idea bank i getin bank - to samo czy nie

Data: 2011-06-18 21:49:58
Autor: nn
idea bank i getin bank - to samo czy nie
czy idea bank i getin bank to ten sam bank, czy nie (wiem, ze sa powiazane kapitalowo, ale czy w sensie prawnym to dwie odrebne instytucje (i niezalezne gwarancje BFG)? (troche juz gubie sie w tych tworach czarneckiego....

Data: 2011-06-18 22:32:10
Autor: Krzysztof

"nn" <n@n.nn> wrote in message news:itivh0$ql5$1news.onet.pl...
[...]

Osobne banki i osobne gwarancje. Open, Getin placowkowy, GO to ten sam bank Getin Noble Bank SA.

idea bank i getin bank - to samo czy nie