id film o indiańskiej kl±twie i chudnięciu.

Data: 2010-05-20 14:05:56
Autor: Doxent
id film o indiańskiej kl±twie i chudnięciu.
Był w telewizji do¶ć już dawno film USA w którym był sobie grubas na którego kl±twę rzucił szaman indiański i po czym grubas zacz±ł chudn±ć tak strasznie, że nic mu nie pomagało więc szukał z powrotem tego indianina i błagał go o odwrócenie kl±twy.
Co to za tytuł  filmu ?

Data: 2010-05-20 13:27:11
Autor: Monty
id film o indiańskiej kl±twie i chudnięciu.
Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ht38il$ilg$1inews.gazeta.pl...
[...]

"Thinner" na podstawie Stephena Kinga.

Monty

Data: 2010-05-20 14:59:09
Autor: moon
id film o indiańskiej klątwie i chudnięciu.
Bohdan 'Nexus' Horst wrote:
Monty <monty@nospam.com> wrote:
Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Był w telewizji dość już dawno film USA w którym był sobie grubas
na którego klątwę rzucił szaman indiański i po czym grubas zaczął
chudnąć tak strasznie, że nic mu nie pomagało więc szukał z
powrotem tego indianina i błagał go o odwrócenie klątwy.
Co to za tytuĹ‚  filmu ?

"Thinner" na podstawie Stephena Kinga.

W "Thinner" był cygan a nie szaman indiański więc to chyba nie to.

pytający pomylił cygana z indianinem

moon

Data: 2010-05-20 20:45:49
Autor: kajus44
Użytkownik "moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ht3bmq$bfi$1news.onet.pl...
Bohdan 'Nexus' Horst wrote:
[...]

Tak jak czasami ludzie mylÄ… murzyna z afroamerykaninem.

Data: 2010-05-20 21:14:17
Autor: Doxent
id film o indiańskiej klątwie i chudnięciu.
pytający pomylił cygana z indianinem

tak to jest dokładnie ten film. Początku nie oglądałem tylko gdzieś od momentu w którym właśnie ten cygan rzuca klątwę na grubasa.

Data: 2010-05-20 23:01:47
Autor: Monty
Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht41ls$i4h$1inews.gazeta.pl...
pytający pomylił cygana z indianinem

tak to jest dokładnie ten film. Początku nie oglądałem tylko gdzieś od momentu w którym właśnie ten cygan rzuca klątwę na grubasa.

Uff to pierwszy raz na tej grupie jako pierwszy wiedziałem tytuł pomagając komuś w ten sposób. Szkoda, że film do dupy ;)

Monty

Data: 2010-05-22 15:14:21
Autor: Tiber
id film o indiańskiej klątwie i chudnięciu.
Silly, silly Monty nabazgrału:

[...]

pomagajÄ…c komuĹ› w ten sposĂłb. Szkoda, ĹĽe film do dupy ;)

Jak większość Kingów. Taki na przykład "Kingdom Hospital" ponoć jest
tylko nędznym wspomnienem duńskiego "The Kingdom" von Triera.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

id film o indiańskiej kl±twie i chudnięciu.