idea bank - konto firmowe

Data: 2011-07-20 11:30:10
Autor: Lukasz
idea bank - konto firmowe
Witam!
Zastanawiam się nad przeniesieniem konta firmowego jednoosobowej firmy do tego banku.
Ogólne informacje znam z ich strony, ale prosiłbym o opinie osób, któe mają tam konto.
Czy warto? Czy i jak można wpłacać gotówkę?
Jak z obsługą przez internet?
Szukałem w archiwum grupy, ale większość informacji jest o lokatach w Idea Banku.
Pozdrawiam,

Łukasz

Data: 2011-07-21 03:29:21
Autor: Krzysztof
idea bank - konto firmowe

"Lukasz" <luke77_WYTNIJTO@vp.pl> wrote in message news:j0677a$9t3$1news.onet.pl...
[...]

Przeciez to ten sam typ systemu co maja Open/GO, czyli standardem i funkcjonalnoscia mocno odbiega od tego co oferuja inni. Do lokat z duzym oprocentowaniem, mozna sie przemeczyc, ale po co robic sobie klopoty przy codziennej obsludze... Naprzod trzeba zbudowac sensowny system internetowy (patrz nawet Alior startujacy od zera) oraz szeroki wahlarz uslug, szczegolnie w roznych walutach a potem mozna 'naganiac' klientow, na razie nie ma specjalnie do czego...

idea bank - konto firmowe