iPlus dla ciebie -poczuj lekkość -plus 50 proc (Promocja)

Data: 2009-09-01 08:44:42
Autor: Stanisław
iPlus dla ciebie -poczuj lekkość -plus 50 proc (Promocja)
Na stronie Plusa nic o tym nie piszą a prawdopodobnie jest mozliwość uaktywnienia drugiego iPlusa w ramach tej promocji dla drugiego numeru na koncie.Ale nie wiem czy to oznacza podwójny limit transferu czy obecny na dzieli się na połowę.Nie wiem takze czy mając taryfę syberyjską 55 będzie ona droższa czy ewentualnie iplus będzie w ramach tej taryfy.Bardzo mętnie jest to opisane a o opcji z dwoma numerami na koncie nie ma wręcz nic.

Czy ktoś znający temat praktycznue mógłby mnie bliżej poinformować lub skierować gdziieś abym się szczegółów dowiedział? .Jak już .pisałem na stronie Plusa dość mętnie to jest opisane a temat mnie żywo zainteresował gdyż mam dwa numery na koncie , z których jeden za parę dni przechodzi na promocję jak w tytule postu a drugi ma taryfę syberyjską 55.

Data: 2009-09-03 07:59:36
Autor: Wemif
iPlus dla ciebie -poczuj lekko?? -plus 50 proc (Promocja)
"Stanis?aw" <sg4395@go2.pl> wrote:
Na stronie Plusa nic o tym nie pisz? a prawdopodobnie jest mozliwo?? uaktywnienia drugiego iPlusa w ramach tej promocji dla drugiego numeru na

Jest w promocjach na stronie Plusa:
http://www.iplus.pl/indywidualni-promocje-razem-lepiej.html

Abonament voice musi być minimum 39zl netto, limit iPlusa 0.5GB.

a.

Data: 2009-09-03 08:05:19
Autor: Stanisław
iPlus dla ciebie -poczuj lekkość -plus 50 proc (Promocja)
Tak więc na drugim numerze mozna bezpłatnie uruchomić dodatkowa 500 MB netu.

iPlus dla ciebie -poczuj lekkość -plus 50 proc (Promocja)