id film w tvp1

Data: 2011-08-07 22:33:26
Autor: Street Fighter
id film w tvp1
w ostatni poniedzialek, czyli 6 dni temu byl na tvp1 po wiadomosciach filmik - z podzialem na scenki, na slasku sie dzialo w czasach chyba 80-90.

kojarzy ktoś co to bylo, czy mam przyblizyc fabule

film polski :)

Data: 2011-08-07 22:43:53
Autor: Rais
id film w tvp1

http://tv.wp.pl/date,2011-08-01,index.html

Data: 2011-08-08 08:57:54
Autor: Street Fighter
id film w tvp1
Użytkownik Rais napisał:
[...]

Dzieki, nieogladam TV wlasciwie i zapomnialem co to program tv on line ;)

Kurde, tylko, ze to chyba nie bylo tVP1 jednak :) Bo to nie na mazurach sie dzialo. Hmmm... chyba,z e pomylilem godzine, dzien i kanal :/

Data: 2011-08-08 09:05:53
Autor: Street Fighter
id film w tvp1
Użytkownik Street Fighter napisał:
Użytkownik Rais napisał:
[...]

heh, to mogla byc niedziela, nie poniedzialek.

histioria: kilka przeplatajacych sie historii, kibice gornika (trojka malolatow), szef grupy zakochany w zameznej sklepikarce, dziewczyna z "dobrego domu" ma poslubic "kolege", ktory liczy, ze po kilku latach ojciec przepisze na niego firme, ona uzywa sie z wesela, ogolnie film podzielony na scenki - jedna nazywala sie "welon", w filmie sobowtor elvisa jezdzi rozowym cadillakiem, jest student ktory po magisterce ma wyjechac na "molecular biology" do USA....

Data: 2011-08-08 11:37:50
Autor: Malkontent
id film w tvp1
Dnia Mon, 08 Aug 2011 09:05:53 +0200, Street Fighter
<"street.fighter"@amorki.pl> napisał:

[cut]

Jak masz czas to możesz się przekopać przez to:
http://www.programtelewizji.pl/archiwum/

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2011-08-08 13:14:45
Autor: Malkontent
id film w tvp1
Dnia Mon, 08 Aug 2011 11:37:50 +0200, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>
napisał:

Koorva, znalazłem. "Drzazgi"

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2011-08-08 13:18:03
Autor: Rais
id film w tvp1
W dniu 2011-08-08 13:14, Malkontent pisze:
Dnia Mon, 08 Aug 2011 11:37:50 +0200, Malkontent<malkontUSUŃ@go2.pl>
napisał:

Koorva, znalazłem. "Drzazgi"

Z czystej ciekawości.
Znalazłeś w tym archiwum czy w googlach?

--
pzdr

Data: 2011-08-08 13:47:13
Autor: Malkontent
id film w tvp1
Dnia Mon, 08 Aug 2011 13:18:03 +0200, Rais <raistand@poczta.onet.pl>
napisał:

Znalazłeś w tym archiwum czy w googlach?

Powiem szczerze, że wiem. Jakoś mi tytuł wpadł i sprawdziłem.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2011-08-09 09:00:44
Autor: Mark
id film w tvp1
Dnia Mon, 08 Aug 2011 11:37:50 +0200, Malkontent napisał(a):

Jak masz czas to możesz się przekopać przez to:
http://www.programtelewizji.pl/archiwum/

A znasz jakies  archiwum programu tvp z lat 80-tych?

--
Mark

id film w tvp1