idę siedzieć. co z emeryturą?

Data: 2012-12-01 14:43:16
Autor: Liwiusz
idę siedzieć. co z emeryturą?
W dniu 2012-12-01 14:41, SQLwiel pisze:
Jestem emerytem. Idę siedzieć. Wstrzymają emeryturę, czy będzie się
skarbonkować?

Nie widzę przeszkód, aby była dalej wypłacana (możesz sobie założyć konto bankowe).

Trzym siÄ™.

--
Liwiusz

Data: 2012-12-01 20:21:23
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
idę siedzieć. co z emeryturą?
Dnia Sat, 01 Dec 2012 14:43:16 +0100, Liwiusz napisał(a):

W dniu 2012-12-01 14:41, SQLwiel pisze:
Jestem emerytem. Idę siedzieć. Wstrzymaj± emeryturę, czy będzie się
skarbonkować?

Nie widzę przeszkód, aby była dalej wypłacana (możesz sobie założyć konto bankowe).

a tak z ciekawo¶ci, to ZUS zmusił już wszystkich emerytów do założenia
konta, czy nadal kto nie ma konta to listonosz ?
nie pamiętam już bo to dawno było, ale Bank Pocztowy specjalnie oferte
konta senior zrobił z doręczeniem za darmo gotówki przez listonosza, to
była alternatywa na pomysły ZUSu... tylko czy weszło ?

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/Kielce/index3.php

Data: 2012-12-01 20:26:10
Autor: Liwiusz
idę siedzieć. co z emerytur±?
W dniu 2012-12-01 20:21, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
tylko czy weszło ?

   Na razie nie.

--
Liwiusz

Data: 2012-12-01 23:05:42
Autor: Gotfryd Smolik news
idę siedzieć. co z emeryturą?
On Sat, 1 Dec 2012, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:

a tak z ciekawo¶ci, to ZUS zmusił już wszystkich emerytów do założenia
konta, czy nadal kto nie ma konta to listonosz ?

  Listonosz.

pzdr, Gotfryd

idę siedzieć. co z emeryturą?