Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   iPlus i PUKanie klienta

iPlus i PUKanie klienta

Data: 2012-06-30 00:15:28
Autor: VomitroN
iPlus i PUKanie klienta
Gdy tydzien temu w pokoju hotelowym probowalem odpalic sobie sluzbowego iPlusa, wyszlo na jaw, ze ktos uzywal mojego laptopa w pracy dzien wczesniej i wprowadzil trzy razy bledny PIN (okazalo sie potem ze popelnil przyslowiowy czeski blad). W sumie nic sie nie stalo bo w hotelu mieli WiFi, ale postanowilem telefonicznie odblokowac karte SIM. Zadzwonilem do BOKu  z prosba o podanie kodu PUK. Na poczatku wszystko szlo swietnie, gdy konsultant wypytywal mnie o numer buta, dlugosc fiuta, NIPy, PESELE firmy i inne takie. Ale na koniec padlo pytanie o wysokosc ostatniej faktury za iPlusa. Odpowiedzialem, ze mamy w fimie kilkadziesiat abonamentow, z czego z 10 to iPlusy. I mimo iz to akurat ja podpisuje wszystkie umowy na tego typu uslugi, to nie pamietam jaka kwota abonamentu onowiazywala lata temu podczas podpisywania umowy. A poza tym na stale oplaty mamy polecenie zaplaty, wlasnie zeby sobie dupy nie zawracac takimi rzeczami. Poprosilem, zeby sprawdzil sam, za ile sprzedawali iPlusa, gdy podpisywalismy umowe i to bedzie ta kwota, poniewaz ja nie mam przy sobie takich informacji.Nie sprawdzil, grozac, ze nie poda mi PUK, bo autoryzacja nie przebiegla pomyslnie. No to ja grzecznie, ze przeciez wszystkie dane, ktore podalem wczesniej zgadzaja sie, wlacznie z oryginalnym PINem, ktorego ktos blednie wklepal. On na to, ze takie maja procedury i jesli nie podam kwoty ostatniego rachunku sam, a on poda PUK, to straci prace, bo rozmowy sa nagrywane. Postawiony pod sciane, strzelilem kwote rachunku, ktora switala mi w glowie. Potem  okazalo sie ze pomylilem sie o 5 zlotych. Ale oczywiscie kodu nie otrzymalem. Poczulem sie troche jak klient ze skeczu Macieja Stuhra pt INFOLINIA . Dwa dni pozniej znalazlem sobie w papierach ten zasrany PUK. Teraz poprzyklejam chyba wszystkim pracownikom wszystkie kody pod klawiatura laptopow. Bo na infolinie juz raczej nigdy nie zadzwonie. Zreszta i tak juz nie bedzie po co, bo mam wielka ochote zmienic operatora uslug telekomunikacyjnych dla firmy. A wypowiadajac umowy zacytuje tresc calej powyzszej rozmowy telefonicznej. Oni zawsze je nagrywaja to i ja na wszelki wypadek rowniez :) Pozdrowienia dla idiotow, wymyslajacych swietne procedury, po ktorych wkurzony klient bez najmniejszych nawet sentymentow zmienia po latach operatora.

VomitroN

Data: 2012-06-29 22:59:10
Autor: Wemif
iPlus i PUKanie klienta
VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> wrote:

Ale na koniec padlo pytanie o wysokosc ostatniej faktury za iPlusa.

Mogłeś zalogować się na ebok.pl i sprawdzić wysokość faktury
(skoro miałeś działający internet).

a.

Data: 2012-06-30 01:22:09
Autor: VomitroN
iPlus i PUKanie klienta

Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości news:jslbvu$g0s$1host.amsnet.pl...
VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> wrote:

Ale na koniec padlo pytanie o wysokosc ostatniej faktury za iPlusa.

Mogłeś zalogować się na ebok.pl i sprawdzić wysokość faktury
(skoro miałeś działający internet).

Zeby miec dzialajacy internet, nalezalo zejsc do recepcji i wziac karteczke z ustawieniami hotelowego WiFi. Co oczywiscie po rozmowie z BOKiem uczynilem. Natomiast, i tak by to nic nie dalo, poniewaz nie woze w delegacje hasel do ebok.pl. Wazne dane firmy, ktore znalazly sie na umowach z Plusem mam zwykle w glowie i powinny one wystarczyc, aby za posrednictwem BOK uzyskac kolejne, interesujace mnie informacje.

