idę siedzieć. co z emeryturą?

Data: 2012-12-01 14:41:23
Autor: SQLwiel
idę siedzieć. co z emeryturą?
Jestem emerytem. Idę siedzieć. Wstrzymają emeryturę, czy będzie się skarbonkować?

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-12-01 14:43:16
Autor: Liwiusz
idę siedzieć. co z emeryturą?
W dniu 2012-12-01 14:41, SQLwiel pisze:
Jestem emerytem. Idę siedzieć. Wstrzymają emeryturę, czy będzie się
skarbonkować?

Nie widzę przeszkód, aby była dalej wypłacana (możesz sobie założyć konto bankowe).

Trzym się.

--
Liwiusz

Data: 2012-12-01 20:21:23
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
idę siedzieć. co z emeryturą?
Dnia Sat, 01 Dec 2012 14:43:16 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

a tak z ciekawości, to ZUS zmusił już wszystkich emerytów do założenia
konta, czy nadal kto nie ma konta to listonosz ?
nie pamiętam już bo to dawno było, ale Bank Pocztowy specjalnie oferte
konta senior zrobił z doręczeniem za darmo gotówki przez listonosza, to
była alternatywa na pomysły ZUSu... tylko czy weszło ?

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/Kielce/index3.php

Data: 2012-12-01 20:26:10
Autor: Liwiusz
idę siedzieć. co z emeryturą?
W dniu 2012-12-01 20:21, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
tylko czy weszło ?

   Na razie nie.

--
Liwiusz

Data: 2012-12-01 23:05:42
Autor: Gotfryd Smolik news
idę siedzieć. co z emeryturą?
On Sat, 1 Dec 2012, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:

a tak z ciekawości, to ZUS zmusił już wszystkich emerytów do założenia
konta, czy nadal kto nie ma konta to listonosz ?

  Listonosz.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-12-01 23:11:16
Autor: Gotfryd Smolik news
idę siedzieć. co z emeryturą?
On Sat, 1 Dec 2012, SQLwiel wrote:

Jestem emerytem. Idę siedzieć. Wstrzymają emeryturę,
czy będzie się skarbonkować?

  Nic nie wiem o karze w postaci przepadku emerytury.
  No, jest wyjątek, w przypadku "emerytury" (świadczenia
pn. "stanowisko w stanie spoczynku").
  I obawiam się, że to ostatnie powoduje wiecej szkody
niż pożytku (znacznie więcej).

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-12-02 00:10:03
Autor: Andrzej Lawa
idę siedzieć. co z emeryturą?
[...]

Chyba że ktoś idzie siedzieć w wyniku wykrycia fałszerstwa mającego na
celu wyłudzenie emerytury ;->

Mało realne, ale jak już teoretyzujemy...

Data: 2012-12-01 23:54:58
Autor: Gotfryd Smolik news
idę siedzieć. co z emeryturą?
On Sun, 2 Dec 2012, Andrzej Lawa wrote:

Chyba że ktoś idzie siedzieć w wyniku wykrycia fałszerstwa mającego na
celu wyłudzenie emerytury ;->

  :)
  No ale wtedy przepada mu "fałszerstwo", a nie należna (zgodnie
z prawem) emerytura, jak rozumiem o to chodzi.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-12-02 01:20:32
Autor: Andrzej Lawa
idę siedzieć. co z emeryturą?
[...]

Nie wiadomo - inicjator nie określił ;)

Data: 2012-12-02 10:05:15
Autor: SQLwiel
idę siedzieć. co z emeryturą?
W dniu 2012-12-02 01:20, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Chodziło mi tylko o to, że jeśli u nas emerytura jest świadczeniem socjalnym, zasiłkiem (a nie kapitałowym), to skoro świadczeniobiorca przechodzi na całkowite utrzymanie państwa, które zaspokoi wszelkie jego potrzeby, to ktoś mógłby uznać, że świadczenie emerytalne na ten czas należy zawiesić.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-12-02 06:31:50
Autor: witek
idę siedzieć. co z emeryturą?
SQLwiel wrote:
[...]

nie zapomnij, ze na utrzymaniu tego swiadczenia moze byc jeszcze rodzina, a ona do pudła nie idzie. No chyba, ze ich tez beda utrzymywac.

Data: 2012-12-03 09:44:13
Autor: WysokiRangaUrzednik
idę siedzieć. co z emeryturą?
Użytkownik "witek" napisał:
nie zapomnij, ze na utrzymaniu tego swiadczenia moze
byc jeszcze rodzina, a ona do pudła nie idzie. No chyba,
ze ich tez beda utrzymywac.

Dlatego łagry i kołchozy buduje się dla całych rodzin:)
Uwierzcie że MY tutaj myślimy o wszystkim, nawet o najdrobniejszych szczegółach!

Data: 2012-12-02 10:33:00
Autor: Liwiusz
idę siedzieć. co z emeryturą?
W dniu 2012-12-02 10:05, SQLwiel pisze:
[...]

Twoje argumenty mają przyszłość. Plus jeszcze "państwo nie będzie płacić swoich pieniędzy wrogom ludu".

--
Liwiusz

Data: 2012-12-02 06:32:30
Autor: witek
idę siedzieć. co z emeryturą?
Liwiusz wrote:
Plus jeszcze "państwo nie będzie płacić swoich pieniędzy wrogom ludu".

a to pis musialby znowu dojsc do wladzy.

Data: 2012-12-02 14:08:00
Autor: Liwiusz
idę siedzieć. co z emeryturą?
W dniu 2012-12-02 13:32, witek pisze:
Liwiusz wrote:
Plus jeszcze "państwo nie będzie płacić swoich pieniędzy wrogom ludu".

a to pis musialby znowu dojsc do wladzy.

Wystarczy Peło i pusta kasa w ZUS.

Zresztą już tak jest (emerytura jako zasiłek), więc nic nowego.

--
Liwiusz

Data: 2012-12-02 11:47:11
Autor: RadoslawF
idę siedzieć. co z emeryturą?
Dnia 2012-12-02 10:33, Użytkownik Liwiusz napisał:

[...]

Miały w poprzednim ustroju. Jak emeryt wyjeżdżał za granicę to na czas
wyjazdu tracił prawa do emerytury. A przelewów na konta nie było,
należało odebrać osobiście od listonosza.

Pozdrawiam

idę siedzieć. co z emeryturą?