iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?

Data: 2011-10-05 10:11:57
Autor: Pszemol
iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
Ogl±dnij wideo (po angielsku):
http://www.youtube.com/watch?v=rNsrl86inpo
Czy teraz już rozumiecie dlaczego Siri nie sprawdziło się jako
osobna, niepowi±zana z systemem operacyjnym, aplikacja?

Data: 2011-10-05 17:30:59
Autor: atm
On 2011-10-05 17:11, Pszemol wrote:
Ogl±dnij wideo (po angielsku):
http://www.youtube.com/watch?v=rNsrl86inpo
Czy teraz już rozumiecie dlaczego Siri nie sprawdziło się jako
osobna, niepowi±zana z systemem operacyjnym, aplikacja?

Jesli w codziennym uzytkowaniu bedzie to wygladalo tak jak w reklamie to faktycznie bylby duzy krok do przodu. Jednak do tej pory zycie mocno weryfikowalo takie rozwiazania, ktore konczyly jako utrudniajace zycie innowacje. Pozywiom uwidzim :]

Data: 2011-10-05 10:51:12
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j6ht7l$u81$1news.onet.pl...
On 2011-10-05 17:11, Pszemol wrote:
Ogl±dnij wideo (po angielsku):
[...]

Zgadza się, pożyjom obaćim ale już mam pierwsze zastrzeżenie
że prawdopodobnie nie prędko będzie to działać w innym niż
angielski języku... Nawet ten dwulinijkowy disklajmer na końcu
reklamy wspomina że nie obiecuj± że będzie ten ficzer we wszystkich
językach... A więc będzie duża nagroda dla tych, co umiej± się
posługiwać "Międzynarodowym Uniwersalnym Językiem XXI wieku".

Tak czy inaczej - co jest tu innowacyjnego to uchwycenie przez
automat KONTEKSTU polecenia a nie wyuczenie automatu
rozpoznawania kilku słów kluczowych. Tak± nawigację głosow±
to ja mam w swoim samochodzie: ale tam muszę się ¶ci¶le trzymać
składni - nie mogę naprzykład powiedzieć "zgło¶nij radio" tylko
muszę sformalizować sztucznie polecenie "radio, volume, up".
Rozumiem oczywi¶cie jak to ułatwia implementację, ale robi to
z systemu nieużyteczn± pokrakę bo nieużywane często komendy
łatwo zapomnieć do nich składnię - w Siri nie musisz znać składni.
System "domy¶la się", że jak zadajesz pytanie "czy będzie dzi¶
padał deszcz w Seattle?" to sam podsuwa Ci program pogodynki
i dodatkowo wyszukuje w rezultatach czy będzie deszcz czy nie.
Sam się "domy¶la" że jak pytasz ile uncji jest w funcie to chodzi
Ci o jednostki miary i sam uruchamia wyszukiwarkę konwersji
podsuwaj±c odpowiedĽ. To samo z minutnikiem do gotowania
czy wysyłaniem sms'a - nie musisz z systemem postępować
jak z automatem - masz namiastki rozmowy z inteligentnym,
"żywym" asystentem. Możesz zapytać "jak ciepło będzie jutro?",
możesz zmienić pytanie na "czy będzie deszcz?" a nawet z tego
co widziałem zapytać "czy przyda mi się parasol jutro w LA?"
Rozpoznanie kontekstu znaczeniowego całego zdania a nie
tylko tępe wyszukiwanie garstki wyuczonych wcze¶niej wyrazów
jest tutaj sednem tej innowacji. I bardzo się cieszę że Apple
wykupiło firmę Siri skoro dało to taki pożyteczny efekt w iPhone4S.

Data: 2011-10-05 21:05:24
Autor: Atlantis
W dniu 2011-10-05 17:51, Pszemol pisze:

Zgadza się, pożyjom obaćim ale już mam pierwsze zastrzeżenie
że prawdopodobnie nie prędko będzie to działać w innym niż
angielski języku...

Pamięta kto¶ Apple Newtona? Tam była podobna sytuacja, tyle tylko, że
chodziło o pocz±tki rozpoznawania pisma na urz±dzeniach mobilnych. Też
obsługiwało jedynie język angielski, potem chyba zrobili też funkcję
niemieck±. Przy czym to było bardzo niszowe urz±dzenie, robione z my¶l±
o ludziach biznesu. Ilu chętnych na zakup znalazłby¶ wówczas (powiedzmy
połowa lat 90-tych) w naszym kraju? I już wiesz dlaczego nie powstał
polski Newton. ;)
Z Siri to zupełnie inna sprawa. Smartfonów coraz więcej widuje się na
ulicach naszych miast, fanboy'ów Apple u nas nie brakuje, je¶li system
faktycznie będzie się sprawdzał, to ¶ci±gnie kolejnych klientów. Może
akurat zrobienie polskiej lokalizacji stanie się opłacalne...

językach... A więc będzie duża nagroda dla tych, co umiej± się
posługiwać "Międzynarodowym Uniwersalnym Językiem XXI wieku".

Zapomnij... To, że sobie będziesz mógł pogadać z telefonem po angielsku
w niczym Cię nie ratuje, przydać się może co najwyżej osobom niewidomym
i niedowidz±cym. ZU szybko się znudzi i powróci do tradycyjnej obsługi.
Rewolucyjn± rzecz± tutaj jest choćby możliwo¶ć wprowadzania i
odczytywania tre¶ci tekstowych przez ten głosowy interfejs. A przecież
nie poprosisz wszystkich znajomych, żeby łaskawie przerzucili się na
angielski utrzymuj±c z Tob± kontakt. ;)

Data: 2011-10-05 21:38:32
Autor: Pszemol
"Atlantis" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:4e8caa1d$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No miejmy nadzieję, że Twoje przepowiednie się sprawdz±, i doczekamy
się niedługo Siri po polsku - w końcu wydawałoby się że państwo
w centrum Europy z liczb± ludno¶ci sięgaj±c± 40 milionów będzie się
liczyło w oczach producentów software. Z drugiej strony oceniaj±c
szansę na sukces po dostępno¶ci polskiego software do nawigacji
możemy się przeliczyć...

[...]

No masz rację - ale może odczytanie polskiego tekstu po angielsku
będzie jeszcze jako tako zrozumiałe - kto wie? Na moje szczę¶cie
większo¶ć znajomych z którymi się na codzień kontaktuję i tak mówi

Data: 2011-10-06 13:35:05
Autor: Krystek
iPhone4S - czym różni się Siri od dawny ch komend głosowych?
2011-10-06 04:38, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
Atlantis wrote in message:

Pamięta ktoś Apple Newtona? Tam była podobna sytuacja, tyle tylko, że
chodziło o początki rozpoznawania pisma na urządzeniach mobilnych. Też
obsługiwało jedynie język angielski, potem chyba zrobili też funkcję
niemiecką. Przy czym to było bardzo niszowe urządzenie, robione z myślą
o ludziach biznesu. Ilu chętnych na zakup znalazłbyś wówczas (powiedzmy
połowa lat 90-tych) w naszym kraju? I już wiesz dlaczego nie powstał
polski Newton. ;)
Z Siri to zupełnie inna sprawa. Smartfonów coraz więcej widuje się na
ulicach naszych miast, fanboy'ów Apple u nas nie brakuje, jeśli system
faktycznie będzie się sprawdzał, to ściągnie kolejnych klientów. Może
akurat zrobienie polskiej lokalizacji stanie się opłacalne...

No miejmy nadziejÄ™, ĹĽe Twoje przepowiednie siÄ™ sprawdzÄ…, i doczekamy
się niedługo Siri po polsku - w końcu wydawałoby się że państwo
w centrum Europy z liczbą ludności sięgającą 40 milionów będzie się
liczyło w oczach producentów software. Z drugiej strony oceniając
szansę na sukces po dostępności polskiego software do nawigacji
możemy się przeliczyć...

Nie liczy się wielkość kraju, tylko siła nabywcza mieszkających w nim obywateli. Fani produktów Apple w PL stanowią raczej promil kupujących elektronikę. A fani - jak to fani - kupią, czy będzie dało się z nim dogadać po polsku, czy tylko i wyłącznie po angielsku.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-06 17:04:00
Autor: Titus Atomicus
iPhone4S - czym różni się Siri od da wnych komend głosowych?
In article <j6k3p9$u7e$1@node2.news.atman.pl>,
 Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:

=
Nie liczy się wielko¶ć kraju, tylko siła nabywcza mieszkaj±cych w nim obywateli.
Celne spostrzezenie.

Fani produktów Apple w PL stanowi± raczej promil kupuj±cych elektronikę.
Chyba nie eletronike, a telefony.
I chcesz powiedziec, ze iphony w Polsce maja ledwo 1 promil rynku?

TA

Data: 2011-10-06 10:22:50
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-F10A4D.17040006102011newsfeed.onet.pl...
I chcesz powiedziec, ze iphony w Polsce maja ledwo 1 promil rynku?

S±dzę że to była tylko taka formuła retoryczna zastępuj±ca
"bardzo mały udział". Napewno jest to więcej niż promil...

Data: 2011-10-06 17:20:15
Autor: Krystek
iPhone4S - czym różni się Siri od dawny ch komend głosowych?
2011-10-06 17:04, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wysłał(a) wiadomość:
Krystek wrote:

Fani produktĂłw Apple w PL stanowiÄ… raczej promil kupujÄ…cych
elektronikÄ™.

Chyba nie eletronike, a telefony.
I chcesz powiedziec, ze iphony w Polsce maja ledwo 1 promil rynku?

Niekoniecznie jeden promil. Może być 5 promili, 15, 30, 50. Ale to jest ułamek klientów. Myślę, że jednak elektronikę. Ktoś, kto kupuje takie urządzenie szuka w nim nie tylko opcji telefonu. Poza tym sam znam osoby, które mają oprócz iPhone inne produkty firmy Apple, ale co ciekawe - zdecydowana większość - kupiła ten sprzęt będąc za granicą, albo sprowadziła.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-06 17:00:57
Autor: Titus Atomicus
iPhone4S - czym różni się Siri od da wnych komend głosowych?
In article <j6iqcq.76c.0@poczta.onet.pl>,
 "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

No masz rację - ale może odczytanie polskiego tekstu po angielsku
będzie jeszcze jako tako zrozumiałe - kto wie?

Jak sobie wyobrazasz czytanie tekstu w jednym jezyku zgodnie z regulami innego jezyka?
Ta funkcja jest dostepna standardowo na makach od kilkunastu lat. Moglbys sprawdzic, zanim wyglosile te opinie.

TA

Data: 2011-10-06 10:34:06
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-0A4F85.17005706102011newsfeed.onet.pl...
[...]

A mam przedsmak tego w telefonie domowym Panasonica
(może GE? nie pamiętam), który próbuje czytać na głos CID (Caller ID)
i jak przychodzi rozmowa od kogo¶ z polskim nazwiskiem to bywa
całkiem ¶miesznie ale można się domy¶lić kto dzwoni :-))
Nazwisko Mierzwa odczytane jak "Mieryzła" albo Jamiołkowski
odczytane jako "Dżemialkałsky" i tym podobne jajca jak arbuzy...
Zreszt± to samo jest jak w telewizji co¶ podaj± i polskie nazwisko
czytaj± po ichniemu - też s± jaja.

Ta funkcja jest dostepna standardowo na makach od kilkunastu lat.
Moglbys sprawdzic, zanim wyglosile te opinie.

Nie mam dostępu do Maca więc nie mógłbym.

Data: 2011-10-06 08:12:45
Autor: cpt. Nemo
iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?

Użytkownik "Atlantis" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e8caa1d$0$2491$65785112news.neostrada.pl...

Rewolucyjn± rzecz± tutaj jest choćby możliwo¶ć wprowadzania i
odczytywania tre¶ci tekstowych przez ten głosowy interfejs.

A co tu rewolucyjnego ?
Smartfony chocby Samsunga tak maja. Maile czy SMS-y piszemy glosem, glosem sa nam odczytywane. Glosem pytamy chocby Google o rozne rzeczy. Glosem pytamy tlumacza o dane slowo, czy zdanie, a on nam glosem podaje jak ono brzmi w wybranym jezyku.
Tak ze co tu rewolucyjnego, jak to nie jest zadna nowosc?

Nemo

Data: 2011-10-06 06:53:37
Autor: Pszemol
"cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> wrote in message news:j6jgsr$vll$1news.onet.pl...
[...]

Atlanstis pisze o wprowadzaniu tre¶ci tekstowych - masz rację, to nie
nowo¶ć ani rewolucja. Moim skromnym zdaniem rewolucja polega na
poł±czeniu tej głosowo¶ci z systemem operacyjnym samym w sobie
i możliwo¶ć sterowania całym telefonem głosem bez używania ¶cisle
zdefiniowanych kilku fraz znanych choćby z Windows Mobile.

Data: 2011-10-06 08:06:15
Autor: Marx
iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
Czy to rozpoznawanie mowy działa offline (tzn bez podpięcia do internetu)?
Marx

Data: 2011-10-07 08:32:50
Autor: Marx
On 06.10.2011 08:06, Marx wrote:
Czy to rozpoznawanie mowy działa offline (tzn bez podpięcia do internetu)?

nikt nie wie?

Marx

Data: 2011-10-07 07:22:18
Autor: Pszemol
"Marx" <Marx@nospam.com> wrote in message news:hui2m8-80u.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
On 06.10.2011 08:06, Marx wrote:
Czy to rozpoznawanie mowy działa offline (tzn bez podpięcia do internetu)?

nikt nie wie?

Będziemy wiedzieć jak już wypuszcz± ten produkt do sprzedaży...
Na razie s± tylko zajawki, zapowiedzi i reklamy w TV. B±dĽ cierpliwy
i przypomnij się za tydzień-dwa :-)

Data: 2011-10-07 21:03:09
Autor: Marek Dyjor
On 06.10.2011 08:06, Marx wrote:
[...]

przeciez to siri jest już znane od dawna...

Data: 2011-10-07 15:35:01
Autor: Pszemol
On 06.10.2011 08:06, Marx wrote:
[...]

Nie jest. Znana jest aplikacja z AppStore - to Siri to trochę więcej.

Data: 2011-10-10 09:54:42
Autor: Marx
On 06.10.2011 08:06, Marx wrote:
[...]

ale sposób działania będzie pewnie taki sam. S±dz±c po tym iż ogłoszono zakończenie działania starej wersji tego oprogramowania na bank jest to usługa internetowa (inaczej już zainstalowany soft nadal by działał w starszych iphone'ach) czyli jest to usługa, któr± mamy w języku polskim w Androidzie od dłuższego czasu. Jedyna różnica to integracja z OS.
Marx

Data: 2011-10-11 11:32:47
Autor: Marek Dyjor
Marx wrote:
[...]

to jest ekxtremalnie nowatorska funkcja iphona.

Data: 2011-10-05 23:48:20
Autor: J.F.
Dnia Wed, 5 Oct 2011 10:11:57 -0500, Pszemol napisał(a):
Ogl±dnij wideo (po angielsku):
http://www.youtube.com/watch?v=rNsrl86inpo
Czy teraz już rozumiecie dlaczego Siri nie sprawdziło się jako
osobna, niepowi±zana z systemem operacyjnym, aplikacja?

Nie rozumiemy.
http://www.youtube.com/watch?v=2Y_Jp6PxsSQ

Czy Apple skopiowalo MS dokladnie ? :-)

J.

Data: 2011-10-05 21:44:48
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1dcsewavlnrtw$.1ehzwqv10p3q9$.dlg40tude.net...
[...]

Miejmy nadzieję że nie - ale to jest nius z 2006 roku.
W mojej Acurze z 2007 to rozpoznawanie głosu też
kuleje. Być może algorytmy w tych czasach nie były
zbyt dopracowane - w czasie prezentacji Apple wczoraj
Siri prawidłowo rozpoznawała dykcję prezentera...
Przypadkowe szczę¶cie? Zobaczymy w praniu.

Data: 2011-10-06 17:07:39
Autor: Titus Atomicus
iPhone4S - czym różni się Siri od da wnych komend głosowych?
In article <j6iqcr.76c.0@poczta.onet.pl>,
> [...]

zbyt dopracowane - w czasie prezentacji Apple wczoraj
Siri prawidłowo rozpoznawała dykcję prezentera...
Przypadkowe szczę¶cie? Zobaczymy w praniu.

No tak. Dla was rozpoznawanie glosu przez kompy zaczelo sie wczoraj.

http://en.wikipedia.org/wiki/PlainTalk

TA

Data: 2011-10-06 03:11:55
Autor: Skrypëk
[...]

Skopiowali, ale nie z vi¶ty:
http://www.youtube.com/watch?v=5312urKnWVA

Data: 2011-10-05 22:43:39
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
[...]

No wła¶nie nie... to co pokazuje tu Microsoft to stary, znany
system w oparciu o sztywno wyuczone 4 frazy i to user
musi się trzymać ¶ci¶le okre¶lonej składni poleceń...
Tak jest w Windows 7, tak jest w mojej Acurze z 2007 roku.
I gps'ie Garmina u kolegi z przełomu 2009 i 2010 roku.
Efekty s± takie, że klient bawi się tym dwa dni po kupieniu,
potem po miesi±cu zapomina komend i system mu nie
działa, wtedy porzuca zabawkę.

Siri z tego co widać na reklamach jest inna - mówisz do
niej w języku naturalnym, bez sztucznych pauz czy też
dziwnej składni gdzie nazwa programu ma być pierwsza.
To jest zasadnicza różnica jako¶ciowa. Już niedługo
wybiorę się do sklepu Apple i sprawdzę Siri jak działa
z moim głosem i ciężkim zagranicznym akcentem z Polski :-)

Data: 2011-10-12 15:31:54
Autor: atm
iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
Siri dziala calkiem sprawnie na zywo:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=20956:siri-na-ywo-robi-wraenie&catid=49:sprzet&Itemid=91

Data: 2011-10-13 07:17:18
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j744sc$cci$1news.onet.pl...
Siri dziala calkiem sprawnie na zywo:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=20956:siri-na-ywo-robi-wraenie&catid=49:sprzet&Itemid=91

Google Voice się nie umywa nawet.

Data: 2011-10-13 14:49:12
Autor: AL
W dniu 2011-10-13 14:17, Pszemol pisze:
[...]

a testowales?

W usludze GoogleVoice chyba nie o to chodzi co w Siri :)
http://www.google.com/googlevoice/about.html

Chciales Siri porownac do komend glosowych raczej:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-wprowadza-komendy-glosowe-do-androida-wideo#
http://www.dobreprogramy.pl/Google-Translate-teraz-takze-z-komendami-glosowymi,Aktualnosc,24434.html

I to w Androidzie jest od ponad roku - w tym rozpoznawanie polskiej mowy (co w iPhonie udalo sie dopiero niedawno - zeszly miesiac jak pamietam z szumnych artykulow w prasie)

Tak, Siri jest _na chwile obecna _ bardziej zaawansowane od komend Androidowych i byc moze ma szanse na szersze zastosowanie (ale w domu, bo ni e wyobrazam sobie gadac o prywatnych sprawach do telefonu w miejscu publicznym - gdzie kazdy wyteza ucha co mowi osoba obok)

Wiec pozostaje kwestia - czy ludzie rzeczywiscie beda z tego korzystac codziennie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-13 14:57:00
Autor: AL
W dniu 2011-10-12 15:31, atm pisze:
Siri dziala calkiem sprawnie na zywo:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=20956:siri-na-ywo-robi-wraenie&catid=49:sprzet&Itemid=91

ale zwroc uwage, nadal trzeba klikac w ekran
oraz niektore komendy na filmiku sa lekko mowiac spreparowane - spojrz jaka aplikacja w danym momencie jest otwarta gdy wydawana jest komenda

niektore z tych operacji mozan zrobic szybciej klikajac ikone na ekranie - by zobaczyc pogode - niz mowic 'podaj mi pogode na.....'

dlatego nie bylbym do konca pewien czy to (Siri) nie bedzie taki marketingowy tylko chwyt, a wiekszosc ludzi po chwilach oczarowania nie bedzie wiecej z niego korzystac (przynajmniej nie w takim stopniu ja to pokazano na filmiku).
No chyba, by zaszpanowac w towarzystwie ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-13 08:10:45
Autor: Pszemol
"AL" <adam@skads.tam> wrote in message news:j76n6n$4rp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niekoniecznie w ekran - można w guzik słuchawki BT.
Jako¶ musisz telefon przestawić w tryb rozpoznawania głosu
wtedy gdy chcesz, aby nie starał się interpretować poleceń
jakie wydajesz swojemu wilczurowi czy pudelkowi :-)

oraz niektore komendy na filmiku sa lekko mowiac spreparowane - spojrz jaka aplikacja w danym momencie jest otwarta gdy wydawana jest komenda

Oczywi¶cie że na potrzeby filmu poskracano niektóre sekwencje.
Nikt nie twierdzi że film ten pochodził z jednego ujęcia kamery.
Co jest istotne to KONTEKST który Siri wychwytuje... Zauważ jak
gostek zapytał jaka będzie pogoda - Siri "domy¶la" się, że chodzi
o pogodę lokaln±. Potem gostek mówi "A Sanfrancisco?" (czy inne
miasto, już nie pamiętam dokładnie) a Siri "wie" że dalej chodzi
o pogodę bo wcze¶niejsze pytanie było o pogodę... To jest dla
mnie bomba. Mam komendy głosowe w software Google, mam
w MS Windows, ale te programy s± "głupie". Siri ma zadatki na
to aby nazwany być AI, ma jakie¶ szcz±tki "inteligencji"...

niektore z tych operacji mozan zrobic szybciej klikajac ikone na ekranie - by zobaczyc pogode - niz mowic 'podaj mi pogode na.....'

Oczywi¶cie, ale nie o to chodzi... To się przydaje głównie wtedy
gdy masz ręce zajęte np. jazd± na rowerze albo kierownic±
w aucie.

[...]

A ja my¶lę że ludzie s± stęsknieni za tym, aby urz±dzenie rozumiało
ich naturalny sposób porozumiewania się z ludĽmi, czyli rozmowę.
Dotychczasowe rozwi±zania były "głupie" i szybko się człowiek
zniechęcał. Siri budzi nadzieję, że będzie to pierwszy na tyle już
"logiczny" i "inteligentny" system że będzie wreszcie użyteczny.

Data: 2011-10-14 10:03:46
Autor: Marx
On 13.10.2011 15:10, Pszemol wrote:
[...]

zgadzam się że iPhone jest dla ludzi którzy lubi± aby kto¶ my¶lał za nich.
Gorzej jak gdzie¶ braknie zasięgu a użytkownik zapomni jak się klika...
Marx

Data: 2011-10-14 09:18:45
Autor: Pszemol
[...]

Pisz±c tamte słowa tak my¶lałem wła¶nie, że znajdzie się kto¶
kto tak zło¶liwie zechce to zinterpretować. Dowarto¶ciowujesz się?

Data: 2011-10-17 15:02:36
Autor: Marx
On 14.10.2011 16:18, Pszemol wrote:
[...]

a czy napisałem że to Ľle? :D
niektórzy lubi± sami prowadzić, inni maj± kierowcę. Ja ich nie oceniam, to ty to zrobiłe¶...
Marx

Data: 2011-10-14 11:24:05
Autor: Nokia 5800XM
On 2011-10-14 10:03, Marx wrote:
[...]

Apple w swoich reklamach wydaje sie sugerowac gdzie Siri sie najlepiej sprawdzi. Chyba nie ma jeszcze plotek na temat iP5 bez ekranu?
To jest tylko alternatywny sposob komunikacji.

Data: 2011-10-20 07:20:57
Autor: Artur M. Piwko
iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
In the darkest hour on Fri, 14 Oct 2011 11:24:05 +0200,
Nokia 5800XM <n_@vp.pl> screamed:
zgadzam się że iPhone jest dla ludzi którzy lubią aby ktoś myślał za nich.
Gorzej jak gdzieś braknie zasięgu a użytkownik zapomni jak się klika...
Marx

Apple w swoich reklamach wydaje sie sugerowac gdzie Siri sie najlepiej sprawdzi.

Tak. W USA. :P

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
[ 07:20:39 user up 12961 days, 19:15,  1 user, load average: 0.43, 0.18, 0.00 ]

       Customer:  A primitive life form at the bottom of the food chain.

Data: 2011-10-24 13:55:25
Autor: Pszemol
"Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote in message news:slrnj9vbtp.mf1.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...
[...]

Myślę że gdyby Apple miał kwatery główne w Warszawie to pewnie
projektowałby telefony które najlepiej się sprawdzą w Polsce...
Ale niestety nie ma w firmie ĹĽadnej firmy ktĂłra projektuje nowe,
innowacyjne telefony, więc my Polacy musimy się zadowolić
odpadkami z amerykańskiego czy koreańskiego stołu...

Data: 2011-10-25 00:04:44
Autor: Skrypëk
[...]

