iPlus - zepsuty modem

Data: 2010-01-19 20:12:00
Autor: Norbert
iPlus - zepsuty modem
Witam
Kolega od pol roku jest w iPlusie, podpisal umowe na 2 lata, dostal modem Huawei na USB i niestety ten modem sie zepsul. Oddal go do naprawdy 15 grudnia 2009, wtedy jedynie zaproponowano mu zastepczy stary modem na pcmcia ktory nie pasowal do laptopa i powiedziano ze nic innego nie ma, ze trzeba czekac na wynik ekspertyzy i naprawy. W ciagu 14 dni roboczych mial byc modem zgodnie z gwarancja naprawiony.Niestety 14 dni mijalo i pomimo dopytywania sie nie uzyskal zadnej informacji. Po 14 dniach w koncu sie okazalo ze faktycznie modem nie dziala i jest do wymiany (odkrywcze;) i ze go wymienia na nowy, ale nie teraz bo nie maja. I tak do dzisiaj nadal nie ma tego modemu i nadal nikt nie jest w stani mu powiedziec kiedy bedzie. Plus kaze placic za ten okres, internetu nie uzywa bo nie mial zastepczego modemu, zreszta nie po to podpisal umowe z modemem zeby teraz kupowac nowy na okres naprawy. Z tego co sie dowiedzial ma czekac, az otrzyma nowy modem i normalnie oplacic fakture.
Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze o jakies informacje.
Pozdrawiam

Data: 2010-01-20 00:16:30
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "Norbert" <xyz@hate.spam>

Kolega od pol roku jest w iPlusie, podpisal umowe na 2 lata, dostal modem Huawei na USB i niestety ten modem sie zepsul. ... I tak do dzisiaj nadal nie ma tego modemu ....
[...]

Wydaje się, że istotne jest warunkowanie zawarcia jednej umowy od drugiej, ale jak konkretnie to można wykorzystać nie wiem

Data: 2010-01-20 08:32:24
Autor: Maurycy123
iPlus - zepsuty modem

Wydaje się, że istotne jest warunkowanie zawarcia jednej umowy od drugiej,
ale jak konkretnie to można wykorzystać nie wiem

Nie.
Jezeli karta dziala prawidlowo to za internet trzeba placic.
Modem byl pewinie w promocji za 1zl.
Nikt tez nikogo nie zmusza do brania tego modemu.
Tak samo jest z telefonami.
Jezeli zawrzesz umowe i bedziesz uzywal wlasnego telefonu to co jak sie popsuje?
Tez nie bedziesz placil bo Ci sie telefon popsul?
Operator udostepnia usluge.

Pozdrawiam.
Maurycy123.

Data: 2010-01-20 08:46:53
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "Maurycy123" <maurycy123@poczta.onet.pl>

[...]

Nie działa. Może jakby było do czego włożyć to by działała, ale to nieistotne jak się nie ma do czego włożyć.

Modem byl pewinie w promocji za 1zl.

No właśnie. W promocji uwarunkowej zawarciem umowy na świadczenie usługi.

Nikt tez nikogo nie zmusza do brania tego modemu.

Ale zmusza do zawarcia umowy o którą chodzi by ten modem wziąć. Jest w umowie.

Tak samo jest z telefonami.
Jezeli zawrzesz umowe i bedziesz uzywal wlasnego telefonu to co jak sie popsuje?

To samo

Tez nie bedziesz placil bo Ci sie telefon popsul?

Za co miałby płacić jak nie ma możliwości korzystania ?

Operator udostepnia usluge.

Ale nikt tej usługi nie chciał bez modemu.

Data: 2010-01-20 07:51:26
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

Nie działa. Może jakby było do czego włożyć to by działała, ale to nieistotne jak się nie ma do czego włożyć.

Włóż ją do byle telefonu nokii z edge, podłącz kabelkiem z komputerem i masz modem ;)

[...]

Cała reszta to już problem związany z umiejętnością egzekwowania od sprzedawcy swoich uprawnień konsumenckich ;)

j.

--
ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika. Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
(kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Data: 2010-01-20 11:52:11
Autor: Norbert
iPlus - zepsuty modem

Nie działa. Może jakby było do czego włożyć to by działała, ale to
nieistotne jak się nie ma do czego włożyć.

Włóż ją do byle telefonu nokii z edge, podłącz kabelkiem z komputerem
i masz modem ;)

Niby proste ale kolega zawsze siedzial w Orange i wszystkie telefony, nawet stare maja simlocki i co najwyzej GPRS. W nowszym jest gwarancja ktora nie pozwala ruszyc simlocka. Sytuacja patowa. W sumie czekal te 14 dni liczac ze naprawia modem w tym czasie (to nie samochod, co tutaj analizowac, dziala albo nie).
Chodzi o to ze Plus byl sprzedawca tego modemu i poki co nie wywiazal sie z gwarancji w teminie (modemu nadal nie ma a minal juz ponad miesiac). Jesli ja zaniose cos do MM i stwierdza w serwisie ze nie dziala to oddaja kase, albo mozesz sobie wymienic na nowy od reki. Pewnie w salonie leza nowe modemy ale go nie dadza bo to serwis ma przyslac i przez to nie moze korzystac z internetu.
Z drugiej strony jest jak mowicie. Ja mam internet w kablowce i jest u mnie ich modem, jesli on sie zepsuje to nie placi sie za te dni przez ktore nie mialo sie wymienionego modemu. Wymieniaja szybko i nie trzeba czekac na naprawe,ale to ich modem, a bez niego nie ma innego sposobu na dostep do lacza i to pewnie ta roznica.
Pozdrawiam

Data: 2010-01-20 12:03:08
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPlus - zepsuty modem
On 2010-01-20 11:52, Norbert wrote:

Chodzi o to ze Plus byl sprzedawca tego modemu i poki co nie wywiazal sie z
gwarancji w teminie (modemu nadal nie ma a minal juz ponad miesiac).

Jeżeli trudny klient jest konsumentem, niech się ruszy do Rzecznika Konsumentów.

Data: 2010-01-20 19:42:58
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl>

Nie działa. Może jakby było do czego włożyć to by działała, ale to
nieistotne jak się nie ma do czego włożyć.

Włóż ją do byle telefonu nokii z edge, podłącz kabelkiem z komputerem
i masz modem ;)

Plus sprzedaje w promocjach urządzenia, których tak prosto nie zastąpisz.

[...]

Cała reszta to już problem związany z umiejętnością egzekwowania od
sprzedawcy swoich uprawnień konsumenckich ;)

Może

Data: 2010-01-20 20:20:50
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

Plus sprzedaje w promocjach urządzenia, których tak prosto nie zastąpisz.

Uzywam iplusow od dawna, wiem co pisze ;)

j.

Data: 2010-01-20 21:46:14
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Januszek !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 21:20:50, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
januszek januszek@polska.irc.pl, news:slrnhlepcu.c4c.januszekgimli.mierzwiak.com

Plus sprzedaje w promocjach urządzenia, których tak prosto nie zastąpisz.

Uzywam iplusow od dawna, wiem co pisze ;)

Kabelka nawet nie potrzeba, można wygodniej po BlueTooth.
Pozostaje tylko kwestia ciągłego ładowania baterii.

--
Hej!

- Mimo wysiłków służby drogowej - mżawka nie ustała. -

Data: 2010-01-22 00:28:43
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]>

[...]

I uważasz, że zastąpiłeś np router Option GlobeSurfer ?

Data: 2010-01-22 02:08:14
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Op23 !

W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 00:28:43, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
op23 op23@rt.pl, news:hjapk1$l48$3achot.icm.edu.pl

Kabelka nawet nie potrzeba, można wygodniej po BlueTooth.
Pozostaje tylko kwestia ciągłego ładowania baterii.

I uważasz, że zastąpiłeś np router Option GlobeSurfer ?

Uważam, że zastąpiłem modem Huawei E220.

--
Hej!

- Hemingway napisał powieść "Marny człowiek nie może" -

Data: 2010-01-22 07:56:18
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

No właśnie, a ja pisałem, że są urządzenia oferowane w promocjach, których nie da się tak prosto zastąpić

Data: 2010-01-22 09:31:32
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Op23 !

W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 07:56:18, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
op23 op23@rt.pl, news:hjbi6q$6om$1achot.icm.edu.pl

I uważasz, że zastąpiłeś np router Option GlobeSurfer ?

Uważam, że zastąpiłem modem Huawei E220.

No właśnie, a ja pisałem, że są urządzenia oferowane w promocjach, których nie da się tak prosto zastąpić

Ale nawet jakby się dało to dlaczego masz to robić na własną rękę jak modem
już kupiłeś i zapłaciłeś?

--
Hej!

