iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?

Data: 2011-10-19 16:27:27
Autor: atm
iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
Fajna jest ta Siri, mam nadzieje ze niedlugo bedzie port na Androida ;]
http://shitthatsirisays.tumblr.com/

Data: 2011-10-20 23:35:14
Autor: Krystek
iPhone4S - czym różni się Siri od dawny ch komend głosowych?
2011-10-19 16:27, atm wysłał(a) wiadomość:
Fajna jest ta Siri, mam nadzieje ze niedlugo bedzie port na Androida ;]
http://shitthatsirisays.tumblr.com/

Siri jest emejzin!

http://di.com.pl/news/41063,2.html - iPhone 4S: Siri pozwala na ominięcie blokady

Wirtualny asystent Siri bawi i pomaga, ale może pozwolić niepowołanej osobie na wysłanie e-maila ze smartfona lub zajrzenie do kalendarza. Co gorsze, nie chodzi o lukę w bezpieczeństwie, ale o domyślne ustawienia.

--
http://www.krystek.art.pl/

iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?