Nie, my Polacy nie musimy się zadowalać odpadkami z Apple.
Tylko wy fanboje musicie :)

Data: 2011-10-25 02:18:30
Autor: Animka
W dniu 2011-10-25 00:04, Skrypëk pisze:
[...]

Wzięłam do ręki w salonie Orange ten telefon i mało co mi ręka nie odpadła razem z tym telefonem-taki ciężki jak ciort.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-26 08:39:46
Autor: Pszemol
"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:j85tmd$gi3$1node2.news.atman.pl...
[...]

JesteĹ› przyzwyczajona do plastikowego szmelcu?
MoĹĽe to tylko iluzja? SprawdĹş wagÄ™ w specyfikacji...
Jakiego teraz telefonu uĹĽywasz?

Data: 2011-10-18 10:02:18
Autor: atm
On 2011-10-05 17:11, Pszemol wrote:
Ogl±dnij wideo (po angielsku):
http://www.youtube.com/watch?v=rNsrl86inpo
Czy teraz już rozumiecie dlaczego Siri nie sprawdziło się jako
osobna, niepowi±zana z systemem operacyjnym, aplikacja?

hmmmm, Siri to chyba blondynka ;]
http://applefobia.blox.pl/2011/10/Kiss-my-S.html

Data: 2011-10-18 10:14:30
Autor: ArekM
[...]

Zgodnie z filozofi± wiadomo kogo problem nie lezy po stronie Siri/iPhone tylko tego, co go używa :)

--
Pzdr

Data: 2011-10-18 17:09:56
Autor: atm
On 2011-10-18 10:14, ArekM wrote:

Ogl±dnij wideo (po angielsku):
[...]

To jest rewelacyjne:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4LM7edH6ZpE#!

Data: 2011-10-18 17:49:09
Autor: Tomek

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał:

To jest rewelacyjne:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4LM7edH6ZpE#!

Oczywi¶cie zdajesz sobie sprawę, że osoba, wiadomo jaka, wmówi Ci teraz, że tego iPhona Ľle trzymano, Ľle mówiono, albo specjalnie zapchano mikrofon, albo, że to jest zła propaganda, bo przecież w najlepszej zabawce ¶wiata takie rzeczy s± nie do pomy¶lenia. SIRI SRIRI jest najlepsze i niech nikt nie waży się tego negować.

Data: 2011-10-18 18:32:56
Autor: atm
On 2011-10-18 17:49, Tomek wrote:

[...]

Tak tak, wiem - szum otoczenia itd a dodatkowo kamera w iP4S rozpoznala typka ze skosnymi oczami wiec Siri postanowila bezczelnie robic go w bambuko i wciskac mu Linde;]

Data: 2011-10-23 11:12:26
Autor: Marek
On Tue, 18 Oct 2011 17:09:56 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:
To jest rewelacyjne:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4LM7edH6ZpE#!

Niech mi ktoĹ› powie teraz, ĹĽe Siri nie jest genialne, przecieĹĽ zaimplementowali nawet typowÄ… dla przeciÄ™tnego Amerykanina (szczegĂłlnie sĹ‚abo wyksztaĹ‚conego) rozbrajajÄ…cÄ…  nieumiejÄ™tność zrozumienia sĹ‚Ăłw wypowiadanych z lekko innym akcentem lub inna wymowa :-)

--
Marek

Data: 2011-10-19 16:27:27
Autor: atm
iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
Fajna jest ta Siri, mam nadzieje ze niedlugo bedzie port na Androida ;]
http://shitthatsirisays.tumblr.com/

Data: 2011-10-20 23:35:14
Autor: Krystek
iPhone4S - czym różni się Siri od dawny ch komend głosowych?
2011-10-19 16:27, atm wysłał(a) wiadomość:
Fajna jest ta Siri, mam nadzieje ze niedlugo bedzie port na Androida ;]
http://shitthatsirisays.tumblr.com/

Siri jest emejzin!

http://di.com.pl/news/41063,2.html - iPhone 4S: Siri pozwala na ominięcie blokady

Wirtualny asystent Siri bawi i pomaga, ale może pozwolić niepowołanej osobie na wysłanie e-maila ze smartfona lub zajrzenie do kalendarza. Co gorsze, nie chodzi o lukę w bezpieczeństwie, ale o domyślne ustawienia.

--
http://www.krystek.art.pl/

iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?