- Niedźwiedź ryknął jak zabity. -

Data: 2010-01-22 12:02:28
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

Mnie właściwie chodziło o zawieszenie usługi na czas trwania naprawy

Data: 2010-01-22 14:34:09
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Op23 !

W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 12:02:28, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
op23 op23@rt.pl, news:hjc0k7$jqv$1achot.icm.edu.pl

Mnie właściwie chodziło o zawieszenie usługi na czas trwania naprawy

Tak powinno być a czy jest?

--
Hej!

- Szczur jest bardzo inteligentny bo nie lubi zjadać trutki. -

Data: 2010-01-22 00:24:55
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl>

Plus sprzedaje w promocjach urządzenia, których tak prosto nie zastąpisz.

Uzywam iplusow od dawna, wiem co pisze ;)

Chyba tych za złotówkę. Weź sobie router Option GlobeSurfer i spróbuj zastąpić komóreczką na druciczku.

Data: 2010-01-22 07:41:14
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

Uzywam iplusow od dawna, wiem co pisze ;)

Chyba tych za złotówkę. Weź sobie router Option GlobeSurfer i spróbuj zastąpić komóreczką na druciczku.

Omawiamy konkretna sprawe - modemu na usb a nie routera. Z tego wynika, ze Twoj argument jest absurdalny bo rownie dobrze moge drucikiem zastepowac promkosmiczny ;) Swoja droga uwazam, ze McGiver dalby rade ;P

j.

Data: 2010-01-22 09:06:56
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

Odpowiadasz w wątku odnoszącym się także do innych urządzeń poruszoną przeze mnie. Zobacz sobie sam.

Data: 2010-01-21 09:07:04
Autor: szwagier
iPlus - zepsuty modem
Plus sprzedaje w promocjach urządzenia, których tak prosto nie zastąpisz.

Wiecej szczegolow na ten temat poprosze, niezwykle mnie to zainteresowalo.
Jakie to sa "urzadzenia" ktorych nie zastapi zwykly telefon z wbudowanym modemem?

szwagier

Data: 2010-01-20 09:25:37
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 08:46:53 +0100, op23 napisał(a):

Ale zmusza do zawarcia umowy o którą chodzi by ten modem wziąć. Jest w umowie.

Mają wprowadzić jedenaste przykazanie - "Nie kłam BEZCZELNIE" - modem można
kupić również bez umowy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 20:10:52
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info>

[...]

MOŻE można a może NIE można. PEWNE jest, że nie w TEJ promocji. Zupełnie inna OFERTA. INNY abonament, INNE warunki.

Data: 2010-01-20 20:21:53
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

MOŻE można a może NIE można. PEWNE jest, że nie w TEJ promocji. Zupełnie inna OFERTA. INNY abonament, INNE warunki.

Nie prosciej przeczytac a nie gdybac?

j.

Data: 2010-01-20 21:51:54
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Januszek !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 21:21:53, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
januszek januszek@polska.irc.pl, news:slrnhlepet.c4c.januszekgimli.mierzwiak.com

MOŻE można a może NIE można. PEWNE jest, że nie w TEJ promocji. Zupełnie inna OFERTA. INNY abonament, INNE warunki.

Nie prosciej przeczytac a nie gdybac?

Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

--
Hej!

- Gdy zabrakło kolejek to umarło życie towarzyskie na mrozie. -

Data: 2010-01-20 20:59:50
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
TZ napisał(a):

Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

O ile pamietam to rozwazamy sprawe taka, ze modem usb ulegl uszkodzeniu, operator zabral go celem wyslania do serwisu i w jego miejsce zaproponowal inny, ale nie usb tylko pcmcia, tu jednak okazalo sie, ze urzadzenie, w ktorym mialby on byc uzywany nie ma takiego gniazda? Wiec trzeba np bylo poprosic o aparat telefoniczny ktory moze pracowac jako modem zastepczy etc ;)

j.

Data: 2010-01-20 22:05:28
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Januszek !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 21:59:50, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
januszek januszek@polska.irc.pl, news:slrnhlerm3.f2q.januszekgimli.mierzwiak.com

Wiec trzeba np bylo poprosic o aparat telefoniczny ktory moze pracowac
jako modem zastepczy etc ;)

Oczywiście.
Tylko czy dadzą w zastępstwie modemu komórkę za 200-300zł gdy taki modem
wart jest z 30zł ?

--
Hej!

- Gdy go Basia ujrzała - zapłodniła się i spuściła oczy. -

Data: 2010-01-20 21:09:37
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
TZ napisał(a):

Tylko czy dadzą w zastępstwie modemu komórkę za 200-300zł gdy taki modem
wart jest z 30zł ?

Osobiscie, gdybym mogl kupic samemu modem zastepczy za 30 zl to nie zawracalbym sobie glowy proszeniem sie u operatora o zastepnik ;)

j.

Data: 2010-01-20 22:16:46
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Januszek !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 22:09:37, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
januszek januszek@polska.irc.pl, news:slrnhles8d.fk0.januszekgimli.mierzwiak.com

Osobiscie, gdybym mogl kupic samemu modem zastepczy za 30 zl to nie zawracalbym sobie glowy proszeniem sie u operatora o zastepnik ;)

Kolega też tego nie zrobił, czasem korzysta z komórki przekładając karty
SIM.

--
Hej!

- Pewnego dnia kotłowy umarł na skutek rozwalenia się. -

Data: 2010-01-20 22:32:27
Autor: Norbert
iPlus - zepsuty modem
Osobiscie, gdybym mogl kupic samemu modem zastepczy za 30 zl to nie
zawracalbym sobie glowy proszeniem sie u operatora o zastepnik ;)

Za 30 zl to co najwyzej GPRS/EDGE, kolega ma do zuzycia ponad 10GB na miesiac, oj ciezko ;) Oj ciezko kiedy glowna strona portalu ma ponad 1MB, 10 lat temu internet byl piekny, bez oczojebnych flashow zamulajacych lacze i procesor i dalo sie pracowac na SDI.

Data: 2010-01-22 00:43:34
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

A brałbyś go w promocji ???

Data: 2010-01-22 07:50:08
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

A brałbyś go w promocji ???

Hmm... O co konkretnie pytasz?

j.

Data: 2010-01-22 09:08:33
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl>

A brałbyś go w promocji ???

Hmm... O co konkretnie pytasz?

Konkretnie to o to, czy brałbyś go w promocji

Data: 2010-01-22 08:14:16
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

A brałbyś go w promocji ???

Hmm... O co konkretnie pytasz?

Konkretnie to o to, czy brałbyś go w promocji

Umiem używać kalkulatora i dzięki temu w większości przypadków nie kupuję telefonów ani modemów w promocjach operatorów dzięku czemu oszczędzam. Ot np. ostatnio przedłużając umowę na iPlusa nie wziąłem modemu ale wybrałem promocyjny rabat. Dzięki czemu w okresie obowiązywania umowy zaoszczędzę więcej niż wydam na modem. Mam też zwyczaj dokładnie czytać warunki promocji. Polecam każdemu ;)

Data: 2010-01-22 12:38:10
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

Czyli nie jesteś zainteresowany. Teraz wyobraź sobie, że ktoś jest zainteresowany.

Ot np. ostatnio przedłużając umowę na iPlusa nie wziąłem
modemu ale wybrałem promocyjny rabat.

Mniej więcej 2 lata temu nie było jeszcze rabatów

Dzięki czemu w okresie
obowiązywania umowy zaoszczędzę więcej niż wydam na modem. Mam też
zwyczaj dokładnie czytać warunki promocji. Polecam każdemu ;)

Co tam wyczytałeś o urządzeniach ?

Data: 2010-01-22 12:13:03
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

Mam też zwyczaj dokładnie czytać warunki promocji. Polecam każdemu ;)

Co tam wyczytałeś o urządzeniach ?

Że w zamian za korzystanie z usługi przez określony okres czasu na określonych warunkach mogę otrzymać wysoki rabat na urządzenie. Pisałem już o tym w tym wątku, nie czytałeś? ;P

j.

Data: 2010-01-21 09:09:18
Autor: szwagier
iPlus - zepsuty modem
  > Oczywiście.
Tylko czy dadzą w zastępstwie modemu komórkę za 200-300zł gdy taki modem
wart jest z 30zł ?

E, no nie wiem, za swojego dongla USB zaplacilem cale 100 zl, wiec te 30 to lekka przesada jest. Powiedzmy..60 zl :D

szwagier

Data: 2010-01-21 12:22:08
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Szwagier !

W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 09:09:18, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
szwagier kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm, news:hj92o6$cc$3nemesis.news.neostrada.pl

E, no nie wiem, za swojego dongla USB zaplacilem cale 100 zl,

A ja całe 36zł :) Za mini BLUETOOTH+EDR+BLUESOLEIL 6 z oryginalnym adresem MAC.
I kto tu jest idiota?

wiec te 30 to lekka przesada jest. Powiedzmy..60 zl :D

Jak to kupują bezpośrednio u Chińczyków to pewnie jeszcze mniej niż te 30zł.

--
Hej!

- Europa to kontynent ziemski. -

Data: 2010-01-22 00:41:14
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

To chyba drugi egzemplarz tego samego modemu gwarantuje o ile go nie trzeba skonfigurować

Data: 2010-01-20 21:55:33
Autor: Norbert
iPlus - zepsuty modem
Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

Komorki maja bezczelne simlocki, ktore daja sie usuwac, ale to narusza znow gwarancje komorki.

Data: 2010-01-20 22:02:15
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Norbert !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 21:55:33, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Norbert xyz@hate.spam, news:hj7qk6$9o4$1sunflower.man.poznan.pl

Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

Komorki maja bezczelne simlocki, ktore daja sie usuwac, ale to narusza znow gwarancje komorki.

Teraz już nie.

--
Hej!

- Joanna d'Arc była jedyną dziewicą we Francji, za co też poniosła karę. -

Data: 2010-01-22 00:36:50
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

Jeszcze raz napiszę, że zastąpić można modem za złotówkę ale routera Option GlobeSurfer, który Plus oferuje w promocjach, nie tylko nie zastąpisz komórką, ale nawet nie znajdziesz innego routera o podobnych możliwościach.

Data: 2010-01-22 00:02:37
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Fri, 22 Jan 2010 00:36:50 +0100, op23 napisał(a):

[...]

a niby to czemu? miałem już conajmniej cztery telefony które z powodzeniem
go zastąpią. A nawet będą od niego sporo lepsze.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-22 07:53:27
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

ROTFL

Nie wiesz o czym mówisz

Data: 2010-01-22 08:40:52
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Fri, 22 Jan 2010 07:53:27 +0100, op23 napisał(a):

ROTFL

Nie wiesz o czym mówisz

No to wyjaśnij miszczuniu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-22 09:29:34
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Op23 !

W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 07:53:27, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
op23 op23@rt.pl, news:hjbi1a$6jo$1achot.icm.edu.pl

a niby to czemu? miałem już conajmniej cztery telefony które z powodzeniem
go zastąpią. A nawet będą od niego sporo lepsze.

Nie wiesz o czym mówisz

Komórka z WiFi i BlueTooth i rozdzielenie Netu na kilka kompów?

--
Hej!

- Rak jest stawonogiem bo trzyma nogi w stawach. -

Data: 2010-01-22 02:15:58
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Op23 !

W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 00:36:50, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
op23 op23@rt.pl, news:hjapka$l48$4achot.icm.edu.pl

Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

Jeszcze raz napiszę, że zastąpić można modem za złotówkę

Chodziło tylko o zwykły dostęp do Neta.

ale routera Option GlobeSurfer, który Plus oferuje w promocjach, nie tylko
nie zastąpisz komórką, ale nawet nie znajdziesz innego routera o podobnych
możliwościach.

Podobnie jest w przypadku CDMA. Zamiennik znajdę ale jak operator nie chce
się wywiązać z gwarancji to mam wywalić dodatkowo kilka stówek?
Nie chcę i nie zamierzam, tak samo jak pewnie Ty w przypadku Option
GlobeSurfer.

--
Hej!

- Judym spuścił manto Dyziowi w karecie, bo mu się spocił -

Data: 2010-01-22 08:41:36
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]>

Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

Jeszcze raz napiszę, że zastąpić można modem za złotówkę

Chodziło tylko o zwykły dostęp do Neta.

Rety, wiem, ale gdybyś wziął w promocji coś nie tak trywialnego to jedynym wyjściem mogłoby być zastąpienie drugim egzemplarzem

[...]

No więc właśnie. Masz skorzystać z kolejnej promocji ? A to nawet nie chodzi o to, czy się wywiąże z obowiązków z tytułu niezgodności z umową (klasyczną gwarancję daje jednak producent). Już sam niemożność korzystania przez czas naprawy może być znaczną uciążliwością, bo sobie np działalność prowadzisz i na wykorzystywaniu internetu bazujesz.

Nie chcę i nie zamierzam, tak samo jak pewnie Ty w przypadku Option
GlobeSurfer.

Mnie to już nie dotyczy, ale przykład aktualny. To ciągle drogie i zaawansowanego urządzenie, którego nie da się zastąpić modemem usb, jaki w najlepszym razie Plus daje na zastępstwo.

Data: 2010-01-22 08:03:53
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

Rety, wiem, ale gdybyś wziął w promocji coś nie tak trywialnego to jedynym wyjściem mogłoby być zastąpienie drugim egzemplarzem

Rzeczy "nie trywialnych" nie kupuje się w promocji bez bardzo uważnego czytania jej warunków bo można na tym wyjść jak Zabłocki na mydle.

j.

Data: 2010-01-22 12:03:10
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

Na trywialnych nie wychodzi się ? Jaka różnica ?

Data: 2010-01-22 12:10:25
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

[...]

Na trywialnych nie wychodzi się ? Jaka różnica ?

I tyle tylko zrozumiałeś z tego co napisałem? j.

Data: 2010-01-22 09:57:37
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć op23 !

Dnia (piątek), 2010-01-22 o godz. 08:41:36 op23 op23@rt.pl news:hjbkrh$8u4$1achot.icm.edu.pl
Napisał na temat "iPlus - zepsuty modem":

Chodziło tylko o zwykły dostęp do Neta.

Rety, wiem, ale gdybyś wziął w promocji coś nie tak trywialnego to jedynym wyjściem mogłoby być zastąpienie drugim egzemplarzem

Dlatego też podałem przykład z modemem/routerem CDMA.

No więc właśnie. Masz skorzystać z kolejnej promocji ? A to nawet nie chodzi
o to, czy się wywiąże z obowiązków z tytułu niezgodności z umową (klasyczną gwarancję daje jednak producent).

W przypadku modemów typu Huawei mam przekonanie, że właśnie nie.
Kupują te modemy u Chińczyków bez gwarancji ale z odpowiednim upustem z tego
względu. Następnie sami podpisują umowę z serwisem i ten 'upust' przekazują
na serwisowanie.

Już sam niemożność korzystania przez czas naprawy może być znaczną
uciążliwością, bo sobie np działalność prowadzisz i na wykorzystywaniu
internetu bazujesz.

No właśnie, umowa kolegi na iPlus jest na jego firmę.
Choć działalność nie bazuje na Necie to nie po to podpisywał umowę by tylko
opłacać za to rachunki.

--
Hej!

- Koalicja w sejmie polega na bliższych stosunkach w ławie.-

Data: 2010-01-22 07:49:24
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

[...]

Pierdu, pierdu. Stary lapek z pentium 2/3, byle modem na pcmcia i proste distro z linuxem zeby nawet hdd nie byl potrzebny... I gwarantuje, ze na czas naprawy routera bedzie jak znalazl. Ewentualnie można "zainwestować" w Router Huawei D100 USB jako backup ;P

j.

Data: 2010-01-22 09:08:01
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

Pierdu pierdu, zobacz sobie specyfikację tego routera.

Data: 2010-01-22 08:10:59
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

[...]

Pierdu pierdu, zobacz sobie specyfikację tego routera.

Mam taki. Oceniam go o punkt wyzej od "do bani". No ale to moje zdanie, Ty masz prawo do wlasnych opinii ;)

j.

Data: 2010-01-22 12:14:01
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl>

[...]

Pierdu pierdu, zobacz sobie specyfikację tego routera.

Mam taki. ...Oceniam go o punkt wyzej od "do bani".

Nie udało się zastąpić czymś innym ?

Data: 2010-01-22 11:19:24
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Fri, 22 Jan 2010 12:14:01 +0100, op23 napisał(a):

Nie udało się zastąpić czymś innym ?

Słuchaj, a ja wciąż czekam aż wyjaśnisz w czym ten globesurfer jest lepszy
od telefonu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-22 12:33:26
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info>

Nie udało się zastąpić czymś innym ?

Słuchaj, a ja wciąż czekam aż wyjaśnisz w czym ten globesurfer jest lepszy
od telefonu.

Przeglądnij specyfikację

Data: 2010-01-22 11:39:41
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Fri, 22 Jan 2010 12:33:26 +0100, op23 napisał(a):

Nie udało się zastąpić czymś innym ?

Słuchaj, a ja wciąż czekam aż wyjaśnisz w czym ten globesurfer jest lepszy
od telefonu.

Przeglądnij specyfikację

ależ przeglądałem i to kilkakrotnie i wciąż nie wiem w czym jest lepszy.
Wyjaśnisz wreszcie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-21 15:52:48
Autor: TGor
iPlus - zepsuty modem
W dniu 2010-01-20 10:25, Waldek Godel pisze:

Mają wprowadzić jedenaste przykazanie - "Nie kłam BEZCZELNIE" - modem można
kupić również bez umowy.

Źle słyszałeś: mają dopisać małym drukiem do 9 (filoński podział), że sprzedawca też bliźni. ;-)

TG

Data: 2010-01-21 09:05:43
Autor: szwagier
iPlus - zepsuty modem
op23 pisze:

[...]

Nie dziala, bo urzadzneie ktore zostalo kupione nie dziala. Co ma do tego operator? Modem nie jest dzierzawiony tylko kupiony i od dnia transakcji operator odpowiada za wady sprzetu zgodnie z warunkami gwarancji/rekojmi.

No właśnie. W promocji uwarunkowej zawarciem umowy na świadczenie usługi.

Mylisz pojecia. Operator udzielil upustu w wysokosci 99% procent ceny urzadzenia dlatego ze kupujacy wykupil rowniez usluge. Nikt nie zmuszal do kupienia modemu.

Ale zmusza do zawarcia umowy o którą chodzi by ten modem wziąć. Jest w umowie.
Czyli ktos podpisuje umowe o wartosci 2000 zl zeby dostac modem o wartosci 300 zl???Powiem krotko - idiota.

  > Ale nikt tej usługi nie chciał bez modemu.

A nie mowilem, ze jestes idiota? Znam kilka osob ktore korzystaja z mobilnego internetu bez kupowania modemu od operatora, zreszta sam tez mam blueconnect bez "promocji na modem".

szwagier

Data: 2010-01-22 00:56:13
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm>

[...]

Nie ma znaczenia czy został kupiony czy jest dzierżawiony. W przypadku dzierżawy organizator promocji też mógłby Ci powiedzieć: no zepsuł się, musi Pan sobie radzić sam. Nie musi wiązać dzierżawy ze świadczeniem usługi.

[...]

Nie dociera do Ciebie, że to JEDNA promocja: "usługa+sprzęt" ?! Promocja "usługa" (bez sprzętu) jest zupełnie INNĄ ofertą.

Ale zmusza do zawarcia umowy o którą chodzi by ten modem wziąć. Jest w umowie.
Czyli ktos podpisuje umowe o wartosci 2000 zl zeby dostac modem o wartosci 300 zl???Powiem krotko - idiota.

???

 > Ale nikt tej usługi nie chciał bez modemu.

A nie mowilem, ze jestes idiota?

Może dlatego nie mówiłeś, że same jesteś idiotą ?

Znam kilka osob ktore korzystaja z mobilnego internetu bez kupowania modemu od operatora, zreszta sam tez mam blueconnect bez "promocji na modem".

Pierdoły, po prostu nie wiesz o czym mowa. Nie ma znaczenia, że można wybrać coś innego. Istotne jest, że można wybrać właśnie to. I z tym jest problem a nie z czymś innym. Ale ... jak wyżej

Data: 2010-01-22 02:39:26
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Op23 !

W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 00:56:13, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
op23 op23@rt.pl, news:hjapkj$l48$7achot.icm.edu.pl

[...]

Mogli by powiedzieć oddaj pan ten uszkodzony modem a my nie będzie pobierali
opłaty za dzierżawę i sam się pan martw.

[...]

I nie po to ktoś kupuje usługę ze sprzętem by potem operator wykpił się z
warunków gwarancji.

A nie mowilem, ze jestes idiota?

Może dlatego nie mówiłeś, że same jesteś idiotą ?

I trolem. Szkoda czasu na niego.

[...]

I o to chodzi...
Kupiłem SimData by sprawdzić jak to będzie chodzić.
Następnie włączyłem iPlus do nr abonamentowego i tak 4 lata bez modemu i
umowy terminowej, i przez komórkę.

Kolega popisał umowę na iPlus z modemem na 2 lata. Modem się zepsuł a Plus
przez pół roku leci w kulki.

--
Hej!

- Antek ciężko pracował rękami a Boryna językiem -

Data: 2010-01-20 12:33:10
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Maurycy123 !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 08:32:24, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Maurycy123 maurycy123@poczta.onet.pl, news:hj6bjf$has$1news.onet.pl

[...]

Mam CDMA Orange Freedom Pro, umowa na 3 lata z modemem (router MV400).
Zapłaciłem za niego 99zł, nie ma opcji bez modemu.

Jeżeli modem ulegnie awarii, będą go naprawiali przez 1 mc albo dłużej, to co wtedy?
Mam nadal płacić? Czy może mam sobie kupić coś innego (nowy modem)?
Modem i karta RIM (taka odmiana SIM) to jest całość zestawu potrzeba do
korzystania z usługi.
Jedno z nich ulega awarii to nie mam możliwości korzystania z usługi.

Czy to jest w promocji czy nie, to nie ma to nic do rzeczy.
Promocja na modem za 1zł jak jest to wiąże się to odpowiednio długą umową.
W przypadku iPlus, nie ma tak samo opcji bez modemu, jest to zawarte w
umowie.

Jeżeli masz telefon na abonament w Plusie to możesz włączyć sobie iPlus jako
usługę, bez jakichkolwiek dodatkowych umów.

Kolega ma iPlus, modem też mu się zepsuł. Oddał do naprawy i tam zaginął.
Trwa to kilka miesięcy i uważasz, że ma nadal płacić?

--
Hej!

Data: 2010-01-20 11:59:55
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 12:33:10 +0100, TZ napisał(a):

Kolega ma iPlus, modem też mu się zepsuł. Oddał do naprawy i tam zaginął.
Trwa to kilka miesięcy i uważasz, że ma nadal płacić?

Tak, nadal ma płacić, bo tak jest zapisane w umowie którą dowolnie
podpisał. Jak się nie podoba - nie podpisywać.
Ale podpisać i jęczeć, że się nie podoba, to już jest maksymalnie
szczeniackie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 15:04:34
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Waldek !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 12:59:55, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Waldek Godel nospam@orangegsm.info, news:hhl6bxh1n6s4$.dlglepper.institute.com

[...]

Jęczeć? Czy żądać wywiązania się z umowy przez operatora? Bo umowa dotyczy
dwóch stron a nie tylko jednej!
Ty uważasz, ze klient powinien tylko płacić, płacić i płacić?

Kupujesz (podpisujesz) umowę na Neo z LiveBox, ten ulega awarii i TPSA nie
jest w stanie go naprawić czy dostarczyć zastępczy.

I nadal chcesz płacić za usługę, która nie jest realizowana?
Proszę bardzo, możesz tak robić jak tak lubisz.

Ja w takim wypadku rozwiązuję umowę tak samo jakby operator ze mną rozwiązał
umowę gdybym nie wywiązywał się ze swoich obowiązków czyli nie wnosił opłat.

--
Hej!

- Mistrz krzyżacki na obrazie Matejki staje dęba na koniu. -

Data: 2010-01-20 14:16:16
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 15:04:34 +0100, TZ napisał(a):

[...]

Ależ usługa jest jak najbardziej realizowana, tylko Twój sprzęt się zepsuł

Ja w takim wypadku rozwiązuję umowę tak samo jakby operator ze mną rozwiązał
umowę gdybym nie wywiązywał się ze swoich obowiązków czyli nie wnosił opłat.

I płacisz karę umowną za zerwanie umowy, tak jak się na to zgodziłeś
podpisując tą umowę

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 16:42:35
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Waldek !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 15:16:16, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Waldek Godel nospam@orangegsm.info, news:kz2f1g5it9m9$.dlglepper.institute.com

Ależ usługa jest jak najbardziej realizowana, tylko Twój sprzęt się zepsuł

Zepsuł i został zagubiony czy raczej skradziony po oddaniu do punktu Plusa.
Umowa była na firmę kolegi!!!
Co prawda korzysta czasami przez komórkę ale dla niego nie jest to wygodne.
Firma jego jest pozbawiona dostępu do Neta przez to, że operator prawie pół
roku dosłownie ściemnia z modemem oddanym do naprawy.

Mieszkamy w takiej "dziurze", że nie ma tu nic poza dostępem powiedzmy
komórkowym. WiFi, WiMax, Tepsa itp... Nic takiego tu nie ma. No jest TPSA
ale jak chcesz Net to ewentualnie pakiet 40h za 60zł. (max 56kbit)

[...]

Nie ja płacę tylko operator może jeszcze zapłacić bo to on się nie
wywiązuje z umowy.

To jest właśnie takie podejście jak każdy trzęsie gaciami, woli płacić za
coś czego nie otrzymuje, tak dla świętego spokoju.

--
Hej!

- Cały ciężar utrzymania chłopa w Egipcie spadał na barki kobiet. -

Data: 2010-01-20 16:07:26
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 16:42:35 +0100, TZ napisał(a):

Zepsuł i został zagubiony czy raczej skradziony po oddaniu do punktu Plusa.
Umowa była na firmę kolegi!!!

Złóż reklamację i domagaj się zwrotu abonamentu za brak możliwości
korzystania z usługi na skutek zaniedbania serwisu.

Nie ja płacę tylko operator może jeszcze zapłacić bo to on się nie
wywiązuje z umowy.

Operator się wywiązuje - sieć jest wciąż dostępna

To jest właśnie takie podejście jak każdy trzęsie gaciami, woli płacić za
coś czego nie otrzymuje, tak dla świętego spokoju.

nie, twoje podejscie mąci ludziom w głowie, przez co robią durne awantury w
serwisach, zamiast zgodnie z prawem dochodzić swoich praw.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 18:23:58
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Waldek !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 17:07:26, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Waldek Godel nospam@orangegsm.info, news:e4ay6rbrtoiu.dlglepper.institute.com

[...]

Tak mnie tylko rozśmieszasz czy co? ;-)))
Myślisz, że nie było interwencji?!
To nie moja sprawa tylko kolegi.

Nie ja płacę tylko operator może jeszcze zapłacić bo to on się nie
wywiązuje z umowy.

Operator się wywiązuje - sieć jest wciąż dostępna

Ale sprzęt jaki operator dostarczył do świadczenia usługi, co jest w umowie
już nie jest dostępny, nie jest sprawny i op nie potrafi temu zaradzić.

[...]

Nikt nie robi awantury w serwisach bo nawet nie wie do jakiego serwisu ten
sprzęt został oddany, bo został oddany do punktu Plusa.

OK, twoje podejście jest takie aby tylko płacić i nie burzyć fantastycznej
i różowej rzeczywistości ale tylko rzeczywistości opów.

twoje Doradztwo polega na tym aby nadal płacić i by czasem nic i za nic nie
mieć pretensji do opa. Ewentualnie do samego siebie bo się podpisało umowę
do której nikt nie zmuszał.

Po prostu życzę ci takiego przypadku i byś płacił przez rok za net, którego
w żaden sposób mieć nie będziesz mógł to wtedy koleżko może sobie
uświadomisz w czym jest rzecz.

--
Hej!

- Stułbia rozmnaża się przez fikanie koziołków. -

Data: 2010-01-20 17:36:11
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 18:23:58 +0100, TZ napisał(a):

Tak mnie tylko rozśmieszasz czy co? ;-)))
Myślisz, że nie było interwencji?!

No więc Prawo Telekomunikacyjne reguluje jasno postępowanie reklamacyjne -
przeczytaj i się zastosuj.

[...]

Nie, ja doradzam jak postąpić zgodnie z obowiązującym prawem. Jak masz inne
projekcje - proszę bardzo, tylko nie przychodź później i nie jęcz jak
bardzo jesteś poszkodowany.
EOT z mojej strony.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 15:12:10
Autor: Liwiusz
iPlus - zepsuty modem

Kupujesz (podpisujesz) umowę na Neo z LiveBox, ten ulega awarii i TPSA nie
jest w stanie go naprawić czy dostarczyć zastępczy.

  Czy jak kupisz telefon za złotówkę (komórkę), to też możesz przestać płacić abonament gdy ci się telefon zepsuje?

   Z Liveboxem jest inaczej, bowiem nie kupuje się go, tylko dzierżawi.

[...]

   Najpierw trzeba umowę rozwiązać, a nie po prostu przestać płacić. Możliwość rozwiązania umowy przez operatora w przypadku braku płatności wynika z umowy i ustawy. Prawo do rozwiązania umowy przez klienta raczej nigdzie nie jest zapisane, umowa opiewa bowiem na usługę telekomunikacyjną, dodawany sprzęt jest tylko promocyjnym dodatkiem.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-20 16:42:31
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Liwiusz !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 15:12:10, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl, news:hj72vu$p59$1news.onet.pl

  Czy jak kupisz telefon za złotówkę (komórkę), to też możesz przestać płacić abonament gdy ci się telefon zepsuje?

Czy uważasz, że po oddaniu sprzętu do naprawy może ona trwać w
nieskończoność?
A co napiszesz w podanym przeze mnie przykładzie z CDMA?
Jak na razie problemów z tym nie mam.

   Najpierw trzeba umowę rozwiązać, a nie po prostu przestać płacić.

Wysyłam/zanoszę wypowiedzenie i przestaję płacić.

[...]

Za ten sprzęt została uiszczona opłata, i nie ważne w jakiej wysokości.
Nie był to mój sprzęt, tylko sprzęt dostarczony przez operatora, służący do
korzystania z owej usługi. Co prawda, że przechodzi on na moją własność ale
jest też ta owa gwarancja i w niej zawarte odpowiednie zapisy o terminach naprawy.

Miałem przez 4 lata iPlus jako usługa dodana do nr abonamentowego.
W tym przypadku nie mam żadnego prawa żądać od operatora niczego więcej jak
dostarczania sygnału.
Przez te 4 lata zdarzyło mnie się kilka razy reklamować właśnie ten brak
sygnału. (sprawdzany na 3 komórkach, bo zawsze kity, że to wina mojego
sprzętu) A jestem klientem Plusa ok. 13 lat.

--
Hej!

- Ryby na wiosnę idą trzeć się w krzaki. -

Data: 2010-01-20 16:05:29
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 16:42:31 +0100, TZ napisał(a):

Czy uważasz, że po oddaniu sprzętu do naprawy może ona trwać w
nieskończoność?

Nie, powinna trwać nie dłużej niż określono w warunkach gwarancji.

A co napiszesz w podanym przeze mnie przykładzie z CDMA?
Jak na razie problemów z tym nie mam.

Nic. Jak Ci się zepsuje auto na gwarancji i nie będziesz mógł dojechac do
pracy, to importer ma Ci zapłacić pensje za czas naprawy?

Wysyłam/zanoszę wypowiedzenie i przestaję płacić.

Operator mówi "proszę bardzo, jak Pan sobie życzy" i nalicza karę umowną.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 18:02:31
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Waldek !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 17:05:29, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Waldek Godel nospam@orangegsm.info, news:fklsmsuyui6v$.dlglepper.institute.com

Czy uważasz, że po oddaniu sprzętu do naprawy może ona trwać w
nieskończoność?

Nie, powinna trwać nie dłużej niż określono w warunkach gwarancji.

A jeżeli trawa, trwa i trwa i nic z tego nie wynika to co wtedy? Nadal
płacić, płacić i płacić?

[...]

Czy z importerem aut masz zawartą umowę na świadczenie jakichkolwiek usług
poza serwisem gwarancyjnym dotyczącym naprawy auta?
Czy importer gwarantuje Ci bez-wypadkowość i nieśmiertelność w aucie?

Jeżeli podpisuję umowę z operatorem na świadczenie usług to chcę by ów
operator się z tego wywiązywał w czasie trwania umowy.
Jeżeli operator nie może tego zapewnić to nie powinien zawierać i zmuszać(!)
do umowy terminowej tylko zawrzeć zwykłą umowę, którą każda ze stron może
wypowiedzieć w dowolnym czasie.

Wysyłam/zanoszę wypowiedzenie i przestaję płacić.

Operator mówi "proszę bardzo, jak Pan sobie życzy" i nalicza karę umowną.

I sprawa trafi do sądu.
Bo ja na pewno nie będę nigdy płacił za usługi, których nie otrzymuję.
Patrz Net z TV kablowej, jeden kolega podał tu przykład.

BTW.
Podobną sytuację maiłem z T(r)ele2.
Dowiedziałem się o tym od windykacji. Ot tak po prostu sobie chcieli znaleźć
frajera by płacił bo dorwali jego dane.

--
Hej!

- Cesarz Klaudiusz był nieśmiały, wiec nie odważył się zabić swojej żony. -

Data: 2010-01-20 17:33:52
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 18:02:31 +0100, TZ napisał(a):

A jeżeli trawa, trwa i trwa i nic z tego nie wynika to co wtedy? Nadal
płacić, płacić i płacić?

Wtedy niezwłocznie skorzystać z niezgodności z rękojmią.

Czy z importerem aut masz zawartą umowę na świadczenie jakichkolwiek usług
poza serwisem gwarancyjnym dotyczącym naprawy auta?
Czy importer gwarantuje Ci bez-wypadkowość i nieśmiertelność w aucie?

A jeżeli modemem jest Nokia i karta gwarancyjna Nokia Polska, a nie
operatora?

Jeżeli podpisuję umowę z operatorem na świadczenie usług to chcę by ów
operator się z tego wywiązywał w czasie trwania umowy.

Po raz kolejny - operator się wywiązuje. Nie podoba się, to kup sobie modem
na wolnym rynku.

Jeżeli operator nie może tego zapewnić to nie powinien zawierać i zmuszać(!)
do umowy terminowej tylko zawrzeć zwykłą umowę, którą każda ze stron może
wypowiedzieć w dowolnym czasie.

Ależ proszę bardzo, kup sobie modem na wolnym rynku, będziesz miał umowę
bez cyrografu.

[...]

Usługi otrzymujesz. Modem w TV kablowej jest własnością operatora a nie
klienta.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 19:21:52
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Waldek !

Dnia (środa), 2010-01-20 o godz. 18:33:52 Waldek Godel nospam@orangegsm.info news:1q9hwie2p062w$.dlglepper.institute.com
Napisał na temat "iPlus - zepsuty modem":

A jeżeli trawa, trwa i trwa i nic z tego nie wynika to co wtedy? Nadal
płacić, płacić i płacić?

Wtedy niezwłocznie skorzystać z niezgodności z rękojmią.

Tiaaa, i co to da? Nadal płacić? ;-)

[...]

Samochodem jeździsz made in Nokia? ;-)
Modem jest made in China, mam go osobiście tam dostarczyć?

[...]

Po raz kolejny - to operator dostarczył modem, za który została wniesiona
opłata i jest to w umowie.
To nie był iPlus jako usługa dodana tylko świadczenie usługi wraz z
dostarczonym sprzętem, który tą usługę ma gwarantować.

Jeżeli umowa by była tylko na samą kartę SIM iPlus to tak, wolny rynek.
Ale tak nie było!
On nie kupował SimData tylko podpisał umowę na iPlus wraz z modemem!!!
Zrozum to w końcu!

[...]

Już pisałem, miałem iPlus, 4 lata jako usługa dodana do nr abonamentowego,
bez żadnego sprzętu od opa.
Ile razy trzeba powtórzyć?!

Kolega kupił i podpisał umowę na iPlus razem z modemem do tego celu
dedykowanym. I ten sprzęt ma mu działać i być sprawny i dostępny w okresie umowy.
A tak nie jest, bo nie jest sprawny a na dodatek zaginął po oddaniu do
punktu Plusa.
Czy ty masz aż tak poważne problemy z rozumowaniem treści czytanej?

Usługi otrzymujesz. Modem w TV kablowej jest własnością operatora a nie
klienta.

Może zrozumiesz, ale wątpię...
By była świadczona usługa potrzebny jest jeszcze sprzęt, który operator
dostarczył do świadczenia tej usługi.
Sprzęt uległ awarii, na który to sprzęt op dał gwarancję i z której to
gwarancji w żaden sposób nie ma zamiaru się wywiązać.

Modem to jest jakiś Huweii, made in China.
Nikt nie był gwarantem tego modemu (kupującemu o tym nic nie wiadomo) poza
Plus GSM.
I tam ten modem został oddany i kolega oczekuje jego zwrotu po naprawie w
ramach gwarancji!
Trwa to chyba już pół roku i jest bardzo wkurwiony.

Jak rozumiem ty byłbyś bardzo zachwycony i nadal z radością byś wnosił
kolejne opłaty.

Total EOT!

--
Hej!

- Większość ryb żyje w wodzie.-

Data: 2010-01-21 09:14:32
Autor: szwagier
iPlus - zepsuty modem

[...]

Jestes idiota.

szwagier

Data: 2010-01-21 12:22:35
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Szwagier !

W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 09:14:32, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
szwagier kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm, news:hj92hm$kom$2atlantis.news.neostrada.pl

Możesz rozwinąć?

--
Hej!

- Amundsen zasadził flagę na biegunie. -

Data: 2010-01-21 21:47:52
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

[...]

Dokładnie o to chodzi. Klient korzysta z jednej promocji "usługa+sprzęt" a nie z dwóch.

Data: 2010-01-21 21:00:12
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
op23 napisał(a):

Dokładnie o to chodzi. Klient korzysta z jednej promocji "usługa+sprzęt" a nie z dwóch.

Nie tak. Klient korzysta z wysokiego rabatu na sprzet w zamian za czasowe zobowiazanie do korzystania z uslugi...

j.

Data: 2010-01-22 01:24:21
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Januszek !

W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 22:00:12, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
januszek januszek@polska.irc.pl, news:slrnhlhg2p.qbm.januszekgimli.mierzwiak.com

Dokładnie o to chodzi. Klient korzysta z jednej promocji "usługa+sprzęt" a nie z dwóch.

Nie tak. Klient korzysta z wysokiego rabatu na sprzet

Ten rabat to jest mocno naciągany w przypadku takich modemów jak Huawei E220.

w zamian za czasowe zobowiazanie do korzystania z uslugi...

Raczej za wnoszenie miesięcznych opłat ;-))

--
Hej!

- "Chłopi" są epopeją, która należy do grubych. -

Data: 2010-01-22 07:51:50
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
TZ napisał(a):

Nie tak. Klient korzysta z wysokiego rabatu na sprzet
Ten rabat to jest mocno naciągany w przypadku takich modemów jak Huawei E220.

Być może. Klient zaakceptował takie warunki.

w zamian za czasowe zobowiazanie do korzystania z uslugi...
Raczej za wnoszenie miesięcznych opłat ;-))

Miesięczne opłaty są częścią umowy korzystania z tej usługi, którą Klient też zaakceptował. j.

Data: 2010-01-22 09:52:34
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Januszek !

W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 08:51:50, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
januszek januszek@polska.irc.pl, news:slrnhlim8l.vij.januszekgimli.mierzwiak.com

Nie tak. Klient korzysta z wysokiego rabatu na sprzet
Ten rabat to jest mocno naciągany w przypadku takich modemów jak Huawei E220.

Być może. Klient zaakceptował takie warunki.

Oczywiście, to sprawa opa ile na tym zarabia czy dokłada.

w zamian za czasowe zobowiazanie do korzystania z uslugi...
Raczej za wnoszenie miesięcznych opłat ;-))

Miesięczne opłaty są częścią umowy korzystania z tej usługi, którą Klient też zaakceptował.

Nie zrozumiałeś ironii.
Nie ważne czy i jak będziesz z tego intensywnie korzystał czy nie korzystał.
Czy to będziesz wykorzystywał to ich to za bardzo nie interesuje, tylko
opłaty są w ich zainteresowaniu ;-)

--
Hej!

- Pawie pióra wytwarza paw. -

Data: 2010-01-21 09:12:57
Autor: szwagier
iPlus - zepsuty modem

A jeżeli trawa, trwa i trwa i nic z tego nie wynika to co wtedy? Nadal
płacić, płacić i płacić?

A dlaczego nie?
Moze sie wreszcie niektore tepy paly naucza ze urzadzenie KUPILY a nie wypozyczyly?
Jak ktos chce sie boksowac to moze domagac sie odszkodowania od serwisu, ale operator swoja czesc umowy zrealizowal: sprzedal urzadzenie i zapewnil usluge dostepu do internetu.

szwagier

Data: 2010-01-21 12:21:11
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Szwagier !

W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 09:12:57, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
szwagier kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm, news:hj92eo$kom$1atlantis.news.neostrada.pl

A jeżeli trawa, trwa i trwa i nic z tego nie wynika to co wtedy? Nadal
płacić, płacić i płacić?

A dlaczego nie?

Nikt Ci nie broni.

Moze sie wreszcie niektore tepy paly naucza ze urzadzenie KUPILY a nie wypozyczyly?

To teraz powiedz co miałbym zrobić gdyby mnie taka sytuacja spotkała z CDMA?
Kupić sobie nowy modem CDMA za kilka stówek?
Tu go nie zastąpisz komórką.

Jak ktos chce sie boksowac to moze domagac sie odszkodowania od serwisu, ale operator swoja czesc umowy zrealizowal: sprzedal urzadzenie i zapewnil usluge dostepu do internetu.

Modem nie został oddany do serwisu (bo w małych miasteczkach takich nawet
nie ma) tylko do punktu sprzedaży Plus GSM, tam gdzie została podpisana
umowa.
To Plus GSM zapewnia gwarancję/serwis, a gdzie go oddaje do naprawy to
użytkownika mało interesuje, może i do Chin.

Czy w takim przypadku trzeba by było się udać do Chin i domagać się
odszkodowania od serwisu?

--
Hej!

- Termin "matryca" oznacza matkę, a "patryca" - ojca. -

Data: 2010-01-21 15:49:39
Autor: Flo
iPlus - zepsuty modem
TZ pisze:

[...]

Zobacz w karcie gwarancyjnej kto jest gwarantem. Idę o zakład, że nie Plus tylko producent modemu i to do niego należy żale wylewać.
Plus ewentualnie o ile ma na stanie może zapewnić egzemplarz zastępczy ale nie ma takiego obowiązku.

Ten stan rzeczy dotyczy wszystkich sprzedających (operatorzy, sklepy RTV itp) gdy nie są oni gwarantami.

W tym przypadku Plus jest tylko pośrednikiem (niemalże za kuriera robi)

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-01-21 17:15:09
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Flo !

W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 15:49:39, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Flo florian6@NOSPAM.gazeta.pl, news:hj9pi6$2vp$1inews.gazeta.pl

Zobacz w karcie gwarancyjnej kto jest gwarantem. Idę o zakład, że nie Plus tylko producent modemu i to do niego należy żale wylewać.

Podam Ci na przykładzie modemu CDMA, przypadek z iPlus to ma kolega.
Producent modemu to firma AxessTel w USA ale modem wyprodukowany w Chinach.
I tam żale wylewać? Ty byś swoje żale tam wylewał?
Jeżeli tak to życzę powodzenia w wyegzekwowaniu naprawy gwarancyjnej.

Na gwarancji i na umowie identyczne pieczątki - Salon Partner Orange itd..

- Okres gwarancji 24m-ce itp...
Ujawnione wady ... powinny zostać zgłoszone w miejscu zakupu lub do
autoryzowanego serwisu.
(w innym miejscu podany serwis - Radom - jak dla mnie drugi koniec Polski)
- Usterki powinny być usunięte w terminie 14 dni.

Umowa iPlus była zawarta pomiędzy Plus GSM a nie pomiędzy serwisem.
Serwis równie dobrze może zakończyć swoją działalność co mnie w tym
przypadku nie interesuje.
Usterka została zgłoszona w miejscu zakupu i podpisania umowy.

Z 14 dni zrobiło się ponad 140 dni, salon Plusa twierdzi, że modem zaginął.
Zauważ, że modem został oddany na gwarancje w miejscu zakupu.
Salon Plusa nie chce wydać modemu oddanego im do naprawy gwarancyjnej,
twierdzi to co wyżej. Ale mnie to mało obchodzi gdzie, jak i co się stało z
modemem.
Jest pokwitowanie przyjęcia do naprawy i powiedzmy po 20 dniach powinien być
odebrany sprawny egzemplarz w miejscu jego oddania do naprawy gwarancyjnej.
A tak nie jest.
Co się stało z tym modemem to niech sobie już wyjaśnia Plus z tym punktem do
którego go oddali czy może wcale nie oddali.

Plus ewentualnie o ile ma na stanie może zapewnić egzemplarz zastępczy ale nie ma takiego obowiązku.

Ja znowu nie mam obowiązku płacić abo gdy nie chcą mi zwrócić sprzętu, który
przyjęli do naprawy gwarancyjnej.
I to jest podstawa do zerwania umowy z winy Plus GSM.

A jeżeli ktoś chce i lubi płacić za usługi z których nie może skorzystać to
jego wolna wola.

--
Hej!

- Grzyby składają się z kapelusza, trzona i robaków. -

Data: 2010-01-21 18:33:34
Autor: Flo
iPlus - zepsuty modem
TZ pisze:

[...]

Oczywiście, że do producenta.
Dokładnie taki temat przerabiałem ze słynnym modelem Ericssona T65. Wówczas będąc klientem Plus'a pisałem maile do Ericsson Polska i to oni podejmowali decyzję co do toku sprawy. Salon Plus'a jedynie był pośrednikiem pomiędzy serwisem, a mną.

Na gwarancji i na umowie identyczne pieczątki - Salon Partner Orange itd..

Też na gwarancji stawiam swoją pieczątkę bo jest ona jedynie potwierdzeniem ważności gwarancji i daty zakupu sprzętu. Od tej daty biegnie czas gwarancji o ile nie ma innych zapisów w karcie gwarancyjnej.

[...]

Tylko, że punkt zakupu nie jest gwarantem. Jest tylko punktem przyjmującym sprzęt.
Analogicznie jest jak masz gwarancję door to door. Będziesz kuriera ścigał za to że sprzęt nie wrócił (przecież jemu oddajesz sprzęt)?

Umowa iPlus była zawarta pomiędzy Plus GSM a nie pomiędzy serwisem.
Serwis równie dobrze może zakończyć swoją działalność co mnie w tym
przypadku nie interesuje.

To zostaje ci producent bo to on jest gwarantem.
To, że Plus, Orange czy inna firma sprzedaje modem nie znaczy, że ponosi koszty i odpowiedzialność przeprowadzania napraw gwarancyjnych. Jak już pisałem od tego jest gwarant (firma wystawiająca gwarancje i podpisująca się na niej jako gwarant)

Ja znowu nie mam obowiązku płacić abo gdy nie chcą mi zwrócić sprzętu, który
przyjęli do naprawy gwarancyjnej.
I to jest podstawa do zerwania umowy z winy Plus GSM.

To jest najprostszy sposób wpędzenie się w koszty za zerwanie umowy.

O tym kto udziela gwarancji w przypadku Plus'a mówi Paragraf 9 pkt 1 regulaminu będącego załącznikiem do umowy.
Klient podpisuje ten regulamin więc nie ma o czym tak na prawdę polemizować. Zapis jest jasny.
Operator odpowiada za prawidłowe świadczenie usługi, a producent udziela   gwarancji na zakupiony sprzęt.

Data: 2010-01-22 00:20:24
Autor: op23
iPlus - zepsuty modem

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl>

[...]

Weź nie świruj. Plus jest organizatorem promocji.

Data: 2010-01-22 02:02:42
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Flo !

W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 18:33:34, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Flo florian6@NOSPAM.gazeta.pl, news:hja35g$2vp$2inews.gazeta.pl

Oczywiście, że do producenta.

A ja w te miejsce gdzie dokonałem zakupu.
To jest już problem sprzedawcy jak on tą sprawę rozwiąże.
Ja do Chin czy USA nie mam zamiaru jechać czy choćby tam pisać.

Na gwarancji i na umowie identyczne pieczątki - Salon Partner Orange itd..

Też na gwarancji stawiam swoją pieczątkę

To wszystko wyjaśnia, te Twoje podejście.

bo jest ona jedynie potwierdzeniem ważności gwarancji i daty zakupu
sprzętu. Od tej daty biegnie czas gwarancji o ile nie ma innych zapisów w
karcie gwarancyjnej.

Plus GSM kupuje takie modemy w Chinach, tu w PL szuka serwisu.
Podpisuje umowę z tym serwisem na daną partię i płaci z góry ustaloną sumę.
Jeżeli sprzęt jest mało awaryjny to serwis zarobi bo napraw może mieć prawie
zero. Gdy jest na odwrót to serwis jest w plecy.

Tyle, że mnie to nie interesuje. Dziś może być jeden serwis a jutro drugi.
Oddaje do punktu sprzedaży, bo to ten punkt ma mi zapewnić obsługę
gwarancyjną. Nie kupowałem tego modemu w serwisie.
Jeżeli by serwis zbankrutował to Plus ma prawo umyć ręce?
To nie my to serwis? I spadaj pan na drzewo?!

Jeszcze jedna sprawa. Serwis stwierdza, że modemu nie da się naprawić.
I myślisz, że to serwis ma zapewnić drugi egzemplarz?
Nie, w tym przypadku z chińskim modemem to spada na Plus GSM.

Oni te modemy biorą taniej bo bez gwarancji producenta.
To co by mieli zapłacić producentowi dodatkowo za gwarancje, dadzą w PL
serwisowi.

Tylko, że punkt zakupu nie jest gwarantem. Jest tylko punktem przyjmującym sprzęt.

Ma zapewnić obsługę gwarancyjną a gdzie to zrobi mnie to... Już wiesz co.

Analogicznie jest jak masz gwarancję door to door. Będziesz kuriera ścigał za to że sprzęt nie wrócił (przecież jemu oddajesz sprzęt)?

To serwis ma umowę z kurierem i to oni niech sobie ścigają kogo chcą.

Serwis równie dobrze może zakończyć swoją działalność co mnie w tym
przypadku nie interesuje.

To zostaje ci producent bo to on jest gwarantem.

Nie producent tylko sprzedawca!
Do sprzedawcy odniosę modem, na pewno nie do USA czy Chin.

To, że Plus, Orange czy inna firma sprzedaje modem nie znaczy, że ponosi koszty i odpowiedzialność przeprowadzania napraw gwarancyjnych.

A kto ponosi, klient?
Mnie to nie interesuje jak sprzedawca z serwisem się rozlicza, to po prostu
nie moja sprawa.

