idea bank - to nie debilny, to poj...ny niby-bank!

Data: 2012-05-04 21:50:02
Autor: maruda
idea bank - to nie debilny, to poj...ny niby-bank!
Szanowna Pani,
Wpłaty z tytułu lokat:
-DP\1
-DP\1
zostały odrzucone ze względu na niezgodność danych. Wpłacone środki zostały zwrócone na konto nadawcy. Do momentu upływu ważności wniosków można dokonać ponownego opłacenia lokat. Proszę pamiętać, że aby przelew mógł zostać przyjęty przez Idea Bank, dane nadawcy muszą być w pełni zgodne z danymi zawartymi we wniosku właściciela lokaty. W tym wymagana jest zgodność:
- danych Klienta (imiÄ™, nazwisko),
- danych adresowych (miasto, kod pocztowy, ulica).
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem 801 999 111 lub 22 101 10 10.
Pozdrawiamy
Idea Bank
- - - -
Mój komentarz:
- - - - -
Dane nadawcy przelewu:

Kowalska Ariadna
Åšlimoki 66/32
12-123 Korkowice

Dane klienta w Idea "Bank":

Ariadna Kowalska
Åšlimoki 66/32
12-123 Korkowice

Dane "odbiorcy" przelewu na lokatÄ™:
a) Ariadna Kowalska
b) Kowalska Ariadna

(obie nie przeszły)

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-05-04 23:21:00
Autor: wiatrak

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jo1bt8$9j1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ponieważ w poniedziałek będą się konczyc moje stare bezbelkowe, to dzwonili dziś w piątek drugi raz, żebym je przedłużył to dostanę "kosmiczne" 6,25%.
 To jak ja im sÅ‚aÅ‚em w zeszÅ‚ym tygodniu pieniÄ…dze na 6,5%, to mi odsyÅ‚ali ze wzglÄ™du na niezgodność danych.
To ch im w d.

Ponieważ zostało mi trochę na jednodniowych w Optimie na 6%, to posłałem tam kasę, której nie chcieli w Debilnym Banku. Pieniążki te poszły na 6,5% i zrobiło się średnio razem z jednodniowymi już około 6,25%. Jak poślę tam w poniedziałek następną kasę, która przyjdzie z Debilnego, to się zrobi średnio około 6,35%. I jest to kasa, którą w każdej chwili mogę Z Optimy wypłacić.

A Debilny Bank niech mnie pocałuje w ..........

Data: 2012-05-05 07:12:38
Autor:
idea bank - to nie debilny, to poj...ny niby-bank!
A mnie uda³o siê zrealizowaæ wniosek na 6.5 w Idei, przelewem z polbanku. Ale
jako adresata przelewu wpisa³em swoje imiê i nazwisko, za¶ w tre¶ci przelewu,
obok numeru wniosku, wpisa³em ponownie swoje imiê i nazwisko, i swój adres. No
i dosz³o... mo¿e to jest sposób na Idee?

Data: 2012-05-05 09:50:47
Autor: Damian News
idea bank - to nie debilny, to poj...ny niby-bank!

U¿ytkownik <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jo2jt5$bu4$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja robiê przelew najpierw na ROR a potem z dopiero z ROR na lokaty.
I wpisujê tam cokolwiek nawet kwota lokaty jest inna i zak³adaj± bez problemu.

Pozdrawiam

Data: 2012-05-05 10:19:30
Autor: Ebald
W dniu 2012-05-05 09:50, Damian News pisze:

[...]

Ja jak zak³ada³em ostatnio na 6,5% to wpisa³em:

Odbiorca: imiê i nazwisko
Bank: Idea Bank SA
W temacie przelewu  wpisa³em numer wniosku zak³adanej lokaty.
Tak zak³ada³em ju¿ parê lokat w IB i nie by³o problemu.

Pozdrawiam
Ebald

Data: 2012-05-05 11:01:52
Autor: wiatrak
[...]

Problem nie w tym co ty wpisujesz.  Problem w tym, w jaki sposób bank podaje twoje dane osobowe w  rubryce NADAWCA.

Data: 2012-05-05 09:51:54
Autor: xbartx
Dnia Fri, 04 May 2012 23:21:00 +0200, wiatrak napisał(a):

[...]

Też uważam, że aktualnie BGZO bije wszystkich na głowę właśnie tym, że przy całkiem niezłym % mamy pełną dostępność środków i nie jesteśmy uwiązani. Pojawi się coś zdecydowanie lepszego i można bez problemu skorzystać. Po cholera się męczyć z czymś takim jak IB.

--
xbartx

Data: 2012-05-05 18:35:39
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-05-04 21:50, maruda pisze:
Dane "odbiorcy" przelewu na lokatÄ™:
a) Ariadna Kowalska
b) Kowalska Ariadna

Przelewałeś z Millennium ? :) Ten bank standardowo zamienia miejscami imię i nazwisko :)

Owl. Mr.

idea bank - to nie debilny, to poj...ny niby-bank!