nawigacja typu OFF-LINE

Otó¿ to. Tak¿e wszystkie nawigacje PNA w 2005 roku (i wcze¶niej) te¿ nie potrzebowa³y netu by wytyczaæ trasy. Procesory po 200MHz bez problemu sobie z tym radzi³y.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2011-11-26 10:22:06
Autor: Waldek Godel
iPhone4 wci±¿ najlepszy ekran LCD
Dnia Sat, 26 Nov 2011 07:40:16 +0000 (UTC), Adramelech napisa³(a):

Otó¿ to. Tak¿e wszystkie nawigacje PNA w 2005 roku (i wcze¶niej) te¿ nie potrzebowa³y netu by wytyczaæ trasy. Procesory po 200MHz bez problemu sobie z tym radzi³y.

Jest lepszy dowcip, ciekawe jak azbestowy beton sobie z tym poradzi: -
TomTom na Artemisie (HTC P3300, MDA Compact III z procesorem 195 MHz)
chodzi³ szybciej ni¿ na iPhone 3G

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Pawe³ "robbo"

Data: 2011-11-26 10:33:19
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote in message news:byif3hkifuj1$.dlglepper.institute.com...
[...]

Widaæ te w USA, gdzie mieszkam od 12 lat by³y bardziej niedorobione
skoro AT&T oferowa³o z powodzeniem p³atn± us³ugê online i mia³o klientów.
Nie wiem jakie s±/by³y pod³o¿a do takiej decyzji jedynie stwierdzi³em fakt,
¿e by³y wtedy navigacje online a programów takich jak TomTom nie by³o
wtedy na telefonach z gpsami. Same dedykowane gpsy by³y cholernie drogie.

Jest lepszy dowcip, ciekawe jak azbestowy beton sobie z tym poradzi: -
TomTom na Artemisie (HTC P3300, MDA Compact III z procesorem 195 MHz)
chodzi³ szybciej ni¿ na iPhone 3G

O co chodzi Waldku z tym azbestem który ci±gle tu wtr±casz?
Jakie¶ Twoje wspomnienia z m³odo¶ci czy co?

Data: 2011-11-26 15:26:54
Autor: Adramelech
iPhone4 wci±¿ najlepszy ekran LCD
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> Odpowiedz na
[...]

Ale MDA nie ma multitacha a po za tym ciebie i tak nie staæ.
;)))

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2011-11-26 15:36:42
Autor: Waldek Godel
iPhone4 wci±¿ najlepszy ekran LCD
Dnia Sat, 26 Nov 2011 15:26:54 +0000 (UTC), Adramelech napisa³(a):

Ale MDA nie ma multitacha a po za tym ciebie i tak nie staæ.
;)))

Wtedy nic nie mia³o.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Pawe³ "robbo" Kamiñski aka

iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD