[Dania] ichniejsza karta telefoniczna lub/i z pakietem danych

Data: 2011-04-28 00:46:55
Autor: AL
[Dania] ichniejsza karta telefoniczna lub/i z pakietem danych
po szukaniu na forach dot. tego kraju w sumie nie znalazlem nic specjalnego procz informacji, ze karte z pakietem danych tylko dla osob tam zarejestrowanych (!!!)

Wydaje mi sie to troche dziwne, ale....

Czy ma ktos doswiadczenia w tym temacie?

Najbardziej interesowalaby mnie propozycja z pakietem danych (lub sam pakiet danych) - bede w Dani > 2 tygodnie i o ile rozmowy telefoniczne w roamingu mnie nie przerazaja, bo umiem sie pilnowac w dlugosci rozmow, o tyle polaczenia z internetem moga sie okazac druzgocace dla portfela.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-04-28 17:17:59
Autor: Emil
ichniejsza karta telefoniczna lub/i z pakietem danych
Dania to chyba najgorsze co może być jeżeli chodzi o prepaidy i to
jeszcze z tanim pakietem danych. Tam praktycznie wszyscy mają
abonament. Nie wiem gdzie może być gorzej (ewentualnym kandydatem może
być chyba tylko Francja).

Jedyne co mogę polecić to OiSTER. Niestety sam jeszcze nie mam z tym
doświadczenia.

[Dania] ichniejsza karta telefoniczna lub/i z pakietem danych