Jak już pisałem od tego jest gwarant (firma wystawiająca gwarancje i
podpisująca się na niej jako gwarant)

Właśnie, w tym wypadku był to Plus GSM.
Nikt inny gwarancji nie podbijał i nie podpisywał jak Plus GSM.

[...]

Koszty to już są bo przez pół roku nie oddają modemu i nie ma możliwości
korzystania z usługi.

--
Hej!

- Słowacki urodził się w r. 1809. Poza tym napisał dużo wierszy. -

Data: 2010-01-22 07:52:57
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
TZ napisał(a):

Tyle, że mnie to nie interesuje. Dziś może być jeden serwis a jutro drugi.
Oddaje do punktu sprzedaży, bo to ten punkt ma mi zapewnić obsługę
gwarancyjną.

Nie ma takiego obowiązku.

j.

Data: 2010-01-22 09:55:54
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Januszek !

W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 08:52:57, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
januszek januszek@polska.irc.pl, news:slrnhlimap.vij.januszekgimli.mierzwiak.com

Tyle, że mnie to nie interesuje. Dziś może być jeden serwis a jutro drugi.
Oddaje do punktu sprzedaży, bo to ten punkt ma mi zapewnić obsługę
gwarancyjną.

Nie ma takiego obowiązku.

Ma. Dopóki nie wygaśnie okres gwarancyjny.
Jeżeli by nie miał to też by nie wystawiał gwarancji, bo niby po co jak nie
ma obowiązku?

--
Hej!

- W związku z ożenkiem Jacka urodził się pan Tadeusz. -

Data: 2010-01-22 09:03:25
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
TZ napisał(a):

[...]

Mylisz sprzedawce z gwarantem ;)

Jeżeli by nie miał to też by nie wystawiał gwarancji, bo niby po co jak nie
ma obowiązku?

Ja znam osobiscie przypadek taki: ze a) umowe zawarto z Polkomtelem, b) sprzedawca jest mPunkt, c) gwarancje na modem wystawil Huawei Polska ;)

j.

Data: 2010-01-21 08:57:33
Autor: szwagier
iPlus - zepsuty modem

Wydaje się, że istotne jest warunkowanie zawarcia jednej umowy od drugiej,

Bzdura.

szwagier

Data: 2010-01-20 09:24:54
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Tue, 19 Jan 2010 20:12:00 +0100, Norbert napisał(a):

[...]

Przecież to jest proste dosyć, dlaczego poznanie własnych praw jest dla
ludzi tak bolesne?
Modem ma gwarancję - gwarancja mówi, że gwarant gwarantuje prawidłowe
działanie modemu przez okres gwarancji lub jego naprawę albo wymianę.
Jak widać - gwarancja nie została wypełniona. Czyli klient ma pełne prawo
skorzystać przysługującego mu prawa na podstawie niezgodności z umową (bo
umowa opiewa na modem z gwarancją).
Uprawnienia na podstawie niezgodności z umową pozwalają mu zażądać od
sprzedawcy usunięcia wady (=naprawy albo wymiany) albo zwrotu pieniędzy.
Przy czym należy się cena modemu a nie cena promocyjna, bo cena promocyjna
= cena modemu minus upust jaki uzyskano przy podpisaniu umowy. Za te
pieniądze można kupić dwa albo trzy modemy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 11:14:47
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
Waldek Godel napisał(a):

Modem ma gwarancję - gwarancja mówi, że gwarant gwarantuje prawidłowe
działanie modemu przez okres gwarancji lub jego naprawę albo wymianę.

Gwarancja mowi to co jest napisane w warunkach gwarancji.

j.

Data: 2010-01-20 11:58:15
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia 20 Jan 2010 12:14:47 +0100, januszek napisał(a):

Gwarancja mowi to co jest napisane w warunkach gwarancji.

No brawo. A praktycznie wszystkie gwarancje zaczynają się od: "xxxxxx
gwarantuje prawidłowe działanie sprzętu w okresie xx miesięcy od daty
zakupu..."
gdzie xxxxxx jest nazwą gwaranta.

Oczywiście kwestia co jest dalej - na pewno jest mowa o naprawach i co się
dzieje w przypadku kiedy naprawa nie może zostać dokonana. Powinno być tez
powiedziane ile ta naprawa może trwać.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 15:55:04
Autor: januszek
iPlus - zepsuty modem
Waldek Godel napisał(a):

[...]

Moim zdaniem nalezy czytac cala tresc a nie zdanie, od ktorego ona sie zaczyna. j.

Data: 2010-01-20 16:07:48
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia 20 Jan 2010 16:55:04 +0100, januszek napisał(a):

Moim zdaniem nalezy czytac cala tresc a nie zdanie, od ktorego ona sie zaczyna.

Święte słowa. Brawo ten pan.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 11:54:40
Autor: Norbert
iPlus - zepsuty modem
[...]
= cena modemu minus upust jaki uzyskano przy podpisaniu umowy. Za te
pieniądze można kupić dwa albo trzy modemy.

Dziekuje serdecznie za ta odpowiedz. Ciekawe czy da sie to ruszyc i jaki
bedzie wynik tej calej sprawy.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-20 12:01:52
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iPlus - zepsuty modem
On 2010-01-20 10:24, Waldek Godel wrote:

[...]

Waldek, nie myl bytów, pls... Gwarancja to gwarancja, a ntzu to niezgodność. Chyba, że klient kupił modem z reklamowaną x-miesięczną gwarancją, któej nie było.

Data: 2010-01-20 11:56:22
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 12:01:52 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Waldek, nie myl bytów, pls... Gwarancja to gwarancja, a ntzu to niezgodność. Chyba, że klient kupił modem z reklamowaną x-miesięczną gwarancją, któej nie było.

Ależ oczywiście, że NIE mylę. Brak dotrzymania warunków gwarancji rzutuje
na niezgodność z umową, ponieważ umowa opiewała na telefon/modem Z
GWARANCJĄ.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 16:42:33
Autor: Flo
iPlus - zepsuty modem
Waldek Godel pisze:

Przy czym należy się cena modemu a nie cena promocyjna,

To jeszcze powiedz z czego to wynika?
Zwrot gotówki realizowany jest na podstawie paragonu wystawionego w chwili zakupu, a nie ceny rynkowej/katalogowej sprzętu.

Skoro klient kupił za 1zł to dostanie 1zł. Jeśli chce dostać całą wartość musi kupić "poza promocją" za pełną wartość.

Data: 2010-01-20 16:10:50
Autor: Waldek Godel
iPlus - zepsuty modem
Dnia Wed, 20 Jan 2010 16:42:33 +0100, Flo napisał(a):

[...]

W umowie jest to bardzo dokładnie zapisane. Czasem w regulaminie promocji.
Musi byc, bo jest to podstawą naliczenia kary umownej - zgodnie z prawem
telekomunikacyjnym kara nie może być wyższa niż upust który otrzymał
klient. Stąd też regulaminy promocji i załączniki do umowy zawierają
wyszczególnienie - ceny bez promocji i ceny w promocji. Klient płaci złotówkę, bo poprzez równoczesne zawarcie umowy na czas
określony zyskał uprawnienie do upustu równego cena bez promocji minus cena
w promocji.
Skoro zwraca sam sprzęt, a umowa pozostaje ważna, powinien otrzymać zwrot
ceny niepromocyjnej. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 19:55:45
Autor: Norbert
iPlus - zepsuty modem
Jeszcze taka ciekawostka, podobno w umowie jest zapis ze z ta karta SIM mozna uzywac urzadzenia zakupionego w salonie plusa lub zatwierdzonego inaczej grozi to zerwaniem umowy :) Jednym slowem trzeba czytac umowy i nie godzic sie na takie absurdy, chyba ze kazdy operator tak ma... to juz monopolisci. W tym momencie uzycie internetu z tej karty grozi zerwaniem umowy, bo przeciez oryginalne urzadzenie jest... w naprawie :) Super!

Data: 2010-01-20 20:10:56
Autor: TZ
iPlus - zepsuty modem
Cześć Norbert !

W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 19:55:45, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Norbert xyz@hate.spam, news:hj7jji$2ue$1sunflower.man.poznan.pl

[...]

To tym bardziej Ty (kolega) masz prawo to zerwania tej umowy!!!
Lub przynajmniej do rekompensaty za czas naprawy modemu i to bez płacenia w
tym czasie abo.

Nie jestem orędownikiem TPSA i Orange ale zrezygnowałem z iPlus na rzecz
Orange Freedom Pro.
Do lapka też da się to podłączyć i będzie mobilne, ma baterię ten router
MV400, choć to trochę spore, 1/4 laptopa ;-)

http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_freedom_pro

--
Hej!

- Pegazowi zaniknęły skrzydła w drodze ewolucji i stąd mamy konie. -

iPlus - zepsuty modem