Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   iPlus i PUKanie klienta

iPlus i PUKanie klienta

Data: 2012-07-03 11:10:17
Autor: Jacek Osiecki
iPlus i PUKanie klienta
Dnia Sat, 30 Jun 2012 00:15:28 +0200, VomitroN napisał(a):
Gdy tydzien temu w pokoju hotelowym probowalem odpalic sobie sluzbowego iPlusa,

[ciach]

Nie sprawdzil, grozac, ze nie poda mi PUK, bo autoryzacja nie przebiegla pomyslnie.

Widzę, że Plus nadal trzyma standardy. Daawno temu firma, w której
pracowałem kupiła plusiaste komórki. Póki wszystko działało - było OK. Ale
jak przyszło dzwonić na infolinię, to po prostu szlag chciał człowieka
trafić. Dłuuuugie czekanie (w wyśmiewanej wówczas Idei konsultanci odbierali
natychmiast), upierdliwa autoryzacja, a na koniec i tak fiasko, bo:
Konsultant: czy rozmawiam z właścicielem, panem XXX?
Ja: Nie, jestem pracownikiem, YYY, uprawnionym do otrzymania informacji co
    udowodniłem podając wszystkie wymagane dane i hasło (nie wiem czy
    przypadkiem nie było tam też pytania o wysokość ostatniej faktury)
K: proszę przekazać telefon panu XXX, inaczej nie wykonam zlecenia
Ja: Nie ma go tu teraz, jest zajęty
K: to ja nie włączę roamingu
Ja (westchnięcie): Dobrze, zaraz mu przekażę
30 sekund chodzenia po pomieszczeniu, daję telefon koledze bo szefa w ogóle
nie było akurat w firmie
kolega: XXX, słucham
konsultant: czy mam włączyć roaming na tym numerze telefonu?
kolega: tak, zgadza się
konsultant: włączone.

I tyle warta ta ich autoryzacja.
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

iPlus i PUKanie klienta

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona