iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?

Data: 2011-10-05 23:48:20
Autor: J.F.
iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
Dnia Wed, 5 Oct 2011 10:11:57 -0500, Pszemol napisał(a):
Oglądnij wideo (po angielsku):
http://www.youtube.com/watch?v=rNsrl86inpo
Czy teraz już rozumiecie dlaczego Siri nie sprawdziło się jako
osobna, niepowiązana z systemem operacyjnym, aplikacja?

Nie rozumiemy.
http://www.youtube.com/watch?v=2Y_Jp6PxsSQ

Czy Apple skopiowalo MS dokladnie ? :-)

J.

Data: 2011-10-05 21:44:48
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1dcsewavlnrtw$.1ehzwqv10p3q9$.dlg40tude.net...
[...]

Miejmy nadzieję że nie - ale to jest nius z 2006 roku.
W mojej Acurze z 2007 to rozpoznawanie głosu też
kuleje. Być może algorytmy w tych czasach nie były
zbyt dopracowane - w czasie prezentacji Apple wczoraj
Siri prawidłowo rozpoznawała dykcję prezentera...
Przypadkowe szczęście? Zobaczymy w praniu.

Data: 2011-10-06 17:07:39
Autor: Titus Atomicus
iPhone4S - czym różni się Siri od da wnych komend głosowych?
In article <j6iqcr.76c.0@poczta.onet.pl>,
 "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> [...]

zbyt dopracowane - w czasie prezentacji Apple wczoraj
Siri prawidłowo rozpoznawała dykcję prezentera...
Przypadkowe szczęście? Zobaczymy w praniu.

No tak. Dla was rozpoznawanie glosu przez kompy zaczelo sie wczoraj.

http://en.wikipedia.org/wiki/PlainTalk

TA

Data: 2011-10-06 03:11:55
Autor: Skrypëk
[...]

Skopiowali, ale nie z viśty:
http://www.youtube.com/watch?v=5312urKnWVA

Data: 2011-10-05 22:43:39
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
[...]

No właśnie nie... to co pokazuje tu Microsoft to stary, znany
system w oparciu o sztywno wyuczone 4 frazy i to user
musi się trzymać ściśle określonej składni poleceń...
Tak jest w Windows 7, tak jest w mojej Acurze z 2007 roku.
I gps'ie Garmina u kolegi z przełomu 2009 i 2010 roku.
Efekty są takie, że klient bawi się tym dwa dni po kupieniu,
potem po miesiącu zapomina komend i system mu nie
działa, wtedy porzuca zabawkę.

Siri z tego co widać na reklamach jest inna - mówisz do
niej w języku naturalnym, bez sztucznych pauz czy też
dziwnej składni gdzie nazwa programu ma być pierwsza.
To jest zasadnicza różnica jakościowa. Już niedługo
wybiorę się do sklepu Apple i sprawdzę Siri jak działa
z moim głosem i ciężkim zagranicznym akcentem z Polski :-)

iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?