VomitroN

Data: 2012-06-30 08:06:25
Autor: J.F.
iPlus i PUKanie klienta
Dnia Sat, 30 Jun 2012 01:22:09 +0200, VomitroN napisał(a):
Zeby miec dzialajacy internet, nalezalo zejsc do recepcji i wziac karteczke
z ustawieniami hotelowego WiFi. Co oczywiscie po rozmowie z BOKiem uczynilem. Natomiast, i tak by to nic nie dalo, poniewaz nie woze w delegacje hasel do ebok.pl. Wazne dane firmy, ktore znalazly sie na umowach z Plusem mam zwykle w glowie i powinny one wystarczyc, aby za posrednictwem BOK uzyskac kolejne, interesujace mnie informacje.

Wazne dane firmy sa zapewne powszechnie dostepne. Chyba nie bylbys szczesliwy, gdyby ktos ci zmienil umowy .. choc akurat pin
to iplusa to chyba najmniej istotny :-)

J.

Data: 2012-06-30 10:52:12
Autor: VomitroN
iPlus i PUKanie klienta

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:v19mp1f3e93x$.1utpe2hyl9akg.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 30 Jun 2012 01:22:09 +0200, VomitroN napisał(a):
Zeby miec dzialajacy internet, nalezalo zejsc do recepcji i wziac karteczke
z ustawieniami hotelowego WiFi. Co oczywiscie po rozmowie z BOKiem uczynilem. Natomiast, i tak by to nic nie dalo, poniewaz nie woze w delegacje hasel do ebok.pl. Wazne dane firmy, ktore znalazly sie na umowach z Plusem mam zwykle w glowie i powinny one wystarczyc, aby za posrednictwem BOK uzyskac kolejne, interesujace mnie informacje.

Wazne dane firmy sa zapewne powszechnie dostepne.

Szczegolowe dane osoby, ktora te umowy podpisywala, rowniez?

Chyba nie bylbys szczesliwy, gdyby ktos ci zmienil umowy .. choc akurat pin
to iplusa to chyba najmniej istotny :-)

Wystarczy ze bylem bardzo szczesliwy opisywanego wieczoru.

VomitroN

Data: 2012-06-30 16:20:30
Autor: J.F.
iPlus i PUKanie klienta
Dnia Sat, 30 Jun 2012 10:52:12 +0200, VomitroN napisał(a):
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:v19mp1f3e93x$.1utpe2hyl9akg.dlg40tude.net...
Wazne dane firmy sa zapewne powszechnie dostepne.
Szczegolowe dane osoby, ktora te umowy podpisywala, rowniez?

Zalezy jaka ... ale sprawdzales co ujawnia o tobie KRS ?
Chyba nie bylbys szczesliwy, gdyby ktos ci zmienil umowy .. choc akurat pin
to iplusa to chyba najmniej istotny :-)
Wystarczy ze bylem bardzo szczesliwy opisywanego wieczoru.

To byl drobiazg, pomysl czy bys chcial zeby ci no jakis dowcipnis
wypowiedzial wszystkie umowy, albo pracownik podniosl sobie abonament, albo
konkurencja uzyskala wglad w billingi, czy powiadomila o zmianie adresu
firmy.

J.

Data: 2012-06-29 23:23:10
Autor: Waldek Godel
iPlus i PUKanie klienta
Dnia Sat, 30 Jun 2012 00:15:28 +0200, VomitroN napisał(a):

Pozdrowienia dla idiotow, wymyslajacych swietne procedury, po ktorych
wkurzony klient bez najmniejszych nawet sentymentow zmienia po latach
operatora.

Światowe standardy. Nie tak dawno dzwoniłem w sprawie jednej z moich
zagranicznych kart w jednym ze światowych koncernów telefonicznych. Karta prepaid, od samego początku zarejestrowana, doładowywana kartą itp.
Wszystkie szczegóły do sprawdzenia. Pani powiedziała, że nie załatwi, ponieważ autoryzację chciała
przeprowadzić po numerze karty SIM, która po wielokrotnym wkładaniu do
różnych telefonów miała już ten numer po prostu starty. Sprawę załatwiłem
dopiero jakieś 2 tygodnie później, jak przez biurko przewinął się jakiś
gejfon 3GS, w którym mogłem odczytać numer karty (jedna z niewielu dobrych
cech tych telefonów).

Klientem jesteś do momentu podpisania umowy. Później jesteś już tylko
numerkiem w sprawozdaniach finansowych i żuczkiem płacącym rachunki.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-06-30 00:59:24
Autor: VomitroN
iPlus i PUKanie klienta

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1jrxls1o84idv.dlglepper.institute.com...

Klientem jesteś do momentu podpisania umowy. Później jesteś już tylko
numerkiem w sprawozdaniach finansowych i żuczkiem płacącym rachunki.

A to sie zgadza. Jakis czas temu mielismy nawet ludzika z Plusa, przyspawanego do nas na stale. Zawsze slodko pierdzial do chwili podpisania umow. Potem, gdy pojawial sie jakis problem, obiecywal, ze osobiscie wszystko zalatwi, potem nie mozna  bylo sie do niego dodzwonic. A przez ostatnie dwa lata  nikt z Plusa nawet do nas nie zajrzal.  No ale gdy byly zlote czasy i jeden abonament potrafil generowac 1,5-2 kzl,  to bylismy swietnym klientem dla Plusa. Teraz gdy staram sie ciac koszty prawie po bandzie, czuje ze co miesiac Plus do mnie szepcze:  - Plac i spier....alaj. No to zaplace i spier....alam. Tyle ze do innego operatora.

VomitroN

Data: 2012-06-30 01:39:25
Autor: mkonst
iPlus i PUKanie klienta
VomitroN wrote:
No to zaplace i spier....alam. Tyle ze do innego operatora.

.... który po podpisaniu umowy potraktuje Cię tak samo :(
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl
GG:1394783

Data: 2012-07-01 10:01:07
Autor: Ghost
iPlus i PUKanie klienta

Użytkownik "mkonst" <marcin.konstanczak@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fee3caf$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
VomitroN wrote:
No to zaplace i spier....alam. Tyle ze do innego operatora.

... który po podpisaniu umowy potraktuje Cię tak samo :(

Tak samo ale za mniejsze piniondzie. Czyli do przodu.

Data: 2012-07-03 11:10:17
Autor: Jacek Osiecki
iPlus i PUKanie klienta
Dnia Sat, 30 Jun 2012 00:15:28 +0200, VomitroN napisał(a):
Gdy tydzien temu w pokoju hotelowym probowalem odpalic sobie sluzbowego iPlusa,

[ciach]

Nie sprawdzil, grozac, ze nie poda mi PUK, bo autoryzacja nie przebiegla pomyslnie.

Widzę, że Plus nadal trzyma standardy. Daawno temu firma, w której
pracowałem kupiła plusiaste komórki. Póki wszystko działało - było OK. Ale
jak przyszło dzwonić na infolinię, to po prostu szlag chciał człowieka
trafić. Dłuuuugie czekanie (w wyśmiewanej wówczas Idei konsultanci odbierali
natychmiast), upierdliwa autoryzacja, a na koniec i tak fiasko, bo:
Konsultant: czy rozmawiam z właścicielem, panem XXX?
Ja: Nie, jestem pracownikiem, YYY, uprawnionym do otrzymania informacji co
    udowodniłem podając wszystkie wymagane dane i hasło (nie wiem czy
    przypadkiem nie było tam też pytania o wysokość ostatniej faktury)
K: proszę przekazać telefon panu XXX, inaczej nie wykonam zlecenia
Ja: Nie ma go tu teraz, jest zajęty
K: to ja nie włączę roamingu
Ja (westchnięcie): Dobrze, zaraz mu przekażę
30 sekund chodzenia po pomieszczeniu, daję telefon koledze bo szefa w ogóle
nie było akurat w firmie
kolega: XXX, słucham
konsultant: czy mam włączyć roaming na tym numerze telefonu?
kolega: tak, zgadza się
konsultant: włączone.

I tyle warta ta ich autoryzacja.
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

iPlus i PUKanie klienta

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona