iPhone5 nie jest wodoodporny...

Data: 2013-04-09 23:57:24
Autor: cookiefob
iPhone5 nie jest wodoodporny...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:kjpmlk$bvi$1dont-email.me...
No cóż... :-(
Nauczka aby nie nosić telefonu luzem w górnej kieszeni koszuli...

Pochyliłem się w czasie podmiany wody w morskim akwarium
i telefon z kieszeni w koszuli zrobił plum to wiaderka z czystą
wodą którą dopiero co wymieszałem z solą w odpowiednich
proporcjach aby dostać imitację wody morskiej...

Mnie się wydaje że to było trochę inaczej:
Kolega chciał zrobić Ci "roota" w męskiej toalecia, pochylileś się i chlup,
w amerykańskich kibelkach woda przecież zawsze jest po brzegi i nie wiedzą co to deska klozetowa.

iPhone5 nie jest wodoodporny...