ideabank - lokaty NR1 z marca

Data: 2019-04-28 17:43:32
Autor: WAM
ideabank - lokaty NR1 z marca
Kojarzycie czy w ideabanku lokaty NR1 z drugiej połowy marca na 3M
2,90% pozwalaj± na zerwanie bez utraty odsetek? Nie mogę nigdzie tej
informacji znaleĽć w potwierdzeniach lokaty.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2019-04-28 21:54:23
Autor: J.F.
ideabank - lokaty NR1 z marca
Dnia Sun, 28 Apr 2019 17:43:32 +0200, WAM napisał(a):
Kojarzycie czy w ideabanku lokaty NR1 z drugiej połowy marca na 3M
2,90% pozwalaj± na zerwanie bez utraty odsetek? Nie mogę nigdzie tej
informacji znaleĽć w potwierdzeniach lokaty.

Wydaje mi sie, ze NR1 nigdy nie pozwalala na zerwanie.
Pozwalala Beztroska, ale w marcu to ona miala 2.3%.

No i pozwalala "Nowe Srodki", ale tu uwaga - niedawno przestala, tak jakos dyskretnie zmienili, tzn nie musieli sie chwalic, ot w
pewnym momencie przestalo sie pojawiac "mozliwosc zerwania".
Mozna sie bylo naciac.

W jednym z plikow potwierdzenia to bedzie opisane - tzn co w razie
zerwania.

J.

Data: 2019-05-01 22:18:41
Autor: WAM
ideabank - lokaty NR1 z marca
On Sun, 28 Apr 2019 21:54:23 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Tez mi sie tak wydawalo ale potrzebowalem potwierdzenia.

W jednym z plikow potwierdzenia to bedzie opisane - tzn co w razie
zerwania.
W tym co przychodzi na maila po zalozeniu lokaty (i kasuje na biezaco)
czy w tym co moge pobrac z ST (i tam nie widze tej informacji).

WAM

Data: 2019-05-02 09:01:07
Autor: J.F.
ideabank - lokaty NR1 z marca
Dnia Wed, 01 May 2019 22:18:41 +0200, WAM napisał(a):
[...]

W tym z e-maila.

J.

ideabank - lokaty NR1 z marca