idea - co tam znowu natworzyli :(

Data: 2016-02-15 11:12:52
Autor: ikarek
idea - co tam znowu natworzyli :(
Wybaczcie jesli te sprawy byly juz omawiane, nie bylo
mnie dluzszy czas. Przenioslo mnie z lokatami do nowego
systemu i na dzien dobry mam tak:
- chyba wszytkie lokaty zrobily sie odnawialne
- nie widac kont, ktore mialem wpisane w poprz.
systemie, na ktore  lokaty mialy wracac
- 2 lokaty juz mi sie odnowily, oprocentowanie,
uwaga: 0,1%!

To "normalne" czy tylko ja tak mam?

Data: 2016-02-15 13:48:54
Autor: J.F.
Użytkownik "ikarek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n9s8b2$1atr$1@gioia.aioe.org...
[...]

O "starym" systemie to ja nic nie wiem, ale w aktualnym (jeszcze nie Cloud) to
-lokaty chyba wszystkie zakladaja sie domyslnie jako odnawialne, jesli sie nie podoba - trzeba zmienic recznie,
-zgodnie z regulaminem, lokaty sie odnawiaja jako lokaty standardowe, a dla tych oprocentowanie 0.1-0.2%

Podejrzewam, ze i dawniej miales ustawiona jako odnawialna.

Sprawdz szczegoly kazdej lokaty - konto do powrotu srodkow powinno byc tam zapamietane.

J.

Data: 2016-02-15 14:49:31
Autor: ikarek

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56c1c93b$0$22837$65785112news.neostrada.pl...
O "starym" systemie to ja nic nie wiem, ale w aktualnym (jeszcze nie Cloud) to

No to ja juz mam ten cloud, adres logowania https://cloud.ideabank.pl

-lokaty chyba wszystkie zakladaja sie domyslnie jako odnawialne, jesli sie nie podoba - trzeba zmienic recznie,

Recznie nie moge, moge tylko zerwac, co juz zreszta zrobilem.

-zgodnie z regulaminem, lokaty sie odnawiaja jako lokaty standardowe, a dla tych oprocentowanie 0.1-0.2%

Podejrzewam, ze i dawniej miales ustawiona jako odnawialna.

Wlasnie nie. Wszystkie byly nieodnawialne, a teraz część jest
odnawialna. Od czasu przeniesienia 2 dawniej nieodnawialne sie
zakonczyly i odnowily.

Sprawdz szczegoly kazdej lokaty - konto do powrotu srodkow powinno byc tam zapamietane.

Mam faktycznie zapamietane w lokatach "Power". W lokatach
"Oby do wiosny" - nie.

Wygląda na to, że ustawienie odnawialnosci lokaty to umowa zawarta
pomiędzy klientem a aktualnym systemem informatycznym banku ;)

Data: 2016-02-15 15:16:01
Autor: J.F.
Użytkownik "ikarek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n9sl1a$pv$1@gioia.aioe.org...
[...]

Teraz to i tak bez znaczenia :-)

-zgodnie z regulaminem, lokaty sie odnawiaja jako lokaty standardowe, a dla tych oprocentowanie 0.1-0.2%

Podejrzewam, ze i dawniej miales ustawiona jako odnawialna.

Wlasnie nie. Wszystkie byly nieodnawialne,

Ale ustawiales je wszystkie, czy takie byly od samego zalozenia ?

https://www.ideabank.pl/uploads/doc/KP_obydowiosny_09102015.pdf

J.

Data: 2016-02-15 16:36:44
Autor: ikarek

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56c1dda6$0$652$65785112news.neostrada.pl...

Wlasnie nie. Wszystkie byly nieodnawialne,

Ale ustawiales je wszystkie, czy takie byly od samego zalozenia ?

Wszystkie ustawiałem, w sumie ponad 10 lokat było aktywnych
w momencie przeniesienia do cloud. W poprzednim systemie od
dłuższego już czasu (ze 2 lata?) nie dało się założyć lokaty
nieodnawialnej od chwili poczęcia. Trzeba bylo edytować.

https://www.ideabank.pl/uploads/doc/KP_obydowiosny_09102015.pdf

W sumie miałem 7 tych "oby do wiosny". Wszystkie "zgubiły"
nr konta do zwrotu oraz zmieniły status na odnawialny.

Data: 2016-02-18 07:20:32
Autor: bi123
idea - co tam znowu natworzyli :(
Dziś Idea przetransferowała mnie oraz żonę z naszymi lokatami
(Andrzejkowa z jesieni 2015 oraz Power i Nr 1 z tego roku) - do
Cloud (nie mam konta tylko lokaty). Ku memu zadowoleniu żadna
z lokat nie zmieniła statusu w trakcie przeprowadzki. Po założeniu zawsze od ręki ustawiałem jako nieodnawialne
i tak pozostało w dalszym ciągu.

idea - co tam znowu natworzyli :(